iets meer info zou wel handig zijn..
lees ook eens : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/432644
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
ok sowwiej het is KDEmoto-moi schreef op 08 september 2002 @ 16:03:
Gnome ? kde ? Windowmaker ? Enlightenment ?
iets meer info zou wel handig zijn..
lees ook eens : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/432644
Phant0m schreef op 08 september 2002 @ 16:16:ok sowwiej het is KDE
trek een consolevenster open, en tik eens in 'kicker'
En als dat niet lukt, kun je altijd je .kde directory weghalen, dan komt 'ie ook zeker weer terug. Alleen heeft dat als nadeel, dat kde al je instellingen vergeet, en je veel dingen weer zelf op z'n plek moet zetten enzo..
hij is weer trug nu zit ik weer met een ander probje die balk zeg maar waar iets inkomt wat je geminimaliseerd heb hoe heet die?niet de taakbalk maar het is een apart appletjemoto-moi schreef op 08 september 2002 @ 16:24:
[...]
trek een consolevenster open, en tik eens in 'kicker'
En als dat niet lukt, kun je altijd je .kde directory weghalen, dan komt 'ie ook zeker weer terug. Alleen heeft dat als nadeel, dat kde al je instellingen vergeet, en je veel dingen weer zelf op z'n plek moet zetten enzo..
'takenbalk'Phant0m schreef op 08 september 2002 @ 16:31:
hij is weer trug nu zit ik weer met een ander probje die balk zeg maar waar iets inkomt wat je geminimaliseerd heb hoe heet die?niet de taakbalk maar het is een apart appletje
rechtermuisknop op het kde-panel, en hem ff installeren..
Is het misschien mogelijk dat je een keer zelf wat uitzoekt ipv voor alles NOS te annoyen?
Hier volgt een overzicht van je laatste topics, en ik zie er niet echt dingen tussenstaan die je met wat eigen inbreng, moeite doen en onze vriend google en gotsearch niet ook zelf had aan kunnen pakken:
LILO probleem met booten
[rml][ SuSe] dualboot SuSe en winXP[/rml]
[rml][ SuSe] 9 uur aan het installeren?[/rml]
[rml][ SuSE] het werkt nu @ last maar ik wil mircen[/rml]
en deze hier blinkt ook niet echt uit qua niveau:
dom dom maar hoe krijg ik me taakbalk terug in SuSe
Het is zeker geen toeval dat er tot nu toe 2 van de 5 topics dicht zijn gegaan, en de rest nog maar op een slotje zit te wachten ...
Everyone complains of his memory, no one of his judgement.
en als ik in schop een modje vraag of dit topic dicht kan en er wordt niets aan gedaan niet mijn probleemSebas schreef op 08 september 2002 @ 18:54:
LILO probleem met booten<<ik vraag uitleg over de omschrijving van me probleem, erg hoor shit he, ik snap iets niet do you mind? met de search leverde trouwens nix op over deze 3 onderwerpen
[rml][ SuSe] dualboot SuSe en winXP[/rml]<<Ja dus, ik kan hier geen info over vinden die ook daadwerkelijk werkt
[rml][ SuSe] 9 uur aan het installeren?[/rml]<< ja tuurlijk is hij dicht, damn zeg mag ik hier geen eens een vraag stellen of 9 uur installeren normaal is
dom dom maar hoe krijg ik me taakbalk terug in SuSe<< hoe moet ik nou weten dat dat ding de ticker is
Verwijderd
1
| GoT > Zoeken > 400 topics gevonden, pagina 1/6 |
Een search op winxp dualboot levert mij
1
| GoT > Zoeken > 46 topics gevonden, pagina 1/1 |
enz.
En daar zou niks bij staan ?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
ja hoor ik ga ff 400 topics doorlezen om er achter te komen dat het niet gaat omdat ik 2 HDD's op 1 IDE kabel heb zitten omdat het niet anders kan, omdat ze 80 aderig moeten zijn en die voor me CD en DVD niet..Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 19:07:
Een search op lilo en boot levert mijcode:
1 GoT > Zoeken > 400 topics gevonden, pagina 1/6
Een search op winxp dualboot levert mijcode:
1 GoT > Zoeken > 46 topics gevonden, pagina 1/1
enz.
En daar zou niks bij staan ?
en die lilo.conf heeft te maken met winXP en linux booten, maar als hij de andere hdd niet ziet kan hij er ook niet vanaf booten he
edit: idd kicker
Iets minder boos mag ook hoor
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
het is niet boos bedoeld maar iets gaat niet en ben ik geirriteerd en dan zo'n bericht van GOOGLE/SEARCH enz ik gebruik de search echt wel hoor, maar ik ken nog niet al die commands voor de konsole dus sommige verhalen snap ik geen ass van, nou heeft lilo ook nog op me XP de bootloader verandert dus kan me xp ook niet meer bootenBackSlash32 schreef op 08 september 2002 @ 19:17:
Dude.... you have an attitude problemneem eens wat gas terug of zo..
Iets minder boos mag ook hoor
Verwijderd
ok je hebt gelijk, het grote hoe leer ik linux boek is al besteld bij de biebVerwijderd schreef op 08 september 2002 @ 19:24:
Je bent afhankelijk van de kennis en goede wil van andere tweakers op dit forum. Nou kun je wel steeds je gelijk willen halen maar ik denk dat je jezelf daarmee in de vingers snijdt. Dus wees es braaf en neem de adviezen van de regulars hier eens ter harte. Net als of we hier zitten te wachten op bericht 401 over lilo. En die kicker was ook in de search te vinden als het goed is, ik heb minstens 2 keer een zelfde topic beantwoord.
ik geef je gelijk wil niet zeggen dat je het ook krijgt
Zet zoiets ook in de FAQ of maak er een sticky topic over waar duidelijk een paar informatie bronnen staan enz
1
2
3
| lilo > XP bootloader > XP starten V Linux starten |
Als je in ieder geval XP weer in wilt, kun je proberen XP te repairen met de CD, dan heb je in iedere geval de gelegenheid om op je gemak in een OS waar je je weg kunt vinden de benodigde info op te zoeken.
misschien is het een goed idee om een tweedehandsje te kopen, P2 ofzo om daarop te oefenen?
ik heb een p3 550 katmai maar daar wil suse niet op draaien hij blijft hangen bij de installatie bij: filesystem Succesfully mounted of bij POSIX performance testing by UNIFIX, of bij looking for braille displayBackSlash32 schreef op 08 september 2002 @ 19:27:
Tja.. het is nu dus
code:
1 2 3 lilo > XP bootloader > XP starten V Linux starten
Als je in ieder geval XP weer in wilt, kun je proberen XP te repairen met de CD, dan heb je in iedere geval de gelegenheid om op je gemak in een OS waar je je weg kunt vinden de benodigde info op te zoeken.
misschien is het een goed idee om een tweedehandsje te kopen, P2 ofzo om daarop te oefenen?
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Dit topic is gesloten.
![]()