dom dom maar hoe krijg ik me taakbalk terug in SuSe

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views sinds 30-01-2008

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09-2025
heb um per ongeluk weg gehaalt en weet niet hoe ik hem terug krijg

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Gnome ? kde ? Windowmaker ? Enlightenment ?

iets meer info zou wel handig zijn..

lees ook eens : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/432644

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Hexyl
moto-moi schreef op 08 september 2002 @ 16:03:
Gnome ? kde ? Windowmaker ? Enlightenment ?

iets meer info zou wel handig zijn..

lees ook eens : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/432644
ok sowwiej het is KDE

• moto-moi

moto-moi

:P

trek een consolevenster open, en tik eens in 'kicker' ;)

En als dat niet lukt, kun je altijd je .kde directory weghalen, dan komt 'ie ook zeker weer terug. Alleen heeft dat als nadeel, dat kde al je instellingen vergeet, en je veel dingen weer zelf op z'n plek moet zetten enzo..

• Hexyl
moto-moi schreef op 08 september 2002 @ 16:24:
[...]

:P

trek een consolevenster open, en tik eens in 'kicker' ;)

En als dat niet lukt, kun je altijd je .kde directory weghalen, dan komt 'ie ook zeker weer terug. Alleen heeft dat als nadeel, dat kde al je instellingen vergeet, en je veel dingen weer zelf op z'n plek moet zetten enzo..
hij is weer trug nu zit ik weer met een ander probje die balk zeg maar waar iets inkomt wat je geminimaliseerd heb hoe heet die?niet de taakbalk maar het is een apart appletje

• moto-moi

moto-moi

Phant0m schreef op 08 september 2002 @ 16:31:
hij is weer trug nu zit ik weer met een ander probje die balk zeg maar waar iets inkomt wat je geminimaliseerd heb hoe heet die?niet de taakbalk maar het is een apart appletje
'takenbalk' :?

rechtermuisknop op het kde-panel, en hem ff installeren..

• sebas
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
Beste Phant0m,

Is het misschien mogelijk dat je een keer zelf wat uitzoekt ipv voor alles NOS te annoyen?

Hier volgt een overzicht van je laatste topics, en ik zie er niet echt dingen tussenstaan die je met wat eigen inbreng, moeite doen en onze vriend google en gotsearch niet ook zelf had aan kunnen pakken:

LILO probleem met booten
[rml][ SuSe] dualboot SuSe en winXP[/rml]
[rml][ SuSe] 9 uur aan het installeren?[/rml]
[rml][ SuSE] het werkt nu @ last maar ik wil mircen[/rml]

en deze hier blinkt ook niet echt uit qua niveau:

dom dom maar hoe krijg ik me taakbalk terug in SuSe

Het is zeker geen toeval dat er tot nu toe 2 van de 5 topics dicht zijn gegaan, en de rest nog maar op een slotje zit te wachten ...

Everyone complains of his memory, no one of his judgement.

• Hexyl
Sebas schreef op 08 september 2002 @ 18:54:

LILO probleem met booten<<ik vraag uitleg over de omschrijving van me probleem, erg hoor shit he, ik snap iets niet do you mind? met de search leverde trouwens nix op over deze 3 onderwerpen

[rml][ SuSe] dualboot SuSe en winXP[/rml]<<Ja dus, ik kan hier geen info over vinden die ook daadwerkelijk werkt

[rml][ SuSe] 9 uur aan het installeren?[/rml]<< ja tuurlijk is hij dicht, damn zeg mag ik hier geen eens een vraag stellen of 9 uur installeren normaal is

dom dom maar hoe krijg ik me taakbalk terug in SuSe<< hoe moet ik nou weten dat dat ding de ticker is
en als ik in schop een modje vraag of dit topic dicht kan en er wordt niets aan gedaan niet mijn probleem

Verwijderd

Een search op lilo en boot levert mij
code:
1
GoT > Zoeken > 400 topics gevonden, pagina 1/6

Een search op winxp dualboot levert mij
code:
1
GoT > Zoeken > 46 topics gevonden, pagina 1/1

enz.
En daar zou niks bij staan ?

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
<< hoe moet ik nou weten dat dat ding de ticker is
kicker :/

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

zoeken is een kunst ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Hexyl
Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 19:07:
Een search op lilo en boot levert mij
code:
1
GoT > Zoeken > 400 topics gevonden, pagina 1/6

Een search op winxp dualboot levert mij
code:
1
GoT > Zoeken > 46 topics gevonden, pagina 1/1

enz.
En daar zou niks bij staan ?
ja hoor ik ga ff 400 topics doorlezen om er achter te komen dat het niet gaat omdat ik 2 HDD's op 1 IDE kabel heb zitten omdat het niet anders kan, omdat ze 80 aderig moeten zijn en die voor me CD en DVD niet..

en die lilo.conf heeft te maken met winXP en linux booten, maar als hij de andere hdd niet ziet kan hij er ook niet vanaf booten he

edit: idd kicker

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dude.... you have an attitude problem :/ neem eens wat gas terug of zo..

Iets minder boos mag ook hoor ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Hexyl
BackSlash32 schreef op 08 september 2002 @ 19:17:
Dude.... you have an attitude problem :/ neem eens wat gas terug of zo..

Iets minder boos mag ook hoor ;)
het is niet boos bedoeld maar iets gaat niet en ben ik geirriteerd en dan zo'n bericht van GOOGLE/SEARCH enz ik gebruik de search echt wel hoor, maar ik ken nog niet al die commands voor de konsole dus sommige verhalen snap ik geen ass van, nou heeft lilo ook nog op me XP de bootloader verandert dus kan me xp ook niet meer booten :(

Verwijderd

Je bent afhankelijk van de kennis en goede wil van andere tweakers op dit forum. Nou kun je wel steeds je gelijk willen halen maar ik denk dat je jezelf daarmee in de vingers snijdt. Dus wees es braaf en neem de adviezen van de regulars hier eens ter harte. Net als of we hier zitten te wachten op bericht 401 over lilo. En die kicker was ook in de search te vinden als het goed is, ik heb minstens 2 keer een zelfde topic beantwoord.

• Hexyl
Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 19:24:
Je bent afhankelijk van de kennis en goede wil van andere tweakers op dit forum. Nou kun je wel steeds je gelijk willen halen maar ik denk dat je jezelf daarmee in de vingers snijdt. Dus wees es braaf en neem de adviezen van de regulars hier eens ter harte. Net als of we hier zitten te wachten op bericht 401 over lilo. En die kicker was ook in de search te vinden als het goed is, ik heb minstens 2 keer een zelfde topic beantwoord.
ok je hebt gelijk, het grote hoe leer ik linux boek is al besteld bij de bieb

ik geef je gelijk wil niet zeggen dat je het ook krijgt

edit:
Zet zoiets ook in de FAQ of maak er een sticky topic over waar duidelijk een paar informatie bronnen staan enz

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Tja.. het is nu dus
code:
1
2
3
lilo > XP bootloader > XP starten
 V 
Linux starten

Als je in ieder geval XP weer in wilt, kun je proberen XP te repairen met de CD, dan heb je in iedere geval de gelegenheid om op je gemak in een OS waar je je weg kunt vinden de benodigde info op te zoeken.

misschien is het een goed idee om een tweedehandsje te kopen, P2 ofzo om daarop te oefenen?

• Hexyl
BackSlash32 schreef op 08 september 2002 @ 19:27:
Tja.. het is nu dus
code:
1
2
3
lilo > XP bootloader > XP starten
 V 
Linux starten

Als je in ieder geval XP weer in wilt, kun je proberen XP te repairen met de CD, dan heb je in iedere geval de gelegenheid om op je gemak in een OS waar je je weg kunt vinden de benodigde info op te zoeken.

misschien is het een goed idee om een tweedehandsje te kopen, P2 ofzo om daarop te oefenen?
ik heb een p3 550 katmai maar daar wil suse niet op draaien hij blijft hangen bij de installatie bij: filesystem Succesfully mounted of bij POSIX performance testing by UNIFIX, of bij looking for braille display

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ik kan niet anders dan zeggen dat alle mensen met kritiek hier (behalve jijzelf) volkomen gelijk hebben. Ik wil je dringend verzoeken om voortaan ook echt zelf iets te ondernemen voordat je je eenregelige topic opent. We beginnen er een beeeeeetje genoeg van te krijgen. Laat dit een waarschuwing zijn.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.