[Crew van GoT] Help me!!

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 22:30
hey, ik heb een aantal topics gestart in de hk. en
deze: PSST... Mensen... Een geheimpje ging erover dat ik fout zat, de reply die ik daarop wilde typen was:
Sorry. Maar jullie vinden mij stom OMDAT ik van dingen de humor inzie waar jullie die niet van inzien. En vervolgens mag ik niet bij jullie elitaire clubje horen OMDAT ik een andere humor heb.

Flikker toch een eind op. Er word hier aan de lopende band Breezer/MSN/CU2 afgekraakt en dat mag wel, omdat het door iedereen gebeurd? Maar als 1 iemand iets anders afkraakt mag het niet???

Beetje stom he? Als jullie midden in een Groep Breezer drinkende mensen staan weet ik 100% zeker dat jullie het niet zo af durven te kraken als hier :{
Heb ik gelijk of niet?

En aangezien ik niet meer tegen die HK kan wil ik jullie vragen om me een week ban te geven.... PLEASE!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eh ... alles goed :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klik dan niet op de HK, zo simpel is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat zo slim :? Ik zou zeggen, chill, relax en wat je niet aan staat laat je links liggen, staat je iets wel aan geniet ervan :)
Maarre bannetje is zo gezet hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Log jezelf uit voor een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-10 11:59

dreeke

outdated icon

Over welk 'clubje' heb jij het dan weer....

Zoals je zelf aan aangeeft, je wilt er gewoon bijhoren, en dacht even tof te zijn met je fototopic.. Helaas je was het niet.

Deze LA post geeft ook al aan dat je nog niet echt volwassen genoeg bent om in de HK rond te hangen. Ik hou je niet tegen, maar let dan wel een beetje op met wat je post.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

In de eerste plaats is de HK géén elitair clubje.

Ten tweede zie ik niet in hoe het afkraken van andere mensen alleen op hun uiterlijk terwijl de personen in kwestie daar geen weerwoord tegenin kunnen brengen uberhaupt humor zou kunnen zijn.

Pas gewoon dezelfde normen en waarden toe als in real life en doe gewoon normaal. Zo kom je al een heel eind.

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drugs are bad m'kay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
dreeke: sorry. Ik zag van dingen de humor in. en aangezien de HK de plaats is om nutteloze maar toch grappige dingen te plaatsen deed ik het daar. Zogauw ik iets post in HK wil ik erbij horen? Waar had ik het dan moeten posten? IN SA? nee daar hoort het thuis :{

dreeke: mijn topic hier geeft het tegenovergestelde aan. Ik constateer hoe de boel daar in elkaar zit. en dat is fout? Alles mag maar zogauw het in jouw lieve forumpje komt, waar je heel hard voor hebt moeten slijmen om mod te worden, mag het niet.

Ja dag. Als mod moet je je niet vastbakken in een systeem. je moet als iemand dat zegt erover nadenken of dat juist kan zijn. Als een bekende mod een topic had geplaatst in LA over de HK, met daarin de argumenten die ik aandroeg (het zelfde doen waar je een ander van beschuldigd), dan kon het wel ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
Fryotech-XP schreef op 07 september 2002 @ 23:02:
In de eerste plaats is de HK géén elitair clubje.

Ten tweede zie ik niet in hoe het afkraken van andere mensen alleen op hun uiterlijk terwijl de personen in kwestie daar geen weerwoord tegenin kunnen brengen uberhaupt humor zou kunnen zijn.
PRECIES! JIJ ziet het niet in. Het is stom van je om te denken dat wat jij denkt/voelt/vind dat IEDEREEN dat vind. Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar. Ik vind andere dingen leuk. zie het topic over dat plaatje van die arts en die patient. sommiggen vinden het niet leuk, IK echter wel. En er moet vanalles verboden worden omdat 1 (of 1000 voor mij part) iets niet leuk vinden wat 1 iemand wel leuk vind????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

ParaDot schreef op 07 september 2002 @ 23:03:
dreeke: sorry. Ik zag van dingen de humor in. en aangezien de HK de plaats is om nutteloze maar toch grappige dingen te plaatsen deed ik het daar. Zogauw ik iets post in HK wil ik erbij horen? Waar had ik het dan moeten posten? IN SA? nee daar hoort het thuis :{

dreeke: mijn topic hier geeft het tegenovergestelde aan. Ik constateer hoe de boel daar in elkaar zit. en dat is fout? Alles mag maar zogauw het in jouw lieve forumpje komt, waar je heel hard voor hebt moeten slijmen om mod te worden, mag het niet.

Ja dag. Als mod moet je je niet vastbakken in een systeem. je moet als iemand dat zegt erover nadenken of dat juist kan zijn. Als een bekende mod een topic had geplaatst in LA over de HK, met daarin de argumenten die ik aandroeg (het zelfde doen waar je een ander van beschuldigd), dan kon het wel ????
Wie ben jij om de moderators te vertellen hoe ze hun werk moeten doen?

In de desbetreffende topics heb ik trouwens geen greintje "humor" kunnen waarnemen.

Ontmoet jij eigenlijk wel eens mensen buiten je eigen wereldje? :?

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

ParaDot schreef op 07 september 2002 @ 23:06:
[...]

PRECIES! JIJ ziet het niet in. Het is stom van je om te denken dat wat jij denkt/voelt/vind dat IEDEREEN dat vind. Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar. Ik vind andere dingen leuk. zie het topic over dat plaatje van die arts en die patient. sommiggen vinden het niet leuk, IK echter wel. En er moet vanalles verboden worden omdat 1 (of 1000 voor mij part) iets niet leuk vinden wat 1 iemand wel leuk vind????
Dus jij mag anderen afkraken op hun uiterlijk gewoon om dat jij dat leuk vind?

Er bestaat, zelfs in de HK, nog steeds zoiets als fantsoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ParaDot schreef op 07 september 2002 @ 23:06:
[...]

wel eens van normen en waarden gehoord? dat jij het misschien niet erg vind, is misschien een goed teken dat je die normen en waarden eens mag bijschaven...

want eerlijk gezegd vind ik het vrij abnormaal om fotos te posten en dan mensen te gaan afkraken. Hetzelfde geldt voor breezertopics btw, maak je maar niet druk ;)

En dat verbieden we dan ja.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
<iemnd> (als je nu domme dingen in de HK gaat doen hen je gelijk een 2 weekse tnet ban (serverban - ipban)
<iemand> dat heb ik een andere gast zien oplopen die alleen een HK-ban wilde...
<iemand> als het over die foto's gaat... gewoon vergeten... (en niet meer doen)
is dit waar? Dat vind ik nergens op slaan. Dat je in de HK kan is een recht als je aan de eisen voldoet. Maar het is geen PLICHT. als ik er niet in wil wil ik dat niet. Als ik een pr0n pic post moet ik een hk ban krijgen en niet meteen een IP ban!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

ParaDot schreef op 07 september 2002 @ 23:13:
[...]

is dit waar? Dat vind ik nergens op slaan. Dat je in de HK kan is een recht als je aan de eisen voldoet. Maar het is geen PLICHT. als ik er niet in wil wil ik dat niet. Als ik een pr0n pic post moet ik een hk ban krijgen en niet meteen een IP ban!!!
If you don't mind me asking...

Wat wil je nou precies in de HK? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
Fryotech-XP schreef op 07 september 2002 @ 23:09:
[...]

Dus jij mag anderen afkraken op hun uiterlijk gewoon om dat jij dat leuk vind?

Er bestaat, zelfs in de HK, nog steeds zoiets als fantsoen.
Er zijn zat " OMG wat een doos topics" geweest. en dat mag. Maar omdat ik geen 13373|-| |< ' 3 R ben mag ik het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

ParaDot schreef op 07 september 2002 @ 23:15:
[...]

Er zijn zat " OMG wat een doos topics" geweest. en dat mag. Maar omdat ik geen 13373|-| |< ' 3 R ben mag ik het niet?
...en die zijn allemaal op slot gegooid... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
Fryotech-XP schreef op 07 september 2002 @ 23:15:
[...]

If you don't mind me asking...

Wat wil je nou precies in de HK? :?
Als ik een keer iets heb wat ik grappig/leuk vind dan wil ik dat delen met anderen. Daar is de HK toch geschikt voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

ParaDot schreef op 07 september 2002 @ 23:16:
[...]

Als ik een keer iets heb wat ik grappig/leuk vind dan wil ik dat delen met anderen. Daar is de HK toch geschikt voor?
Inderdaad... maar er zijn grenzen...

Heb je deze al gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ParaDot schreef op 07 september 2002 @ 23:13:
[...]

het is idd ook geen plicht om er te komen, dus als je er niet wilt komen dan kom je gewoon niet. Het is voor ons al helemaal geen plicht om elke user op banned te zetten wanneer dat hun uitkomt, al helemaal niet omdat ze de HK zat zijn :?

hoezo, omgekeerde wereld :D

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ParaDot schreef op 07 september 2002 @ 23:16:
[...]

niet een topic zoals dit. Je vindt het zelf vast ook niet leuk om openlijk voor schut te worden gezet, lijkt me niet meer dan logisch dat je dat doortrekt en dat bij anderen ook niet gaat doen.

'Behandel mensen zoals je zelf behandeld wilt worden'

niets meer dan gezond verstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
sorry... ik weet het niet meer...

ik ben geneigt te zeggen dat Jullie een bord voor je kop hebben. Maan ongetwijfeld staan jullie op het punt dat zelfde over mij te zeggen...

Wie heeft er nou gelijk. Ik ben onzeker omdat ik misschien ergens een denkfoutje kan hebben gemaakt. Dat zelfde zullen jullie ook wel hebben denk ik. Maar hoe weten jullie dan zo goed dat je gelijk hebt? en hoe weet ik dan zo goed dat ik gelijk heb.... ???

help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

ParaDot schreef op 07 september 2002 @ 23:19:

ik ben geneigt te zeggen dat Jullie een bord voor je kop hebben. Maan ongetwijfeld staan jullie op het punt dat zelfde over mij te zeggen...

Wie heeft er nou gelijk. Ik ben onzeker omdat ik misschien ergens een denkfoutje kan hebben gemaakt. Dat zelfde zullen jullie ook wel hebben denk ik. Maar hoe weten jullie dan zo goed dat je gelijk hebt? en hoe weet ik dan zo goed dat ik gelijk heb.... ???

help
Ja ik heb inderdaad een groot porceleinen Delfts-blauw bord voor mijn kop..

Ga lekker naar het onzinforum ofzo... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HK is geen plicht nee, als je er niet wil komen kom je er gewoon niet :)
Er zijn er genoeg die dat doen.

Als jij iets wilt posten wat je leuk vind en het is binnen de richtlijnen en binnen de fatsoensnorm kan dat gerust.
Maar wel zo positief mogenlijke dingen.

Dat niet iedereen het leuk hoeft te vinden gebeurt wel vaker, het ene topic heeft duizenden replies het andere zakt al snel af met 10.

Gewoon chill en relax en er niet zo zwaar aan trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ParaDot schreef op 07 september 2002 @ 23:19:

help

Tis echt heel simpel, really.

Ga ervan uit hoe je zelf behandeld wilt worden. Behandel zo ook andere mensen.

Vraag je af of jij het leuk vindt om publiekelijk voor lul te worden gezet en door anderen afgekraakt te worden. Nee, ---> dus doe je dat ook niet bij andere mensen.

Conclusie: dit soort topics laat je dus achterwege, en dan open je eens een topic waarbij je niemand verder kwaad doet.

Of denk ik dan tever door ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
LuNaTiC schreef op 07 september 2002 @ 23:18:

[...]

niet een topic zoals dit. Je vindt het zelf vast ook niet leuk om openlijk voor schut te worden gezet, lijkt me niet meer dan logisch dat je dat doortrekt en dat bij anderen ook niet gaat doen.

'Behandel mensen zoals je zelf behandeld wilt worden'

niets meer dan gezond verstand.
Ik vind het niet erg als mensen een keer een foto van mij pakken. een half uur lang zeggen dat ie lelijk is en dan klaar. Ik vind het wel kunnen, MITS je er ook mee kan stoppen. Ik zou het niet erg vinden als er een foto van mij stond waar mensen om lachen... ik ben alleen maar blij dat ik ze een plezier kan doen en het stelt me gerust dat ik dus toch wel grappig ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

ParaDot schreef op 07 september 2002 @ 23:22:
[...]

Ik vind het niet erg als mensen een keer een foto van mij pakken. een half uur lang zeggen dat ie lelijk is en dan klaar. Ik vind het wel kunnen, MITS je er ook mee kan stoppen. Ik zou het niet erg vinden als er een foto van mij stond waar mensen om lachen... ik ben alleen maar blij dat ik ze een plezier kan doen en het stelt me gerust dat ik dus toch wel grappig ben..
Tegenwoordig mogen afkraaktopics niet meer... 99% van de topics heeft binnen een half uur een slotje... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
Fryotech-XP schreef op 07 september 2002 @ 23:20:
[...]

Ja ik heb inderdaad een groot porceleinen Delfts-blauw bord voor mijn kop..

Ga lekker naar het onzinforum ofzo... :z
sorry.. maar hier kan ik dus uit opmaken dat jullie nooit twijfelen aan jezelf of je beleid? dat je nooit onzeker bent of je iets over het hoofd gezien hebt? Wat ik zei is dat jullie vast, en dat moet wel, net zo onzeker zijn als ik... maar niet dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
Fryotech-XP schreef op 07 september 2002 @ 23:25:
[...]

Tegenwoordig mogen afkraaktopics niet meer... 99% van de topics heeft binnen een half uur een slotje... :z
OKE, dat is mijn fout. De policy is blijkbaar geupdate of ik heb ergens overheen gelezen. Dat is mijn fout, dat geef ik toe, en dat zal niet meer voorkomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Para kom ff op IRC... (modjes deze reply kan zo weer weg, mag ook blijven staan)

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

ParaDot schreef op 07 september 2002 @ 23:25:
[...]

sorry.. maar hier kan ik dus uit opmaken dat jullie nooit twijfelen aan jezelf of je beleid? dat je nooit onzeker bent of je iets over het hoofd gezien hebt? Wat ik zei is dat jullie vast, en dat moet wel, net zo onzeker zijn als ik... maar niet dus?
Geloof mij: GoT bestaat al heel lang en de policy is een soortement van dier dat een jarenlange evolutie ondergaan heeft...

Wat klopt er dan niet volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
en die :z achter iedere reply maakt me onzekerder. Dat betend dus dat jullie nooit onzeker zijn over of wat je zegt wel juist is. Dat je nooit nadenken over of er misschien een foutje in je ideen sluierd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

ParaDot schreef op 07 september 2002 @ 23:29:
en die :z achter iedere reply maakt me onzekerder. Dat betend dus dat jullie nooit onzeker zijn over of wat je zegt wel juist is. Dat je nooit nadenken over of er misschien een foutje in je ideen sluierd
Ik vind dat de policy in 99,9% van de gevallen rechtvaardig is ja... en misschien hoor jij dan net bij die 0,1%? :?

Ik hoop dat jij later in de luchtvaartsector terecht komt... overal fouten achter zoeken... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
OK mensen, ik merk dat iederen nogal "heet" is over dit alles. Ik heb besloten dat ik nu even wat anders ga doen en dat we later, als iedereen weer afgekoeld is, als volwassen(jullie voor de wet volwassen, ik al biologisch volwassen :P) mensen verder praten.

Zie dit niet als vlucht. Ik doe dit op advies omdat "hoe heter de mod, hoe smaller de grens"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

ParaDot schreef op 07 september 2002 @ 23:36:
OK mensen, ik merk dat iederen nogal "heet" is over dit alles. Ik heb besloten dat ik nu even wat anders ga doen en dat we later, als iedereen weer afgekoeld is, als volwassen(jullie voor de wet volwassen, ik al biologisch volwassen :P) mensen verder praten.

Zie dit niet als vlucht. Ik doe dit op advies omdat "hoe heter de mod, hoe smaller de grens"
"Biologisch volwassen"?

Ga jij eens heel gauw je mond spoelen... :/ ;)

Ik ben geen mod BTW... alleen maar een klein nietsbetekenend moraalriddertje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-10 11:59

dreeke

outdated icon

Begin eens met het lezen van de FAQ

scheelt een hoop, echt waar

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
biologisch volwassen ja. dat betekend dat je uitgegroeid bent en in staat bent je voort te planten

edit:
Dreeke, die ken ik allang en breed :)

/last reply for the moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

ParaDot schreef op 07 september 2002 @ 23:42:
biologisch volwassen ja. dat betekend dat je uitgegroeid bent en in staat bent je voort te planten

Jeh right. Dat jij weet hoe je plasser werkt betekent nog niet dat je jezelf een volwassen vent mag noemen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 13:21

Exirion

Gadgetfetisjist

edit:

Mensen zijn in staat zich voort te planten lang voordat ze de status van volwassenheid hebben bereikt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-10 16:00

Sen

<-->

edit:

Ohh en dat ben jij niet ofzo ?

Maar het afkraken van mensen is fout. Alleen iedereen doet het. Als ik iemand een foto van uglypeople laat zien zal iedereen zeggen goh die is lelijk.

De policy is dat dit allemaal op slot komt te staan en ik vind dit ook wel terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
Exirion schreef op 07 september 2002 @ 23:44:

[...]

Mensen zijn in staat zich voort te planten lang voordat ze de status van volwassenheid hebben bereikt.
dat zeg ik ook. Ik ben al een paar jaar in staat me voort te planten (igg ik hoop dat de zaadcellen het doen ;) ) en ben nu ongeveer uitgegreoid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

ParaDot schreef op 07 september 2002 @ 23:48:
[...]

dat zeg ik ook. Ik ben al een paar jaar in staat me voort te planten (igg ik hoop dat de zaadcellen het doen ;) ) en ben nu ongeveer uitgegreoid :)
Ik ook... al ruim acht jaar... :z

What's your point?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
nee nix. dit is allemaal uitgelopen ik zei: als iedereen weer afgekoeld is, als volwassen(jullie voor de wet volwassen, ik al biologisch volwassen :P ) mensen verder praten.

misschien kunnen de laatste onnodige replies (incluis de mijne!!! ) verwijderd worden zodat we niet afdwalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ParaDot schreef op 07 september 2002 @ 23:58:
nee nix. dit is allemaal uitgelopen ik zei: als iedereen weer afgekoeld is, als volwassen(jullie voor de wet volwassen, ik al biologisch volwassen :P ) mensen verder praten.

misschien kunnen de laatste onnodige replies (incluis de mijne!!! ) verwijderd worden zodat we niet afdwalen
Get a life........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

And that, as they say, is that... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
euh... ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
Poll: welke optie krijgt de minste votes?

weer een topic die gesloten word omdat ik schijnbaar een andere humor heb. is dat rechtvaardig?

en ik weet zeker at dreeke nooit full-mod word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Laatst online: 06-10 16:00

Sen

<-->

ParaDot schreef op 08 september 2002 @ 16:02:
Poll: welke optie krijgt de minste votes?

weer een topic die gesloten word omdat ik schijnbaar een andere humor heb. is dat rechtvaardig?

en ik weet zeker at dreeke nooit full-mod word
De huiskamer is er niet voor onzin. De titel doet mij al vermoeden dat de topic onzin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Je weet toch wel waar het naartoe gaat met zo'n topic. :?
Je kan het al zien aan de reakties, wat had jij dan in gedachte, dat iedereen dubbel zou liggen van het lachen. :?

Kom op, dat topic had niet lager gekund qua niveau zo'n onzin was het.
Een zinloze poll met zinloze opties in een zinloos topic.

Edit:
En wat betreft Dreeke, hij pakt het goed aan, hij sluit heel consequent de topics die niet op GoT/HK thuishoren. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ParaDot: ken je de begrippen 24 uurs HK Ban, Week HK Ban, Perm HK Ban en Perm GoT Ban?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
ja. En die krijg ik PUUR omdat ik kritisch ergens over ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er gezegd dat je die krijgt?

Maar Kritisch is niet het eerste woord dat bij me opkomt :)

Voor dit topic hahaha, GE-NI-AAL had je er van mij 1 gehad dus ben maar blij dat ik geen mod HK ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
wat dan wel? Irritant? Naief? :{

Volgens mij hebben JULLIE een systeem bedacht en willen niet meer kijken of daar eventueel en minischuul foutje in kan zitten. en dan is dat MIJN fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

ParaDot schreef op 08 september 2002 @ 16:46:
wat dan wel? Irritant? Naief? :{

Volgens mij hebben JULLIE een systeem bedacht en willen niet meer kijken of daar eventueel en minischuul foutje in kan zitten. en dan is dat MIJN fout?

en volgens mij moet jij je aan "ons" beleid houden omdat je hier te GAST bent
En als je het beleid ter discussie wil stellen doe dat dat in een mail naar G{5r}ene

(overigens is telkens die caps in je post irri, stop daar dus mee)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
D2k schreef op 08 september 2002 @ 16:54:

[...]

En als je het beleid ter discussie wil stellen doe dat dat in een mail naar G{5r}ene

dat doe jij ook. En de mods bepalen het beleid, wat jij dus niet bent. overigens getuigd het ook niet van veel inzicht dat zogauw iemand commentaar geeft je /ignore typt.

Als jullie met je eigen clubje in je eigen dingen willen verstenen, zeg dat dan. Dan zie ik de humor er van in, beleven jullie mij een fijne dag, en jullie elite blijft onaangetast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
D2k schreef op 08 september 2002 @ 16:54:

[...]

uhm :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
????

als ik zeg dat jullie geweldig zijn is het ook niet goed???

Zeg me nu eens wat jullie nu echt willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

ondersteuning van het argument
ParaDot schreef op 08 september 2002 @ 18:31:
[...]

dat doe jij ook. En de mods bepalen het beleid, wat jij dus niet bent.
uhm als het de users uitkomt ben ik "de crew" behalve als het niet uitkomt dan ben ik user. go figure.
wat niet wil zeggen dat ook ik een mening heb over het beleid en die mag ventileren
overigens getuigd het ook niet van veel inzicht dat zogauw iemand commentaar geeft je /ignore typt.
ik heb nog nooit /ignore getikt. om iemand te negeren heb ik geen /ignore nodig
overigens was die kritiek net zoals de rest van je posts in dit topic onzinnig en dan valt er weinig te discussieren
Als jullie met je eigen clubje in je eigen dingen willen verstenen, zeg dat dan. Dan zie ik de humor er van in, beleven jullie mij een fijne dag, en jullie elite blijft onaangetast
ook dit raakt weer kant noch wal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

ParaDot schreef op 08 september 2002 @ 18:47:
????

Het was meteen wel een heel overdreven topic. Vooral omdat de cynisme er een beetje vanaf druppelde na dit topic.

OK, om nog maar heel af ook ontopic te reageren: De regels hier zijn in de jaren ontstaan. Er is echt wel genoeg veranderd naar aanleiding van commentaar van gebruikers. Maar de manier waarop jij nu de grenzen probeert te ontdekken van wat allemaal mag is natuurlijk ook niet fijn voor je medegebruikers. Hopelijk let je daar in de toekomst een beetje op ;).

D2k is idd geen crew btw ;).

[ Voor 0% gewijzigd door Compubiter op 08-09-2002 18:55 . Reden: O-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
????

Als je nou eens een boekje van Harry Mulisch pakt en op je bedje ploft en lekker gaat lezen? Misschien nog beter. Pak die jas van de kapstok stap op het fietsje en ga langs wat vriendjes en vriendinnetjes. Dat vinden ze vast leuk.

Laat voor dit moment GoT voor wat het is en dan kom je gewoon weer terug over een week terug.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier stond blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Als eerste zou ik willen dat je nu stopt met het eindeloos openen van de meest doelloze en kansloze topics.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Nee hoor :) als insteek user ++, en het reageren in LA zal dan ook vanuit user-perspectief zijn.

Dat is niet omdat ik niet wil dat ie bij de crew hoort ofzo (alhoewel... >:)) maar zo zit het concept van lite-mod nou eenmaal in elkaar. Dus dat soort uitpraken en meningen vertegenwoordigen die niet van de crew ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
MuErTo ChAvEz schreef op 08 september 2002 @ 18:51:
[...]

Als je nou eens een boekje van Harry Mulisch pakt en op je bedje ploft en lekker gaat lezen? Misschien nog beter. Pak die jas van de kapstok stap op het fietsje en ga langs wat vriendjes en vriendinnetjes. Dat vinden ze vast leuk.

Laat voor dit moment voor wat het is en dan kom je gewoon weer terug over een week terug.
Ik heb geen vriendjes en vriendinnetjes en het gaat jullie GEEN ENE FUCK* aan waarom niet. Verder zeg ik gewoon wat ik ervan vind. dat jullie dat niet vinden wil niet meteen zeggen dat ik mn mond maar moet houden?
<SONiCB00M> D2k /ignore
<D2k> en idd ga je nu op ignore
d2k: lees je reactie nog eens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

LuNaTiC schreef op 08 september 2002 @ 18:53:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]

Nee hoor :) als insteek user ++, en het reageren in LA zal dan ook vanuit user-perspectief zijn.
jepz.
hoewel ik me sinds ik die titel heb minder in LA begeef omdat mijn mening (die vaak ietwat ongezouten is :+ ) direct wordt gezien als "de officiele crew mening"
Dat is niet omdat ik niet wil dat ie bij de crew hoort ofzo (alhoewel... >:)) maar zo zit het concept van lite-mod nou eenmaal in elkaar. Dus dat soort uitpraken en meningen vertegenwoordigen die niet van de crew ofzo ;)

idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Een aandachtsprobleem soms aan de orde? :/

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

ParaDot schreef op 08 september 2002 @ 18:54:
[...]
d2k: lees je reactie nog eens....

lees jij um nog eens goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
ok. wat ik dus merk is dat er met jullie niet te praten is, hetzelfde wat jullie nu van mij vinden (dit NIET uit zn verband rukken graag). Ik zou wel niet de hele tijd meer zeggen wat ik vind, en als ik iets grappigs heb, is de hk toch the place om het daar neer te zetten? Ik zou wel de crew gaan aanbidden net als jullie allemaal doen (mogen ze ook op de crew-orgie komen als slaafjes?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

LuNaTiC schreef op 08 september 2002 @ 18:53:

[...]

O-)
Uiteraard is dit jouw mening >:).

OK, anders geformuleerd: D2k weet het klappen van de zweep en heeft daarom extra rechten gekregen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
D2k schreef op 08 september 2002 @ 18:56:

[...]

lees jij um nog eens goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
MuErTo ChAvEz schreef op 08 september 2002 @ 18:55:
Een aandachtsprobleem soms aan de orde? :/
nee hoor, bij jullie misschien. MIsschien zie ik dingen anders, dan is het toch niet meteen een aandachtsprobleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

ParaDot schreef op 08 september 2002 @ 18:59:

Dat weten we ja, want zonder ignore functie negeer jij gewoon compleet het beleid en de regels van de crew :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Compubiter schreef op 08 september 2002 @ 18:58:
[...]

OK, anders geformuleerd: D2k weet het klappen van de zweep en heeft daarom extra rechten gekregen ;).

* D2k heeft al genoeg klappen met de zweep gehad idd ;)
ParaDot schreef op 08 september 2002 @ 18:59:
[...]

kortom ik lees je tekst maar reageer er niet meer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

mensen ik vraag me af waar dit nu nog over gaat. Als het niet snel wat concreter wordt (wat is nou eigenlijk het probleem??) dan gooi ik er een slotje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

ParaDot schreef op 08 september 2002 @ 19:00:
nee hoor, bij jullie misschien. MIsschien zie ik dingen anders, dan is het toch niet meteen een aandachtsprobleem?
Als jij er een probleem van maakt dat er niet aardig tegen jou wordt gedaan omdat je je medemens afvalt ("Ik heb geen vriendjes en vriendinnetjes en het gaat jullie GEEN ENE FUCK* aan waarom niet.") vind ik dat eigenlijk ook wel een beetje aandachtstrekkerij. Maakt mij niet uit, hebben wij weer een aantal leuke topics hier in LA, het was zo saai de laatste dagen, alleen maar afscheid nemen :+.
D2k schreef op 08 september 2002 @ 19:01:

[...]

* D2k heeft al genoeg klappen met de zweep gehad idd ;)
:9
LuNaTiC schreef op 08 september 2002 @ 19:01:mensen ik vraag me af waar dit nu nog over gaat. Als het niet snel wat concreter wordt (wat is nou eigenlijk het probleem??) dan gooi ik er een slotje op.
offtopic:
[rml][ BUG] "is niet aanwezig op het forum"[/rml] Ze blijven me ook negeren daar in /52 :'(.

[ Voor 0% gewijzigd door Compubiter op 08-09-2002 19:08 . Reden: quote fixored ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 16:43:

Voor dit topic hahaha, GE-NI-AAL had je er van mij 1 gehad dus ben maar blij dat ik geen mod HK ben.
Het enigste wat er aan de hand is is dat een arts hints doet met een patient .

dat iedereen verder denkt kan je toch niet op mij verhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

ParaDot schreef op 08 september 2002 @ 19:07:
dat iedereen verder denkt kan je toch niet op mij verhalen?

"Ik post een plaatje van een vent die een dame tussen de benen ligt te pompen. Tsja, ik kan er toch niks aan doen dat ze dat doen? Waarom krijg ik nou een HK-ban." }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

mja ik zie eigenlijk nou echt niet meer waar dit heen gaat, als je een serieuze vraag of klacht hebt, met betrekking tot GoT open je maar een nieuw draadje met een helder geformuleerde vraag/klacht.

Modden in HK, SG enzo is nou eenmaal op persoonlijk inzicht, het zijn grijze gebieden die je niet op puur feiten ofzo kan sluiten (niet zo simpel als in techfora waar duidelijk is 'hoe brand ik een iso==> slotje). Live with it, er is wel een algemeen beleid om onzin enzo te sluiten, maar dat is ook geheel persoonlijk verder.

'Waarom hij wel en ik niet' doen we dus ook niet aan, omdat dit amper te beargumenteren valt. En vind je dat een ander topic wel op slot moet, zet je dat in SM en wordt er naar gekeken.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.