Auto Port Mapping v2.60

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 2.256 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik heb een klein vraagje, ik heb een nieuw spel gekocht genaamd Shadowbane (MMORPG), maar hij wilt niet echt werken.
Ik heb 2 computers in huis die samen internet delen door het WIN XP ICS principe (host en client), ik ben dus de client en het spel wilt niet connecten naar de server.
Voordat je Shadowbane kan spelen moet je eerst een patcher draaien om het spel te updaten, dit is wat hij me vertelt:

Connection to 216.98.58.101:3360 has been established.
Connection to patch server successful.
Requesting packages: All CacheBig CacheSmall Win32 Special Win32
ERROR: Server timed out!
Attempting to restart the Patcher..........

Connection to 216.98.58.101:3360 has been established.
Connection to patch server successful.
Requesting packages: All CacheBig CacheSmall Win32 Special Win32
ERROR: Server timed out!
Attempting to restart the Patcher..........

Het lijkt mij dus dat ik geen gegevens terug krijg omdat het aankomt op de host, maar daar niet verder weet wat hij moet doen.
Dus weet jij hoe ik dit moet oplossen doormiddel van jou portmapping programma? Want mij lukt het maar niet

Hier nog info over welke porten er moeten gemapd worden
http://care.ubi.com/suppo...=428&p_created=1046229466

Ohja, ik weet ook het ip van me modem niet....
Excuses voor de kick maar ik kon geen andere topic vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil je mischien een versie maken voor de casema (motorola modem) :D :D

alvast hartelijk dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iets mis met mijn vraag?

Verwijderd

Mir schreef op 10 September 2002 @ 22:59:
Mensen..hij is gratis.... ik zou bijna zeggen: Jank niet zo ...
maar ik hou het netjes...

als het je niet zint gebruik je hem toch lekker niet? :)

*zucht*

besides..ik zie hem niet knipperen
Erm...gratis..??Waarom moet je dan een registratiecode hebben..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een loze kick en een lichte crosspost maar:

Volgende probleem: vanmiddag fijn APtje gekocht blabla fijn en aardig en nu heb ik het volgende probleem, als ik mijn wlan inschakel op mijn laptop dan kan ik gewoon internetten maar zodra ik een bestand wil openen / rechtermuisklikken dan blijft explorer in zn geheel hangen. Zodra ik mn wlan uitschakel ( door middel van een knop @ mn laptop ) valt t internet weg (d0h) en wordt t bestand vervolgens gewoon geopend...

kep echt megod geen id wat t kan zijn maar hij heeft t eerst wel gewoon gedaan...

ok een kleine edit:
kep de hele avond liggen pielen maar tis me niet gelukt kep een system restore gedaan naar vanmiddag ( toen ie t wel deed ) maar dit heeft geen effect gehad.

Het probleem begon nadat ik via de Auto Port Mapping v2.60 een reboot van mn modem deed ( met mn laptop ) toen kreeg ik een vage error en moest de laptop opnieuw opstarten. Sindsdien opent hij geen een bestand meer en blijft de laptop hangen. het cpu blijft op 0 % maar toch is er geen respons van de laptop. ok dus het probleem ligt misschien bij de modem

dit is ook niet het geval. ik heb namelijk een pc die het wel perfect doet @ dezelfde adsl modem zitten. ook ligt t niet aan mn ap want ik heb het ook al geprobeert met een straight kabel tussen switch en laptop maar hij kan geen bestanden openen als ik op internet zit.

nu zit ik hier want t werkt dus niet dr moet iets fout zijn en ik heb de hele avond niks anders gedaan dan een toepassiming afgesloten en dan kijken of t dan wel gaat, dit ook zonder resultaat

nu ben ik moe en ga ik slapen...

meuh, ik heb net de toepassingen vergeleken van op internet en van internet af maar ze zijn alle2 tzelfde, ik ga dr dus nu ook van uit dat t niet aan een toepassing ligt...

misschien dat de topicstarter weet waar t aan ligt? ik heb winsockxpfix al geprobeerd maar deze helpt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendevries
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 23:00
Heeft er iemand een versie die je niet verplicht hem te registeren?

Ik wil gewoon evve een paar from to en kunnen kiezen tussen udp en tcp.

De serial die op internet zwerft werkt niet. Maar 15 euro vind ik wel veel.. omdat hij eerst gratis was.. Desnoots een link naar versie 2.6 die gratis was.

Hartelijk dank! Banners geen probleem!

Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

super handig progje niet meer klooien in je http browser van je modem maar ik wil een paar dingen zeker weten voordat ik hem koopt namelijk:

je kan dus ook poorten in je IE browser opengooien dmv: http://10.0.0.138 dat weet iedereen :)
maar daar ben ik al dagen mee bezig moet een paar poorten opengooien voor mirc en x-link voor me xbox werkte niet dacht ga dit progamma maar eens proberen maar aangezien ik beide op udp moet opengooien heb ik er (nog) nix aan.

ik heb een alcatel 510 adsl van kpn telecom (tiscali) als ik dit progamma dus koopt is het mogelijk om eenvoudig die poorten open te gooien die ik nodig hebt dus makkelijker dan in je http browser instellingen te lopen klooien? Want dit progamma lijkt me dus super als ik dit weet

bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij installatie: Kan een benodigd DLL-bestand, MSVBVM60.dll, niet vinden.

Hoe komt dit? Waar haal ik dat bestand?
Ik draai Windows 98SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastruberik
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-01-2022
Moet je ervooor betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

dude dit topic is meer dan een jaaar oud :P

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, maar sommigen ontdekken het net he :-)

Had er in het verleden ook niet behoefte aan (draaide nooit een server), maar ben sinds kort weer helemaal weg van Age of Kings (aoe2). Mijn broertje is ook om, dus wilde ik mijn pc als host inzetten. De hoeveelheid poorten die je dan open moet zetten maken je niet echt vrolijk. Vandaar.

Ik heb de demo gedownload maar krijg het niet aan de praat. Ik draai V2.71 en mijn router is een Speedtouch 580 (V4.2.7.30.0). Even offtopic: V4.3 schijnt er snel aan te komen. De manual bestaat al.

Onderstaand is de uitkomst als ik een connect doe van APM naar mijn router:

Status: Initializing liveupdate... [DONE]
Status: Current update version: 2.71
Status: Looking for a new version... [DONE]
Status: No new version has been found
Status: Connecting... [DONE]
Status: Checking Firewall status... [DONE]
Status: Checking Firewall status...

Hier komt het programma niet uit.Enig idee wat dit kan zijn?
In de manual en google kan ik er niets over vinden. Ook heb ik mijn user-id en wachtwoord uit het modem gehaald maar dat werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-08 16:15
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 22:35:
Tja, maar sommigen ontdekken het net he :-)

Had er in het verleden ook niet behoefte aan (draaide nooit een server), maar ben sinds kort weer helemaal weg van Age of Kings (aoe2). Mijn broertje is ook om, dus wilde ik mijn pc als host inzetten. De hoeveelheid poorten die je dan open moet zetten maken je niet echt vrolijk. Vandaar.

Ik heb de demo gedownload maar krijg het niet aan de praat. Ik draai V2.71 en mijn router is een Speedtouch 580 (V4.2.7.30.0). Even offtopic: V4.3 schijnt er snel aan te komen. De manual bestaat al.

Onderstaand is de uitkomst als ik een connect doe van APM naar mijn router:

Status: Initializing liveupdate... [DONE]
Status: Current update version: 2.71
Status: Looking for a new version... [DONE]
Status: No new version has been found
Status: Connecting... [DONE]
Status: Checking Firewall status... [DONE]
Status: Checking Firewall status...

Hier komt het programma niet uit.Enig idee wat dit kan zijn?
In de manual en google kan ik er niets over vinden. Ook heb ik mijn user-id en wachtwoord uit het modem gehaald maar dat werkt ook niet.
Ik heb het gekocht en heb hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm. dat is minder. Ik ben best bereid om een bedrag te betalen voor het pakket, maar dan moet het natuurlijk wel doen wat het moet doen.

Hollandia: heb je al een mail gestuurd naar Mir?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-08 16:15
Verwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 14:15:
Hmm. dat is minder. Ik ben best bereid om een bedrag te betalen voor het pakket, maar dan moet het natuurlijk wel doen wat het moet doen.

Hollandia: heb je al een mail gestuurd naar Mir?
Nee nog niet gedaan, ik heb een freeware programma van speedtouch gevonden. Wil het je wel even sturen (heb zo gauw geen link), stuur maar mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je soms de Nat-manager van Speedtouch? Die heb ik ook geprobeerd, maar daarmee kun je geen range instellen.

Wil je wel een mail sturen, maar je adres staat niet in je profiel. Mocht je niet de Nat-manager bedoelen dan kun je de link sturen naar marmie at xs4all.nl
Alvast bedankt
Pagina: 1 2 Laatste