Toon posts:

Logo Contest!

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hee.... Ik zoek een mooie stoere cartoonlogo van een nijlpaard voor op mijn website ;)

Degene die de mooiste maakt en ik ook echt ga gebruiken op mijn website zal ik een redelijke vergoeding geven.

Mijn eisen voor het logo:

- Moet een grappige en/of stoere 'geil' keikende nijlpaard zijn :)
- In kleur.
- Achtergrond wit.
- Geen tekst erbij.
- Jpeg of Gif.
- Gebruik je fantasie!! :)

Iedereen mag natuurlijk meedoen, post gewoon je ontwerp hier in deze topic dan zal ik ze zeker zien, einddatum is volgende week zaterdag, 14-09.

De 'winnnaar' zal ik hier dan meteen bekend maken indien er natuurlijk niet even snel in paint wat in elkaar geflatst wordt! :)

hopelijk zijn er genoeg mensen geinteresseerd... succes.

Frank

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 14:05

Tim Schuhmacher

abasios

denk dat je dit even moet lezen: Nieuw in W&G? Lees dit eerst.... (Beleid & FAQ)
Kan iemand even ...?
Staat ook duidelijk in de algemene FAQ, maar de users in W&G zijn er niet om klusjes voor anderen op te knappen. Dus vragen als 'kan iemand even een logo maken' of 'wil iemand even een popup-scriptje schrijven' e.d. gaan op slot.

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Kan iemand even ...?
Staat ook duidelijk in de algemene FAQ, maar de users in W&G zijn er niet om klusjes voor anderen op te knappen. Dus vragen als 'kan iemand even een logo maken' of 'wil iemand even een popup-scriptje schrijven' e.d. gaan op slot.
Dit lijkt me gewoon een request voor een logo, zodat je hem zelf niet hoeft te maken.

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Weet je ... ik sta dan wel op het punt om mijn traditionele vrijdag (dat is het vandaag toch?) avond bus in te springen, maar dit riekt naar monsterboard.

Stel he, fatal, jij kan echt goed hamsters kweken en je verdient er je geld mee, zou jij dan zomaar voor iemand op een messageboard die zegt, Ikke wil goe' hamster hebbe' zomaar een van jou babies weggeven? Nah... Yellow niet

|{ brrr }] |

Verwijderd

Hmmm, als jij voor mij een waanzinnige site ontwerpt die per dag een paar duizend hit oplevert, dan design ik jouw logo ;)

Verwijderd

Oe! 'k was van plan om bier te gaan drinken, maar deze wedstrijd is echt gaaf! Ik ga terstond beginnen!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 23:28:
Oe! 'k was van plan om bier te gaan drinken, maar deze wedstrijd is echt gaaf! Ik ga terstond beginnen!
Ja man, ik help mee... Hiervoor heb ik dus mijn 1337 Wacom aangeschaft... 8)7

</sarcasme> ;)

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:42

Pelle

🚴‍♂️

Tsja, ik geloof dat ik niks meer hoef toe te voegen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.