[gsmshop.nl] € 120 terug bij O2 abbonnement (zakelijk) :D

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05 13:19
In navolging van de aktie die geweest is bij gsmstunter.nl (zie dit draadje), is nu ook gsmshop begonnen met een idiote aktie, hijs minder spectaculair als die van gsmstunter, maar, met een beetje vindingrijkheid.... ;)

Blijven er nou dit soort akties komen ?, ik dacht dat O2 hier juist vanaf wilde stappen ?? :? Ah ik rouw er niet om iig :+

Like this yall...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:23
Ik heb alweer besteld (ook bij gsmstunter) zie wel of het iets wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
[edit] Leuk, zo'n apart topic voor deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 23:07
Ik ga maandag eerst es een nieuwe rekening openen voor al dit soort ongein, dan zal ik er ook maar weer es 9 bestellen. 1285,20euro, wie wil dat nou niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFreeZe
KifArU schreef op 06 september 2002 @ 22:20:
Goed gevonden zeg.

Maar misschien kun je zo vriendelijk zijn om het hele stuk tekst uit dat andere topic, waarin ik over deze aktie vertel, even te posten.
Nounou kifaru, ik heb deze aktie uit de ipaqfratsers groep, en zag later pas het postje in de gsmstunter-topic, maar aangezien jij graag het patent wil hebben op de verwijzing naar deze aanbieding, je 'hele' stuk tekst _/-\o_

Door Kifaru eerder gepost dan mij!! :
Zijn er hier mensen die via gsmshop.nl een ondernemersabonnement hebben besteld met een cashdeal? Op dit moment krijg je 180 euro (214,20 incl.) per abo terug. Volgens mij was dat vorige maand iets van 200 euro ex.

Dit lijkt mij ook een erg interessante deal, als je 6 abo's bestelt, zou je dus 6x(214,20-71,40)= 856,80 euro kado krijgen. Daar kan je een leuke ipaq voor aanschaffen. En nog geldig tot 30 september.
http://www.gsmshop.nl/sho...&navi=nonav&p=982

[ Voor 0% gewijzigd door mrFreeZe op 06-09-2002 22:43 . Reden: PS: Kifaru dinges, dit is een hele andere aktie dan waar jij het over had ]

Like this yall...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Het blijft maar geld regenen bij O2. Ik ga er ook maar weer eens 10 bestellen, mooi rond bedrag dacht ik zo. Snap er helemaal niks meer van, krijg eerst een Ipaq's en gsms van O2, en nu krijg ik nog een modaal maandsalaris van hun erbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:14

JT

VETAK y0

Dat word een dezer dagen even 10 abbo's afsluiten wederom op pappies KvK nummer >:)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 06:53
ik heb er ook 10 aangevraagd, ben benieuwd. Op mijn eigen bedrijfje, wat nog geen maand bestaat. Ben benieuwd. Als het goed werkt bestel ik er nog 20 bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
ze hadden in de maand augustes ook een ondernemers actie maar die was iets anders.

je betaalde 20 euro per maand en je kreeg dan 8 simkaarten 3 daarvan kon je mee bellen naar andere o2 kaarten je kreeg 60 uur op die kaarten.

en dan kon je een telefoon erbij krijgen gratiz

was ook vrij voordelig zaten ook hogereklassen toestellen tussen 8910,t68I, s100 etc

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Niet online
mrFreeZe schreef op 06 september 2002 @ 22:39:
[...]

ik heb deze aktie uit de ipaqfratsers groep, en zag later pas het postje in de gsmstunter-topic

[...]
Dat bericht in de ipaqfratsers groep was een kopie van mijn post in het gsmstunter-topic.
Maar goed, de informatie is nu weer volledig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ralpy schreef op 07 september 2002 @ 02:13:
ik heb er ook 10 aangevraagd, ben benieuwd. Op mijn eigen bedrijfje, wat nog geen maand bestaat. Ben benieuwd. Als het goed werkt bestel ik er nog 20 bij.
Vragen jullie er echt allemaal 10 aan?! dan loop je wel een groot risico, als gsmshop.nl nou ineens failliet is, en niet uit betaald zit je aan 10x5x12x1,19=714 euro vast! das een groot bedrag!

Als ze daarintegen wel uitbetalen :P... Ben je 1428 euro rijker :)

Oja, en 't is ook nog zo dat er wel wat problemen zijn met uitbetalen van gsmshop.nl (lees 't hier http://www.telecomvergelijker.nl/shops.php?id=59)
Ik denk dat ik er zelf 2 bestel (zodra ik de ipaq binnen heb :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met de verandering in abonnementen die O2 door wil voeren? Weet iemand precies hoe dit zit? Lopen deze dan nog een jaar door zodat je geen extra kosten hebt?

En hoe komen jullie aan '-71,40' in deze berekening: "6x(214,20-71,40)= 856,80"? Dat kan ik zo snel niet terug vinden. :?

Ik denk er ook sterk aan om het volgende te bestellen:
3 a 4 abo's van 0 min.
1 abo van 100 min
1 ericsson telefoon

Zouden ze dat pikken op een 1 manszaak? En bestellen jullie alleen abonnementen of ook gelijk een telefoon erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFreeZe
Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 13:38:

En hoe komen jullie aan '-71,40' in deze berekening: "6x(214,20-71,40)= 856,80"? Dat kan ik zo snel niet terug vinden. :?

[ Voor 0% gewijzigd door mrFreeZe op 07-09-2002 14:08 . Reden: Ik dacht dat ik t wist, maar t blijkt toch niet te kloppen, aarg :) ]

Like this yall...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Niet online
Bij gsmshop bestel ja apart abonnementen en telefoons. Dus in feite vraag je 4 a 5 abo's aan en 1 telefoon. GSMshop verrekent dan de bonus met de aanschafprijs van de telefoon.
Je kunt dus even kijken of gsmshop wel de voordeligste is met die telefoon, misschien kun je beter de bonus innen en de telefoon ergens anders bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komen hier nog aansluitkosten en/of verzendkosten bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 13:38:
214,20 is de bonus inclusief btw die je krijgt. 71,40 is de abonnementsprijs per jaar (12x5x1,19) en dat maal 6 omdat ik uitging van 6 abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsjonge, wat een bizarre actie zeg
ik ga alsnog maar een kvk-nummer aanvragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 17:34
ik heb nergens me kvk-nummer op hoeven geven
hebben jullie dit ook?

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

driek: heeft gsmshop dan al contact met je opgenomen?
er staat op de site dat ze contact met je opnemen om de overeenkomst te maken. ik neem aan dat je daarbij een kvk-nummer nodig hebt, aangezien het zakelijke abbo's zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 17:34
nee nog niks gehoord
waar staat dit op de site?

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ergens bij het invullen van je bestelling
Het voordeligste gsm abonnement voor de ondernemer! Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen nemen wij contact met u op om de overeenkomst aan te maken.
(stond bij de omschrijving van het ondernemersabbo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel abbo's bestellen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allardie
  • Laatst online: 16-09 21:57

Allardie

AT..

ik had wel even gekeken naar dat vorige topic, maar zit het nu zo:

je hebt een Kvk nummer.
je bestelt bijvoorbeeld 2 keer dat 0 minuten abbonnement.
je ontvangt dan 2*120 euro op je rekening, en je kunt nog een los toestel erbij nemen (extra kosten).
die 2 abbo's die je dan hebt, kun je gewoon 1 jaar in de kast leggen (als je maar niet vergeet op te zeggen na 1 jaar!?!)

Is dit het principe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Zo ongeveer wel ja. Je ontvangt echter 180eur ex BTW op je rekening (per abo) waarvan O2 er 60eur ex BTW afhaald in 1 jaar (in 12 termijnen, per abo). Je hoeft idd niets met die abo's te doen, als je ze maar in minder dan 11maanden opzegt.

Bij 2abo's zou je dus: (2x180x1.19)-(2x5x12x1.19) == 428.4 - 142.8 == 285.60 winst, niet slecht dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:50
Erm... Misschien ben ik te paranoide, maar euh...

Waarom bestelt er niemand een 1.000.000 van die dingen? Kan je volgens de theorie een leuk bedragje aan overhouden en je maakt meteen KPN gelukkig (meer dan een millioen aansluitingen voor het einde van het jaar).

Zit er een maximale hoeveelheid abbos aan vast die je af mag sluiten? En zo niet, maarom bestelt er niemand dan zoveel abbos (kan je een hoop }:O van kopen)?

Again, misschien ben ik paranoide, misschien ben ik te achterdochtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goh, misschien wel omdat O2 je kredietwaardigheid checkt. en voor 1.000.000 abbo's moet je ERG kredietwaardig zijn.
misschien zou Bill gates ermee wegkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
Hmm... Waarom checken ze bij O2 m'n kredietwaardigheid? Ze storten toch eerst al dat geld op m'n rekening en gaan het er dan pas afhalen?

Maar, ok, you have a point.

Ik werk bij een bank (dochter ABN-AMRO) en die zijn kredietwaardig genoeg om dit geintje te kunnen flikken. Zal na m'n vakantie eens checken of de directie geintereseerd is...

Hoe krediet waardig moet je nu wezen om 10.000 abbos af te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk ook dat ze bij 10.000 achterdochtig worden (zomaar een wilde gok :))

en het is gewoon een grote publiciteitsstunt, tis niet dat ze hun geld niet kwijt kunnen ofzow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
M: "Goede middag mevrouw, ik ben van de stichting GIEO2A en wil graag 16.000.000 van die O2 abbonementen alstublieft."

V: *slik* "Meneer hoor ik dat goed? Zei u 16.000.000? Waarom zoveel?"

M: *in slickest convincing voice* "Maar mevrouwtje, ik ben van de stichting 'Geef Iedereen Een O2 Abbonement' en wij (ik) maak graag gebruik van u mooie aanbieding..."

V: "Euh... BAAS! Het is weer zo een gek van Tweakers.net!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MI5
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:54

MI5

Ik heb ze even een mail gestuurd over het afsluiten van grote aantallen abonnementen. Als ze postief reageren bestel ik er ook een x-aantal (lees tientallen) met een studiegenoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MI5 schreef op 07 september 2002 @ 20:34:
Ik heb ze even een mail gestuurd over het afsluiten van grote aantallen abonnementen. Als ze postief reageren bestel ik er ook een x-aantal (lees tientallen) met een studiegenoot.
Laat je het antwoord hier even weten, als je een mailtje terug krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastichelaar
  • Laatst online: 17-09 22:32
Zit er nu nergens een addertje onder gras?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Addertje ??
Ja een behoorlijke....Als ze straks failliet gaan, dan ben jij voor een behoorlijk bedrag genaaid. En daar kun je dan niks aan doen, dus jij bent dan afhankelijk van het x aantal abbonnement wat je hebt afgesloten x € 60 (ex btw ) kwijt !

Gaan ze niet failliet, dan ben je een gelukkig man ( abbo's x € 120 rijker ) !

De vraag is zijn ze betrouwbaar, en dan niet of je ze persoonlijk kunt vertrouwen, maar kunnen ze het financieel aan. Als het bij O2 fout gaat, en het duurt lang dat O2 het geld aan hun geeft, en zij moeten dat dan uit eigen kas voorschieten dan kan het natuurlijk scheef lopen.

Maar ja, wie niet waagt wie niet wint ! En het leven is vol risico's....En één ding is zeker, je wordt er niet rijker van als je het niet aan vraagt, vraag je het wel aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:10
GSM stunter doet toch hetzelfde??

Alleen die gasten pakken het slimmer aan: inplaats van geld terug te geven, verkopen ze een IPaq :D
'k denk dat het in princiepe mogelijk is. :)

In het verleden heeft gsmshop wel terugbetaald bij cashdeals, maar soms wat te laat. Zie ook telecomvergelijker.nl :)

* Xandrios gaat er dnek ik ookwel 1tje bestellen....dan loop je ook weinig risico etc :)

[edit]
'K had nog even een vraagje: Mijn pa heeft meegedaan aan de gsmstunteractie...maar hij heeft het spul nogniet binnen.
Nu is hij bang dat als ik via zijn KvK dit abbo afsluit, hij mischien strax met een gecancelde bestelling bij gsmstunter zit.
Ikzelf denk niet dat dat zou gebeuren, aangezien je zo vaak mag bestellen als je wilt in princiepe...toch ?

Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Laatst online: 14-09 18:28
Cutebritney schreef op 08 september 2002 @ 20:02:
GSM stunter doet toch hetzelfde??

Alleen die gasten pakken het slimmer aan: inplaats van geld terug te geven, verkopen ze een IPaq :D
'k denk dat het in princiepe mogelijk is. :)

In het verleden heeft gsmshop wel terugbetaald bij cashdeals, maar soms wat te laat. Zie ook telecomvergelijker.nl :)

* waslijn gaat er dnek ik ookwel 1tje bestellen....dan loop je ook weinig risico etc :)

[edit]
'K had nog even een vraagje: Mijn pa heeft meegedaan aan de gsmstunteractie...maar hij heeft het spul nogniet binnen.
Nu is hij bang dat als ik via zijn KvK dit abbo afsluit, hij mischien strax met een gecancelde bestelling bij gsmstunter zit.
Ikzelf denk niet dat dat zou gebeuren, aangezien je zo vaak mag bestellen als je wilt in princiepe...toch ?

Iemand hier ervaring mee?
Niet helmaal waar, ik heb via O2 2 gratis siemens S45 besteld. Toen ik later via gsm-stunter nogmaals een gratis telefoon bestelde kregen we te horen dat dit niet mogelijk was aangezien we reeds gebruik hadden gemaakt van de aanbieding via O2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Zo, dat is schokkend nieuws!! Iedereen dacht natuurlijk ff nog een paar duizend euro naast z'n Ipaqjes te scoren, maar daar letten ze dus wel op :/

Maar stel je koopt dit in de winkel, dan zou je toch ook gewoon toestel-subsidie krijgen? Stel d'r komt nog eens een werknemertje bij, dan zou je dus helemaal geen toestel korting meer krijgen en betaal je dus het volle pond voor abo + toestel?

Hmz, ik wacht eerst wel tot ik m'n iPaq binnen heb dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Laatst online: 14:31
Het wordt steeds gekker :)

Bij deze actie is het zelfs zo dat je minder risico kunt lopen door er een telefoon bij te bestellen.

Als je 4 abo's besteld, kun je een Sony Ericsson T68i bestellen en €397,80 terugkrijgen, terwijl het abogeld voor een jaar €285,60 bedraagt. Je In het geval je niks teruggestort krijg, heb je een telefoon die je makkelijk kunt doorverkopen voor €285,60. Risico is er dus eigenlijk niet, of je moet de telefoon niet geleverd krijgen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-oeps-

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2002 22:34 . Reden: oeps ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05:58

Nitai

Live the life you love.

Ben net gebeld door gsmshop.nl ze gaan me de o2 contracten toesturen. Die moet ik dan ondertekenen en doorfaxen. Zelfde principe als bij gsmstunter.nl

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Laatst online: 16-09 07:50

xychix

FreeBSD Rules !

Rickbv schreef op 07 september 2002 @ 18:49:
Zo ongeveer wel ja. Je ontvangt echter 180eur ex BTW op je rekening (per abo) waarvan O2 er 60eur ex BTW afhaald in 1 jaar (in 12 termijnen, per abo). Je hoeft idd niets met die abo's te doen, als je ze maar in minder dan 11maanden opzegt.

Bij 2abo's zou je dus: (2x180x1.19)-(2x5x12x1.19) == 428.4 - 142.8 == 285.60 winst, niet slecht dus :)
je kunt ze dus GELIJK weer opzeggen ??

of kan dat pas na een half jaara oid ?? zodat de kans op vergeten groter word ?

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

kan er ook nummerbehoud bij (1 van de 10 die ik bestel ??)

ik kan dan ook 1 abbo echt gaan gebruikenm :)

ik ga 2 aboo's echt gebruiken ik geef mijn vriendin er ook een!!

kunne we elkaar gratiz bellen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MI5
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:54

MI5

Op de vraag of er grote aantallen abonnementen in 1x besteld konden worden kreeg ik deze reactie terug:

Geachte heer/mevrouw,

Dit lijkt in eerste instantie zo, maar O2 is diegen die bepaalt hoe veel
abonnementen er per bedrijf afgesloten mogen worden, dit doen ze aan de hand
van het uitreksel Kamer van Koophandel. Mocht u nog vragen hebben hoor ik
het graag.

Met vriendelijke groet,

GSMshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk al gaan ze nou failliet, kan je beter voor de zeker een telefoon nemen inplaats van een x bedrag, want ik neem een mobiel en 3 abbo's, die telefoon kost 399 euro en al gaan ze failliet hbe ik die mobiel voor 180 euro dus

Ik haal e altijd wel wat uit :*)

grtz minded-peter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Niet online
Bedenk even hoeveel keer die shop voor deze actie een bedrag krijgt uitbetaald. (Aangenomen dat O2 er niet failliet aan gaat)
Zou een shop die zo'n bedrag binnenkrijgt, en een iets kleiner bedrag moet uitbetalen, failliet gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
zoals in het vorige topicje al te lezen was, wat als de belasting dienst oid achter hun aanzit? En met een aanslag komen van X-duizenden euro's van een paar jaar. Dan kan het heeeeel snel gaan (denk ik :P )

Godver, vandaag achter een nieuwe rekening aan gegaan, maar wat zijn al die bank-mannetjes toch moeilijk als er 1x iets moet gebeuren dat ze niet van te voren ingeprogrammeerd hebben... Als dat zo doorgaat heb ik die paar honderd euro eerder bij mekaar gebedeld dan dat ik een aparte rekening op kan geven bij o2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Hey, wat zie ik nou?! Wordt O2 wakker? :/

Zondag had ik nog zitten kijken voor die S45's bij shop.o2.nl, toen waren ze nog gratizzzz, nu zijn ze alweer 26euro met een ondernemers abo! Woei, die gasten beginnen het door te krijgen :/

* Rickbv begint steeds meer te twijfelen aan z'n ipaq :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w000t ff 5 abbo's besteld! 5 x 120 = 600 pleuros ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ook maar weer is 12 besteld.....we zullen wel weer zien wat er van terecht komt :D:D:D:D

Voor al die parttimers bij mij in dienst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

En kun je deze abo's pas na 6 maand (en natuurlijk binnen 11 maand) opzeggen ?? of gelijk alweer ?

anders vergeet ik het toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel abo's hebben de mensen eigenlijk besteld met een eenmanszaak? Daar zullen ze er geen 10 aan geven lijk me, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 06:53
ik heb vorige week 10 abbo's besteld (eenmanszaak) en vandaag was het contract gefaxt en ze hadden mij gebeld, maar was niemand thuis. Dusse wordt vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vanmorgen besteld en werd nog voor de middag terug gebeld...heb een vof met een kameraad en mijn contract wordt opgestuurd dusse ik merk vanzelf wel wanneer iets niet of wel klopt....wel een leuke maar toch aparte actie weer van O2 en GSMSHOP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobbertC schreef op 08 september 2002 @ 22:09:
Het wordt steeds gekker :)

Bij deze actie is het zelfs zo dat je minder risico kunt lopen door er een telefoon bij te bestellen.

Als je 4 abo's besteld, kun je een Sony Ericsson T68i bestellen en €397,80 terugkrijgen, terwijl het abogeld voor een jaar €285,60 bedraagt. Je In het geval je niks teruggestort krijg, heb je een telefoon die je makkelijk kunt doorverkopen voor €285,60. Risico is er dus eigenlijk niet, of je moet de telefoon niet geleverd krijgen natuurlijk ;)
sorry, maar deze theorie begrijp ik even niet, je kan toch alleen cash krijgen bij gsmshop en geen telefoons bij het 02 ondernemer abo??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 23:27:
[...]

sorry, maar deze theorie begrijp ik even niet, je kan toch alleen cash krijgen bij gsmshop en geen telefoons bij het 02 ondernemer abo??
Je kan er vanalles bij bestellen, al bestel je 10 telefoons met verschillende abo's dat staat allemaal los van elkaar. Als je er een telefoon bij besteld halen ze dat bedrag van het te storten bedrag af. Dus stel dat ze niks op je rekening storten dan heb je iig die telefoon (die moeten ze dan wel opsturen).

• Rickbv
Rickbv schreef op 09 september 2002 @ 23:04:
Hey, wat zie ik nou?! Wordt O2 wakker? :/

Zondag had ik nog zitten kijken voor die S45's bij shop.o2.nl, toen waren ze nog gratizzzz, nu zijn ze alweer 26euro met een ondernemers abo! Woei, die gasten beginnen het door te krijgen :/

* Rickbv begint steeds meer te twijfelen aan z'n ipaq :(
Nog een keer WOEI!

Je moet er nu ook officezone bij nemen, dan is het in een halve week tijd dus al met 26+72 euro gestegen!! Ze zien hun faillisement al boven het hoofd hangen zeker? :?

Verwijderd

Tja de mensen achter de O2 Shop zijn ook niet achterlijk (oud collega's van me) die krijgen dat ook wel door en ook mischien leuk om te weten dat er een aantal van deze personen ook op T.net en de GOT zitten :)

• mrFreeZe
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 21:40:
Tja de mensen achter de O2 Shop zijn ook niet achterlijk (oud collega's van me) die krijgen dat ook wel door en ook mischien leuk om te weten dat er een aantal van deze personen ook op T.net en de GOT zitten :)
Mwa, wat maakt t uit, we doen toch niks illegaals ?

Like this yall...

Verwijderd

Ik heb ook een bestelling gedaan, hoe lang duurde het bij jullie voordat ze contact opnamen met je?

• Rickbv
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 21:40:
Hmmz, weet jij misschien ook wat ze uberhaupt van die hele actie van gsmstunter.nl enzo vinden? Hebben ze bij elke bestelling zoiets van: "ha leuk, weer een klant!" of "grrrr, weer zo'n zwerver die geld probeert te verdienen, snel de subside verlagen mannen!" Dan weet je iig wat je te wachten staat als je ze es opbelt ofzo :*)

• KifArU
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 september 2002 @ 22:15:
Ik heb ook een bestelling gedaan, hoe lang duurde het bij jullie voordat ze contact opnamen met je?
Ze namen contact met je op, om te vragen of je office zone of een belbundel erbij wilde hebben.
Waarschijnlijk hebben ze het te druk gekregen, want nu krijg je er een "optie-formulier" bij, waarop je dit zelf kunt invullen.

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
Verwijderd schreef op 10 september 2002 @ 22:30:
Hoeveel abo's hebben de mensen eigenlijk besteld met een eenmanszaak? Daar zullen ze er geen 10 aan geven lijk me, toch?
Met een eenmanszaak kun jij best duizend mensen of meer in dienst hebben.
'Eenmanszaak' zegt alleen iets over het eigendom.

Als echter bij de KvK staat ingeschreven dat jij 0 werknemers hebt, dan gaan ze misschien wel zeuren over 1000 abo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Niet online
En om het feest compleet te maken: GSMHut.nl heeft deze zelfde aanbieding. Quote:

Wel kunnen wij op dit moment het O2 Ondernemersabonnement aanbieden, neem hiertoe contact op met ons via email (klik hier)
Wij kunnen dan een cashdeal verzorgen van gemiddeld zo'n € 215,- per aansluiting incl. BTW.

Heeft iemand hier wel eens zaken gedaan met GSMhut.nl? Is dit een betrouwbare zaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt steeds gekken...ik heb al een mailtje verstuurd van wat de voorwaarden zijn en hoe ik aan deze actie kan meedoen....ik houd jullie op de hoogte!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al iets gehoord van O2 of gsmshop dat het aantal abo's goed gekeurd is en ze er aan komen?

• KifArU
  • Niet online
Gisteren (16-9) 6 enveloppen met sim-kaarten ontvangen.
Besteld op 31-8 (ja, ik werd op zaterdag om 16.10 nog gebeld)
Op de enveloppen van O2 staan data van 29-07-02 en 05-08-02 geprint, dus nog ruim voor de aanvraag.
De 06-nummers, sim-nummers en K-nummers zijn overigens niet opeenvolgend, dus ze lijken willekeurig van de grote hoop te zijn gekomen.
Er zat ook geen (credit-)nota bij.

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:27

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Ik heb eind mei een normaal abbo bij gsmshop.nl afgesloten. Eind juli zou ik dus mijn geld hebben moeten vangen. Ik kwam eind augustus terug van vakantie... Geen geld :(

Na 8x gebeld te hebben en telkens de belofte gekregen te hebben dat het geld zou worden overgemaakt, heb ik een sommatie naar ze gestuurd en gedreigd het hele zaakje naar een incassobureau te sturen als ik niet binnen 3 werkdagen m'n geld zou hebben >:) Toen kon er opeens wel betaald worden:?

Ik doe dus geen zaken meer met deze oplichters. (ow ja, ze hadden ook nog even € 7,50 te weinig betaald, waar ik ook weer 3x voor heb moeten bellen :( )

webOS all the way!

Verwijderd

Zijn er naast " Hermanvh" nog meer mensen waarbij de betaling niet geheel vlekkenloos verlopen is?

Moet je eigenlijk die O2 abonnementen gebruiken of kan je ze gewoon in de kast gooien? Dus niet dat je per maand een x aantal minuten moet bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die een bestelling hebben lopen van de ondernemers aanbieding? Iemand al iets ontvangen.

Zijn er nog adders onder het gras gevonden? En hebben er mensen problemen gehad met geld terugstorting?
100 belminuten € 17,00 p/m € 204,00 (kosten gebruiker) € 180,00 (subsidie) € 24,00 (kosten gebruiker 1e jaar)
Volgens O2 is dit toch 12 euro per maand? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
Heb gsmshop nu 3-4x gemaild, nog geen 1 antwoord ontvangen. Echt niet dat ik daar nog wat zou bestellen, te lui om antwoord te geven en zelfs nog te lui om uit te betalen vind ik echt slecht :(

gsmhut heb ik naar toe gemaild, die kwam echter met het verhaal dat de subsidie tot 150euro incl. BTW verlaagd is:
Hallo,

wij leveren momenteel voor 150 euro per stuk inclusief BTW. De bonus is namelijk omlaag gegaan per 1 september op deze abonnementen.

U kunt dan dus van dit geld de abonnementskosten van een jaar betalen en krijgt dan dus per aansluiting 7,20 euro toe.

Graag verneem ik uw reactie.
Het ziet er dus een beetje naar uit dat er weinig meer valt te dealen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickbv schreef op 24 september 2002 @ 18:08:
Heb gsmshop nu 3-4x gemaild, nog geen 1 antwoord ontvangen. Echt niet dat ik daar nog wat zou bestellen, te lui om antwoord te geven en zelfs nog te lui om uit te betalen vind ik echt slecht :(

gsmhut heb ik naar toe gemaild, die kwam echter met het verhaal dat de subsidie tot 150euro incl. BTW verlaagd is:

[...]

Het ziet er dus een beetje naar uit dat er weinig meer valt te dealen...
Het abo geld is toch ongeveer 6 euro incl. dus dan zou je 72 euro aan abo geld kwijt zijn per jaar en dus nog 78 euro over houden, toch??

Ik zal er nog eens over na denken om te bestellen, ik wilde zo'n 10 abo's gaan bestellen. Als hun geen geld terug storten maar ik krijg wel die rekeningen van O2 dan ben ik flink de sjaak.

• KifArU
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 september 2002 @ 18:47:
[...]

Het abo geld is toch ongeveer 6 euro incl. dus dan zou je 72 euro aan abo geld kwijt zijn per jaar en dus nog 78 euro over houden, toch??

Ik zal er nog eens over na denken om te bestellen, ik wilde zo'n 10 abo's gaan bestellen. Als hun geen geld terug storten maar ik krijg wel die rekeningen van O2 dan ben ik flink de sjaak.
In dit geval moet je er office zone bij nemen. Dus €10 per maand, maal 12 = 120 + BTW = €142,80
Dus die € 7,20 klopt (helaas) wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag 15 o2 abo's besteld met 0 min. kben benieuwd wanneer het geregeld is, de vrouw aan de telefoon was in ieder geval heel vriendelijk. verder weet ik alleen niet of ik het goed heb ingevuld, want je kon kiezen bij 15 abo's dat je minuten erbij wilden en zo, ik heb in die tabel alleen 15 ingevuld... iemand ervaringen mee of dit goed is???
verder eenmanszaak sinds 25-09-02 met veeel parttimers :D :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Laatst online: 14:31
keepitcool: Juich nog niet te vroeg, O2 moet je nog goedkeuren. En ik weet niet of dat bij een pas geopende eenmanzaak en 15 abonnementen zomaar geregeld is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Heeft iemand een idee wanneer deze actie af loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Serieus? (gezien de ;) )
Ik heb daarnet nog de aanvraag ingediend, maar dat zou dan net te laat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

khoop voor je dat je toch je abo nog krijgt, dat hoop ik voor iedereen namelijk, maar de kans lijkt me niet echt groot, ze moesten gisteren je contract binnen hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vrijdagochtend nog een bestelling geplaatst en 's middags even gebelt of het nog ging lukken allemaal voor de 30e - dit moest wel lukken en ze ging zorgen dat ik vrijdag nog alles op de fax had.
maja tot op vandaag nog niets gezien ;(
het was de laatste paar dagn voordat de actie afliep wel erg druk met bestellingen, goh hoe zou dat komen!? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er uberhaupt iemand nog iets gehoord van O2 of gsmshop over deze actie? Ik had ook een aantal abonnementen besteld maar tot op heden nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Niet online
Ja, Ik had de sim-kaarten na 2 weken binnen. Maar de tweede bestelling (ander bedrijf) duurt inmiddels al veel langer.
Vandaag naar O2 gebeld en daar wisten ze niets van de bestelling af. Dus maar weer een mailtje naar gsmshop gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
ZyPhiX: ik heb ook die gasten ook al zoooo vaak gemaild zonder antwoord... En als je dat van KifArU leest heb je ook het idee dat niet alles helemaal doorkomt ofzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze steeds gebeld, dat werkt wel. Helaas nog geen concrete informatie gekregen, behalve dan dat O2 gezegd heeft dat deze week een hoop activaties geregeld zullen worden. Er was niks toegezegd, maar er was een goede kans. Heb je dus weinig aan :(

Beetje slordig dat ze in hun eerste mail zetten dat het ongeveer anderhalve week gaat duren, terwijl wij toch allemaal wel beter weten...
Maargoed, met dat soort verwachtingen kan je ze om de oren slaan als het lang duurt.

Mexx (die het nou toch wel eens rond wil hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Niet online
Alles is toch goedgekomen. Vandaag de rest van de simkaarten binnengekregen.

Deze lagen al een kleine 2 weken bij GSMshop, maar ik had gezegd dat ze pas opgestuurd hoefden te worden, als de telefoon die ik besteld had, ook binnen was.
Nu nog even het geld terug op mijn rekening en ik ben helemaal gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels ook mijn Simkaarten binnengekregen. Gewoon 8 mapjes zonder creditfactuur en niet eens een begeleidend briefje ofzo! Gisteren is de creditfactuur opgestuurd zei Samantha. Ben erg benieuwd, het bedrijf blijkt vol leugens te zitten volgens velen op TelecomVergelijker.
Wie heeft er al wel een creditfactuur? En welke betalingstermijn staat erop?

Mexx
Pagina: 1