Okeej, ik hoorde zoveel over het overclocken van je videokaart, ik dacht, dat kan ik ook. Nou zat er strd al een tweakprogje bij mijn Asus V8200, dus die ging ik net uit proberen. Het progje heet Asus Tweak Utillity. Met 2 schuifbalkjes kon ik heel makkelijk het aantal MHzen omhoog pompen. Ik dus rustig beginnen, van 200 naar 210 en van 458 naar 470. 'Toepassen' en voemp, beeld weg!
"ja hoor, heb ik weer damn!"
Ik resetten, terug naar windows: 'ernstig probleem verholpen' bericht. Weggeklikt en voemp weer weg! grr... in veilige modus wou die ook al niet opstarten en tussen door zelfs eff 'BOOT FAILURE INSERT BOOT DISK blabla' lekker dan!
Maar goed, uiteindlijk maar weer normaal terug in windows en voor het bericht 'foutmelding' Tweak utillity geopend en Default gezet. Berichtje weg geklikt, en alles deed het weer, fieuw!
Duss, wat deed ik nou fout? Dat asus tweak-stuff is zeker niet goed ofzo?
Lees ik hier net op GoT dat je voor GeForce kaarten MVmax kan gebruiken. Heu, zou het daar wel mee gaan werken? Moet ik nog wat instellingen aanpassen voordat ik ga OC`en?
Spekkies:
P4 1700@1700
Asus GF3 Dlx met strd heatsink erop.
512 PC800 RDramm
ASUS P4T mobo
Tips voor het betere OC`werk?
Ik resetten, terug naar windows: 'ernstig probleem verholpen' bericht. Weggeklikt en voemp weer weg! grr... in veilige modus wou die ook al niet opstarten en tussen door zelfs eff 'BOOT FAILURE INSERT BOOT DISK blabla' lekker dan!
Maar goed, uiteindlijk maar weer normaal terug in windows en voor het bericht 'foutmelding' Tweak utillity geopend en Default gezet. Berichtje weg geklikt, en alles deed het weer, fieuw!
Duss, wat deed ik nou fout? Dat asus tweak-stuff is zeker niet goed ofzo?
Lees ik hier net op GoT dat je voor GeForce kaarten MVmax kan gebruiken. Heu, zou het daar wel mee gaan werken? Moet ik nog wat instellingen aanpassen voordat ik ga OC`en?
Spekkies:
P4 1700@1700
Asus GF3 Dlx met strd heatsink erop.
512 PC800 RDramm
ASUS P4T mobo
Tips voor het betere OC`werk?
Use the Search Luke...