We weten natuurlijk allemaal wel dat XP (maakt niet uit welke versie) niet ideaal is voor gamen.
Ik noem maar even wat:
* XP vreet recources (system)
* XP is een zwaardere belasting voor processor en geheugen.
* Gamen met XP verlaagt je FPS in een game
* XP zorgt ervoor dat niet alle games zomaar vlekkeloos draaien.
* Veel driver geshit.
* XP heeft met een aantal kaarten en games het HZ probleem
Ik kan zo nog wel even doorgaan, maar wat ik veel belangrijker vindt is of XP wel dusdanig te tweaken is (op een normale niet TE ingrijpende manier zodat je bovenstaande problemen niet meer hebt.
Een ander voorbeeld is b.v. die messenger shit en die firewall die er standaard bij zit.
Ik draai nu met 98 SE en ben er zeer tevreden over (alles draait er zonder problemen op) maar op een gegeven moment zal ik toch over moeten als die hard gamer.
Is er iemand onder jullie die XP gebruikt en veel spellen speelt ?
Het gaat mij echt om mensen die veel gamen veel spellen installeren en weer verwijderen en waarbij het systeem blijft draaien als een tierelier.
Is dit met XP ook te verkrijgen ?
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk uitgelegt heb.
Ik had ook kunnen vragen of en hoe het mogelijk is XP ideaal voor gamen te maken.
Ik noem maar even wat:
* XP vreet recources (system)
* XP is een zwaardere belasting voor processor en geheugen.
* Gamen met XP verlaagt je FPS in een game
* XP zorgt ervoor dat niet alle games zomaar vlekkeloos draaien.
* Veel driver geshit.
* XP heeft met een aantal kaarten en games het HZ probleem
Ik kan zo nog wel even doorgaan, maar wat ik veel belangrijker vindt is of XP wel dusdanig te tweaken is (op een normale niet TE ingrijpende manier zodat je bovenstaande problemen niet meer hebt.
Een ander voorbeeld is b.v. die messenger shit en die firewall die er standaard bij zit.
Ik draai nu met 98 SE en ben er zeer tevreden over (alles draait er zonder problemen op) maar op een gegeven moment zal ik toch over moeten als die hard gamer.
Is er iemand onder jullie die XP gebruikt en veel spellen speelt ?
Het gaat mij echt om mensen die veel gamen veel spellen installeren en weer verwijderen en waarbij het systeem blijft draaien als een tierelier.
Is dit met XP ook te verkrijgen ?
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk uitgelegt heb.
Ik had ook kunnen vragen of en hoe het mogelijk is XP ideaal voor gamen te maken.