Ziet d'r goed uit
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Goed geschreven inderdaad. Alleen vraag ik me af of er veel mensen dat ding helemaal gaan lezen (het is best veel).
Goed werk Kaj 
En ook al wordt hij niet gelezen, je kunt mensen er wel op wijzen als ze iets doen wat strijdig is met de FAQ.
En ook al wordt hij niet gelezen, je kunt mensen er wel op wijzen als ze iets doen wat strijdig is met de FAQ.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
vanDaal-> Het is inderdaad een enorme lap tekst, maar het was de enige manier om ook de policies duidelijk te stellen.
Het is een soort FAQ, regels/policies-overzicht en forum survival guide in een geworden.
ZerO (en alle anderen)-> Thanks.:)
Het is een soort FAQ, regels/policies-overzicht en forum survival guide in een geworden.
ZerO (en alle anderen)-> Thanks.:)
Verwijderd
Ahem .. d'r staat nog steeds niet in hoe je een plaatje moet posten op GoT. Dat wordt nogal vaak gevraagd en ik kan zo nog niet woedend naar de FAQ wijzen
Spellingsfoutje Kaj:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Nou zie ik een hele rij icoontjes aan de rechterkant van mijn post staan. Wat houden die in?
Het profiel van de betreffende user.
Het editknopje om je bericht aan te kunnen passen.
Reply-with-quote; hiermee plak je automagisch de inhoud van het bericht in je eigen bericht.
Als dit huisje er staat, heeft de user een URL in het Homepageveld ingevuld, en kan je zo naar zijn/haar pagina.
En dan kan er af en toe ook nog een bloemetje staan; dat houdt in dat die user zijn/haar ICQ-nummer in heeft gevuld. [/quote]
Het profiel van de betreffende user.
Het editknopje om je bericht aan te kunnen passen.
Reply-with-quote; hiermee plak je automagisch de inhoud van het bericht in je eigen bericht.
Als dit huisje er staat, heeft de user een URL in het Homepageveld ingevuld, en kan je zo naar zijn/haar pagina.
En dan kan er af en toe ook nog een bloemetje staan; dat houdt in dat die user zijn/haar ICQ-nummer in heeft gevuld. [/quote]
Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!
Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!
Verwijderd
automagisch (automagical) is geen spelfout, het is een samenvoeging van automatisch en magisch. Zie: the Jargon File, waar dit staat:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>automagically /aw-toh-maj'i-klee/ adv.
Automatically, but in a way that, for some reason (typically because it is too complicated, or too ugly, or perhaps even too trivial), the speaker doesn't feel like explaining to you. See magic. "The C-INTERCAL compiler generates C, then automagically invokes cc(1) to produce an executable."
This term is quite old, going back at least to the mid-70s in jargon and probably much earlier. The word `automagic' occurred in advertising (for a shirt-ironing gadget) as far back as the late 1940s. [/quote]HTH
Automatically, but in a way that, for some reason (typically because it is too complicated, or too ugly, or perhaps even too trivial), the speaker doesn't feel like explaining to you. See magic. "The C-INTERCAL compiler generates C, then automagically invokes cc(1) to produce an executable."
This term is quite old, going back at least to the mid-70s in jargon and probably much earlier. The word `automagic' occurred in advertising (for a shirt-ironing gadget) as far back as the late 1940s. [/quote]HTH
Ja! het heeft wel wat jah automagisch ik vind dat de FAQ er keurig uitziet...mn complimenten Kaj.! alleen als dat van de plaatjes er nog niet instaat...pls erin zetten jah...
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Om te beginnen; wees een beetje aardig voor elkaar. Met 5000+ mensen in een ruimte weet je zeker dat niet iedereen het met je eens is. Er zullen altijd mensen zijn die er een andere visie op na houden dan de jouwe.
Dit komt vooral tot uiting in de forums Stuffis Generalis; Nieuws, Sport en TV; Wetenschap en Levensbeschouwing; Tweakers.net Moderatorforum en het Tweakers over Tweakers Onzinforum.[/quote]Je bent een forum vergeten.... Lieve Adjes
Dit komt vooral tot uiting in de forums Stuffis Generalis; Nieuws, Sport en TV; Wetenschap en Levensbeschouwing; Tweakers.net Moderatorforum en het Tweakers over Tweakers Onzinforum.[/quote]Je bent een forum vergeten.... Lieve Adjes
Kanonne... twee weken ben je met zo'n FAQ bezig, en nog vergeet ik de helft.;(
Verwijderd
Complimenten, en lekker plat gehouden in taalgebruik.
Joepie eindelijk alle smileycodes
Ik zou alleen dat "warez" deel iestie hoger zetten, of bovenin wat jumpmogelijkheden maken. 9 van 10 klachten in "lieve Adjes" gaat toch over Warez..
De GoT grondwet is klaar
Joepie eindelijk alle smileycodes
Ik zou alleen dat "warez" deel iestie hoger zetten, of bovenin wat jumpmogelijkheden maken. 9 van 10 klachten in "lieve Adjes" gaat toch over Warez..
De GoT grondwet is klaar
Lekker uitgebreid en duidelijk opgezet !
Toch weer een aantal dingen gelezen die ik nog niet wist: Bedankt !
Toch weer een aantal dingen gelezen die ik nog niet wist: Bedankt !
OK mijn opmerkingen:
- potentiele moet potentiële zijn
- user icon: beknopt uitleggen hoe het werkt dit online te krijgen, want bijna alle newbies vragen het
- flamewar --> uitleggen wat het precies is, anders is dat stukje nog niet duidelijk
- meervoud forum = fora en niet forums (wel zo handig als je het over dyslexie gehad hebt
)
- de zin: 'zet je thread in het juiste' forum mag wat mij betreft voorzien worden van FONT SIZE=5 tags
--> onderstrepen oid. dus...
verder echt perfect in orde!
- potentiele moet potentiële zijn
- user icon: beknopt uitleggen hoe het werkt dit online te krijgen, want bijna alle newbies vragen het
- flamewar --> uitleggen wat het precies is, anders is dat stukje nog niet duidelijk
- meervoud forum = fora en niet forums (wel zo handig als je het over dyslexie gehad hebt
- de zin: 'zet je thread in het juiste' forum mag wat mij betreft voorzien worden van FONT SIZE=5 tags
verder echt perfect in orde!
Pagina: 1