Quote "- Alle printerpoorten zijn, (als het goed is) in te stellen"
Yes, goed werk!! Morgen gelijk proberen op m'n paralelle pcikaart
Yes, goed werk!! Morgen gelijk proberen op m'n paralelle pcikaart
Verwijderd
Verwijderd
Met de resolutie veranderen er meer instellingen, een 240x128 heeft 240/6=40 karakters,Verwijderd schreef op 15 December 2002 @ 22:44:
is het ook mogelijk om een andere resolutie te kiezen?ik heb een optrex dmf5003n.
die heeft een resolutie van 160X128
[ Voor 3% gewijzigd door Rebels op 16-12-2002 19:26 ]
Verwijderd
Jeuj, GefeliciteerdBeun_de_Haas schreef op 16 December 2002 @ 19:21:
Mag ik starten met deze mededeling:
It is I for president!!!
Het werkt dus. Eindelijk een grafische lcd met interne paralelle verbinding!! Volgens mij heb ik dit nog niet eerder hier op got gelezen...
Anyway, nog wel een aantal aandachtspuntjes:
- scr2lcd werkt alleen als ik "Zoals lcd (slow)" aanvink
- scr2lcd saved de instelling niet
Maar hoe dan ook deze jongen is weer een stap verder en zeer blij
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 19:35 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Beun_de_Haas op 16-12-2002 19:41 ]
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Marcj op 16-12-2002 21:09 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 23:31 ]
Verwijderd
Kewl hij doet iets..Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 23:13:
E000=57344
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 13:13 ]
Verwijderd
LiQuiD-MP3 wel; LPT1 t/m LPT4. Meer poorten op speciaal verzoekBeun_de_Haas schreef op 16 December 2002 @ 19:34:
De vraag is nu hoe ik powerlcd en liquidmp3 ook werkend kan krijgen op een pcikaart voor paralelle poorten...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 13:11 ]
eeeh, ik geloof dat ik een verzoek heb...Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 13:09:
[...]
LiQuiD-MP3 wel; LPT1 t/m LPT4. Meer poorten op speciaal verzoek
[ Voor 28% gewijzigd door Beun_de_Haas op 17-12-2002 14:30 ]
Verwijderd
Hmmmz.. let me see... Versie 0.9.2 beta staat geplanned voor kerst / oud en nieuw, dus ik denk dat er wel wat aan te doen valt voor die tijdBeun_de_Haas schreef op 17 december 2002 @ 14:27:
[...]
eeeh, ik geloof dat ik een verzoek heb...![]()
Zonder dollen, mijn pcikaart pakt de "standaard" lpt-poorten niet. Kan ik dit zelf ingeven zoals bij scr2lcd?? Of moet ik je echt met een verzoekje lastig vallen Zotty
Denk het niet, maar niets is onmogelijk[edit] zou het niet mogelijk zijn om die waardes die zotty opgeeft voor lpt 1 t/m 4 voor mijn paralelle pcikaart te emuleren ofzo (dan zou de kaart namelijk zonder problemen elk progje kunnen verwerken). Of begrijp ik er nu echt niks meer van...
YES, dat zou top zijn! Als ik ergens mee kan helpen/testen, let me knowZotty schreef op 17 december 2002 @ 14:49:
[...]
Hmmmz.. let me see... Versie 0.9.2 beta staat geplanned voor kerst / oud en nieuw, dus ik denk dat er wel wat aan te doen valt voor die tijd
hmmm, wordt dus een lastig verhaal...Denk het niet, maar niets is onmogelijkDe waarden die ik hierboven gepost zijn, zijn de standaard waarden die de BIOS toekend aan een printerpoort. Op zich moet het wel mogelijk zijn om dit softwarematig te re-mappen via Windows a la device manager.
[ Voor 1% gewijzigd door Beun_de_Haas op 17-12-2002 15:34 . Reden: ff kloten met quotejes... ]
Verwijderd
Verwijderd
JaVerwijderd schreef op 17 december 2002 @ 13:09:
[...]
PS
It_Is_I: super waar je mee bezig bent! En nu nog 320x240 SED1330 support
Verwijderd
Als je de slow down knop ergens in het midden zet, en dan lcd init, doet ie het dan wel?Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 13:06:
[...]
Kewl hij doet iets..
Het lijkt wel net alsof hij verticale coordinaten wel doorkrijgt maar horizontaal niet.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2002 21:29 ]
Verwijderd
Nee ook variaties met deze knop helpen niet.Verwijderd schreef op 17 December 2002 @ 19:19:
[...]
Als je de slow down knop ergens in het midden zet, en dan lcd init, doet ie het dan wel?
Beun de haas had dat ook al bij zijn extra lpt kaart
Volgens mij komt het doordat het progje te snel schrijft, slow down (duhh) vertraagt de boel
Misschien werkt het ?
Verwijderd
men neme het programma winTV 32(van de hauppauge tv kaart), men voege bij de new-and-improved-screen2lcd voor sed1330 en voila, tv op de LCD,Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 23:13:
Ja, hij support Sed1330!!!!, het belangrijkste gedeelte dan, Zoom en paint doen het alleen (nog) niet.
(maar wie gebruikt dat nou)
Doormiddel van veel copy paste werk was het zo gepiept
Verwijderd
Geinig zeg , er zijn mensen die dit progje ook nog nuttig kunnen gerbuiken!phYzar schreef op 18 December 2002 @ 20:48:
[...]
men neme het programma winTV 32(van de hauppauge tv kaart), men voege bij de new-and-improved-screen2lcd voor sed1330 en voila, tv op de LCD,
It_Is_I
Nou ja, nuttigVerwijderd schreef op 18 December 2002 @ 23:26:
[...]
Geinig zeg , er zijn mensen die dit progje ook nog nuttig kunnen gerbuiken!
Zien wel ja, maar kijkenwist je dat wanneer je de hardware versnelling uit zet, (of gedeeltelijk) je ook divxjes kan zien?
Verwijderd
Yepz, SED1330 displays storen. Nou ja, eigenlijk is het geen storen, maar het schrijven naar de display RAM tijdens het uitlezen door de controller. Om dit te voorkomen zul je de busy flag moeten lezen, maar onder windows in dit nog geen enkele LCD programmeur gelukt dacht ikVerwijderd schreef op 17 december 2002 @ 19:11:
Jahelemaal kompleet
Ik vond dat die sed1330 displaytjes een beetje storen, heb je dat ook niet gemerkt?
Is hier nog wat aan te doen? Ik vind het namelijk erg hinderlijk, daarom zit ook die vertraag knop er bij in, dat vertraagt de boel, ook de witte vlekken verdwijnen dan een beetje.
Als je een init geeft voor een sed 1330 a la 320x240 kan ik t wel maken, het aantal pixels per byte (6) is gelijk neem ik aan?
Verwijderd
Een snellere computer maakt niks uit qua software. Het enige verschil is dat je CPU usage sneller op 100% zit en dat heeft dan ook weer invloed op je framerate wat met name bij lagere kloksnelheden duidelijk merkbaar is.Verwijderd schreef op 18 december 2002 @ 13:38:
Mijn computer is een 1600xp dus nog wel wat sneller als die van beunhaas maar zou het echt hieraan kunnen liggen?
Verwijderd
Neej man, echt vet scherm, ik heb men monitor al verkochtphYzar schreef op 18 December 2002 @ 23:49:
Zien wel ja, maar kijkentis nou niet bepaald bioscoopbeeld
Verwijderd
Bleghh, dan moet je zeker ook met IRQ' s gaan werken om niet onnodig op het lcd te wachtenVerwijderd schreef op 19 december 2002 @ 10:47:
[...]
Yepz, SED1330 displays storen. Om dit te voorkomen zul je de busy flag moeten lezen,
Leuk zo ff testen!!Verwijderd schreef op 19 December 2002 @ 10:47:
[...]
Btw, LiQuiD-MP3 heeft sinds gister weer een leuke nieuwe analyzer erbij, dit maal een analoge VU meter. Ziet er heel kewl zo'n analoog metertje. Nu nog de stereo versie
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 13:16 ]
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 14:43 ]
Verwijderd
Wat gebruik je ook alweer? Borland C++ Builder ofzo? Ik wil eigenlijk ook wel een keer gaan proggen... en zit nog te twijfelen tussen VB.NET en C++ Maar aangezien object georienteerd proggen best lekker gaat (javaScript & flash) denk ik dat ik de overstap naar C++ maar 's een keer ga wagen...Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 14:41:
Okeej, voor de mensen met losse PCI kaart printer probleem: Hier een komplete zip file met de hele source en het al gecompilede<-programma
Het is een programma met een balk dat na elke keer naar de lpt schrijft eventjes wacht. Zo kan je kijken of het probleem ligt bij de snelheid waarmee programma' s schrijven
En natuurlijk kunnen mensen nu ook zelf een beetje lcd programma' s maken, door dit programma een beetje aan te passen
Edit: ow link vergeten:
http://members.chello.nl/h.plieger/Public.zip
Verwijderd
leuke theorie, maar VB.net (voor dit een flametopic word zeg ik erbij dat "beweerd MS") is ook OO ...Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 20:43:
[...]
Wat gebruik je ook alweer? Borland C++ Builder ofzo? Ik wil eigenlijk ook wel een keer gaan proggen... en zit nog te twijfelen tussen VB.NET en C++ Maar aangezien object georienteerd proggen best lekker gaat (javaScript & flash) denk ik dat ik de overstap naar C++ maar 's een keer ga wagen...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 20:45 ]
Verwijderd
Het is met C++ builder gemaakt, de bpr file kan je dan gewoon openenVerwijderd schreef op 20 December 2002 @ 20:43:
[...]
Wat gebruik je ook alweer? Borland C++ Builder ofzo? Ik wil eigenlijk ook wel een keer gaan proggen... en zit nog te twijfelen tussen VB.NET en C++ Maar aangezien object georienteerd proggen best lekker gaat (javaScript & flash) denk ik dat ik de overstap naar C++ maar 's een keer ga wagen...
Verwijderd
VB heb ik een tijdje terug al van Mr.ChronoM gehadVerwijderd schreef op 21 December 2002 @ 02:13:
[...]
Het is met C++ builder gemaakt, de bpr file kan je dan gewoon openen
Wat krijg je voor je verjaardag? VB of C++?
Je bent lekker bezig It_is_IVerwijderd schreef op 20 December 2002 @ 14:41:
Okeej, voor de mensen met losse PCI kaart printer probleem: Hier een komplete zip file met de hele source en het al gecompilede<-programma
Het is een programma met een balk dat na elke keer naar de lpt schrijft eventjes wacht. Zo kan je kijken of het probleem ligt bij de snelheid waarmee programma' s schrijven
En natuurlijk kunnen mensen nu ook zelf een beetje lcd programma' s maken, door dit programma een beetje aan te passen
Verwijderd
Hmmm hierbij krijg ik helemaal niks op het scherm. Ook geen strepen.Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 14:41:
Verwijderd
het werkt niet momenteelRebels schreef op 22 december 2002 @ 22:20:
ik wil echt niet zeuren hoor
maar hoe zit het nou met die Mohaa support?
Verwijderd
het werkt idd, net volledig ingebouwd en nu aan het testen.
Mr ChronoM, is het mogelijk dat je ook support voor de PCI kaartjes kan inbouwen. Dus meerdere opties dan LPT 1 t/m 4. Zou heeeel relaxed zijnVerwijderd schreef op 23 december 2002 @ 18:18:
[...]
het werkt idd, net volledig ingebouwd en nu aan het testen.
ik verwacht geen problemen eigenlijk
Verwijderd
Die support "zit" erin, maar de enige test is mislukt momenteel, ik zie totaal niet in wat ik anders kan gaan doen, dan naar een ander adres schrijven, dus ik hoop dat het werkt ...Beun_de_Haas schreef op 23 December 2002 @ 19:59:
[...]
Mr ChronoM, is het mogelijk dat je ook support voor de PCI kaartjes kan inbouwen. Dus meerdere opties dan LPT 1 t/m 4. Zou heeeel relaxed zijn
[ Voor 3% gewijzigd door Beun_de_Haas op 23-12-2002 22:32 . Reden: typo ]
Verwijderd
Verwijderd
Editors om een text file te maken vind je overal, en een compiler kun je gratis vinden, namelijk hier : GCC Home PageVerwijderd schreef op 21 december 2002 @ 05:23:
Ik denk dus dat ik C++ vraag! Nu nog fff uitzoeken waar dat te KRIJGEN is
Still King
Verwijderd
Verwijderd
Heb je al geprobeert om DLportIO (port95n.exe) afzonderlijk te installeren ?Imhotep schreef op 23 december 2002 @ 23:54:
Mr.ChronoM,
Weet jij misschien ook hoe het komt dat DLportIO niet goed instaleerd op mijn pc?
Iedere keer als ik power lcd ga starten krijg ik dit eerst in beeld
- DLportIO.sys device driver not loaded
port I/O will have no effect
als ik dan ok klik kom ik wel in power lcd, maar dan krijg ik niets op mijn lcd te zien
Ik heb alle instellingen van de printerpoort geprobeerd en ook heb ik de powerlcd installer gebruikt (meerdere keren)
Ik gebruikt win XP +SP1
Weet jij zo een oplossing hoe ik het wel kan instaleren ofzo
Iemand anders die het weet natuurlijk ook
Verwijderd schreef op 10 September 2002 @ 12:33:
Volgens mij zijn wij Nederlanders zo'n beetje de enigen die hiermee bezig zijn (op Henri na dan). Ik krijg regelmatig mailtjes vanuit allerlij uithoeken van de wereld. Uit Amerika, Duitsland, Finland, Belgie, Frankrijk, Engeland en Canada. En dan met name over de technische aspecten van LCD's. Ik heb geen idee hoe ze aan m'n adres komen, maar op de een of andere manier weten ze me te vinden
En ik ben zelfs een keer m'n aansluitschema op Ebay tegengekomen!
Als iemand progjes uit het buitenland tegenkomt, posten die hap!
/me is er best wel trots op dat hij en Matty dit ooit begonnen zijn
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
Je vergeet de 3deBart_Banaan schreef op 26 december 2002 @ 21:00:
[...]
Zotty
![]()
Door mijn Spacepanel topic op www.mini-itx.com krijg ik heel veel vragen over LCD's (idd uit alle hoeken vande wereld).
En bij e-mails hierover ik verwijs altijd naar twee sites: www.powerlcd.nl en natuurlijk http://liquid-mp3.schijf.org/
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2002 21:08 ]
Verwijderd
Leuk is dat he! En je ICQ/MSN lijst is vast en zeker ook gegroeidBart_Banaan schreef op 26 December 2002 @ 21:00:
Zotty
![]()
Door mijn Spacepanel topic op www.mini-itx.com krijg ik heel veel vragen over LCD's (idd uit alle hoeken vande wereld).
En bij e-mails hierover ik verwijs altijd naar twee sites: www.powerlcd.nl en natuurlijk http://liquid-mp3.schijf.org/

eehh..Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 11:16:
Heeft iemand DLPortIO eigenlijk al geprobeerd op LPT4? LPT4 kan officieel blijkbaar geen ECP aan. Maar DLPortIO doet op zijn beurt een aantal rare dingen met LPT (geen ECP, maar je moet het in de BIOS wel instellen).
Als iemand dit getest heeft, hebben we tenminste zekerheid
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Oh jaCreepy schreef op 27 December 2002 @ 17:42:
eehh..
Het leuke aan DLPortI/O is dat het helemaal NIKS doet... NIKS.. het is een doorgeefluik zodat je vanuit een applicatie rechtstreeks I/O poorten kan benaderen. Of dit nou wel of geen LPT poort is maakt helemaal niks uit. Een LPT 3 en 4 via adres D000 en D800 heb ik al zonder problemen aangestuurd (zowel met als zonder DLPort I/O).
Het maakt voor DLPortI/O ook helemaal niks uit hoe je je LPT in de bios instelt. Het enige waarvoor het uitmaakt is de LPT aansturing die je zelf schrijft. Als je een LPT aansturing gebruikt van iemand anders dan zal het probleem daarin zitten, maar het heeft niks met DLPortI/O te maken.
Verwijderd
'k denk dat er zo wat meer te testen valt
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 23:14 ]
Dat heb ik ook al geprobeerd, maar bij geen van beide werkt hetVerwijderd schreef op 26 december 2002 @ 19:55:
[...]
Heb je al geprobeert om DLportIO (port95n.exe) afzonderlijk te installeren ?
Ik begrijp ook niet waarom het bij jou niet automatische goed gaat eigenlijk ... nog niet voorgekomen voor zover ik weet.
Still King
Verwijderd

Verwijderd
You're right! De alpha is offline gehaald, want de beta is er alTarin schreef op 30 December 2002 @ 00:13:
Klopt het dat de link naar LiquidMP3 0.9.2 hierboven dood is? Hijdoetetnie.
[edit]
Sorry, ik zat niet goed op te letten. Hierboven staat de alpha, en de beta is er al.
www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS
Deze heb ik geport naar Delphi, gecombineerd met de TDLPortIO wrapper voor Delphi, een beetje naar eigen smaak aangepast en zwaar becommentariseerd.Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 14:41:
|| Vierkant voor Wiskunde ||

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Hier werkt het ook nietImhotep schreef op 27 december 2002 @ 21:53:
[...]
Dat heb ik ook al geprobeerd, maar bij geen van beide werkt het![]()
Ik snap er ook al niets van, zal het wel ff proberen op een schone installatie van winxp, misschien dat dat helpt.
1
2
| DLportio device driver not loaded. Port i/o will have no effect. |
1
2
| The DriverLINX Port I/O Driver service failed to start due to the following error: The system cannot find the path specified. |
[ Voor 13% gewijzigd door Bartjuh op 03-01-2003 15:10 ]
Weet niemand wat ???
[ Voor 28% gewijzigd door Bartjuh op 03-01-2003 16:25 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Rebels op 04-01-2003 22:57 ]
Verwijderd
Bron?Rebels schreef op 04 januari 2003 @ 22:55:
Hoor ik net dat PowerLCD2.0 niet meer gratis is
Mr.ChronoM @ MSN
[ Voor 28% gewijzigd door Rebels op 04-01-2003 23:16 ]
Ik zie in de installdir een map 'numbers' staan, daarin staat per nummer een tekstbestand, dat kan je aanpassenRebels schreef op 04 januari 2003 @ 22:55:
[...]
Hoe kon je ook alweer in PLCD1.1 het lettertype van die klok veranderen?
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
zover was ik ook al, maar als je zo'n 1.txt bestandje bijvoorbeeld opent wordt je ook niet veel wijzer,Tarin schreef op 04 January 2003 @ 23:18:
[...]
Ik zie in de installdir een map 'numbers' staan, daarin staat per nummer een tekstbestand, dat kan je aanpassen. Verder kan ik niets vinden (register en het .ini-tje in de installdir doorgeploegd).
wij draaien alles ja en nog meer!
Verwijderd
ff rustig he BitByter
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 22:38 ]
Rebels schreef op 04 January 2003 @ 22:55:
Hoor ik net dat PowerLCD2.0 niet meer gratis is, groot gelijk hebben ze
nu Mohaa support erin zit, moet ik hem hebben ook!
Hoe kon je ook alweer in PLCD1.1 het lettertype van die klok veranderen?
Verwijderd

Ik doe m'n best!Tarin schreef op 02 januari 2003 @ 20:51:
Zotty.. ik heb een vraagje..
De playlist van LiquidMP3 zet de bestandsnamen neer.. is dat om een speciale reden? Ik zou het namelijk wel handig vinden als hij de id3-info neer zou zetten (arties - track), omdat veel van mijn mp3tjes (zelf geripped) iets in de trant van 10 - Dead Boy's Poem zijn, en het zou leuk zijn als er Nightwish - Dead Boy's Poem zou staan.
Verwijderd
Verwijderd
Top, top, top!! Hartstikke mooi Zotty!! Als ik m'n lcd weer heb test ik het gelijk...Verwijderd schreef op 19 januari 2003 @ 17:59:
Voor wie zelf z'n poort adres wil opgeven voor een extra LPT kaart, het kan nu ook in LiQuiD-MP3. 'k heb net 0.9.3 alpha online gezet en daar kan het mee. Voor meer details, klik op de link:
[ Voor 8% gewijzigd door Ankh op 27-01-2003 00:13 ]
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Toevallig vergeten te rebooten na installatie van DLPortI/O?RaMMSTeiN schreef op 27 January 2003 @ 00:13:
Hmm alles leuk en aardig...
heb van me neef zijn lcd "gekocht" (als ie werkt)
maar bij mij doet ie het dus niet..(bij hem gewoon wel)
In me bios staat de paralelle poort op de 378h (ofzo) dma = 3 en ECP+EPP
ik heb echt net 9 minuten me windows XP + SP1 geinstalleerd dus geen poespas.
Powerlcd exe gedownload + die port dinges.
Nopez maar ik krijg dus geen fout melding
dus ik weet niet of die port95 ding wel werkt ?
iemand nog een id hoe het wel kan laten werken? Mobo zie specs.. moet ik bij windows XP zelf nog wat instellen ofzo?
ik wil hem wel ff laten werken want het ziet er onwijs stoer uit
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
[ Voor 24% gewijzigd door Bor op 27-01-2003 08:52 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
heel toevallig niet.. zelfs al 3 keer afzonderlijk geinstalleerd maar werkt nog steeds nietCreepy schreef op 27 januari 2003 @ 08:12:
[...]
Toevallig vergeten te rebooten na installatie van DLPortI/O?
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Zou je me alsjeblieft kunnen zeggen hoe je dat gedaan hebt?Bartjuh schreef op 03 januari 2003 @ 15:44:
[...]
Edit: Heb het al opgelost, was een een of andere vage string in HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\DLPortIO , die heb ik dus weggehaald en nou werkt ie !
ja laat weten aub ik krijg mijn lcd ook niet aan de praat.....Chrizzly schreef op 27 January 2003 @ 13:14:
[...]
Zou je me alsjeblieft kunnen zeggen hoe je dat gedaan hebt?
Ik heb al 5 verschillende versies van DLPortIO geprobeerd en niks werkte.
Ook ik gebruik WinXP Pro met SP1.
Ik heb wel ergens een string zien staan met \??\c:\windows\nogwat.
Moet ik die soms veranderen?
Chrizzly schreef op 27 January 2003 @ 13:14:
[...]
Zou je me alsjeblieft kunnen zeggen hoe je dat gedaan hebt?
Ik heb al 5 verschillende versies van DLPortIO geprobeerd en niks werkte.
Ook ik gebruik WinXP Pro met SP1.
Ik heb wel ergens een string zien staan met \??\c:\windows\nogwat.
Moet ik die soms veranderen?
Hmm ... okéRaMMSTeiN schreef op 27 January 2003 @ 14:47:
[...]
ja laat weten aub ik krijg mijn lcd ook niet aan de praat.....
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq