Kijk eens aan, een kleine AddFlush van QUCCC, en weer eens een andere #1 binnen DPC Helaas hebben we met onze 3k ( goed geluisterd naar mijn preek van gisteren jongens en meisjes, bravo Morgen weer 3k? Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en help ons naar de top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Het is godverdomme al weer vrijdag man. Tijd om te gaan slapen. 
Lekkere score van QU|CCC. Rest blijft een beetje achter. Ik wil morgenochtend goede excuses lezen *burp* Weltrusten

Lekkere score van QU|CCC. Rest blijft een beetje achter. Ik wil morgenochtend goede excuses lezen *burp* Weltrusten
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Anoniem: 28168
...zei degene die niets inleverdeMobster schreef op 06 september 2002 @ 00:43:
Het is [vloek niet!] al weer vrijdag man. Tijd om te gaan slapen.
Nijs scoring iedereen! Wij staan 5e met 230 punten en dat hebben jullie netjes gedaan
Idd nice scores..
hmm 13 dagen is blijven staan.:( morgen moet tie echt op 10 komen te saan hoor
Eh Griz : op Team-level is stats run "vast"gelopen..
LMM hebben in de stats members die negatief geflushed zouden hebben (en da's niet echt mogelijk
)
LMM hebben in de stats members die negatief geflushed zouden hebben (en da's niet echt mogelijk
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Anoniem: 26550
Hmm, dis vreemd, de statsrun is volgens mij gewoon goed gegaangeintje schreef op 06 september 2002 @ 07:55:
Idd nice scores..
LMM hebben in de stats members die negatief geflushed zouden hebben (en da's niet echt mogelijk)
Morgen wordt het allemaal weer rechtgetrokken...
Zo, maar das lekker
Vanaf nu kan ik dus ook gewoon meelullen hier, hoef ik me niet meer stil te houden
En nou niet gaan denken dat we dit dagelijks gaan doen he? We zijn maar met 2 à 3 man dus zo heel erg hard zal het hier nou ook weer niet gaan 
Anywayz, op naar #1 voor DPC!
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
we zijn met zn 2en voor zover ik weet... poli doet niet meer mee.... doet weer eccp dacht ik....Freakertje schreef op 06 september 2002 @ 09:21:
Zo, maar das lekkerVanaf nu kan ik dus ook gewoon meelullen hier, hoef ik me niet meer stil te houden
En nou niet gaan denken dat we dit dagelijks gaan doen he? We zijn maar met 2 à 3 man dus zo heel erg hard zal het hier nou ook weer niet gaan
verder ga ik nog een keer wat vrienden assimileren ofzo...
Marble schreef op 06 september 2002 @ 12:24:
[...]
we zijn met zn 2en voor zover ik weet... poli doet niet meer mee.... doet weer eccp dacht ik....
verder ga ik nog een keer wat vrienden assimileren ofzo...
(lijkt me anders pijnlijk voor je vrienden
-edit -
dubbelpost
/edit
dubbelpost
/edit
[ Voor 0% gewijzigd door geintje op 06-09-2002 20:11 . Reden: dubbel post ]
Verschil met TCF is iets terug gedrongen : naar 3K