Hmm, nou, vooruit, 2.2k is wel okee. Maar het kan veel harder en dat weten we allemaal Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en help ons naar de top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Woow, al om 00:26 stats
... dat vind ik wel poepie-stoer
... Keep up the good work 
Owja, DPC_team_switch, feli met je paal
Owja, DPC_team_switch, feli met je paal
Sobat, laatste PC'tje ook gevonden? 
Knappe scores weer. It's all a matter of time now
Knappe scores weer. It's all a matter of time now
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Twee weekjes nog
We moeten echt even opschroeven, want BIO zat te blaten dat ze ons bij lieten komen en dan alle pc's weer terug zouden zetten... Nou als we 3k per dag doen dan moeten ze van goeie huize komen om ons nog te stoppen
De hitparade van morgen zal niet al te slecht zijn 
ik heb net denk ik rond de 700 candidates toegevoegd voor QU|CCC... komt er toch weer even bij
ik heb net denk ik rond de 700 candidates toegevoegd voor QU|CCC... komt er toch weer even bij
Jah..nog maar 2weken 
ow jah, natuurlijk gefeli team_switch
ow jah, natuurlijk gefeli team_switch
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
offtopic:
Marble, kan het zijn dat ik jouw gisteren op fok tegenkwam? Of iemand anders met exact dezelfde nick?
Marble, kan het zijn dat ik jouw gisteren op fok tegenkwam? Of iemand anders met exact dezelfde nick?
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Way to go team switch, nog 2 weekje jongens!
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
dat is dus iemand andersMobster schreef op 05 september 2002 @ 14:21:
offtopic:
ik weet wel dat er een fok!er is die idd pcies dezeflde nick heeft, maar daar heb ik dus nix mee te maken
argh, lmm nog steeds in de achteruitkijk spiegel
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
(zoals Crazy-cows
( Al is het lopen voor een grasmaaier op zich al link natuurlijk
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Pagina: 1