Op mijn oude computer deed m'n geforce het goed, en op m'n nieuwe deed 'ie het ook goed. Nu trekt windows alleen nog maar 640x480, als ik de resolutie hoger probeer te zetten wordt het beeld zwart en doet de computer niets meer (na 15 seconden ook niet!?). Hij werkt nu alleen nog maar als ik 'in VGA modus' aanvink in het F8 menu. De problemen begonnen toen ik probeerde m'n 2 harde schijven los van elkaar te gebruiken (Op de 'nieuwe' staat windows; de andere is de C schijf. Ik probeerde toen de nieuwe los van de oude te gebruiken; dat ging niet. Weer aan elkaar gekoppeld, en windows wou niet meer opstarten. Lang gezocht, en nu denk ik dat het aan mijn GeForce kaartje ligt, hoewel ik het niet zeker weet.
videokaart gecontroleerd of 'ie goed aangesloten was op mobo. Klopte.
Ander beeldscherm geprobeerd. Er veranderde niets.
Windows opnieuw geïnstalleerd. Ook geen vooruitgang.
Drivers (opnieuw) gedownload en geinstalleerd. Niets.
Op mijn oude computer deed m'n geforce het goed, en op m'n nieuwe deed 'ie het ook goed. De problemen begonnen toen ik probeerde m'n 2 harde schijven los van elkaar te gebruiken (Op de 'nieuwe' staat windows; de andere is de C schijf. Ik probeerde toen de nieuwe los van de oude te gebruiken; dat ging niet. Weer aan elkaar gekoppeld, en windows wou niet meer opstarten. Lang gezocht, en nu denk ik dat het aan mijn GeForce kaartje ligt, hoewel ik het niet zeker weet.
-is het verhaal zo beter?-
videokaart gecontroleerd of 'ie goed aangesloten was op mobo. Klopte.
Ander beeldscherm geprobeerd. Er veranderde niets.
Windows opnieuw geïnstalleerd. Ook geen vooruitgang.
Drivers (opnieuw) gedownload en geinstalleerd. Niets.
Op mijn oude computer deed m'n geforce het goed, en op m'n nieuwe deed 'ie het ook goed. De problemen begonnen toen ik probeerde m'n 2 harde schijven los van elkaar te gebruiken (Op de 'nieuwe' staat windows; de andere is de C schijf. Ik probeerde toen de nieuwe los van de oude te gebruiken; dat ging niet. Weer aan elkaar gekoppeld, en windows wou niet meer opstarten. Lang gezocht, en nu denk ik dat het aan mijn GeForce kaartje ligt, hoewel ik het niet zeker weet.
-is het verhaal zo beter?-