zit niet te zeiken ik doe er 25 per dag en je demotiveert me behoorlijkVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 14:06:
/me heeft een gemiddelde output van 80 dp's....
Maar alle kleine beetjes helpen.![]()

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
zit niet te zeiken ik doe er 25 per dag en je demotiveert me behoorlijkVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 14:06:
/me heeft een gemiddelde output van 80 dp's....
Maar alle kleine beetjes helpen.![]()
Verwijderd
Sorry Neo das was zeker niet de bedoeling.Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 14:07:
[...]
zit niet te zeiken ik doe er 25 per dag en je demotiveert me behoorlijk
School is net afgelopenhiostu schreef op 05 september 2002 @ 13:52:
Tja school is weer begonnen voor veel. Ikzelf doe ook een heel stuk minder als eerst.
-trin-it.nl- Dual AMD 2600+ en hier en daar nog een losse Ghz -codewarrior.nl-
Verwijderd
Kortom, het gaat slecht zo (met DPC).Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 14:48:
ja, goed plan. Als iedereen lekker rc5 gaat doen, dan stijg ik automatisch in de dagtop30. Ik doe er nu niks voor en ben vandaag al 18 ipv rond de 35 zo'n 2 weken geleden. Kortom, het gaat uitstekend zo!
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Heheh, beetje doorzetten hoorVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 14:07:
[...]
zit niet te zeiken ik doe er 25 per dag en je demotiveert me behoorlijk
Verwijderd
Kom op nou jongens, de meeste van jullie zitten al tijden te sparen. Ga je moeder voor de gek houden.JustMe_ schreef op 05 september 2002 @ 14:54:
[...]
Kortom, het gaat slecht zo (met DPC).
Als je nou hoger komt doordat je je output verhoogt mag je blij zijn, maar nu?
Verwijderd
mijn output is van ca 500 dp/d naar ca 175 dp gezaktVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 14:57:
[...]
Kom op nou jongens, de meeste van jullie zitten al tijden te sparen. Ga je moeder voor de gek houden.
Verwijderd
Kheb 200 euro op de bank, m.a.w. met sparen moet je niet bij mij zijnVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 14:57:
[...]
Kom op nou jongens, de meeste van jullie zitten al tijden te sparen. Ga je moeder voor de gek houden.
Verwijderd
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Tjonge, een rijk man in de gelederenVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 15:05:
[...]
Kheb 200 euro op de bank, m.a.w. met sparen moet je niet bij mij zijn![]()
BTW, mijn moeder geloofd me![]()
Verwijderd
goeie actie, ga zo doorVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 15:35:
[teveel om te quoten]
/me geeft heus niet zomaar op hoor, vandaag een groot deel van de school geassimi'd (zooitje p3 533 en 866's of zo)
maar niet op mijn account omdat ik het samen met iemand anders heb gedaan en dan is het niet eerlijk dat alle puntjes bij mij komen, zoals reeds verteld... "We" zitten bij team_switch maar hebben nog nix geflushed
Verwijderd
Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 15:35:
[teveel om te quoten]
/me geeft heus niet zomaar op hoor, vandaag een groot deel van de school geassimi'd (zooitje p3 533 en 866's of zo)
maar niet op mijn account omdat ik het samen met iemand anders heb gedaan en dan is het niet eerlijk dat alle puntjes bij mij komen, zoals reeds verteld... "We" zitten bij team_switch maar hebben nog nix geflushed
Verwijderd
Haha, eindelijk meer info over onze mysterieuze Tries. Tries == Patricia. That narrows it down a lot!!!Mobster schreef op 05 september 2002 @ 15:19:
Het enige wat we voorlopig hebben is dagelijks een dikke achterstand op aars.
Dus Patricia mag wel eens op gaan schieten.
Verwijderd
* My valt stil...Tweakertje schreef op 05 september 2002 @ 14:32:
Well, i think it shouldnt be a secret anymore we're moving from eccp to rc5.
Atleast we'll win with that projec then
Verwijderd
Sparen? *onschuldige blik*Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 14:57:
[...]
En het leuke is...ze hebben geen idee waarover ze het nu hebben ze hopen dat NC flusht als Tries goed gaat ofzo..(voor wat ze ervan snappen dann0kn0k
Triesssss persen!!!!!!!!
KetsCowbouter
Push Tries, Push
Bas_Tard
Go Tries Go Tries Go Tries Go Tries
We hebben een T
We hebben een R
We hebben een I
We hebben een E
We hebben een S
We hebben een TRIES!!!!
WOEI!!!!!!!!
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Flapmo schreef op 05 september 2002 @ 17:00:
[...]
En het leuke is...ze hebben geen idee waarover ze het nu hebben ze hopen dat NC flusht als Tries goed gaat ofzo..(voor wat ze ervan snappen dan)
erm vaagwelnee.....als je het snapt
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
mark the
Verwijderd
Ik snap er geen h*l van, maar ik hoop wel dat Tries ,of iemand anders, snel gaat flushenFlapmo schreef op 05 september 2002 @ 17:00:
[...]
En het leuke is...ze hebben geen idee waarover ze het nu hebben ze hopen dat NC flusht als Tries goed gaat ofzo..(voor wat ze ervan snappen dan)
erm vaagwelnee.....als je het snapt
Goed bezig. Krijgen we daar ook weer wat bezoekersJustMe_ schreef op 05 september 2002 @ 17:19:
[...]
Do you wanna know what Patricia is? Go and find at www.dutchpowercows.org
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Ik weet zeker dat als heel DPC morgen roept Persen TRIES persen roept dat ik dan wel flushFlapmo schreef op 05 september 2002 @ 17:00:
[...]
Verwijderd
Verwijderd
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Verwijderd
Verwijderd
Dutch Power Baby's?Freakertje schreef op 05 september 2002 @ 22:08:
Ben je lekker tussen de teams aan het kijken wat er allemaal wel niet bijzit, kom je het volgende opeens tegen:
104 Dutch Power Alcoholics 1 4075 338
ok, wie maakt het ABC af?
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2002 22:19 . Reden: overmatig enter gebruik ]
Verwijderd
Het lijkt er wel opVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 22:16:
Testing, komt mij posting door?
This is Houston, it seems there is a problem
PSN
irc.sorcery.netn0kn0k schreef op 05 september 2002 @ 22:46:
btw #dpc op welke irc server ?
PSN
Verwijderd
RECTIFICATIE! RECTIFICATIE! RECTIFICATIE! RECTIFICATIE! RECTIFICATIE!Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 15:35:
[teveel om te quoten]
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
PSN
Verwijderd
als jij een klein flushje hebt mag je wel flushen hoorn0kn0k schreef op 05 september 2002 @ 23:30:
Wel liev alleen ik wil ook wel een "klein" flushje zien om het te vieren
Ik had toch goed gegokt dusZodra de naam Patricia viel
Verwijderd
Verwijderd
Choeso!Joop schreef op 05 september 2002 @ 23:58:
Ok ik doe vanaf vandaag mee!
Na een half jaar te zijn gestopt met RC5 nu maar eens wat anders!
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2002 08:17 . Reden: L vergeten :) ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Staat niet op de ECCp site.Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 12:44:
StatsAholics client heeft een hide tray icon optie...
Maar de gewone versie is minder snel, scheelt soms wel 25% (heb ik mij ook maar laten vertellen hoor)Redboost schreef op 06 september 2002 @ 13:35:
kopier dit:
NO_TRAY_ICON=0
in de .ini file, en klaar is kees.. volgens mij werkt dat ook met de gewone versie...
Verwijderd
kan alleen met statsaholic versie, voor intel's onder windhoos staat die HIERVerwijderd schreef op 06 september 2002 @ 12:41:
Is het mogelijk om het ECCp icoon niet in de taakbalk (TRAY) weer te laten geven (NT4 en WIN98)?![]()
Ik mag het bij een bedrijfje installeren(4x pentium 3 500MHz), maar niemand mag het zien.
Tevens mag ik mijn eigen account niet gebruiken.
TEAM_SWITCH? wat zijn de gegevens?
Verwijderd
Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat dat ook geldt voor mijn Cellie 933-M laptop.My schreef op 06 september 2002 @ 13:54:
[...]
Maar de gewone versie is minder snel, scheelt soms wel 25% (heb ik mij ook maar laten vertellen hoor)
(...)
Verwijderd
You're not wrong.Redboost schreef op 06 september 2002 @ 00:31:
Vaak kun je de "gemiste" DP's nog redden uit de dplist.log Dan moet je ze geloof ik knippen en plakken in de dplist.. correct me if i'm wrong..
Verwijderd
but you are wel wrongVerwijderd schreef op 06 september 2002 @ 21:28:
[...]
You're not wrong.
Je kunt de punten terugvinden in de log-file als boven genoemd in je ECCp-dir.
Dan kopiëren (alleen die hele lange regel met al die letters en cijfers, inclusief de gegevens met je userinfo op het einde) en in het bestand dplist plakken. Dit bestand is overigens gewoon met notepad te openen.
Verwijderd
Weer wat geleerd... is net mijn DNA-sequentiebewerkingsprogramma... die kun je ook alles tussen z'n sequentie inzetten wat je wil... als het nix betekent, gooitie het er ook uit.Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 21:32:
[...]
but you are wel wrong
je kan gewoon je dplist renamen naar "dplist" en die flushen, client filtert alles eruit wat 'ie niet leuk vindt.
bij die actie wel oppassen dat je niet je ouwe dplist overschrijft als daar nog dp's in staan
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq