DPC ECCp-109 hitparade van 4 september Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 553 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Zijn er meer mensen die plotseling hun icon missen? Moest hem weer opnieuw uploaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Ja, mijn icon is ook weg, maar ook mijn password is niet meer de juiste...
:?

edit:
darn typos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-08 11:30

made

.. made by made ..

ff testen of die van mij het nog doet ! }:O O-)

Nou die van mij doet het dus :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euhh..
goed de megaflush van tries is eruit whoej ;)
nu de rest nog .. of gaat de rest er ook 9 maanden op zitten broeden :P

ik meen dat er een aantal teams waren die zouden wachten met flushen totdat tries zou flushen :9 dus... waar blijven die DP's :?

of gaan we met z'n alle zitten wachten totdat AaRS ons inhaald.. dp's zijn dp's.. toch? of blijven we nou met z'n alle sparen totdat het project is afgelopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om het ECCp icoon niet in de taakbalk (TRAY) weer te laten geven (NT4 en WIN98)? :?
Ik mag het bij een bedrijfje installeren :*) (4x pentium 3 500MHz), maar niemand mag het zien.

Tevens mag ik mijn eigen account niet gebruiken.
TEAM_SWITCH? wat zijn de gegevens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StatsAholics client heeft een hide tray icon optie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 12:44:
StatsAholics client heeft een hide tray icon optie...
Staat niet op de ECCp site.

Waar wel? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier staattie iig wel bij

http://www.techimo.com/forum/t10943.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.cowbouters.net <--- zie links

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redboost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11-2024
kopier dit:
NO_TRAY_ICON=0
in de .ini file, en klaar is kees.. volgens mij werkt dat ook met de gewone versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-07 22:15

My

Redboost schreef op 06 september 2002 @ 13:35:
kopier dit:
NO_TRAY_ICON=0
in de .ini file, en klaar is kees.. volgens mij werkt dat ook met de gewone versie...
Maar de gewone versie is minder snel, scheelt soms wel 25% (heb ik mij ook maar laten vertellen hoor)

En dan nu, waarvoor ik eigenlijk post:::

_/-\o_ Tries en Verw^ _/-\o_ met jullie kleine }:O , dat heb maar een goede DPC'er mag worden!

Drie hoeratjes:

HOERA!
HOERA!!
HOERA!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 12:41:
Is het mogelijk om het ECCp icoon niet in de taakbalk (TRAY) weer te laten geven (NT4 en WIN98)? :?
Ik mag het bij een bedrijfje installeren :*) (4x pentium 3 500MHz), maar niemand mag het zien.

Tevens mag ik mijn eigen account niet gebruiken.
TEAM_SWITCH? wat zijn de gegevens?
kan alleen met statsaholic versie, voor intel's onder windhoos staat die HIER

maar de userinf staat volgens mij op mijn account, moet je dus even veranderen en uit eigen ervaring weet (hmmz, meer "denk") ik dat je niet op team_switch moet flushen (omdat jij op dat bedrijfje niet kan switchen en dus niet doet wat de rest van dat team wel doet).

hopende je geholpen te hebben!
/me 's done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

My schreef op 06 september 2002 @ 13:54:
[...]

Maar de gewone versie is minder snel, scheelt soms wel 25% (heb ik mij ook maar laten vertellen hoor)
(...)
Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat dat ook geldt voor mijn Cellie 933-M laptop.

Niemand mag het weten en je mag je eigen account gebruiken.... dat klinkt alsof het alleen van jezelf mag... (maak anders f een tweede account aan waar je dit op doet...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redboost schreef op 06 september 2002 @ 00:31:
Vaak kun je de "gemiste" DP's nog redden uit de dplist.log Dan moet je ze geloof ik knippen en plakken in de dplist.. correct me if i'm wrong.. :)
You're not wrong.
Je kunt de punten terugvinden in de log-file als boven genoemd in je ECCp-dir.
Dan kopiëren (alleen die hele lange regel met al die letters en cijfers, inclusief de gegevens met je userinfo op het einde) en in het bestand dplist plakken. Dit bestand is overigens gewoon met notepad te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 21:28:
[...]

You're not wrong.
Je kunt de punten terugvinden in de log-file als boven genoemd in je ECCp-dir.
Dan kopiëren (alleen die hele lange regel met al die letters en cijfers, inclusief de gegevens met je userinfo op het einde) en in het bestand dplist plakken. Dit bestand is overigens gewoon met notepad te openen.
but you are wel wrong :P

je kan gewoon je dplist renamen naar "dplist" en die flushen, client filtert alles eruit wat 'ie niet leuk vindt.

bij die actie wel oppassen dat je niet je ouwe dplist overschrijft als daar nog dp's in staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 21:32:
[...]

but you are wel wrong :P

je kan gewoon je dplist renamen naar "dplist" en die flushen, client filtert alles eruit wat 'ie niet leuk vindt.

bij die actie wel oppassen dat je niet je ouwe dplist overschrijft als daar nog dp's in staan
Weer wat geleerd... is net mijn DNA-sequentiebewerkingsprogramma... die kun je ook alles tussen z'n sequentie inzetten wat je wil... als het nix betekent, gooitie het er ook uit.

[studie-modus]Sjeempie... dat ik zo laat op de avond nog wat kan bijleren...[/studie-modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Wessie schreef op 05 september 2002 @ 23:26:
Jongens..
De Tries MF is geweest..

Gefeliciteerd :)
Da's weer eens wat anders dan dp's