offtopic:
Zijn er meer mensen die plotseling hun icon missen? Moest hem weer opnieuw uploaden
Zijn er meer mensen die plotseling hun icon missen? Moest hem weer opnieuw uploaden
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Staat niet op de ECCp site.Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 12:44:
StatsAholics client heeft een hide tray icon optie...
Maar de gewone versie is minder snel, scheelt soms wel 25% (heb ik mij ook maar laten vertellen hoor)Redboost schreef op 06 september 2002 @ 13:35:
kopier dit:
NO_TRAY_ICON=0
in de .ini file, en klaar is kees.. volgens mij werkt dat ook met de gewone versie...
Verwijderd
kan alleen met statsaholic versie, voor intel's onder windhoos staat die HIERVerwijderd schreef op 06 september 2002 @ 12:41:
Is het mogelijk om het ECCp icoon niet in de taakbalk (TRAY) weer te laten geven (NT4 en WIN98)?![]()
Ik mag het bij een bedrijfje installeren(4x pentium 3 500MHz), maar niemand mag het zien.
Tevens mag ik mijn eigen account niet gebruiken.
TEAM_SWITCH? wat zijn de gegevens?
Verwijderd
Uit eigen ervaring kan ik vertellen dat dat ook geldt voor mijn Cellie 933-M laptop.My schreef op 06 september 2002 @ 13:54:
[...]
Maar de gewone versie is minder snel, scheelt soms wel 25% (heb ik mij ook maar laten vertellen hoor)
(...)
Verwijderd
You're not wrong.Redboost schreef op 06 september 2002 @ 00:31:
Vaak kun je de "gemiste" DP's nog redden uit de dplist.log Dan moet je ze geloof ik knippen en plakken in de dplist.. correct me if i'm wrong..
Verwijderd
but you are wel wrongVerwijderd schreef op 06 september 2002 @ 21:28:
[...]
You're not wrong.
Je kunt de punten terugvinden in de log-file als boven genoemd in je ECCp-dir.
Dan kopiëren (alleen die hele lange regel met al die letters en cijfers, inclusief de gegevens met je userinfo op het einde) en in het bestand dplist plakken. Dit bestand is overigens gewoon met notepad te openen.
Verwijderd
Weer wat geleerd... is net mijn DNA-sequentiebewerkingsprogramma... die kun je ook alles tussen z'n sequentie inzetten wat je wil... als het nix betekent, gooitie het er ook uit.Verwijderd schreef op 06 september 2002 @ 21:32:
[...]
but you are wel wrong
je kan gewoon je dplist renamen naar "dplist" en die flushen, client filtert alles eruit wat 'ie niet leuk vindt.
bij die actie wel oppassen dat je niet je ouwe dplist overschrijft als daar nog dp's in staan
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq