Pff kheb irri probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:30
Taakbeheer staat bij mij uit en kan et er nie meer inschakelen
Is ergens uitgeschakelt ofsow en rechtermuis taakbalt wil ook nie.

Hoe kan ik taakbeheer weer krijgen is namelijk erg irri als ik van gamen ff naar desktop moet en sound wil houden.

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-09 06:49
uhh... titel veranderen is misschien een optie ??? 't is een irri probleem ja, maar met zo'n titel is 't topic OOK irri

I'm not weird, I'm a limited edition

Verwijderd

lowrider schreef op 04 september 2002 @ 19:07:
uhh... titel veranderen is misschien een optie ??? 't is een irri probleem ja, maar met zo'n titel is 't topic OOK irri
Dat kan hij niet zelf, dat moet een modje doen :)

Maar zou je de volgende keer idd even een wat duidelijkere topictitel willen kiezen? Wij zien hier graag het OS tussen [] staan. Mensen die een topic met zo'n topictitel in de lijst zien staan, gaan liever naar een ander topic toe. Dus doe er je voordeel mee, en verzin volgende keer gewoon even een wat betere topictitel. Zie ook het 3 stappenplan

Dus over welk OS praten we?

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Johann0r schreef op 04 september 2002 @ 19:05:
Taakbeheer staat bij mij uit en kan et er nie meer inschakelen
Is ergens uitgeschakelt ofsow en rechtermuis taakbalt wil ook nie.

Hoe kan ik taakbeheer weer krijgen is namelijk erg irri als ik van gamen ff naar desktop moet en sound wil houden.
Wat verschijnt er dan als je Ctrl+Alt+Del doet?

• Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:30
Taak beheer is uitgeschakelt door de systeem beheerder terwijl ik zelf beheerder ben!
En heb andere account gemaakt daar doet ie et wel maar heb ik allemala andere instellingen

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Pak je policy editor er eens bij: gpedit.msc en kijk of er niks dicht staat, anders is je profiel (of je user registry dan) gewoon stuk.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Genoeg tips voor dit topic met een zeer foute topictitel...

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.