Automatisch zoeken naar route

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:41
Vorig topic: Routeplanner automatisch laten zoeken

is om wat voor reden dan ook gesloten. :{

Dus hier maar verder want ik kom er niet uit.

Janoz (Moderator) schreef als laatste:
1. Eigenlijk is het heel simpel. Op lokatienet.nl kun je een abbo halen voor E50 per jaar en het is helemaal klaar, maar ik neem aan dat je het gratis wilt doen.. Komen we bij het tweede punt
2. Je zou natuurlijk wat met je form kunnen spelen zodat je hun pagina aanroept. Als eerste is dat niet helemaal legaal, en ten tweede komt hier geen enkele vorm van serverside scripting bij kijken waardoor we bij punt 3 komen.
3. Het hele clientside gebeuren ((D)HTML, javascript ed) hoort in webdesign & graphics. Deze zit dus in het verkeerde forum.
1. Ik wil het uiteraard gratis doen ja.

2. Dat is dus het hele eiereneten. Ik heb gekeken naar welke parameters er zoal meegegeven worden (postcode vertrek & postcode aankomst), maar hoe krijg ik dan die parameters in de URL van de site van de routeplanner? Zeg maar, 'de zoekopdracht'.

3. tadaaaaa :)

Somebody? Please.... help

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S (Stage 1 tuned)

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:42

Pelle

🚴‍♂️

Wat denk je? Dat hij hier wel open blijft? Als dat zo was, dan had Janoz 'm wel gemoved hierheen.

Ga gewoon eens mailen met lokatienet of zoek een andere site op waar ze hebben wat jij wilt, en kijk hoe hun het gedaan hebben.

Dit topic is gesloten.