Routeplanner automatisch laten zoeken

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:41
L.S.

Op mijn website wil ik een textinput maken waar bezoekers hun postcode in kunnen vullen waarna ze op |OK| kunnen klikken waarop er een nieuw venster wordt geopend waarin een routebeschrijving van die postcode naar mijn postcode komt van de ANWB of van routemaster.nl ofzo.

(Daarvoor moet dus deze beide postcodes automatisch als parameters worden meegegeven.)

Weet iemand hoe dit moet want ik kom er zelf niet uit. 8)7

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S (Stage 1 tuned)

Verwijderd

Wat heb je zelf al geprobeerd? Ik neem aan dat je tenminste serieus nagedacht hebt hoe je dit moet oplossen voordat je deze vraag stelde. Zo niet, dan is het misschien zinvol om de Welkom in P&W -> Quickstart om snel aan de slag te kunnen eens door te lezen, en vervolgens je vraag te wijzigen zodat het aan de daar gestelde voorwaarden voldoet.

Succes :)

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 12:00

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

1. Eigenlijk is het heel simpel. Op lokatienet.nl kun je een abbo halen voor E50 per jaar en het is helemaal klaar, maar ik neem aan dat je het gratis wilt doen.. Komen we bij het tweede punt
2. Je zou natuurlijk wat met je form kunnen spelen zodat je hun pagina aanroept. Als eerste is dat niet helemaal legaal, en ten tweede komt hier geen enkele vorm van serverside scripting bij kijken waardoor we bij punt 3 komen.
3. Het hele clientside gebeuren ((D)HTML, javascript ed) hoort in webdesign & graphics. Deze zit dus in het verkeerde forum.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.