Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 19:54
Hij is er volgend week weer voor de mensen die hem nog willen hebben.€398,flash van 128 mb voor bijna €60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-07-2024

jonggoud.nl

@>--"--,--{

128 mb flash kaartje voor 60 euro? Heb je de advertentie?

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem1e
jonggoud.nl schreef op 04 september 2002 @ 12:20:
128 mb flash kaartje voor 60 euro? Heb je de advertentie?
Ja, 10 euro duurder dan de vorige keer. :(
advertenties liggen in de winkel, nog niet op de site.
http://www.aldi.nl/index_nl.htm

Wel op de duitse site.
http://aldi-essen.de/OFFER_D/home.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonggoud.nl

jonggoud.nl

@>--"--,--{

van de aldi.de website:
128 MB CompactFlashª Card

Leicht verwendbares und austauschbares
Speichermedium für die meisten
Digitalkameras (z. B. MEDION® HP... etc.),
PDA's, Notebooks etc.
Sehr geringer Energieverbrauch
Daten bleiben auch ohne Stromversorgung
erhalten
Kompatibel zum PC Card Standard + PC
Card ATA
inkl. Schutzetui

Stück
59,99
en
Digitalkamera

4,1 Mega Pixel Sony®
CCD-Sensor für echte Fotoqualität,
Auflösung: 2272 x 1704 Pixel,
3-fach optisches Ricoh® Zoom-Objektiv,
entspricht 38 - 114 mm bei KB-Kameras,
32 MB CompactFlash&#8482Card,
2-fach Digital Zoom,
Makrofunktion für extreme Nahaufnahmen
ab 8 cm,
4,5 cm Farb-LCD-Bildschirm zum direkten
Betrachten der Bilder,
Autofocus,
Blitzautomatik,
Vorblitz zur Reduzierung des
'Rote-Augen-Effekts',
Treiber und Bildbearbeitungssoftware auf
CD-ROM,
Akkuladegerät
4 x NiMh-Akkus
Netzteil
Tragetasche
3 verschiedene Bildgrößen einstellbar
3 verschiedene Bildqualitäten einstellbar.

Stück
379,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 16:09

AMDFreak

Intel is zo..

hmm... ben benieuwd hoelang dat ding meegaat hoor..

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52592

ehm.. garantie???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34134

Dat flashkaartje is wel interessant voor die prijs.

Voor de liefhebbers:
Afbeeldingslocatie: http://www.digitalpose.com/mbr/1/6886/p/80246_3034947318737016118.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 34134 op 04-09-2002 13:29 . Reden: plaatje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonggoud.nl

jonggoud.nl

@>--"--,--{

Anoniem: 34134 schreef op 04 september 2002 @ 13:14:
dat flashkaartje is wel interessant voor die prijs
Idd, ik vind dat een goede prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16379

1337 camera bij Aldi/

Hier het oude topic.

Ik hoop dat de foto's het nog allemaal doen. Ik vond uhm niet echt geweldig.
Misschien kunnen de mensen die hem toen hebben gekocht er wat over vertellen Nu ze er wat meer ervaring mee hebben dan toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ja lache, je moet je niet blind staren op 4.1 megapixel.

Er zijn zoveel andere factoren die de kwaliteit van de camera bepalen.
Naar mijn mening bepaalt de lens voor 70% hoe goed hij is.
dus kijk er enorm mee uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-05 21:24
Zijn er tests van de camera dat iemand weet? En vanaf wanneer volgende week geld die advertentie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corani
  • Laatst online: 05-10-2017

corani

__,,,_(^_^)_,,,__

voor de mensen die het interesseren, het is orgineel een Skanhex (http://www.skanhex.com.tw/) en hij wordt ook gebruikt door JenOptik, dus misschien dat je daarmee reviews kunt vinden

Weet iemand trouwens of die 128MB kaartjes wel in die camera passen? Want in het boekje staat volgens mij max 64mb

Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34082

Dit zijn foto's die er mee gemaakt zijn:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=12821
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=12822

Dit is dus mijn slaapkamer bij halogeen licht (zie lamp aan het plafond) en met flits!!
De jongen waar is van is (vriend van me) wist niet helemaal hoe het ding werkte dus vandaar deze crappy foto's!

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=12855
De buitenkant van het huis om 9 uur s'avonds met flits genomen! Hij had alleen de instellingen weer verkeerd staan...
Ik vind de foto's onscherp en een beetje rood!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
onscherp.. VEEL ruis..vaag merk..

ik zou het zéker niet doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corani

corani

__,,,_(^_^)_,,,__

kijk anders ff op http://berflo.dhs.org/fotoboek/ die zijn ook met deze camera gemaakt

[ Voor 0% gewijzigd door corani op 09-09-2002 11:21 . Reden: sorry, homepage gerestyled: link gewijzigd.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
die foto heeft hij vast in macro-mode gemaakt >:)

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
zijn beetje wazige pics :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 15:55

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

quility zal zo niet veel mensen overtuigen. Ik kan met mijn camera ook wel een paar crappe foto's nemen en dan hier posten, maar dat zegt meer over de fotograaf dan over de camera.

Die foto's op http://berflo.dhs.org/NewConcept/fotoboek/ zijn stukken beter.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
corani schreef op 04 september 2002 @ 15:34:
kijk anders ff op http://berflo.dhs.org/NewConcept/fotoboek/ die zijn ook met deze camera gemaakt
nu ik de kwaliteit van déze foto's zie ben ik helemáál afgeknapt.. errrug slecht voor een 4.1Mpixel..

eem simpele 1.3Mpixel van een goed merk maakt nog mooiere foto's joh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Laatst online: 03-06 14:28

Barca

In Search Of Sunrise

Het merk zegt ook al een hoop; Medion :? :? :? Die worden zoveel verkocht dat ze b.v. niet eens op kieskeurig.nl staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorefest
  • Laatst online: 03-06 14:25

Gorefest

serial killer.

De duitse Chiponline heeft de aldi camera al eens getest. En de testresultaten waren teleurstellend:
Die Kamera ist der Abbildung nach zu urteilen eine Jenoptik JD 4100 z3 (Preisvergleich) und demnach nicht mehr als durchschnittlich in der Bildqualität. Viele Megapixel bringen nichts, wenn der Rest nicht stimmt. Für die gleichen Euros gibt es 2-Megapixel-Geräte mit guter Bildqualität. Und 2 Megapixel reichen für die Schnappschüsse oder Urlaubsfotos meist aus. Wer mehr will, kauft sich keine Medion-Kamera.
Hier een link naar de voledige test.
http://www.chip.de/produk...odukte_tests_8714946.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3751

Over het algemeen heeft Aldi best leuke spullen... slaan ze met dit speeltje dan de plank mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37030

Daar lijkt het wel op. Een computer is een computer en die van de aldi zijn er goedkoop voor wat je er voor krijgt. Maar bij een camera spelen meer dingen mee. Ze gokten kennelijk een beetje op de magie van de megapixels (vergelijk gigaherzen bij computers), maar vergaten dat een mindere lens dat hele voordeel totaal teniet doet. Bovendien kun je niks uitwisselen of upgraden bij een camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Laatst online: 31-05 13:53
Hij zegt net dat de instellingen verkeerd stonden... beetje stom om dan te zeggen dat het een crappy camera is.. :x

Maja ... kzou zelf niet een fototoestel bij de aldi halen... andere dingen wel, waarvan ik weet hoe het in elkaar zit, zoals een pc bv, maar dit? Nah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Laatst online: 03-06 09:05

Metzie

Nyaano !

EvilTuinHekje schreef op 04 september 2002 @ 20:53:
Hij zegt net dat de instellingen verkeerd stonden... beetje stom om dan te zeggen dat het een crappy camera is.. :x

Maja ... kzou zelf niet een fototoestel bij de aldi halen... andere dingen wel, waarvan ik weet hoe het in elkaar zit, zoals een pc bv, maar dit? Nah...
Als je deze foto's fullscreen bekijkt zie je ook dat er erg veel ruis in zit.
http://berflo.dhs.org/NewConcept/fotoboek/
Zou deze camera niet nemen. Zelf ga ik naar tokyo zondag, als alles meezit. Neem lekker een Canon A40 mee terug naar nederland :)

Vooral bij deze zie je heel erg dat hij slecht met licht omgaat. http://berflo.dhs.org/~dbos/fotos/ragdagen/SIMG3012.jpg Zie de onderrand schaduw maar

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
Wat een ontzettende brakke kwaliteit foto's !! dan is die 400 pleuro toch ECHT teveel.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Anoniem: 1933

tbusquet schreef op 05 september 2002 @ 11:00:
Wat een ontzettende brakke kwaliteit foto's !! dan is die 400 pleuro toch ECHT teveel.
inderdaad! lijkt me sterk dat het effectief 4.1 mpixel is
omgerekend kom je trouwens op 3,8mpixel (bijna 3,9) uit :P

als die instellingen verkeerd stonden, mag hij wel eens plaatjes posten die er WEL goed uitzien

• Luuk
  • Niet online
die foto's lijken wel geinterpoleerd ofzo .. zou ook niet zo gek zijn gezien die prijs..

niet kopen dus.. lijkt me duidelijk :)

Anoniem: 8309

Op zich lijken die foto's mij nog niet zo overtuigend slecht. Je kunt met de beste camera's slechte foto's maken. In het begin waren de foto's van een vriend van me met een digital ixus V2 echt beroerd, terwijl het toch best een redelijke camera is!! Het enige wat me tot nu toe enigszins overtuigt wat betreft kwaliteit is het Duitse Chiponline onderzoek. Ik weet alleen niet hoe goed zij in hun werk zijn...

Ik weet dus nog niet of ik deze camera zou kopen en ben benieuwd naar meer ervaringen van gebruikers.

• Azrael
  • Laatst online: 27-05 00:12
Dat ding maakt verdomd slechte foto's voor de prijs!

Voor ongeveer evenveel heb je bv. een Canon Powershot A40, 2 Mp maar, wel 3x optische zoom en heel wat betere foto's, daar heb je echt veel meer plezier van.

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-03 18:12

Kr3Kr

Melpomene

G-PHREAK schreef op 05 september 2002 @ 11:38:
die foto's lijken wel geinterpoleerd ofzo .. zou ook niet zo gek zijn gezien die prijs..

niet kopen dus.. lijkt me duidelijk :)
jua, daar lijkt het errug veel op!

Gregor van Egdom Krekr

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:44

Exirion

Gadgetfetisjist

Papa Roach schreef op 04 september 2002 @ 13:46:
ja lache, je moet je niet blind staren op 4.1 megapixel.

Er zijn zoveel andere factoren die de kwaliteit van de camera bepalen.
Naar mijn mening bepaalt de lens voor 70% hoe goed hij is.
dus kijk er enorm mee uit.

Juist. Plus dat die 4.1 mpx never nooit klopt. Zoals iemand al zei is dat waarschijnlijk geinterpoleerd, zoals dat heel gewoon is bij scanners met de meest fantastische specificaties.

En die foto's zien er dus echt totaal niet uit. Koop voor dat geld liever een goeie 2.1mpx camera van Canon of Olympus ofzo.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Anoniem: 60196

1 Compact Flash 128 MB (Ridata) € 51,- 25-07
1 Compact Flash 128MB (Samsung) € 56,- 05-09

Er zijn al 2 lagere bieders!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Anoniem: 60196 schreef op 05 september 2002 @ 19:17:
1 Compact Flash 128 MB (Ridata) € 51,- 25-07
1 Compact Flash 128MB (Samsung) € 56,- 05-09

Er zijn al 2 lagere bieders!
Yeah right, dat is zeker bij een bedrijfje van een bijklussende student, in een rijtjeshuis in Oude Pekela

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Papa Roach
  • Niet online
Exirion schreef op 05 september 2002 @ 19:01:

[...]

Juist. Plus dat die 4.1 mpx never nooit klopt. Zoals iemand al zei is dat waarschijnlijk geinterpoleerd, zoals dat heel gewoon is bij scanners met de meest fantastische specificaties.

En die foto's zien er dus echt totaal niet uit. Koop voor dat geld liever een goeie 2.1mpx camera van Canon of Olympus ofzo.
ik denk dat je inderdaad nog betere fotos uit die 2.1's zult halen.

Anoniem: 9581

Hé cool, hoeveel zijn die overhemden uit dat krantje? Wil best een inkoopactie starten. Ik begin vast bij 2 voor hem en 1 voor haar.

Volgende bestelling graag!

Anoniem: 24783

wat een boud-ding man...
ik heb liever een 1,3 megapixelcamera, die mooie foto's als een 4,1 mpixel, die zulke crappy foto's maakt !

Anoniem: 24783

wat een boud-ding man...
ik heb liever een 1,3 megapixelcamera, die mooie foto's als een 4,1 mpixel, die zulke crappy foto's maakt !

• Azrael
Captain Pervert schreef op 05 september 2002 @ 19:30:
[...]

Yeah right, dat is zeker bij een bedrijfje van een bijklussende student, in een rijtjeshuis in Oude Pekela
actually is dat een bedrijf uit Australië, je betaalt dus iets meer aan verzendkosten, maar dan heb je wel bloedjesnel Ridata CF :o

• corani

corani

__,,,_(^_^)_,,,__

Exirion schreef op 05 september 2002 @ 19:01:

[...]

Die 4.1 MPx klopt dus wel, daar zijn eerder al hele discussies over geweest. Het zijn 4 echte MPx (nou ja, 3.96 ofzo, maar goed)

En dat m'n foto's er een beetje geinterpoleerd uitzien kan kloppen, aangezien ze allemaal *niet* op de volle 4 Mpx resolutie gemaakt zijn (dan krijg je namelijk maar 6 foto's ofzo op dat 32 MB kaartje) de meeste zijn op 1600x1200 gemaakt.

En zoals eerder opgemerkt, ik heb nog nooit eerder een digicam vastgehad, dus dat heeft ook wel invloed op de foto's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Precies, het zijn wel 4 echte megapixels en hij heeft trouwens ook 3x optische zoom (net als de A40).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Anoniem: 8309 schreef op 06 september 2002 @ 00:16:
Precies, het zijn wel 4 echte megapixels en hij heeft trouwens ook 3x optische zoom (net als de A40).
klopt, en toch zien de foto's er bagger uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Azrael schreef op 06 september 2002 @ 01:03:
[...]

klopt, en toch zien de foto's er bagger uit...
behoorlijk ja.. en zoals al 100 keer is gezegt.. het aantal megapixels zegt NIKS over de kwaliteit van de pics/camera..
dat wordt met deze camera weer eens bewezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind de meeste geposte foto's ook niet super. En daarom ben ik ook benieuwd naar andere ervaringen...

(lees ook eerdere posts, waarin ik zeg dat je met goede camera's ook best slechte foto's kan maken, en waarin de makers van de foto's zeggen dat ze onervaren zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
  • Laatst online: 21:29
Ik wil niet eel lulig doen, maar in het vorrige draadje waren er toch een heleboel pics gepost die toch zeker wel het aanzien waard waren! Fotos van een bloem, een huis, en met zoom, en zonder, etc....

* PsYgHo gaat even op zoek........UPDATE en vind niet veel :(

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.skanhex.com.tw/images/410.gif

Is dus die skanhex camera. Zelf denk ik inderdaad ook dat je beter een A40 of bijvoorbeeld Fuji 2800z (>:)) kan kopen voor die prijs. Een tijdje terug toen deze aanbieding er was was hij redelijk goedkoop, alleen nu is hij toch een beetje ingehaald door de tijd denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
J0YR1D3R schreef op 06 september 2002 @ 10:20:
[afbeelding]

Is dus die skanhex camera. Zelf denk ik inderdaad ook dat je beter een A40 of bijvoorbeeld Fuji 2800z (>:)) kan kopen voor die prijs. Een tijdje terug toen deze aanbieding er was was hij redelijk goedkoop, alleen nu is hij toch een beetje ingehaald door de tijd denk ik.
ah nog een 2800z bezitter.. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
  • Laatst online: 21:29
G-PHREAK schreef op 06 september 2002 @ 10:25:
[...]

ah nog een 2800z bezitter.. :>
* PsYgHo ook al , maar goed dat kon je al zien aan joyrider zijn reply :)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Niet online
bummer, afgelopen week hadden ze een vijfknops optische draadloze muis. Die heb ik dus gemist :(

'k heb tot nu toe meerdere artikelen bij de Aldi gekocht (computer en laptop) en ben altijd erg tevreden over de kwaliteit.

't enige nadeel van deze camera vind ik de zoom, je hebt alleen maar 2x digitaal. Zelf heb ik een camera met 10x optische zoom en max. 4x digitale zoom... maar die is ook een stuk duurder.

Voor de normale foto's is dit een prima camera. Kijk en vergelijk maar op http://www.dpreview.com en voer daar maar eens de specificaties van deze camera in. Dan zul je zien dat de prijs waarschijnlijk ook erg meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem1e
Dit topic was niet bedoeld om de eeuwige discussie weer op te laten laaien of het nu wel of niet een goeie kamera is.
Er zijn de vorige keer bij deze aanbieding een heleboel mensen geweest, die deze kamera wilden kopen, maar door dat er zo weinig aangeboden worden bij de Aldi, er naast vissten.
Dus vond ik het leuk om nu zelf eens als 1st een topic te plaatsen om DIE mensen er op te wijzen dat deze aanbieding er nogmaals is.
Dus, a.u.b. stop het afkraken van of het opwaarderen van deze aanbieding a.u.b.
Niemand kan in de portomonee of sjipknip van iemand anders kijken, zeg ik altijd maar.
Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Laatst online: 18-04 16:59
Voor minder geld heb je een Olympus 300Z: 3 Mpixels, 2.8x optische zoom, en van *wel* een echt merk. 2 tegen 3 Mpixels merk je al vrij weinig van op 10x15, 3 tegen 4 Mpixels waarschijnlijk nog minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-06 16:41
jevn schreef op 06 september 2002 @ 17:10:
bummer, afgelopen week hadden ze een vijfknops optische draadloze muis. Die heb ik dus gemist :(

'k heb tot nu toe meerdere artikelen bij de Aldi gekocht (computer en laptop) en ben altijd erg tevreden over de kwaliteit.

't enige nadeel van deze camera vind ik de zoom, je hebt alleen maar 2x digitaal. Zelf heb ik een camera met 10x optische zoom en max. 4x digitale zoom... maar die is ook een stuk duurder.

Voor de normale foto's is dit een prima camera. Kijk en vergelijk maar op http://www.dpreview.com en voer daar maar eens de specificaties van deze camera in. Dan zul je zien dat de prijs waarschijnlijk ook erg meevalt.
en als je een subaru impreza naast een bmw 535 zet lopen die elkaar qua specificaties ook weinig mis, maar er zit toch een groot verschil tussen

Ik denk dat geplaatste foto's idd niet zo heel veel zeggen, maar reviews van mensen die veel met digitale camera's hebben gewerkt zeker wel

Dus ga idd voor een merk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Ik koop liever een Nikkon dan weet ik gewoon dat het goed moet zijn!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Gem1e schreef op 06 september 2002 @ 21:42:
Dit topic was niet bedoeld om de eeuwige discussie weer op te laten laaien of het nu wel of niet een goeie kamera is.
Er zijn de vorige keer bij deze aanbieding een heleboel mensen geweest, die deze kamera wilden kopen, maar door dat er zo weinig aangeboden worden bij de Aldi, er naast vissten.
Dus vond ik het leuk om nu zelf eens als 1st een topic te plaatsen om DIE mensen er op te wijzen dat deze aanbieding er nogmaals is.
Dus, a.u.b. stop het afkraken van of het opwaarderen van deze aanbieding a.u.b.
Niemand kan in de portomonee of sjipknip van iemand anders kijken, zeg ik altijd maar.
Thnx.
het gaat om de prijs/kwaliteit verhouding ten opzichte van andere merken......dat heeft nix met money te maken, tis een verhouding!

beetje blaatreactie dus...

als ik de pics bekijk kan je nog beter een camera met wat minder megapixels kopen die wel een fatsoenlijk beeld geeft. dat ding ruist als een gek nl..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28760

Voor 70 euro meer heb een Kodak DC4900, en die maakt goede kwaliteit foto's! En heeft precies dezelfde specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Anoniem: 28760 schreef op 07 september 2002 @ 14:45:
Voor 70 euro meer heb een Kodak DC4900, en die maakt goede kwaliteit foto's! En heeft precies dezelfde specs.
'k Hoop dat je de DX4900 bedoelt :)
Idd, stukken beter dan die van de Aldi.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28760

intoxicated schreef op 07 september 2002 @ 15:03:
[...]
'k Hoop dat je de DX4900 bedoelt :)
Idd, stukken beter dan die van de Aldi.
Die bedoel ik...
Ik zat al te twijfelen tussen DX en DC, heb ik dus verkeerd gegokt.

8)7 DOM!!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

mr_petit

opperprutser

Hmmmm.... als ik het goed lees staat op die lens F3,4-F3,6.......
Is dat niet een beetje errug hoog? (crappy lens dus)
Meeste digicams hebben F2,8-F3,4

"man is not truly one, but truly two,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Laatst online: 17:44

Jimbolino

troep.com

1337 camera bij Aldi

was ie er in mei ook al ? met dezelfde prijs ???
dom zeg dat ie nu nog steeds even duur is...

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64279

Ik snap jullie niet. Er worden 3 of 4 crappy foto's gepost en gelijk gaat iedereen die camera afkraken. Een beetje kortzichtig vinden jullie niet? Ik ben het er natuurlijk mee eens dat als je een "merk" camera koop zekerder bent van de kwaliteit. Maar de fotos die Joyrider post zijn toch best goed misschien niet super. Hij heeft trouwens 3 optische zoom en 2 digitale zoom. Maar ik weet dat er hier veel merkmongolen zijn. Die zichzelf te goed vinden om een Aldi binnen te stappen en zich schamen tegenover hun vrienden dat ze een Aldibak hebben. Hetzelfde was het geval in het Aldi 2 ghz topic. Nou die heb ik gekocht en ben zeeeeeeeeeeeer tevreden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Niet online
arjandijk schreef op 07 september 2002 @ 00:02:
[...]

en als je een subaru impreza naast een bmw 535 zet lopen die elkaar qua specificaties ook weinig mis, maar er zit toch een groot verschil tussen

Ik denk dat geplaatste foto's idd niet zo heel veel zeggen, maar reviews van mensen die veel met digitale camera's hebben gewerkt zeker wel

Dus ga idd voor een merk
sorry, van auto's heb ik geen verstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
  • Laatst online: 23-11-2024
Hey, beetje laat, maar hier nog een Fuji FinePix 2800z bezitter :)

En plaatjes ...
http://members.home.nl/4frank/Fuji/Quality%20Flower.jpg
http://members.home.nl/4frank/Fuji/Quality%20Flower%202.jpg
Jaja, bloemekes in macro mode, maar toch mooi :P
Kijk naar het midden voor wat ik gefotografeerd heb ... volautomatisch ... 2.1 MP

// edit voor bericht hier beneden ... die error krijg ik ook ...

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54309

De conclusie...???
Niet Kopen...??

Op deze link http://berflo.dhs.org/NewConcept/fotoboek/ krijg ik de melding "Error 404: /NewConcept/fotoboek" doe ik iets fout...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibble
  • Laatst online: 03-06 05:54
G-PHREAK schreef op 04 september 2002 @ 15:32:
onscherp.. VEEL ruis..vaag merk..

ik zou het zéker niet doen..
*mee eens is
plekmerk != kwaliteit

Maar dat is mijn algemeen statement, en dat wordt met die foto's nog maar eens extra verduidelijkt.
Ik ben er ook eens ingestonken (toen ik nog een klein nibbletje was) met een trust camera (niet de spycam, en toen nog gloedje nieuw) ook 3x bout foto's (althans, voor proffesioneel gebruik).

T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibble
  • Laatst online: 03-06 05:54
Anoniem: 64279 schreef op 08 september 2002 @ 15:44:
Ik snap jullie niet. Er worden 3 of 4 crappy foto's gepost en gelijk gaat iedereen die camera afkraken. Een beetje kortzichtig vinden jullie niet? Ik ben het er natuurlijk mee eens dat als je een "merk" camera koop zekerder bent van de kwaliteit. Maar de fotos die Joyrider post zijn toch best goed misschien niet super. Hij heeft trouwens 3 optische zoom en 2 digitale zoom. Maar ik weet dat er hier veel merkmongolen zijn. Die zichzelf te goed vinden om een Aldi binnen te stappen en zich schamen tegenover hun vrienden dat ze een Aldibak hebben. Hetzelfde was het geval in het Aldi 2 ghz topic. Nou die heb ik gekocht en ben zeeeeeeeeeeeer tevreden :P
El Cheapo pc's en algemeen cheapo spul (van aldi of niet) is meestal blanco merk, of vaan van een of ander zeer vaag koreaans bedrijf dat al 3x op de fles is gegaan, 2x van naam is gewisseld en 5x is overgenomen. Kortom: support nihil, drivers nada en service van lik-me-vestje. Nu weet ik ook wel dat niet iedereen het budget heeft om iets degelijks te kopen, maar mijn inziens kun je toch beter sparen voor iets wat degelijk in elkaar steekt (liefst zelf in elkaar gezet uit losse onderdelen) dan een samenraapsel vage koreaanse printplaatjes.
En als je een beetje handig met hardware bent kun je voor hetzelfde geld als zo'n ALDI pc, ook zelf een bak in elkaar zetten met hardware waarvan je teminste weet dat het enigsinds degelijk is. (mits hardware kennis aanwezig).

T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

mr_petit

opperprutser

Anoniem: 54309 schreef op 08 september 2002 @ 23:32:
De conclusie...???
Niet Kopen...??

Op deze link http://berflo.dhs.org/NewConcept/fotoboek/ krijg ik de melding "Error 404: /NewConcept/fotoboek" doe ik iets fout...??
Kies eerst 'homepage' ;
daarna fotoboek (en dan werkt ie wel.....rara)

Enige wat ik dus raar vind is die (schijnbaar) crappy lens
En dat is (vooral) bij digitale fotografie erg belangrijk, omdat een ccd veel kleiner is dan een filmpje, en 'fouten' in de lens een factor 1,7 (ongeveer) erger te zien zijn.

"man is not truly one, but truly two,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
En hoe zit het eigenlijk met dat cf kaartje?

Die is ook van hetzelfde merk als die camera, maar zijn die kaarten wel gewoon goed en betrouwbaar of is het toch aan te raden om een "bekende" te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorefest
  • Laatst online: 03-06 14:25

Gorefest

serial killer.

Je kunt zeggen wat je wilt maar Medion geeft goede service! De serviceafdeling zit in Oldenzaal in Nederland dus. Medion is volgensmij hetzelfde als Lifetec want deze service doen ze ook.
Kijk maar eens op http://www.medionshop.de/ of http://www.medion.com/

-edit-

Is hetzelfde als lifetec, ik keek net even op mijn garantie kaart van me scanner en daar staat het wel op: Medion Lifetec Service Center

http://www.lifetec.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54460

ik heb ook deze camera gekocht toen hij de vorige keer in de aanbieding was. ik ben er heel erg tevreden over. voor 389,- een camera met 4.1 megapixel en helemaal compleet met adapter, batterijen + lader, tasje, alles. over de kwaliteit ben ik zeker te spreken, zeker bij daglicht. de resoluties 1600x1200 en 640x480 kun je beter niet gebruiken, schuine lijnen komen er dan niet mooi op. ik raad wel aan om er een 128 flash kaartje bij te kopen. ik krijg meestal ongeveer 100 foto's op 1 kaartje. en op shop.tweakers.net kun je een compact flash lezer bestellen van dane elec voor 22,-. zeker doen, want met de meegeleverde usb-kabel en de amateuristische software kun je werkelijk niks en het gaat ook superlangzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28603

Hm als je die foto's ziet, dan ziet het er niet al te best uit.
Ohja, voor drekstuut, werkt hij ook op een apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62131

Anoniem: 37030 schreef op 04 september 2002 @ 19:32:
Daar lijkt het wel op. Een computer is een computer en die van de aldi zijn er goedkoop voor wat je er voor krijgt.
dat valt reuze mee. in de pcs van aldi zitten een hoop goede spullen:
- processor
- harde schijf
- geheugen
- extra's als firewire

je moet alleen erg opletten aangezien ze andere onderdelen weer minder goed hebben:
- kast
- moederbord (dus ook geluid)

die machines lijken dus vaak meer dan ze zijn

en ik denk dat het met die digi-cams ook zo is. Mijn oom heeft het ding ook gekocht en hij maakt op de hoogste resolutie goede foto's bij een goede belichting, maar zoals al eerder gezegd belicht het ding zelf slecht. De kwaliteit is te vergelijken met de 3.2 megapixel Canon camera met een optimale foto (heeft me pa), maar dat ding kost dus wel ff €799,-!!
ik denk dus niet dat je voor onder de €400,- zo'n goede camera kan kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18766

Dit model van Medion is een Jenoptical JD 4100, ik vond het een leuk camera'tje als je niet teveel eisen stelt.
Kwaliteit vond ik niet geweldig, instellingen zijn erg overzichtelijk maar nogal beperkt.
Behuizing is eenvoudig en daarbij niet het gevoel dat je iets stevigs in je handen hebt.
Met andere woorden, je kunt je geld wel beter besteden..voor wat pics kijk hier http://www.pbase.com/sv650s/inbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Laatst online: 14-09-2023
Als ik die foto's zie, dan zou ik haast zeggen, is dat een trust spycam ofzoiets?

Zeker geen aanrader die camera volgens mij, koop gewoon een Canon, Fuji of Olympus e.d.

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem1e
Nibble schreef op 08 september 2002 @ 23:43:
[...]

El Cheapo pc's en algemeen cheapo spul (van aldi of niet) is meestal blanco merk, of vaan van een of ander zeer vaag koreaans bedrijf dat al 3x op de fles is gegaan, 2x van naam is gewisseld en 5x is overgenomen. Kortom: support nihil, drivers nada en service van lik-me-vestje. Nu weet ik ook wel dat niet iedereen het budget heeft om iets degelijks te kopen, maar mijn inziens kun je toch beter sparen voor iets wat degelijk in elkaar steekt (liefst zelf in elkaar gezet uit losse onderdelen) dan een samenraapsel vage koreaanse printplaatjes.
En als je een beetje handig met hardware bent kun je voor hetzelfde geld als zo'n ALDI pc, ook zelf een bak in elkaar zetten met hardware waarvan je teminste weet dat het enigsinds degelijk is. (mits hardware kennis aanwezig).
Je heb helemaal gelijk.

Anoniem: 42196

Ik wed dat 90% van de mekkeraars al een (dure a-merk) camera heeft.
En onder ons gezegd: ik tel hierbij natuurlijk niet de kinderen mee wiens "pa" of ander familielid een merkcamera in het bezit heeft hihihi...

Frodo19 schreef: ik koop liever een nikkon dan we...

Je zou in ieder geval kunnen beginnen met de naam goed te spellen:
het is Nikon.

Het is overigens ook de Aldi die een jaar tevredenheids garantie geeft. Ook op de pc's en dus ook op de camera's. Doch dit ter zijde.

• Luuk
  • Niet online
Anoniem: 42196 schreef op 11 september 2002 @ 06:49:
Ik wed dat 90% van de mekkeraars al een (dure a-merk) camera heeft.
En onder ons gezegd: ik tel hierbij natuurlijk niet de kinderen mee wiens "pa" of ander familielid een merkcamera in het bezit heeft hihihi...

Frodo19 schreef: ik koop liever een nikkon dan we...

Je zou in ieder geval kunnen beginnen met de naam goed te spellen:
het is Nikon.

Het is overigens ook de Aldi die een jaar tevredenheids garantie geeft. Ook op de pc's en dus ook op de camera's. Doch dit ter zijde.
tevreden zul je toch niet zijn met die wannabe 4.1Mpixel >:) .. koop een goede 2.1Mpixel voor hetzelfde geld.. VAN EEN GOED MERK ..

• corani

corani

__,,,_(^_^)_,,,__

Nibble schreef op 08 september 2002 @ 23:43:
[...]

Het mag dus duidelijk zijn dat jij nog nooit een Aldi-PC van binnen gezien hebt.. Er zit namelijk *alleen maar* A-merk spullen in. Ik weet dus niet waar je over zit te blaten? Als je er geen verstand van hebt, moet je er gewoon niets over zeggen

Anoniem: 38990

Waarschijnlijk is op dit moment van typen de camera allang uitverkocht. Ik heb toen in mei zo'n camera proberen te bemachtigen en ze waren allang uitverkocht want ze hadden er maar drie. Dus doe de moeite niet om naar de winkel te gaan besteed die tijd voor een beetje research naar een andere camera.

• Gem1e
corani schreef op 11 september 2002 @ 09:50:
[...]

Het mag dus duidelijk zijn dat jij nog nooit een Aldi-PC van binnen gezien hebt.. Er zit namelijk *alleen maar* A-merk spullen in. Ik weet dus niet waar je over zit te blaten? Als je er geen verstand van hebt, moet je er gewoon niets over zeggen
Daarom zeg ik al tegen em, je heb helemaal gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54309

Ik heb de camera niet gekocht, na al die berichten die ik hier gelezen had spaar ik door voor een merk canera met een goede lens.
De meeste zullen nu wel verkocht zijn, maar zijn er nog voorbeelden.
Dan week ik wat ik (niet) gemist hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-06 15:35

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Idd... doorsparen is veel verstandiger jah! ;)

* Harmen is happy met me a-merk cam. (Nikon :P )

Whatever.

Anoniem: 64851

Mijn vader heeft dus ook zo'n camera gekocht, hij werd laatst gevraagd om foto's te maken voor een folder van een politieke partij in onze gemeente, de drukker was uiterst tevreden over de foto's

Anoniem: 64851

En met die camera maak je echt niet zo'n crappy foto's als wat in het begin van deze topic gepost zijn

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Nou zonder te resizen ziet het er toch uiterst crap uit, en er valt niet veel in te stellen.

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Als point en shoot ding zal het wel fijn zijn

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Ja dat gaat wel, maar als je eenmaal zo'n ding hebt wil je toch echt graag een betere.

• kmf
  • Niet online

kmf

MM- schreef op 14 september 2002 @ 22:32:
Ja dat gaat wel, maar als je eenmaal zo'n ding hebt wil je toch echt graag een betere.

handig als je een vriendin hebt. Hoef ze m'n echte digicam niet meer te lenen iig :O

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
athlonkmf schreef op 14 september 2002 @ 23:35:

[...]

handig als je een vriendin hebt. Hoef ze m'n echte digicam niet meer te lenen iig :O
Dan koop je gewoon zo'n Agfa ding als mijn pa heeft , 1.3Mpixel , niks instelbaar . Kan je voor gewone foto's die je anders met een wegwerptoestel kan maken mee trekken en das alles . Van dichtbij ofzo trekt het op niks .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50339

Azrael schreef op 05 September 2002 @ 18:42:
Dat ding maakt verdomd slechte foto's voor de prijs!

Voor ongeveer evenveel heb je bv. een Canon Powershot A40, 2 Mp maar, wel 3x optische zoom en heel wat betere foto's, daar heb je echt veel meer plezier van.
in de aldi's van belgië staat deze week een fototoestel in de aanbieding voor 369 euro, maar volgens de website van aldi heeft deze wel 3 maal optische zoom
is dit toestel in belgië dan een ander model (beter want optische zoom?) ?
en is het een goeie deal (betere dan die van aldi nederland) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53080

De prijs is ok, maar het lijkt mij een vrij log ding, niet compact, zeker omdat er gewone AA batterijtjes inmoeten? Gaan die lang mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53080 schreef op 22 november 2002 @ 14:06:
De prijs is ok, maar het lijkt mij een vrij log ding, niet compact, zeker omdat er gewone AA batterijtjes inmoeten? Gaan die lang mee?
ik denk dat er een lader bijzit om ze op te laden
ik zie AA-batterijen juist als voordeel : kun je extra herlaadbare baterijen kopen en als reserve meenemen :-) en als zelfs die op zijn, koop je er gewoon een paar in de plaatselijke winkel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06-2023
In Belgie krijg je idd een lader + herlaadbare GP batterijen, tasje en 128 CF card en 3 jaar ipv 2 jaar garantie voor 369 € (nu woensdag verkrijgbaar in belgie).
Die fotos die ik gezien heb met dat fototje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Laatst online: 24-01-2024
Die cam lijkt verdacht veel op mijn kodak dx3900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychodweep schreef op 22 november 2002 @ 18:06:
In Belgie krijg je idd een lader + herlaadbare GP batterijen, tasje en 128 CF card en 3 jaar ipv 2 jaar garantie voor 369 € (nu woensdag verkrijgbaar in belgie).
Die fotos die ik gezien heb met dat fototje
is dit dan echt een (heel) goeie deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06-2023
Anoniem: 50339 schreef op 22 november 2002 @ 20:28:
[...]

is dit dan echt een (heel) goeie deal?
Voor de prijs kan je gewoon niet miskopen,
Want als je een andere digicam koopt, bijv. de powershot A40, dan kost die ong. 320 € ofzo (in de goedkopere winkels) en dan moet je nog verzendkosten betalen. En dan moet je nog 4 herlaadbare batterijen + lader kopen die weeral 40-50 € kosten en dan moet je nog een CF 128 MB kaartje kopen die ong. 60 € kost.
Je hebt ook dan 3 jaar garantie ipv 1 jaar garantie. Tasje en stroomadapter zitten bij (stroomadapter voor powershot A40 kost zo'n 70€).
Dus je moet nog es minstens 100 € bijrekenen als je een ander toestel koopt,
want daar zitten er geen herlaadbare batterijen of 128 cf card bij (meestel gewone batterijen en 16 mb CF card).
Maar over de kwaliteit heeft men twijfels. Sommige mensen stellen (zeer?) hoge eisen aan hun foto's. Anderen zijn tevreden met wat minder kwaliteit.
Deze toestelletjes zullen onmiddellijk uitverkocht zijn, want die worden vooral gekocht door de gewone thuisgebruiker die een beetje geintereseerd is in computers, maar er eigenlijk niet veel van weet.
Vandaag op m'n werk (pc winkel) kwam er een persoon vragen wat we vonden van die Aldi toestel, en we antwoordden gewoon dat je voor hetzelfde geld een betere toestel van sony kon kopen in onze winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:43
Het gaat hier dus om de volgende camera:

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_48/BILD01.JPG
Digitale camera

4,1 megapixels Sony® CCD-sensor voor echte fotokwaliteit, resolutie 2272 x 1704 pixels, 3 x optisch Ricoh® zoom-objectief (komt overeen met 38-114 mm bij kleinbeeldcamera's), 128 MB CompactFlashª geheugenkaart voor het opslaan van maximaal 94 afbeeldingen (hoogste resolutie), 2 x digitale zoom, macrofunctie voor extreme opname dichtbij vanaf 8 cm, eenvoudige aansluiting op de USB-poort, 4,5 cm LCD-kleurendisplay om de opnamen direct te kunnen bekijken, autofocus, flitsautomatiek, flits vooraf voor het verminderen van het rode-ogen-effect. Inclusief 6 EUR recyclagebijdrage.

€ 369,-
Al met al lijkt mij dit errug goedkoop, was het maar in nederland in de aanbieding :'(

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22069

DustMan4u schreef op 23 November 2002 @ 19:02:
Al met al lijkt mij dit errug goedkoop, was het maar in nederland in de aanbieding :'(
Die aanbieding was dus ook ik nederland.. maar dan in september!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Anoniem: 34082 schreef op 04 september 2002 @ 15:28:
Dit zijn foto's die er mee gemaakt zijn:

[afbeelding]
[afbeelding]

Dit is dus mijn slaapkamer bij halogeen licht (zie lamp aan het plafond) en met flits!!
De jongen waar is van is (vriend van me) wist niet helemaal hoe het ding werkte dus vandaar deze crappy foto's!

[afbeelding]
De buitenkant van het huis om 9 uur s'avonds met flits genomen! Hij had alleen de instellingen weer verkeerd staan...
Ik vind de foto's onscherp en een beetje rood!
OMG :o

Ben blij dat ik toch maar een DSC-F707 heb genomen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem1e
DustMan4u schreef op 23 november 2002 @ 19:02:
Het gaat hier dus om de volgende camera:

[afbeelding]

[...]

Ze zijn nog te koop hoor, als je het echt weten wilt, moet je me ff vragen, dan zal ik me collega ff horen waar dat gehucht is, waar ze er nog een stuk of 5 hadden liggen vorige week.
Pagina: 1 2 Laatste