Koel. Thanks guys. Ik heb trouwens net via via een 4cpu ppro mobo, met cpu's en alles op de kop getikt
, dus ik laat het even wieberen voor nu.

Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door LopeZ op 23-10-2002 14:17 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Orion84 op 15-05-2021 22:27 . Reden: Op verzoek van Atlas even zijn e-mailadres weggepoetst ]
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Ik heb meteen op die mail gereargeerd, maar mijn hotmail loop verschrikkelijk te flippen.TheDarkLord666 schreef op 23 oktober 2002 @ 14:38:
Ik heb idd nog een Asus Dual P1 mobootje liggen ... MAAAAARRRRR, weet niet offie werkt.
Gratis op te halen
Ligt bij mji toch alleen maar in de weg.
-==-
AlexanderVisser / visser25@hotmail.com reageer ff op mijn mailtje ...
Ik wil die PAPST 120mm 220v FANS
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
U heeft hopelijk mailTheDarkLord666 schreef op 23 oktober 2002 @ 15:01:
Vreemd ... heb nl niks binnen nog ...
Kan je dat mailtje sturen naar darklordofcc@hotmail.com ?
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
PV 35° zuid 2970Wp (9x330wp), Growatt min 2500 TL/XE
[ Voor 0% gewijzigd door AproK op 24-10-2002 00:03 . Reden: aanvulling ]
Verwijderd
Fun while it lasted: World Community Grid!
Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!
Read again!Bazer schreef op 24 oktober 2002 @ 12:47:
Eindelijk alle pagina's doorgeworsteld, wat een berg hardware heeft iedereen zeg!
In die berg heb ik helaas niet kunnen vinden wat ik zoek:
5 1/4 inch HD flop-drive
Ja zo'n drive waar van die grote zwarte "wiebel"-floppies inkunnen. Wel een HD!! versie (kan dus 1,2MB aan). In het wild vooral in 286, 386 en 486 computers te vinden.
Als iemand nog ergens zo'n ding kan vinden (wel werkend) dan hou ik me aanbevolen.
bas at esrac punt ele punt tue punt nl
[ Voor 0% gewijzigd door scorpionv op 24-10-2002 14:10 . Reden: mail <-> url 8)7 ]
Verwijderd
Ik probeer je de hele tijd te mailen, maar krijg de hele tijd een ongeloofelijke error om mijn hoofd. Heb jij eventueel een ander e-mail adres?
Bazer schreef op 24 oktober 2002 @ 12:47:
Eindelijk alle pagina's doorgeworsteld, wat een berg hardware heeft iedereen zeg!
5 1/4 inch HD flop-drive
Ja zo'n drive waar van die grote zwarte "wiebel"-floppies inkunnen. Wel een HD!! versie (kan dus 1,2MB aan). In het wild vooral in 286, 386 en 486 computers te vinden.
Als iemand nog ergens zo'n ding kan vinden (wel werkend) dan hou ik me aanbevolen.
rtgo rules
Oslik blyat! Oslik!
Voor autocad neem ik aanZak schreef op 24 oktober 2002 @ 22:56:
Ik heb vandaag de hand weten te leggen op 2 van die Autodesk tekentabletten. Iemand interesse?
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
inderdaad voor autocad.nero355 schreef op 24 oktober 2002 @ 23:02:
[...]
Voor autocad neem ik aan
Ruilen voor 3x 14"inch schermpjes
Ja hoor! Mail me anders even!Tommel schreef op 24 oktober 2002 @ 18:46:
Ik kan e.v.t. een aantal 15" inch schermen en Pentium I pc's (100Mhz t/m 166 Mhz, 16MB, 2,5 GB HD) goedkoop krijgen. Pc's zijn ideaal als server/router ofzo, zit geen cd-rom en sound in.
Desktop kast, 166 Mhz, 16MB, 2,5 GB, 15" monitor, toetsenbord en muis +/- 25 euro.
Losse 15" +/- 15 euro.
Zijn er mensen die hier intresse voor hebben?
Heb ik nog wel liggen, voor verzendkosten mag je um hebben of ophalen in ZoetermeerBazer schreef op 24 oktober 2002 @ 12:47:
5 1/4 inch HD flop-drive
PV 35° zuid 2970Wp (9x330wp), Growatt min 2500 TL/XE
Verwijderd
Meel me maar evenTommel schreef op 24 oktober 2002 @ 18:46:
Ik kan e.v.t. een aantal 15" inch schermen en Pentium I pc's (100Mhz t/m 166 Mhz, 16MB, 2,5 GB HD) goedkoop krijgen. Pc's zijn ideaal als server/router ofzo, zit geen cd-rom en sound in.
Desktop kast, 166 Mhz, 16MB, 2,5 GB, 15" monitor, toetsenbord en muis +/- 25 euro.
Losse 15" +/- 15 euro.
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Heb wel interesse in zo'n computertje, mail anders even naar c.burghout@chello.nlTommel schreef op 24 oktober 2002 @ 18:46:
Losse 15" +/- 15 euro.
Is dat van 72pins naar 4x 30 pins ?Jainoxi schreef op 25 oktober 2002 @ 12:54:
Simm Adapter Model D (van 1 72 pins slot 4 sloten maken)
if you're gonna be dumb you gotta be though
Tjaaa........heb ook 3 pc keesjes waarvan 1 atx en andere 2 at,Zak schreef op 25 oktober 2002 @ 00:44:
[...]
inderdaad voor autocad.
14"? Heb ik er nog 2 van staan als reserve. Nee sorry dus.
Wat ik nodig heb/kan gebruiken:
*pcmcia/pccard 10/100 mbit kaartje
*geheugen voor een tecra8000
*zo'n kabel die bij een g450 hoort
*15" tft scherm
*doe maar een voorstel misschien vind ik het wel handig.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Oslik blyat! Oslik!
dion_b gaat onze deal nog door? 'k Heb geen email meer terug gehad?dion_b schreef op 25 oktober 2002 @ 22:56:
***knip***
Euh nee dat is van 72 naar 72, alleen dan voor 4 reepjes ipv 1. Soort isa riser maar dan voor geheugen. Tis geen converter, anders had ik wel gezegd da het een converter isChemist schreef op 25 oktober 2002 @ 18:03:
Is dat van 72pins naar 4x 30 pins ?
Verwijderd
Meel me even svpTommel schreef op 24 oktober 2002 @ 18:46:
Losse 15" +/- 15 euro.
Verwijderd
Verwijderd
Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!
Do you know where your towel is? / specs
Hmmm, kan die een PII-266 hebben? dan graag, maar niet voor de k7s5a, dus wat wil je ervoor hebben, heb m'n e-mail bij m'n vorige post gezet.Gerbaud schreef op 26 oktober 2002 @ 20:04:
[...]
ik heb wel een LX voor je,met 66MHZ frontbus(voor celeron's)
Do you know where your towel is? / specs
yep, die kan een p2 266 hebben3sje schreef op 26 oktober 2002 @ 20:09:
[...]
Hmmm, kan die een PII-266 hebben? dan graag, maar niet voor de k7s5a, dus wat wil je ervoor hebben, heb m'n e-mail bij m'n vorige post gezet.
ik heb je al gemailt,hij kan trouwens hoger dan 333mhz3sje schreef op 26 oktober 2002 @ 20:09:
[...]
Hmmm, kan die een PII-266 hebben? dan graag, maar niet voor de k7s5a, dus wat wil je ervoor hebben, heb m'n e-mail bij m'n vorige post gezet.
celly's wel jaGerbaud schreef op 26 oktober 2002 @ 20:24:
[...]
ik heb je al gemailt,hij kan trouwens hoger dan 333mhz
Kan je ook alleen een (of meer) kastje(s) nemen ?? Heb namelijk wel interesse, monitoren heb ik nog genoeg.Tommel schreef op 24 oktober 2002 @ 18:46:
Losse 15" +/- 15 euro.
ik heb:jantje112 schreef op 20 oktober 2002 @ 20:34:
Ik heb ook nog wat hardware:
-Een intel printserver met 3Com netwerkkaart UTP erbij. (moet ik testen heb alleen geen LPT printer meer op het moment)
-Nog een printserver van (moet ik ff checken)
Verwijderd
Ik heb nog een HP LaserJet 4Plus staan ...DaMorpheus schreef op 27 oktober 2002 @ 02:36:
[...]
ik heb:
- (veel) euro's
ik zoek:
- je printserver(s)
ik zoek nog meer:
- 19" rack servers of 19" kasten waar ik me atx mobo in kan bouwen incl alle kaarten
- kleine compu kastjes incl hardware voor in de woonkamer
- laserprinters
Verwijderd
wat voor 1 ? k heb mischien wel iets namelijk,,JWO schreef op 27 oktober 2002 @ 17:14:
heeft er iemand nog een goed cassettedeck voor mij ?
Ik heb ook wel intresse in 1 of twee systemen. Waar woon je ergens?Tommel schreef op 24 oktober 2002 @ 18:46:
Losse 15" +/- 15 euro.
Verwijderd
moet dat opleverenrtgo schreef op 27 oktober 2002 @ 22:48:
Dit heb ik (update)...
*knip*
1x Realtek 8029 (PCI 10Mbit)
Seagate (IDE 4GB)
gewoon zo'n losse componenten ding die nog goed draait en goed kan op nemen..Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 20:26:
[...]
wat voor 1 ? k heb mischien wel iets namelijk,,
en nu me eigen bericht:
Wie heeft er nog een p2 300 ofzo compleet ( mag zonder monitor ) over voor me oma? ( dus niet te prijzig je weet hoe oudere mensen zijn )
der oude p120 is overleden na tig jaar trouwe dienst
Ik heb wél een Celeron-300 systeem over!Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 20:26:
[...]
wat voor 1 ? k heb mischien wel iets namelijk,,
en nu me eigen bericht:
Wie heeft er nog een p2 300 ofzo compleet ( mag zonder monitor ) over voor me oma? ( dus niet te prijzig je weet hoe oudere mensen zijn )
der oude p120 is overleden na tig jaar trouwe dienst
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
Wat moet je hebben voor die Back to the Future-dvd's?
kan je mij zeggen wat je vraagt voor al je dvd's?
Verwijderd
Verwijderd
zo'n p166 met 15" voor 25 pleuro lijkt me wel wat..Tommel schreef op 24 oktober 2002 @ 18:46:
Losse 15" +/- 15 euro.
Probeer F_kuik@hotmail.com ook voor MSN. Ik maak wel een nieuwe adres aan. Tussen de f kuik moet een laag streepje dus f_kuikscorpionv schreef op 24 oktober 2002 @ 12:13:
F Kuik, je e-mail adres werkt niet, m'n mail komt harder terug als dat ik hem kan versturen!
Kun contact opnemen op men EMAIL?? Ik heb ze beiden nog liggen..DaMorpheus schreef op 27 oktober 2002 @ 02:36:
[...]
ik heb:
- (veel) euro's
ik zoek:
- je printserver(s)
ik zoek nog meer:
- 19" rack servers of 19" kasten waar ik me atx mobo in kan bouwen incl alle kaarten
- kleine compu kastjes incl hardware voor in de woonkamer
- laserprinters
Op het moment ben ik al in onderhandeling over die dinegen.
Verwijderd
PhD i.o.
Heb je misschien wat specificaties van deze machine? en wat je er voor terug wilt hebben?Bart-Willem schreef op 28 oktober 2002 @ 21:41:
Iemand interesse in een Compaq Professional Workstation SP250?Is nu even m'n 2e pc.
Het is een Compaq Proffessional Workstation AP250:Garfield|IA schreef op 29 oktober 2002 @ 11:21:
[...]
Heb je misschien wat specificaties van deze machine? en wat je er voor terug wilt hebben?
Verwijderd
Verwijderd
heb ik hier welJWO schreef op 28 oktober 2002 @ 08:57:
[...]
gewoon zo'n losse componenten ding die nog goed draait en goed kan op nemen..
Tommel, die 15 inch schermen, zijn die met platte buis en 1024 bij 768?Tommel schreef op 24 oktober 2002 @ 18:46:
Losse 15" +/- 15 euro.
In doetinchem? Ik kan wel tijdelijk een 15" gebruiken, m'n 17" eizo is net overleden en m'n ouders wonen in doetinchem...Tommel schreef op 29 oktober 2002 @ 20:57:
Ze zijn niet met platte buis 1024x 768 weet ik ook niet zeker moet ik eerst controleren.
Zo te zien is er wel intresse voor die pc's en monitoren, zijn jullie ook bereid om ze op te halen in het oosten van het land 30 km achter Arnhem ??
Zijn het desktop kastjes of minitowertjes ?? En is het mogelijk om een kastje zonder monitor te kopen ??Tommel schreef op 29 oktober 2002 @ 20:57:
Ze zijn niet met platte buis 1024x 768 weet ik ook niet zeker moet ik eerst controleren.
Zo te zien is er wel intresse voor die pc's en monitoren, zijn jullie ook bereid om ze op te halen in het oosten van het land 30 km achter Arnhem ??
ja hoor, het gaat mij echter alleen om de kast, mail me even en dan spreken we wat af, okee? Mijn adres: c.burghout@chello.nlTommel schreef op 29 oktober 2002 @ 20:57:
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq