Ik heb nog steeds te ruil:
portabel ofwel laptop: Compaq contoura cx25 (geen voeding en weet niet wat er allemaal inzit) heb hem wel werkend gezien (dit is een 486 25 mhz met 12"TFT color scherm) met losse compaq muis extra;
Hubje is weg
(geruild voor zip drive die goed werkt
HP T1000 tapestreamer met een aantal tapes (parallel aansluiting);
DITO tapestreamer eveneens met een aantal tapes (parallel aansluiting);
Hollywood hardware mpeg decoderkaartje met kabels (voor o.a. DVD-tjes afspelen op wat tragere systemen
);
SCSI 2 kaart met 68 en 50 pins aansluiting, + baracuda 4,3 fast SCSI2 (moet lowlevel geformatteerd worden) plus kabels;
PCMCIA sound kaartje voor laptop.
Complete originele carkit voor NOKIA 3210 (inbouw)
Philips 6 cd wisselaar (d2b) alleen de wisselaar geen kabel.
Alles wat hierboven staat werkt goed, tenzij uitdrukkelijk vermeld bij het object.
Ik zoek onder andere:
BX moederbordje;
GF2 mx of iets dergelijks;
Minimaal 20 Gb IDE hd. (stond eerst mb....stom he
)
Of bedenk zelf maar iets en doe je aanbod.
Woon in Zoetermeer maar kan in overleg bijna overal in Nederland geruild worden.
e-mail: av.10@worldonline.nl of gewoon hier een reply.
portabel ofwel laptop: Compaq contoura cx25 (geen voeding en weet niet wat er allemaal inzit) heb hem wel werkend gezien (dit is een 486 25 mhz met 12"TFT color scherm) met losse compaq muis extra;
Hubje is weg
HP T1000 tapestreamer met een aantal tapes (parallel aansluiting);
DITO tapestreamer eveneens met een aantal tapes (parallel aansluiting);
Hollywood hardware mpeg decoderkaartje met kabels (voor o.a. DVD-tjes afspelen op wat tragere systemen
SCSI 2 kaart met 68 en 50 pins aansluiting, + baracuda 4,3 fast SCSI2 (moet lowlevel geformatteerd worden) plus kabels;
PCMCIA sound kaartje voor laptop.
Complete originele carkit voor NOKIA 3210 (inbouw)
Philips 6 cd wisselaar (d2b) alleen de wisselaar geen kabel.
Alles wat hierboven staat werkt goed, tenzij uitdrukkelijk vermeld bij het object.
Ik zoek onder andere:
BX moederbordje;
GF2 mx of iets dergelijks;
Minimaal 20 Gb IDE hd. (stond eerst mb....stom he

Of bedenk zelf maar iets en doe je aanbod.
Woon in Zoetermeer maar kan in overleg bijna overal in Nederland geruild worden.
e-mail: av.10@worldonline.nl of gewoon hier een reply.
PV 35° zuid 2970Wp (9x330wp), Growatt min 2500 TL/XE