Na terug gekomen te zijn van mijn vakantie, eindelijk maar eens de "finishing touch" aan mijn kast gelegd
.
Wat heb ik gedaan:
- kast silver metallic gespoten, frontjes/bay blauw metallic (past mooi bij mijn monitor (Liteon 17" TFT) en speakers (Videologic ZXR-500))
- raampje mocht natuurlijk niet ontbreken. Vastgezet met blauw geanodiseerde inbusboutjes (Thumbscrews hebben zelfde kleurtje) en de boutjes passen weer mooi bij het blauw metallic van front/bays.
- Waterkoeling ingebouwd met Danderden Maze3 waterblokje, Eheim pomp en Blackice radiator. Zit nu van dat glow in the dark spul in (geeft echt veel licht in het donker met een Blacklight CCFL)
Temps zijn redelijk, heb de waterkoeling meer voor stilte dan performance.
- Blacklight CCFL en een 2x16 LCD-tje om wat nuttige info op te zetten.
Hieronder wat pics, laat maar horen wat je ervan vind.

Wat heb ik gedaan:
- kast silver metallic gespoten, frontjes/bay blauw metallic (past mooi bij mijn monitor (Liteon 17" TFT) en speakers (Videologic ZXR-500))
- raampje mocht natuurlijk niet ontbreken. Vastgezet met blauw geanodiseerde inbusboutjes (Thumbscrews hebben zelfde kleurtje) en de boutjes passen weer mooi bij het blauw metallic van front/bays.
- Waterkoeling ingebouwd met Danderden Maze3 waterblokje, Eheim pomp en Blackice radiator. Zit nu van dat glow in the dark spul in (geeft echt veel licht in het donker met een Blacklight CCFL)
Temps zijn redelijk, heb de waterkoeling meer voor stilte dan performance.
- Blacklight CCFL en een 2x16 LCD-tje om wat nuttige info op te zetten.
Hieronder wat pics, laat maar horen wat je ervan vind.