Portable MP3 Player met pitchcontrol ? kan dat ?

Pagina: 1
Acties:

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een kleine portable MP3 player, liefst gebruik makend van MD of flash als opslag medium (liever geen cd/hd) die beschikt over een pitchcontrol..

Waarom zul je je misschien afvragen, nou vrij simpel.. Ik gebruik dat ding alleen om mee te trainen en zou graag het tempo van de muziek aan kunnen passen. Het hoeft niet veel te zijn 5-10% is zat..

Bestaat zoiets ?

IP Rocks

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-03 10:15
AV > GT

Mijn Home Cinema in aanbouw

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Ik weet dat de luxere minidisc spelers van Sony dat kunnen, dus dan zal een NetMD dat ook wel kunnen. Moet je maar eens navragen in een winkel waar ze die dingen verkopen.

• redguy
  • Niet online

redguy

Topicstarter
Hmm, ik heb bij de net md;s zitten zoeken op de sony site.. Kan er niets over vinden bij de specs..

Iemand in het bezit van zo'n ding die het ff wil checken ?

IP Rocks

• redguy
  • Niet online

redguy

Topicstarter
Niemand die dit al heeft zien werken op een mp3 doosje ?

IP Rocks

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-02 16:08

_WgV_

It's a magical world!

SEFje schreef op 03 september 2002 @ 13:46:
Ik weet dat de luxere minidisc spelers van Sony dat kunnen, dus dan zal een NetMD dat ook wel kunnen. Moet je maar eens navragen in een winkel waar ze die dingen verkopen.
De, op dit moment, duurste netMD recorder van sony, de MZ-N1 en ook de R900 E900 R909 en E909 hebben dat. Ook de nieuwe netMD van sony die volgend jaar maart uit komt de N10 zal ook over deze functie beschikken.
Helaas de wat minder prijzige n505 en n707 niet.

#StopBurningStuff

Verwijderd

ik heb hier zo een porteble mp3 player die dat kan van het merk yepp die kan ook nog eens vcd afspelen en is geleverd met een credit caard afstandsbediening

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-03 12:19

MaDLiVe

.-Observer-.

De sony (netmd) n1 kan het iig wel ;)

Maar die ligt toch wel tegen de 350 euro.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Pagina: 1