WAUW! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUW!!! 4k gewoon productie, we KICK ASS! Als we dit blijven doen dan STORMEN we voorbij BIO en dan BEUKEN we de rest naar HUISSSSSSSS! Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en help ons naar de top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Strakke flush van Team Switch. Of hebben jullie nodes toegevoegd? Volgens mij hebben jullie ondertussen toch een heel aardig parkje bij elkaar gesprokkeld. Dat belooft nog wat voor eventuele andere projecten (als de overgang er naar toe goed verloopt)
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Nice flush Team_Switch
Ook alle mijlpaaltjes gefeli !
Hij gaat lekker zo.. Bio komt al in "visual-range"
Ook alle mijlpaaltjes gefeli !
Hij gaat lekker zo.. Bio komt al in "visual-range"
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Verwijderd
[blij-mode]
HOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!

[/blij-mode]
Nijs job Switchers
Gelukkig dat jullie over 13 dagen weggaan, anders kan het nog wel es lastig worden voor ons
Maar we komen weer op gang, vakantie is nu echt voorbij, school gisteren weer begonnen
edit:
vertaal naar engels en spreek dat uit
HOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!
[/blij-mode]
Nijs job Switchers
Maar we komen weer op gang, vakantie is nu echt voorbij, school gisteren weer begonnen

Verwijderd
Spannende strijd tussen LMM en TCF nu live te volgen op sengent, maar 1 puntje verschil vandaag 
Enne, ik was inderdaad een beetje hyper gisternacht
Toch nog wel lekker geslapen
Enne, ik was inderdaad een beetje hyper gisternacht
Bedankt jongens we waarderen jullie reacties! Iedereen feli met de mijlpaatjes
Nee dit was een echte flush geen nodes toegevoegd gewoon lang gespaard.Mobster schreef op 03 september 2002 @ 10:29:
Strakke flush van Team Switch. Of hebben jullie nodes toegevoegd? Volgens mij hebben jullie ondertussen toch een heel aardig parkje bij elkaar gesprokkeld. Dat belooft nog wat voor eventuele andere projecten (als de overgang er naar toe goed verloopt)
Jammer Silk_dude dat je ons als concurentie ziet. Dit is ons doel helemaal niet! Je moet het gewoon zien dat we ons eigen project aan het runnen zijn namelijk "DPC op 1 project" Ik hoop dat de rest van de teams ons niet als concurentie beschouwen. We kunnen namelijk door het switchen ook geen concurentie vormen!Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 11:01:
[blij-mode]
edit:
HOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!![]()
[/blij-mode]
Nijs job SwitchersGelukkig dat jullie over 13 dagen weggaan, anders kan het nog wel es lastig worden voor ons
![]()
Verwijderd
volgens mij maakte silk_dude een grapje, maar dat kan ook een interpretatie-fout van mij zijnsweetdude schreef op 03 september 2002 @ 11:26:
Jammer Silk_dude dat je ons als concurentie ziet. Dit is ons doel helemaal niet! Je moet het gewoon zien dat we ons eigen project aan het runnen zijn namelijk "DPC op 1 project" Ik hoop dat de rest van de teams ons niet als concurentie beschouwen. We kunnen namelijk door het switchen ook geen concurentie vormen!
Verwijderd
Ik denk dat sweetdude dat ook wel begreep maar alleen ff van de gelegenheid gebruik maakte om de doelstelling van Switch te benadrukken
*grin jah..w ant andewrs zou ´t reklame zijn.Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 12:36:
Ik denk dat sweetdude dat ook wel begreep maar alleen ff van de gelegenheid gebruik maakte om de doelstelling van Switch te benadrukken
en daar doen ze niet aan*lol*

________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Verwijderd
Nice Job BroVerwijderd schreef op 03 september 2002 @ 13:35:
hehehe gelukt D2ol door de proxy van mijn werk, das weer een PC-tje erbij
Nu nog een paar ?
Verwijderd
de CLI versie is gewoon dezelfde download als de originele, en volgens mij istie ook evensnel... Het enige verschil is de manier waarop je de handel controlled, niet de manier waaroptie rekent.
Dat was ook mijn gedachteVerwijderd schreef op 03 september 2002 @ 16:12:
de CLI versie is gewoon dezelfde download als de originele, en volgens mij istie ook evensnel... Het enige verschil is de manier waarop je de handel controlled, niet de manier waaroptie rekent.
Verwijderd
True

Pagina: 1