Ow.. di's dus 2 dagen output Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en help ons naar de top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Inhaalstats
Dat mag dus nie hè!
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Anoniem: 26707
Ach inhaalstats? Dat duurt nog 4 jaar
Bovendien zal het wel komen doordat ze vrij nieuw zijn en dus gewoon een aantal nodes hebben toegevoegd.
(Hoop ik dan maar
)
Verder gaat het toch wel lekker zo! Alleen die grasmaaiers hebben er weer wat bijgezet.
Strakkies halen ze ons nog in!
(Hoop ik dan maar
Verder gaat het toch wel lekker zo! Alleen die grasmaaiers hebben er weer wat bijgezet.
Wat is Team_Switch toch aant doen .... al zoveel op de vroege morgen
ze gaan hard vandaag
Anoniem: 28168
Dat zal jij beter weten dan ikMark83 schreef op 02 september 2002 @ 08:52:
Wat is Team_Switch toch aant doen .... al zoveel op de vroege morgenze gaan hard vandaag
DPC_team_switch heeft volgens mij al het gras onder de voeten van de andere koeien weggegeten
... we gaan HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARD ... 
Volgens mij beginnen jullie nu te snappen waarom we zo rustig aan deden de laatste paar dagen
Volgens mij beginnen jullie nu te snappen waarom we zo rustig aan deden de laatste paar dagen
Fijne scores jongens! En Sobat, er staat nog 1 pc'tje verkeerd ingesteld
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
4 DPC teams in de top 5 op dit moment
Volgens mij hebben we vandaag een voedzame dag
Anoniem: 26550
Holy smackers TS, dat schiet wel op zo
Als we nou allemaal eens zoveel zouden produceren
Anoniem: 21125
Verdorie zeg, wat duurt dat lang over een analoge lijn
Maar dat heb ik er natuurlijk wel voor over

Maar dat heb ik er natuurlijk wel voor over

Kan er pas over 2 weken bij en dan gaat ie flushen voor LMMMobster schreef op 02 september 2002 @ 10:54:
Fijne scores jongens! En Sobat, er staat nog 1 pc'tje verkeerd ingesteld
The LawnMooherMen
Sobat schreef op 02 september 2002 @ 18:24:
[...]
Kan er pas over 2 weken bij en dan gaat ie flushen voor LMM
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Wanneer ik hem 24/7 aan laat staan, dan zijn het er minimaal 4 jahgeintje schreef op 02 september 2002 @ 20:48:
[...]
![]()
dan krijgen we er dikke 2 tot 3 punten per dag MEER bij
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()