[Cordless desktop optical] Muis kapot. Wat nu?

Pagina: 1
Acties:

• komaki
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-03 11:42

komaki

The Hot Zone

Topicstarter
Jah hij is echt kapot :(

Doet helemaal niets meer. Klein foutje omdat de rechtermuisknop het niet meer deed. Heb em uit mekaar geschroefd maar het is niet meer te maken (klote) is gewoon wat afgebroken.
Ik begrijp nog steeds niet hoe het gekomen is. Ik heb er niets geks mee gedaan. ;(

Maar nu zit ik dus met een draadloos toetsenbord zonder muis (heb ff een ouwe muis genomen)

Een andere cordless muis werkt dus niet omdat die op een andere frequentie zit als ik me niet vergis.

Zijn die muizen ook los verkrijgbaar?
Ik heb al ff bij logitech gesnuffelt maar daar kon ik weinig vinden :(

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-02 00:29

Koenzie

Never leave, just go

andere muis zou moeten werken....

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

Verwijderd

volgens mij verkopen ze de zelfde cordless mouse ook los .. wel met ontvanger dan maar is volgens mij dezelfde muis. Anders logitech ff bellen en vragen als je hier er geen antwoord op zou krijgen.

http://www.logitech.com/i...countryid=12&languageid=1

iets andere kleur alleen maar volgens mij het zelfde

• komaki

komaki

The Hot Zone

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 23:42:
volgens mij verkopen ze de zelfde cordless mouse ook los .. wel met ontvanger dan maar is volgens mij dezelfde muis. Anders logitech ff bellen en vragen als je hier er geen antwoord op zou krijgen.

http://www.logitech.com/i...countryid=12&languageid=1

iets andere kleur alleen maar volgens mij het zelfde
Klopt
die heeft me vader in de kamer hiernaast.
Ik gebruik die momenteel omdat me ouders toch op vakantie zijn.
Maar wel met zo'n extra ontvanger.

Andere muis werkt dus niet.
Is ook wel logisch. Stel je voor dat je in een bedrijf werkt waar iedereen zo'n ding heeft (wel beetje dure grap) dan zou de ontvanger alleen maar in de war raken.

Verwijderd

komaki, ik heb persoonlijk erg goede ervaringen met de service van Logitech...

Voorbeeld:
Geachte heer/mevrouw,

Ik heb een tijd geleden Logitech mouseman dual optical aangeschaft en gebruik deze naar alle tevredenheid. Echter sinds een korte tijd ondervind ik een klein probleem met het scrollwheel. Als ik de muis niet in gebruik heb terwijl ik achter de PC zit is voor mij de ideale rustpositie met mijn wijsvinger op het scrollwheel geplaatst. Echter sinds enige tijd is het scrollwheel zo gevoelig dat bij een minime beweging de pagina al een stukje scrolled. Dit zonder dat het scrollwheel de welbekende "klik" geeft. Op het moment dat ik mijn vinger dan van het scrollwheel afhaal scrolled de pagina ook terug naar de vorige "scrollhoogte:. Dit is voor mij vrij irriterend aangezien ik dus als ik een tekst aan het lezen ben mijn vinger op het scrollwheel rust en de tekst voor mijn ogen heen en weer wiebelt. Toen ik de muis in het begin had had deze dit euvel nog niet, en het lijkt me ook niet de bedoeling dat de muis "Scrolled" terwijl het wheel nog niet geklikt heeft. Ik ben helaas niet meer in het bezit van de aankoopbon maar ik heb vernomen dat er vijf jaar garantie zit op uw muizen, en deze bestaat nog geen 5 jaar. Mijn dealer wil hem niet terugnemen in  verband met het ontbreken van die bon dus daarom wend ik mij tot u. Ik hoop met u tot een passende oplossing te komen.
Dit was een meel van mij naar logitech... Binnen 1 week had ik een nieuwe muis. Ik zou ze toch maar eens bellen.

Verwijderd

Lees even mijn netgeposte stukje in: "logitech desktop ontvangers" daar vind je de oplossing.
=> Cordless Desktop ontvangers :(

• komaki

komaki

The Hot Zone

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 01:24:
komaki, ik heb persoonlijk erg goede ervaringen met de service van Logitech...

Voorbeeld:

[...]

Dit was een meel van mij naar logitech... Binnen 1 week had ik een nieuwe muis. Ik zou ze toch maar eens bellen.
hmmmm ok
Hoe gaat dat in zijn werk?
Je mailt gewoon en dan moet je de muis opsturen ofzo?

Ben er wel achter wat er gebeurd is trouwens. De kat heeft em van me bureau afgestoten 8)7

Verwijderd

Overigens passen alle trackballs/muizen en toetsenborden op elkaar van Logitech, maar dit terzijde. Alleen werkt de beveiligde mode niet altijd. Ik heb altijd van alles zitten kruizen. De ontvanger moet wel je toetsenbord ondersteunen.

Verwijderd

Nvm

• Gerritjuh
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Je had hem alleen niet moeten openslopen, dan vervalt de garantie namelijk, heeft m'n broertje ook gehad met z'n cordless keyboard. Verder kun je in principe iedere Logitech muis, mits die niet te oud is, laten werken met je huidige ontvanger, even kanaalknopje indrukken en klaar is Logitech.

"If it ain't broke, don't fix it!"

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

* Tomsworld heeft hier ff gekeken op de doos.

5 jaar garantie !

MAar dan had je ze niet mogen open slopen :(

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• komaki

komaki

The Hot Zone

Topicstarter
Tomsworld schreef op 03 september 2002 @ 17:19:
* Tomsworld heeft hier ff gekeken op de doos.

5 jaar garantie !

MAar dan had je ze niet mogen open slopen :(
Das klote dan

Maar hoe willen ze controleren dat hij open is geweest :?

Ik ga vanmiddag ff bellen...

• komaki

komaki

The Hot Zone

Topicstarter
Nou ik heb gebeld.

Een mooi verhaal opgehangen waarom hij kapot is gegaan en dat ik em daarom open heb gemaakt en niet gerealiseerd heb dat dan de garantie vervalt.

De telefonist heeft over zijn hart gestreken en ik krijg een heel nieuw setje thuis *)

Ik moet alleen nog even wat onderdelen van het toetsenbord op te sturen.

Echt een hele gave helpdesk daar bij Logitech. HULDE!!! _/-\o_

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mooi Komaki dat je het kunt ruilen. No offence, maar als ik dit topic eerder had lezen was mn eerste opmerking geweest: stop er es nieuwe batterijen in :+

Ok, dat mag ik niet :X ;)
Pagina: 1