Ik hoop voor je dat dat niet vanaf de Postbank is, want dan weet ik niet of je nog op tijd bent. Postbank >> bank duurt soms wel ff.001Michael schreef op 03 oktober 2002 @ 09:32:
Ik heb gisteravond gestort
Wel vanaf de pbank ... maar online duss ik hoop dat het op tijd is ... ik heb het echt gestort !!! en wat als het nou dindsdag binnen ismlevd schreef op 03 oktober 2002 @ 12:26:
[...]
Ik hoop voor je dat dat niet vanaf de Postbank is, want dan weet ik niet of je nog op tijd bent. Postbank >> bank duurt soms wel ff.
Jippie mijn geld is ook aangekomen
het wachten kan beginnen (voor mij dan
)
niks
ik wist niet eerder van de actie en ik heb op de dag zelve nog meteen het geld over gemaaktVerwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 15:19:
Dat heb je goed opgemerkt. Is maar een oplossing voor... Eerder actie ondernemen.
Beter ik sta op betaald
.. Kan niet wachten op mijn mooie spulletjes
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Verwijderd
Je mazzelt dat ik je bestelling op de valreep nog heb aangenomen!!!001Michael schreef op 03 oktober 2002 @ 15:42:
[...]
ik wist niet eerder van de actie en ik heb op de dag zelve nog meteen het geld over gemaaktsneller als dit kon ik niet zijn ....
zekersVerwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 15:45:
[...]
Je mazzelt dat ik je bestelling op de valreep nog heb aangenomen!!!
ja kijk ik heb zo snel mogelijk gestort ik kan niet tegen postbank zeggen dat ze op moeten schieten met mijn trasactie
Wil je me even mailen oid als mijn geld binnen is ?? je kan niet mijn naam bij Laupro zetten had ik begrepen ...Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 15:55:
Update 1 betaling
offtopic:
Op naar de 1337de post!
sorry voor off-topic
Op naar de 1337de post!
sorry voor off-topic
Verwijderd
Echt wel dat dat kan... kon ik bij de rabobank ookik kan niet tegen postbank zeggen dat ze op moeten schieten met mijn trasactie
Verwijderd
6 betalingen updated!!!
Plus bijstortels van: Ricardo en Cyberdude!!
we zijn er bijna, WOEI
Plus bijstortels van: Ricardo en Cyberdude!!
we zijn er bijna, WOEI
zeker weten
is er btw nog nieuws over die kabels? (niet dat ik ze besteld heb, maar gewoon interesse
)
niks
Verwijderd
Heb ik al betaald?
Heb je mijn geld al ontvangen van deze IA?
[edit2]
Pureoptical is wel 1337 !!!! zegt:
sukkel, check toch op laupro!!!
is down
Heb je mijn geld al ontvangen van deze IA?
[edit2]
Pureoptical is wel 1337 !!!! zegt:
sukkel, check toch op laupro!!!
is down
Verwijderd
38 personen nog steeds geen actie ondernomen
113 personen betaald (bevestigd)
7 personen betaald (onbevestigd)
10 personen nog steeds nix besteld (zijn nu ook een beetje te laat denk ik???)
168 personen totaal
113 personen betaald (bevestigd)
7 personen betaald (onbevestigd)
10 personen nog steeds nix besteld (zijn nu ook een beetje te laat denk ik???)
168 personen totaal
die 10 personen zijn gwn nix .... kunnen weg
.. nix bestellen is nix krijgen
Hey, dat wou ik doen, maar de site was down 
Maar ach t bespaart weer wat moeite
En over die kabels.... Ze komen wat later, da's het laatste nieuws

Maar ach t bespaart weer wat moeite
En over die kabels.... Ze komen wat later, da's het laatste nieuws
Geef me het nummer van de postbank en leer me hoe je ze overhaaltVerwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 16:42:
[...]
Echt wel dat dat kan... kon ik bij de rabobank ookZei vorige week gewoon dat het die week nog overgemaakt moest worden en dat hebben ze gedaan.
Verwijderd
er zijn wel erg veel mensen op laupro waar hun status nog op 'geen actie' staat
Krijgen die mensen dan niets, of worden hun spellen pas na 6 oktober besteld?

Verwijderd
Voor het nummer moet je ff in het telefoonboek kijken. En als je ze belt moet je ze ff vriendelijk vragen of ze het nog deze week willen over maken omdat je anders zwaar in de problemen komt... Gewoon dramatisch lulverhaal ophangen. Ik had me geld trouwens gewoon bij de balie over gemaakt
He PO,
Zijn m'n €85,- al aangekomen??? m'n afschriften gaan maar tot de 1-10
Verwijderd
kijk s op http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=97&p=d
daar staat van iedereen of hij/zij al betaald heeft
daar staat van iedereen of hij/zij al betaald heeft
die krijgen gwn nix als ze niet betalen ...Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 10:58:
er zijn wel erg veel mensen op laupro waar hun status nog op 'geen actie' staatKrijgen die mensen dan niets, of worden hun spellen pas na 6 oktober besteld?
Nog 36 mensen die geen actie hebben ondernomen, hoop voor ze dat ze via i-net kunnen betalen, zo niet zijn ze naar mijn id de ...
Verwijderd
nog niet, maar ik check straks nog eens, vooralsnog alleen betaling van Vigo ontvangen vandaag!Abductor schreef op 04 oktober 2002 @ 11:06:
He PO,
(als de 36 mensen geen actie ondernemen, betekend dat PO minder heeft om in te pakken, dus is er een kans dat je je spullen sneller hebt
)
niks
En dat we misschien niet aan de 20 FDD kabels komen, en dan dus iedereen mooi optijd zijn spullen krijgt, of heb ik nu teveel hoop
Verwijderd
Het 20 kabels station zijn we al gepasseerd!!
Weer enkele betalingen mogen ontvangen, check LauPro.
Verders nog ontvangen van: Abductor en 001michael.
Morgen ben ik de hele dag niet aanwezig en zal Ruuddie het weer even overnemen, maar dan worden dus geen betalingen ge-update (ik ga shoppen met Dhr. Banaan!!), zondag meld ik me dan weer.
Weer enkele betalingen mogen ontvangen, check LauPro.
Verders nog ontvangen van: Abductor en 001michael.
Morgen ben ik de hele dag niet aanwezig en zal Ruuddie het weer even overnemen, maar dan worden dus geen betalingen ge-update (ik ga shoppen met Dhr. Banaan!!), zondag meld ik me dan weer.
edit:
dat shoppen gebeurt BTW niet van jullie centen!!
dat shoppen gebeurt BTW niet van jullie centen!!
Verwijderd
33 personen Nog steeds geen actie ondernomen.....
10 personen Nog steeds niets besteld....
6 personen Betaald onbevestigd (als dat nog maar goed komt...)
119 personen Betaald bevestigd
168 personen totaal
10 personen Nog steeds niets besteld....
6 personen Betaald onbevestigd (als dat nog maar goed komt...)
119 personen Betaald bevestigd
168 personen totaal
ja of ik (spoedbetaling, weet ik zeker dat ik op tijd ben)
luitjes, ik ging vandaag gewoon naar mijn werk, in berschenhoek. ik werk nl. bij informatique...
en wat zie ik daar?!?!?!
...
Die zelfde Sunbeam fan's te koop ... voor minder geld
naja ik ben nie lame, ik ga ze niet cancelen van deze IA... maar mochten mensen deze IA gemist hebben ... bij ons (Informatique) zijn ze dus nog te koop...
(samen met mooie ccfl's en zilvere shielded 90 cm rounded ide kabels
)
btw, dit is NIET als reclame bedoeld !
en wat zie ik daar?!?!?!

naja ik ben nie lame, ik ga ze niet cancelen van deze IA... maar mochten mensen deze IA gemist hebben ... bij ons (Informatique) zijn ze dus nog te koop...
(samen met mooie ccfl's en zilvere shielded 90 cm rounded ide kabels

I don't ride fast, i fly low
Maar gelukkig zijn we met de inkoopactie nog 0,25 eurocent goedkoper dan de winkelprijs!jelmo schreef op 04 oktober 2002 @ 23:56:
luitjes, ik ging vandaag gewoon naar mijn werk, in berschenhoek. ik werk nl. bij informatique...
en wat zie ik daar?!?!?!...
(samen met mooie ccfl's en zilvere shielded 90 cm rounded ide kabels)
Spec: {XP 1800+ Thoroughbred A} {512 DDR} {Leadtek K7 NCR18D pro} {Radeon 7500} {WD 80GB JB (8MB cache)} {Alpha 8045 + Papst}
hmmmm het topic is een beetje dood aan het vallen heh?
niks
Nee, we zijn allemaal aan het wachten op 7 Oktober.. dan wordt bekend wie er betaald heeft en wie niet
. Tot die tijd is er niet vee spannends te vertellen behalve de betalingsupdates en aangezien PO er ff niet is valt het een beetje stil hier...
(De 'heb je al mn geld binnen gastjes' weten dat PO er ff niet is en daarom zeuren ze nu ook minder
).
(De 'heb je al mn geld binnen gastjes' weten dat PO er ff niet is en daarom zeuren ze nu ook minder
jah maar voor mij niet ! (alles tegen inkoopprijsEternalDragon schreef op 05 oktober 2002 @ 02:27:
[...]
Maar gelukkig zijn we met de inkoopactie nog 0,25 eurocent goedkoper dan de winkelprijs!
sooww ik kan vast mn nieuwe pc via jouw kopen dan:)
Verwijderd
nou jongenz en meisjuz nog maar 25 uur...................
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2002 22:55 . Reden: meisjes vergeten 8)7 ]
22 uur en 50 minuten, gelukkig gaat de tijd vrij snel voorbij dankzij UT2003
Ik ben weer terug van vakantie, maar ik ben super ziek, daarom was ik nog niet online gekomen.
Van me ouders mocht ik eigenlijk nu nog niet online, maar ik ben toch maar ff hier naartoe gekomen, om jullie te laten weten waarom ik afwezig ben.
Ik hoop dat het allemaal snel over is en zo, ik heb ook geen enkel idee hoe of wat het nu gaat met de IA (Rounded IDE kabels en zo) maar ik ga zometeen maar weer me bed in.
Voor de belangstellende: Ik heb bijna 40 graden koorts (39,8), diaree, keelpijn, hoofdpijn, buikpijn, maar me vermoeidheid van de vakantie ben ik een beetje kwijt. 'k Heb bdw wel last van me rug en kont van het zitten en liggen de hele dag
Ben maar niet bang, dit alles is pas op de laatste dag gekomen, thus ik heb een leuke vakantie gehad!
Van me ouders mocht ik eigenlijk nu nog niet online, maar ik ben toch maar ff hier naartoe gekomen, om jullie te laten weten waarom ik afwezig ben.
Ik hoop dat het allemaal snel over is en zo, ik heb ook geen enkel idee hoe of wat het nu gaat met de IA (Rounded IDE kabels en zo) maar ik ga zometeen maar weer me bed in.
Voor de belangstellende: Ik heb bijna 40 graden koorts (39,8), diaree, keelpijn, hoofdpijn, buikpijn, maar me vermoeidheid van de vakantie ben ik een beetje kwijt. 'k Heb bdw wel last van me rug en kont van het zitten en liggen de hele dag
Ben maar niet bang, dit alles is pas op de laatste dag gekomen, thus ik heb een leuke vakantie gehad!
Sterkte dude, we wachten wel, maakt in dit geval niks uit, sportiegf dat je het in iedern geval even heb laten weten!Ruuddie schreef op 06 oktober 2002 @ 09:21:
Ik ben weer terug van vakantie, maar ik ben super ziek, daarom was ik nog niet online gekomen.
edit:
net nieuw toetsenbord, wat een typo's
net nieuw toetsenbord, wat een typo's
[ Voor 0% gewijzigd door DjGeRo op 06-10-2002 10:23 . Reden: ZzZzZ ]
Lekker voor je dat je een leuke vakantie hebt gehad!
En erg kut dat je ziek bent
sterkte!
En erg kut dat je ziek bent
niks
Verwijderd
offtopic:
beterschap
Moe je maar niet te veel zuipen in rome
Maja, 2,75 voor een liter wodka is ook nie veel ook (in supermarkt bij pantheon)
beterschap
Moe je maar niet te veel zuipen in rome
Verwijderd
zekers, beterschap
trouwens, kweet dat ik er best laat mee aankom, maar kun je nie beter de maandag erbij pakken wat berteft betalingen? Ja, mensen hebben ruim de tijd gehad, maar het vervelende is als je b.v. met de postbank iets op vrijdag overmaakt, word dat pas maandag geboekt. Ze tellen het weekend dus niet mee of zo. iig heb ik daar negative ervaringen mee.
Gewoon een gedachte. Of de halve maandag dan. Want je zei 'wat 6 okt niet binnen is is te laat' maar als je nou op maandag ochtend definitive balans opmaakt lijkt me wel iets eerlijker. Niet dat die mensen gewoon lame dom en traag zijn die hun zaakjes nie op tijd op orde hadden.
trouwens, kweet dat ik er best laat mee aankom, maar kun je nie beter de maandag erbij pakken wat berteft betalingen? Ja, mensen hebben ruim de tijd gehad, maar het vervelende is als je b.v. met de postbank iets op vrijdag overmaakt, word dat pas maandag geboekt. Ze tellen het weekend dus niet mee of zo. iig heb ik daar negative ervaringen mee.
Gewoon een gedachte. Of de halve maandag dan. Want je zei 'wat 6 okt niet binnen is is te laat' maar als je nou op maandag ochtend definitive balans opmaakt lijkt me wel iets eerlijker. Niet dat die mensen gewoon lame dom en traag zijn die hun zaakjes nie op tijd op orde hadden.
Verwijderd
tik....tik...tik...
ik wacht in spanning af
wil echt graag mijn rounded cables enzo hebben
ik wacht in spanning af
eej dude, beterschap! en dat ID van de maandag ochtend nog ff wachtenn is misschien niet zo'n slecht ID ... moeten sommige n00bs toch handje helpuh
jup ook mijn 1ste xVerwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 17:23:
ik ga voor t eerst me cees moddespannend
enne er komen vast wel picz
nog een vraagje, maandag ga je die spullen halen heh? wanneer denk je dat we ze thuis kunnen verwachten?
niks
Hey RB sterkte man!!
Maandag worden ze besteld, de bezorging gebeurt binnen 1 dag ofzo (stond eerder ergens in het topic?) maar ga er vanuit dat het ietsies langer duurt en dat ze de spullen pas vrijdag binnenkrijgen. Dan is het weekend en geniet PO van zn vrije tijd en is RB bezig met pijnstiller-cocktails. Maandagavond kijken ze in de sterk gemodde brievenbus welke tot zeecontainer is omgebouwd waarin alle mooie spulletjes staan en beginnen de spullen uit te sorteren. De volgende dag halen ze de waslijst met users en bestellingen erbij en gaan ze alvast diegene eruit pikken die het snelst hebben betaald en het hoogste winstmarge hebben gegeven. Dan stoppen ze de spulletjes in een doos, stoppen em vol met snippers van de playboy's van de laatste jaren en plakken em met tape dicht. De volgende dag brengen ze de eerste pakjes naar het postkantoor en gaan ze verder met inpakken en verzenden. Als ze bij het laatste pakje aankomen met als nick van de geadresseerde "Chop2000" kijken ze elkaar nog eens aan en zeggen.. "Zo we hebben eerst wel een vakantie verdient" en gaan gezellig met wat gezelschap een maandje op wintersport. Eenmaal teruggekomen van de heerlijke vakantie gaan ze nog een weekje of twee relaxen voordat ze dat pakje nog zien liggen en denken, ach sturen we die toch nog even op....
Dus jij krijgt em ongeveer over 2 maanden ofzo
Mjah, misschien een tikkie overdreven
Maandag worden ze besteld, de bezorging gebeurt binnen 1 dag ofzo (stond eerder ergens in het topic?) maar ga er vanuit dat het ietsies langer duurt en dat ze de spullen pas vrijdag binnenkrijgen. Dan is het weekend en geniet PO van zn vrije tijd en is RB bezig met pijnstiller-cocktails. Maandagavond kijken ze in de sterk gemodde brievenbus welke tot zeecontainer is omgebouwd waarin alle mooie spulletjes staan en beginnen de spullen uit te sorteren. De volgende dag halen ze de waslijst met users en bestellingen erbij en gaan ze alvast diegene eruit pikken die het snelst hebben betaald en het hoogste winstmarge hebben gegeven. Dan stoppen ze de spulletjes in een doos, stoppen em vol met snippers van de playboy's van de laatste jaren en plakken em met tape dicht. De volgende dag brengen ze de eerste pakjes naar het postkantoor en gaan ze verder met inpakken en verzenden. Als ze bij het laatste pakje aankomen met als nick van de geadresseerde "Chop2000" kijken ze elkaar nog eens aan en zeggen.. "Zo we hebben eerst wel een vakantie verdient" en gaan gezellig met wat gezelschap een maandje op wintersport. Eenmaal teruggekomen van de heerlijke vakantie gaan ze nog een weekje of twee relaxen voordat ze dat pakje nog zien liggen en denken, ach sturen we die toch nog even op....

[ Voor 0% gewijzigd door Tentacle1 op 06-10-2002 20:14 . Reden: voutje ]
ik hoop dat ze jou spullen kwijt raken bij de tpgTentacle1 schreef op 06 oktober 2002 @ 19:49:
Hey RB sterkte man!!
Maandag worden ze besteld, de bezorging gebeurt binnen 1 dag ofzo (stond eerder ergens in het topic?) maar ga er vanuit dat het ietsies langer duurt en dat ze de spullen pas vrijdag binnenkrijgen. Dan is het weekend en geniet PO van zn vrije tijd en is RB bezig met pijnstiller-cocktails. Maandagavond kijken ze in de sterk gemodde brievenbus welke tot zeecontainer is omgebouwd waarin alle mooie spulletjes staan en beginnen de spullen uit te sorteren. De volgende dag halen ze de waslijst met users en bestellingen erbij en gaan ze alvast diegene eruit pikken die het snelst hebben betaald en het hoogste winstmarge hebben gegeven. Dan stoppen ze de spulletjes in een doos, stoppen em vol met snippers van de playboy's van de laatste jaren en plakken em met tape dicht. De volgende dag brengen ze de eerste pakjes naar het postkantoor en gaan ze verder met inpakken en verzenden. Als ze bij het laatste pakje aankomen met als nick van de geadresseerde "Chop2000" kijken ze elkaar nog aan en zeggen.. "Zo we hebben eerst wel een vakantie verdient en gaan gezellig met wat gezelschap een maandje op wintersport", Eenmaal teruggekomen van de heerlijke vakantie gaan ze nog een weekje of twee relaxen voordat ze dat pakje nog zien liggen en denken, ach sturen we die toch nog even op....
niks
Verwijderd
waar is die pureoptical heen?
ik heb al tijd geleden betaald nog steeds nix gebeurd op laupro
ik heb al tijd geleden betaald nog steeds nix gebeurd op laupro

Verwijderd
we verzenden met de NPD!!
OK zo gaan we het doen:
Ik sjek morgen nog eenmaal op betallingen en dan maak ik een grote waslijst die ik naar space mail (de definitieve bestelling) het gros van jullie spullen staat daar al netjes gereserveerd. Als alles compleet is, verhuisd de hele handel naar Maastricht alwaar ons HQ is (logistiek centrum). Daar wachten stapels dozen en zakken piepschuim al en beginnen we met inpakken. Ik neem deze week extra een dag verlof om in te pakken. Dag bepaal ik iets later als ik zeker weet dat alle spullen er zijn. Dit meld ik nog wel, ik ga nu ff bank sjekke, laters update!!
OK zo gaan we het doen:
Ik sjek morgen nog eenmaal op betallingen en dan maak ik een grote waslijst die ik naar space mail (de definitieve bestelling) het gros van jullie spullen staat daar al netjes gereserveerd. Als alles compleet is, verhuisd de hele handel naar Maastricht alwaar ons HQ is (logistiek centrum). Daar wachten stapels dozen en zakken piepschuim al en beginnen we met inpakken. Ik neem deze week extra een dag verlof om in te pakken. Dag bepaal ik iets later als ik zeker weet dat alle spullen er zijn. Dit meld ik nog wel, ik ga nu ff bank sjekke, laters update!!
Je bent de man!Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 20:37:
Ik neem deze week extra een dag verlof om in te pakken.
Veel succes jongens!
Hmm, Bart_Banaan heeft zijn spullen al ontvangen! Ken det nou? Dr is nog helemaal niets besteld!
Verwijderd
Bart heeft connecties
en als iemand 2 x 450 km reist voor ccfl's wil ik wel wat extra inzet tonen.
en als iemand 2 x 450 km reist voor ccfl's wil ik wel wat extra inzet tonen.
Verwijderd
30 personen nog steeds geen actie ondernomen (vrijwel afgeschreven kandidaten dus)
10 personen nog steeds niets besteld (ze zijn er wel lekker snel bij)
7 personen betaald onbevestigd
120 personen betaald bevestigd
1 persoon heeft het al ontvangen
168 personen totaal
10 personen nog steeds niets besteld (ze zijn er wel lekker snel bij)
7 personen betaald onbevestigd
120 personen betaald bevestigd
1 persoon heeft het al ontvangen
168 personen totaal
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2002 22:47 . Reden: hat = het ]
nou bart vertel is hoe je producten bevallen
?
niks
djeez ik bedoel ik heb het toch echt opgestuurd naar de bank waarom is het verdomee nog niet bij PO
Dat zeg ik....
Verwijderd
sjek je mail, ik ga je ff mailen over die IDE kabels en ze eventueel afdroppen op 'een' zaterdag nadat ze aankomen.
Trouwens, mooie mod met sunbeam ccfl's lijkt het, kijk maar.
http://www.rm-r.net/~bri/casemod/
Trouwens, mooie mod met sunbeam ccfl's lijkt het, kijk maar.
http://www.rm-r.net/~bri/casemod/
Hey beters Wo avond overgemaakt vrijdag binnegekomen ... nu nog wachten op de merchandising
Verwijderd
jaja jongen alvast veel suc6 met inpakken....want het is toch geen weer om buiten te spelen! (kolere weer dus)
sjah ruudde zit ziek thuis dus PO doet nu alles alleen
Verwijderd
Ik raak heel erg geflipt als het geld er vandaag nog niet is.
Volgens girotel is het vrijdag al overgemaakt.
Ik weet niet hoor, maar als het volgens girotel vrijdag "al"Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 18:15:
Ik raak heel erg geflipt als het geld er vandaag nog niet is.
Dat is volgens mij bijna 2 weken nadat je wist hoeveel en waar maartoe je het geld over moest maken.

Dan moet je er imho niet raar van opkijken dat je te laat bent.

Verwijderd
Kalm mensen er zijn op de valreep nog enekele betalingen binnen, die ga ik zo updaten, straks final update!!!! Ik zit tot mijn nek in het werk dus ff niet pushen, ik ben er 100% mee bezig nu!!
OK ff snel dit is nog binnen: trenq, phj van dongen, dol_fijn en b vd heuvel, nicks zoek ik straks op en update ik op laupro!! de rest is niet gearriveerd. De eerste grote bestelling gaat er nu uit, de rest volgt!!!
OK ff snel dit is nog binnen: trenq, phj van dongen, dol_fijn en b vd heuvel, nicks zoek ik straks op en update ik op laupro!! de rest is niet gearriveerd. De eerste grote bestelling gaat er nu uit, de rest volgt!!!
printjes voor me thobbers zijn ook al besteld. salaris is binnen (was blut na deze bestelling)
kan ik binnenkort me CCFL'etjes gaan installeren
kan je die geenactieondernomen/ niets besteld gasten niet verwijderen?Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 22:59:
Dit waren dus: trenq, Qzar, Dol fijn2 en Bazer
bestelling is de deur uit!!
niks
Verwijderd
Lieve mijnheer Space,
CCFL
Blauw: 121 stuks
Groen: 15 stuks
Rood: 17 stuks
UV: 27 stuks
Paars: 1 stuks
Blauw/rood: 47 stuks
Blauw/groen: 12 stuks
RGB: 10 stuks
FANS:
sunbeam b-b-b: 197 stuks
sunbeam r-g-b: 46 stuks
PAPST: 25 stuks
Enermax 80 mm blauw: 1 stuks
Enermax 120 mm blauw: 2 stuks
Akasa fanadapter zwart plastic a 5,95: 2 stuks
Chrome guards 80 mm: 78 stuks
Kabels:
FDD 60 cm zilver: 33 stuks
FDD 60 cm koper: 2 stuks
HDD 45 cm zilver: 26 stuks
HDD 45 cm koper: 2 stuks
HDD 60 cm zilver: 73 stuks
HDD 60 cm koper: 2 stuks
HDD 90 cm zilver: 10 stuks
SCSI kabel: 1 stuks
Diversen
Fanmates: 14 stuks
Thermal lijm: 5 stuks
NB32J: 18 stuks
Windowkit rond: 4 stuks
ZM 80HP: 1 stuks
Verwijderd
nope, maar ik laat het ff doordruppelen, iedereen die later betaald krijgt zijn spullen wel, alleen ietsje later!!Chop2000 schreef op 07 oktober 2002 @ 23:06:
[...]
kan je die geenactieondernomen/ niets besteld gasten niet verwijderen?
Pureoptical heeft een winkelier zojuist heel blij gemaakt
.... en ons ook!!!
Verwijderd
geen idee, dat telt hij wel uit
iig is mijn saldo nu richting 9000 euros, dat zou de lading moeten dekken!!
iig is mijn saldo nu richting 9000 euros, dat zou de lading moeten dekken!!
Ziet de belasting deze inkomsten als onderdeel 'giften, witwassen of zwartwerken'? 
Wie durft ze uit te leggen wat een IA is?
Wie durft ze uit te leggen wat een IA is?
Verwijderd
was er niet zo'n afvink optie voor 'je paketje is ingepakt' en 'je paketje is onderweg' optie op die laupro site, netzoals betaald, betaling ontvangen, en bestelling ontvangen : ) ben wel nieuwsgierig en scheelt jouw het vermelden hier.
Verwijderd
Ja die is er en ja die gaan we gebruiken, al vind ik wel dat jullie dan ook moeten mee werken!!Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 23:44:
was er niet zo'n afvink optie voor 'je paketje is ingepakt' en 'je paketje is onderweg' optie op die laupro site, netzoals betaald, betaling ontvangen, en bestelling ontvangen : ) ben wel nieuwsgierig en scheelt jouw het vermelden hier.
Ik denk dat dat ook geen probleem moet zijnVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 00:38:
Ja die is er en ja die gaan we gebruiken, al vind ik wel dat jullie dan ook moeten mee werken!!
Verwijderd
Wanneer begin je eigenlijk met inpakken PO ??? enne wanneer heb je zelf de spullen van Space.. ze hadden toch allus zo'n beetje gereserveerd voor je.. ? ?
echt nogmaals:
AMEN BRO
GOOOOOOD WERK
AMEN BRO
Dit topic is gesloten.