WOW ECHT BETER !!! U rule Pureoptical & RuuddieBoy
thanx dat ik er nog op het laatste nippertje bij mocht...
WoooowwVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 22:59:
Dit waren dus: trenq, Qzar, Dol fijn2 en Bazer
bestelling is de deur uit!!
Hoezo "living on the edge!"
Succes jongens met inpakken en verzenden!!
Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!
Verwijderd
lol dat zijn veeel pakketjes.Bazer schreef op 08 oktober 2002 @ 11:14:
[...]
Wooooww
Hoezo "living on the edge!"
Succes jongens met inpakken en verzenden!!
Ow shit,
betaling is dus niet op tijd doorgekomen??
F***!!
Is het mogelijk dat mijn 30 Euro weer terug gestort worden?
Dan haal ik die 3 blauwe fannetjes wel bij informatique (scheelt zelfs nog een paar Eurocentjes)
Mensen veel plezier met jullie spul!
F***!!
Dan haal ik die 3 blauwe fannetjes wel bij informatique (scheelt zelfs nog een paar Eurocentjes)
heheh, dat wordt binnenkort weer een ritje naar limboland...
1 tip als je het bij informatique gaat halen... kijk eerst op de site of het er is, want ik heb al menig klant moeten vertellen die dacht dat de site niet up to date was dat de spullen er ook echt niet waren ... "... maar ik kom helemaal uit groningen..." jah sorry meneer ...Tranzity schreef op 08 oktober 2002 @ 11:31:
Ow shit,
F***!!
I don't ride fast, i fly low
Verwijderd
whahahahah das lache !jelmo schreef op 08 oktober 2002 @ 12:02:
maar ik kom helemaal uit groningen..." jah sorry meneer ...
Verwijderd
k doelde hiermee eigenlijk op b.v. bazar, zn bestelling is de deur al uit, mar hij heeft volgens lau pro nog niet eens betaald. (nog niet ontvangen dan)Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 00:38:
[...]
Ja die is er en ja die gaan we gebruiken, al vind ik wel dat jullie dan ook moeten mee werken!!
Is er BTW al nieuws over die glowwire-inkoopactie? Of gaat dat toch niet door?
Volgens mij was er genoeg animo voor! Ik wacht in ieder geval af en als hij er komt, ga ik zeker weten bestellen!
Volgens mij was er genoeg animo voor! Ik wacht in ieder geval af en als hij er komt, ga ik zeker weten bestellen!
ging je die ccfl's enzo ophalen, of stuurde ze het op? zoja, wens ik de postbode veel plezier
niks
Verwijderd
die PO is natuurlijk als een gek aan het inpakken e.d
heeft geenm tijd meer om te reageren hiero : )
Verwijderd
Arme PO, hij zit een beetje te zwoegen en te zweten voor ons in ze HQ en wij zitten hier een beetje tjill achter onze pc vragen aan hem te stellen
Hey PO ik wil niet zeikerig doen maar Girotel zegt dat mijn geld op je rek staat =) maar bij laupro staat er nog steeds geen actie. doe ik nou wat fout of zeik ik gewoon omdat t ff duurt.(kan t me voorstellen met zoveel geld op je rekening
)
Dat zeg ik....
geez je moet zelf ook wel instellen dat je op betaald staat, dan kan PO het accepteren..Biobakker schreef op 08 oktober 2002 @ 17:18:
Hey PO ik wil niet zeikerig doen maar Girotel zegt dat mijn geld op je rek staat =) maar bij laupro staat er nog steeds geen actie. doe ik nou wat fout of zeik ik gewoon omdat t ff duurt.(kan t me voorstellen met zoveel geld op je rekening)
niks
Verwijderd
Kan ook nog zijn dat ie niet reageerd omdat ie nu lekker zit te relaxen op kreta met een lekker drankie betaald van onze centenVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 16:09:
die PO is natuurlijk als een gek aan het inpakken e.d

Als je geld bij de Postbank is afgeschreven wil dat nog niet zeggen dat het ook gelijk bij PO op z'n rekening staat... bij mij duurde het ook 2-3 dagen voordat hij het had nadat het bij mij was afgeschreven. Dus de kans bestaat dat je even moet wachten op de volgende ronde.
En b.t.w. PO kan de status ook direct van 'geen actie' naar 'betaald' zetten, het op betaald zetten was/is alleen handig voor de overzicht...
En b.t.w. PO kan de status ook direct van 'geen actie' naar 'betaald' zetten, het op betaald zetten was/is alleen handig voor de overzicht...
soz doe t ook voor het eerstChop2000 schreef op 08 oktober 2002 @ 17:24:
[...]
geez je moet zelf ook wel instellen dat je op betaald staat, dan kan PO het accepteren..
Dat zeg ik....
hhmm, heb ik ook niet gedaan, wist ik ook niet. Maar PO heb me toch op betaald gezet.
Lijkt me idd alleen handig voor het overzicht ja.
Lijkt me idd alleen handig voor het overzicht ja.
nouuuu....sturen duurt ook een dag of 2Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 20:30:
dus morgen kunne we onze pakketjes verwachten? >: )
was dat leveringsprobleem met de rounded cables al opgelost? Heb topic laatste tijd niet echt intensief gevolgd...
Verwijderd
whahahah jullie spacen, die order is net geplaatst, hij heeft die digne n nog niet eens in zijn bezit.Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 20:30:
dus morgen kunne we onze pakketjes verwachten? >: )
Niet te ver door denken he jongens
Ok.. overmorgen dus
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.
Verwijderd
ff voor de goede orde er is nog geen bestelling de deur uit!Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 13:44:
[...]
k doelde hiermee eigenlijk op b.v. bazar, zn bestelling is de deur al uit, mar hij heeft volgens lau pro nog niet eens betaald. (nog niet ontvangen dan)
Verwijderd
Die komt, maar pas als dit 100% afgerond is!Syzzer schreef op 08 oktober 2002 @ 14:47:
Is er BTW al nieuws over die glowwire-inkoopactie? Of gaat dat toch niet door?
Verwijderd
Zwoegen en zweten moet nog beginnen!! De deal is wel rondVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 17:11:
Arme PO, hij zit een beetje te zwoegen en te zweten voor ons in ze HQ en wij zitten hier een beetje tjill achter onze pc vragen aan hem te stellen
Verwijderd
OK nou ff opletten:
De order is gister de deur uitgegaan en vanmorgen bevestigd.
CCFL staan compleet klaar
Ledfans kunnen voor 80% geleverd worden, volgend shipment is uit taiwan onderweg
Kabels en windowkits zijn ook ergens tussen taiwan en limboland
Enermax 80 mm wordt momenteel alleen in roze uitgeleverd (ik heb 3 leverenciers gesjekt: dit klopt)
Enermax 120 mm blauw heb ik boven water georganiseerd
Zalman stuff is allemaal aanwezig behalve de ZM 80HP, maar die heb ik vandaag dus elders gescoord
Fanguards binnen
Akasa fanadapters zijn in mijn bezit
Conclusie: we wachten nu op de kabels, windowkits en een gedeelte van de ledfans. Deze zijn wel verscheept dus een kwestie van dagen. De enermax 80 helaas alleen in roze, daar mail ik de besteller over.
Rest is georderd en ga ik zsm (als space het klaar heeft staan halen) dan gaat er dus ook een zak geld over de toonbank.
Dit alles heb ik vanuit mijn ziekbed geregeld vandaag en gister, ik wordt geterroriseerd door een nierkoliek (waarschijnlijk een foksteentje). Maar daar zal de actie geen vertraging door ondervinden, ik wil morgen of overmorgen werk hervatten en vrijdag verlof nemen om een groot deel verzendklaar en de deur uit te krijgen.
Ledfans kunnen voor 80% geleverd worden, volgend shipment is uit taiwan onderweg
Enermax 80 mm wordt momenteel alleen in roze uitgeleverd (ik heb 3 leverenciers gesjekt: dit klopt)
Zalman stuff is allemaal aanwezig behalve de ZM 80HP, maar die heb ik vandaag dus elders gescoord
Fanguards binnen
Conclusie: we wachten nu op de kabels, windowkits en een gedeelte van de ledfans. Deze zijn wel verscheept dus een kwestie van dagen. De enermax 80 helaas alleen in roze, daar mail ik de besteller over.
Rest is georderd en ga ik zsm (als space het klaar heeft staan halen) dan gaat er dus ook een zak geld over de toonbank.
Dit alles heb ik vanuit mijn ziekbed geregeld vandaag en gister, ik wordt geterroriseerd door een nierkoliek (waarschijnlijk een foksteentje). Maar daar zal de actie geen vertraging door ondervinden, ik wil morgen of overmorgen werk hervatten en vrijdag verlof nemen om een groot deel verzendklaar en de deur uit te krijgen.
Ik ben weer helemaal gelukkig!
Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 21:34:
[Een heel verhaal]
En beterschap man!
Pureoptical, we duimen voor je!

En uiteraard nog een
voor je inzet bij deze IA (en nog voor iets anders, je weet vast wat ik bedoel
)
En uiteraard nog een
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Sorry ook vandaag nog niet!! Ik snap het ook niet!Biobakker schreef op 08 oktober 2002 @ 17:18:
Hey PO ik wil niet zeikerig doen maar Girotel zegt dat mijn geld op je rek staat =) maar bij laupro staat er nog steeds geen actie. doe ik nou wat fout of zeik ik gewoon omdat t ff duurt.(kan t me voorstellen met zoveel geld op je rekening)
hoe ga je dat doen met die ledfans? gewoon de vanaf de gene die als eerst besteld heb steeds verder naaar beneden versturen, of wachten tot je de rest ook heb?Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 21:34:
OK nou ff opletten:
Fanguards binnen
niks
Verwijderd
alvast bedankt... !
enig idee of het er vrijdag al zal zijn ? (ehm.. mja, wil niet zeuren....maar)
ik wil vrijdag of evt volgende week maandag mijn colo servertje weg gaan brengen waar 2x rounded ide kabel in moet ..

nou nogmaals bedankt dude!
sorry sorry sorry sorry..... ik lees net je post van 21:34 > ik heb geduld....
Verwijderd
Ik ga al beginnen met reserveren, inpakken en verzenden. Mij leek het het meest logisch om op datum ontvangst betaling te verzenden. Weet niet hoe jullie dat zien??
Lijkt mij eerlijk.Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 21:57:
Ik ga al beginnen met reserveren, inpakken en verzenden. Mij leek het het meest logisch om op datum ontvangst betaling te verzenden. Weet niet hoe jullie dat zien??
edit:
en trouwens nog succes met de hele inpak-operatie en beterschap
en trouwens nog succes met de hele inpak-operatie en beterschap
shit ik had stiekum wel gehoopt dat ik het deze week binnen zou krijgen
, ik ben ook ziek .. HET HEERST MAN 
Veel beterschap .. ik hoop dat je het gaat lukken!
Veel beterschap .. ik hoop dat je het gaat lukken!
lijkt me niet helemaal eerlijk, want somiggen moesten echt lang wachten tot het overgemaakt was...Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 22:02:
Update: moonchild en Reboot84 betaling ontvangen.
Aangezien ik de komende dagen toch frequent bij Space over de vloer kom zal ik deze orders er nog tussen smokkelen, aangezien ik op onvangstdatum betaling ga verzenden, heeft niemand daar last van!!
mischien op status van aanmelden?
niks
op moment van aanmelden lijkt me minder goed idee... als je het topic pas later ziet of niet vaak online bent (isdn enzow)
sorteren op betaling lijkt mij eerlijker, want hij heeft, zeg 80% van de spullen, dus ook de mensen die meteen op de langzame manier hebben betaald zijn dan snel aan de beurt... allen de online bankiers zijn hier idd in't voordeel ...
maat btw... we hebben tot hier gewacht... gaan we ons dan druk maken om die laatste paar dagen ? ?
hehe 
wees blij dat die lui ondanks dat ze ziek zijn dit voor ons allemaal regelen!

Much Luck u guys
sorteren op betaling lijkt mij eerlijker, want hij heeft, zeg 80% van de spullen, dus ook de mensen die meteen op de langzame manier hebben betaald zijn dan snel aan de beurt... allen de online bankiers zijn hier idd in't voordeel ...
maat btw... we hebben tot hier gewacht... gaan we ons dan druk maken om die laatste paar dagen ? ?

wees blij dat die lui ondanks dat ze ziek zijn dit voor ons allemaal regelen!
Much Luck u guys
Verwijderd
klasse, ik zie dat er goede vorderingen gemaakt worden!

kan ik straks de ledfans in m'n epia kastje doen!!
kan ik straks de ledfans in m'n epia kastje doen!!
Verwijderd
Ik zelf heb niks besteld maar samen met Sorcerer_LMB maar volg het topic zeer zeker
Goed Werk PO
en beterschap man
Verwijderd
He, Pureoptical! THX voor deze inkoopactie! Ik hoop echt dat de sjit voor de herfstvakantie binnen is, want dan ga ik met mijn pa mijn pc casemodden. Wat trouwens binnenkort ook wel cool is, is dat er vet veel casemods worden gepost op GoT door al die 130 blauwe CCFLS
Voor sommigen over 2 weken, anderen over 3 weken .. (schoolvakantie that is)Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 00:56:
wanneer is die vakantie dan van jullie??
Beterschap jongens!
die van mij begint aanstaande week al, kben ook bezig met een custom case projectje, dus kan mijn spullen wel gebruiken
(mijn pa is beroeps lasser, doet ie al zijn hele leven (is nu 55) dus die gaat me mooi ff helpen
)
(mijn pa is beroeps lasser, doet ie al zijn hele leven (is nu 55) dus die gaat me mooi ff helpen
niks
Verwijderd
ik heb geen vakantie...
ik neem vakantie
hehehe 2 weekies canada
woei!!
van 18 okt tot 1nov. hoop dat alles optijd binnen is..
**BETERSCHAPJES VOOR PO :P**
ik neem vakantie
hehehe 2 weekies canada
van 18 okt tot 1nov. hoop dat alles optijd binnen is..
**BETERSCHAPJES VOOR PO :P**
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2002 08:36 . Reden: typo`s ]
Verwijderd
Verzenden op binnenkomst betaling = meest eerlijke idd 
Good luck met inpakken/verzenden..
Good luck met inpakken/verzenden..
Effe wat anders wat ook niet onbelangrijk is:
Stel nu dat de NPD aan de deur staat en er is niemand thuis.
Wat dan? Komen ze dan nog een keer terug of moet ik het ergens gaan afhalen?
Iemand een idee? Op die website van hun word ik niet veel wijzer......
Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!
hmmm, da's een goeie...
kweet dat zelf ook nie, iemand????
kweet dat zelf ook nie, iemand????
Moet je het gaan halen... en de NPD heeft niet zoveel afhaal plekken als de TPG (nl alle postkantoren). Het kan dus best een eindje rijden zijn er naartoe.Bazer schreef op 09 oktober 2002 @ 14:14:
Effe wat anders wat ook niet onbelangrijk is:
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
ja ok, maar iedereen wil zijn spullen zo graag hebben dat ie dat stukkie tuffen niet erg vind ...Demoniac schreef op 09 oktober 2002 @ 14:33:
[...]
Moet je het gaan halen... en de NPD heeft niet zoveel afhaal plekken als de TPG (nl alle postkantoren). Het kan dus best een eindje rijden zijn er naartoe.
(en een echte tweaker blijft gewoon 2 weken thuis om er zoiezo te zijn om zijn spulletjes te krijgen
edit:
F**K toetsenborden op school ... al die typo's...
F**K toetsenborden op school ... al die typo's...
Verwijderd
Inderdaad, bij niet thuis komen ze gewoon nog een keer.
Update: een aanzienlijke som geld heb ik afgehaald van mijn bankrekening en ik zit nu op schipho.....HERSTEL ik ga vrijdagochtend mijn auto volproppen en de eerste partij inpakken en verschepen!!! Ik zal wat piccies schieten en uploaden van een Twingo voorzien van ruim 200 ccfl's hoop dat mijn accu dat trekt!!!
Ik zal dan ff vorderingen updaten en inschatten hoe lang het allemaal gaat duren (dat weet ik pas als ik die bulk heb ingepakt!! Missing spullekes zijn iig verscheept en onderweg naar hiero, dus ook dat komt goed.
Update: een aanzienlijke som geld heb ik afgehaald van mijn bankrekening en ik zit nu op schipho.....HERSTEL ik ga vrijdagochtend mijn auto volproppen en de eerste partij inpakken en verschepen!!! Ik zal wat piccies schieten en uploaden van een Twingo voorzien van ruim 200 ccfl's hoop dat mijn accu dat trekt!!!
Ga je 200 CCFL's op je Twingo aansluiten?! Laat de motor maar draaien dan, anders weet je zeker dat je iemand met een setje startkabels kan bellen...
Ja, NPD komt nogmaal langs, en natuurlijk weer overdag wanneer de meeste werkende mensen niet thuis zijn en dan kan je vervolgens je pakketje 30 km verderop ophalen. Bij TPG kan ik me pakketjes 100 meter verderop ophalen 
Overigens, hoe staat het met die kabels. De 45cm versies kwamen later en als je toch 60cm wilde had je dat moeten laten weten he? Oftewel, ik krijg gewoon eind van oktober (beetje later dan de andere mensen) me 45cm kabels en me led fan?
Overigens, hoe staat het met die kabels. De 45cm versies kwamen later en als je toch 60cm wilde had je dat moeten laten weten he? Oftewel, ik krijg gewoon eind van oktober (beetje later dan de andere mensen) me 45cm kabels en me led fan?
Ik word wakker.
Ik heb het geld al overgemaakt. Op de IA staat, geen actie gedaan. Raar, is het er nog niet ofzo
Probleem 1, het was via internet, afschrift heb ik nog niet
Probleem2, mijn rekening is geblokt, pinpasje is verloren gegaan.
Wat nu te doen?
Ik heb het geld al overgemaakt. Op de IA staat, geen actie gedaan. Raar, is het er nog niet ofzo
Probleem 1, het was via internet, afschrift heb ik nog niet
Probleem2, mijn rekening is geblokt, pinpasje is verloren gegaan.
Wat nu te doen?
w00t
Verwijderd
Jepp iedereen die zich niet heeft uitgesproken heeft wacht gewoon op de origineel bestelde snoertjes.Scarp schreef op 09 oktober 2002 @ 16:14:
Ja, NPD komt nogmaal langs, en natuurlijk weer overdag wanneer de meeste werkende mensen niet thuis zijn en dan kan je vervolgens je pakketje 30 km verderop ophalen. Bij TPG kan ik me pakketjes 100 meter verderop ophalen
Verwijderd
Zeer netjes PO! En ook best wel snel! Ik hoop ze eind volgend week ofzo binnen te krijgen... aangezien ik 1 van de eerste 7 die betaald heeft 
Nog sterkte met dit ziekte weer
Nog sterkte met dit ziekte weer
Kom je niet echt ver mee hoor met dat bedragVerwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 16:09:Update: een aanzienlijke som geld heb ik afgehaald van mijn bankrekening en ik zit nu op schipho.....
Maaruh, beterschap beiden, en ik wacht mijn spulletjes af
Verwijderd
Update: Tranzity, BioBakker, Digiboy en Hightower betaald!!! Wij zullen u order met plezier verwerken!!
Verwijderd
Vind je het plezierig dan om zoveel zooi in te gaan pakken?? Kan namelijk best begrijpen dat je er enorm tegenop ziet.
Verwijderd
Nee hoor, geen probleem. Alleen hoop ik dat jullie ietwat geduld kunnen opbrengen aangezien ik geen hele week verlkof kan opnemen voor dit projekt. Een of twee dagen red ik wel, de rest gebeurt dan naast de reguliere werkzaamheden!!!
Enne als je alles strak georganiseerd en gedocumenteerd hebt gaat het best wel snel, als de spullen er maar zijn!!
Enne als je alles strak georganiseerd en gedocumenteerd hebt gaat het best wel snel, als de spullen er maar zijn!!
Verwijderd
PO, heb je een lijst van de mensen waarvan de spullen bij de eerste zending zitten? Dat geeft dan nog wat extra duidelijkheid bij deze zeer goed georganiseerde IA!
btw zijn de blauwe leds fans al helemaal binnen en de 3 kleuren niet of juist anders om?Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 21:34:
OK nou ff opletten:
Fanguards binnen
niks
Verwijderd
Lijst komt vrijdagavond, en van zowel de b-b-b en de r-g-b fans is een deel leverbaar, maar er is een shipment onderweg!! En ja ik weet het, het is shit om te moeten wachten, ikzelf kan nu ook niet zo snel vooruit als gepland, maar we doen ons best!!
vergeet je mij niet, ik sta niet op LauproVerwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 22:15:
Nee hoor, geen probleem. Alleen hoop ik dat jullie ietwat geduld kunnen opbrengen aangezien ik geen hele week verlkof kan opnemen voor dit projekt. Een of twee dagen red ik wel, de rest gebeurt dan naast de reguliere werkzaamheden!!!
vergeet mij maar wel, in de tijd dat geld over gemaakt moest worden, had ik geen geld, nu heb ik nog weinig, dus misschien volgende keer ofzo
* Hexyl haat telefoon rekeningen
* Hexyl haat telefoon rekeningen
Verwijderd
Hier komt een deel II van uit!! Reken daar maar op, er zitten weer enkele hele exclusieve spullen in de pipeline.
Zoals wat?Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 22:45:
Hier komt een deel II van uit!! Reken daar maar op, er zitten weer enkele hele exclusieve spullen in de pipeline.
oohw nee toch he!?!Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 22:45:
hmmmm, glowiretje in m'n tobo
, sweeet...........
een glowwire heh .... daar kan ik ook nog wel wat meej
voor me toetsenbord .. voor me windowkit .. voor me enz enz enz
Denk je alles gehad te hebben...
Komen ze straks met nog meer mooie spulletjes aanzetten...
When does the hurting stop
Komen ze straks met nog meer mooie spulletjes aanzetten...
When does the hurting stop

Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 22:02:
Update: moonchild en Reboot84 betaling ontvangen.
Aangezien ik de komende dagen toch frequent bij Space over de vloer kom zal ik deze orders er nog tussen smokkelen, aangezien ik op onvangstdatum betaling ga verzenden, heeft niemand daar last van!
Is het trouwens niet een keer tijd voor deel 2 >> post 1292
Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 09:29:
Enkele highlites uit deel II:
Glow-wire (misschien ook soundsensitive)
Wederom ccfl's maar dan ook in 10 en 20 cm lengte
Een gave fanbus (maar die is nog niet op de markt, daar hebben we dus een primeurtje in)
Natuurlijk weer LED-fans
en tja wat nog meer, dan zien we wel!!!
Maar nogmaals eerst dit helemaal afronden!!
Verwijderd
na post 1337 !!!mlevd schreef op 10 oktober 2002 @ 09:37:
offtopic:
Is het trouwens niet een keer tijd voor deel 2 >> post 1292
PWM-gestuurde rheobus met digitale instelling (hoger en lager knopje)Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 10:57:
`Waarom niet gelijk een rheobus..met draai of schuif potmeters? want die zijn wel![]()
Verwijderd
EXTER RoelezzzzzzRocketKoen schreef op 07 oktober 2002 @ 23:01:
kan nie w88
printjes voor me thobbers zijn ook al besteld. salaris is binnen (was blut na deze bestelling)
kan ik binnenkort me CCFL'etjes gaan installeren
Niet toevallig de rheobus van Sunbeam ??Verwijderd schreef op 10 oktober 2002 @ 09:29:
Enkele highlites uit deel II:
Glow-wire (misschien ook soundsensitive)
Wederom ccfl's maar dan ook in 10 en 20 cm lengte
Een gave fanbus (maar die is nog niet op de markt, daar hebben we dus een primeurtje in)
Natuurlijk weer LED-fans
en tja wat nog meer, dan zien we wel!!!
Maar nogmaals eerst dit helemaal afronden!!
Dit topic is gesloten.