Heeft iemand anders btw ook zijn girootje op donderdag 19 sept op de bus gedaan, maar nog niets gehoord?
Begin nu toch wel ongerust te worden, dat ik alles misloop!!!
Zo niet... PECH
Verwijderd
Wie, Wat, Waar...
Verwijderd
niks
Verwijderd
Snapje??
De aktie loopt al weer een paar weken, heb je dingen besteld en dan wacht je tot het laatste moment met betalen met het risico dat je te laat bent.
Verwijderd
de postbank deed er bij mij 4dagen over dus dat zal wel goedkomenVerwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 01:03:
hmmmz heb donderdag mn overschrijvingskaart gepost, dan zal dat toch wel optijd zijn mag ik hopen
w00t
Nofi uiteraard, maar ik vind het ook wel rederlijk eigelijk dat alles gewoon 6 oktober word "gesloten" enz..
De mensen die dan (niet zo goed gezegd) "lui" zijn hebben pech...
* GeleFles heeft gelijk betaald toen actie gesloten werdt...
Verwijderd
Kan Cyberdude zich even melden per mail, betaling binnen maar imo niks besteld???
Is al een tijdje niet meer aktief geweest op GoT zie ik, maar heeft ook meegedaan aan de inkoopaktie van die duimschroeven. Daar kan je aan z'n email komen.Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 13:18:
Betalingen ge-update!!!
Kan Cyberdude zich even melden per mail, betaling binnen maar imo niks besteld???
Alsnog weggehaald....mlevd schreef op 01 oktober 2002 @ 13:34:
[...]
Is al een tijdje niet meer aktief geweest op GoT zie ik, maar heeft ook meegedaan aan de inkoopaktie van die duimschroeven. Daar kan je aan z'n email komen.
Ik denk laat ik z'n adres nou niet hier neer zetten...........
Verwijderd
Pas je profiel hier en op Laupro dan svp aan!!THPSrulez schreef op 01 oktober 2002 @ 15:06:
Weet je zeker dat je het naar het goede adres hebt gestuurd, ik heb nl nog niets...mail het anders maar ff naar support@gnomezz.com
Re-remailed
Vreemd
specs: Sun Workstation Server Router Laptop
Verwijderd
sommige banken zijn sloom, relax!!saviour schreef op 01 oktober 2002 @ 15:45:
Hmmz, ik heb afgelopen vrijdag met Rabo internetbankieren het geld overgemaakt (€ 59), naar het nummer dat je gaf (alleen zette de site zelf de puntjes anders), maar de status was wel goedgekeurd en alles was afgeschreven.. Even kijken of het misschien teruggeboekt is want mijn status staat nog steeds niet op betaald..
Vreemd
niks
Ok, bedankt.Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 16:05:
sommige banken zijn sloom, relax!!
Ik zie alleen niet graag dat het verkeerd gaat, ik heb liever dat alles geregeld is.
Verwijderd
btw ik heb mn geld overgemaakt via Girotel Online ... binnen 24 uur en et stond erop bij Pure:)
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Verwijderd
I don't ride fast, i fly low
Geld is eindelijk helemaal rond bij mij, begon me toch echt ongerust te maken.
NU maar w88
Maar jah, ik wacht wel tot eind van deze maand voor de 45cm versies die ik besteld had, 60cm is me te lang (moet ik nog meer kabels wegwerken).
Verwijderd
Dan moet je ff naar PO mailen.hmm... ik zie nu pas over die kabels. Die mail heb ik helemaal niet gehad!
Maar jah, ik wacht wel tot eind van deze maand voor de 45cm versies die ik besteld had, 60cm is me te lang (moet ik nog meer kabels wegwerken).
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2002 19:53 . Reden: tja... quote vergeten ]
Kan, maar kan ook dat die betaald hebben, maar geld nog niet bij PO aanwezig is, of dat ze het nog niet aangegeven hebben op Laupro.
Merkte het zelf, duurde vrij lang.
ze hebben het iig nog niet aan gegeven anders staat er "betaald :?"
het zou kunnen zijn dat ze het al wel hebben betaald.
maar ik denk niet dat deze mensen het topic wel regelmatig lezen....
soms moet je lang wachten
veel ia's lopen vaak zoiezo wel vertraging op vooral de grotere
Verwijderd
remailed!Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 17:52:
Pureoptical, ik heb je gemaild maar wellicht heb je het zo druk met de IA dat je deze over het hoofd hebt gezien. Zou je aub contact op kunnen nemen.....
Verwijderd
verders hebben enkele mensen cash betaald en heb ik nog van de volgende mensen extra betaling binnen:
Bezzerk : thumbs betaald Thnx
Pixxa: Extra bestelling betaald Thnx
Supergroover: Porto betaald Thnx
Stand van zaken sofar: Totaal aantal betaalde bestellingen via Laupro: 93 van de 169
Totaal bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie: € 6.669,00 (tot nu toe voldaan via Laupro)
nog 5 dagen te gaan
Das mooiVerwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 00:05:
Bezzerk : thumbs betaald Thnx
Totaal bedrag dat er omgaat in deze inkoopactie: € 6.669,00 (tot nu toe voldaan via Laupro)
enneh That's a sh!tload of money
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Verwijderd
IK KAN NIET MEER WACHTEN 'k WORD SCIZOFREEN!!!
(Nee ik blow niet lol)
Scheelt wat extra verzend kosten
Ik vergeet nooit wat
Wie, Wat, Waar...
Verwijderd
Geld teveel??The_Resetter schreef op 02 oktober 2002 @ 13:55:
moa als ze niet willen betalen zou ik best een ccfletje van die andere mensjes willen
Verwijderd
Iedereen die niet betaald, daar wordt dus niks voor besteld, prijzen staan gewoon vast dus de goeden lijden niet onder de slechtenVerwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 12:48:
zou toch lelijk zijn als 50 man nie zoude betale ....
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Kan je betaling deze week nog hier zijn dan bestel ik em maandag mee, komt ie later binnen dan wacht je bestelling even totdat de eerste rtonde uitgeleverd is, en dan worden laatkomers uitgeleverd001Michael schreef op 02 oktober 2002 @ 15:05:
en als ik nu betaal ... ? voor 1 van die 50 man kan ik dan ook nog een ccfl krijgen ? ik bedoel ik moet vanmiddag toch al 72 euro's overmaken naar ocshop
Je mag me mailen: kingofswingfan@hotmail.com
Verwijderd
Gewoon ff beetje humor erin gooien, jullie happen altijd!!!Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 15:02:
Wat weet jij dat wij niet weten dan??? Qua het doorgaan van de actie..
Aktie gaat gewoon door, hoe dan ook!!!
Tuurlijk, zo'n super actie willen we niet voorbij laten gaan dus....Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 15:14:
[...]
Gewoon ff beetje humor erin gooien, jullie happen altijd!!!![]()
![]()
![]()
Wie, Wat, Waar...
Thanx
Verwijderd
mzzl
In je mailtje kwam je rustiger overVerwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 16:57:
Maak centen over, laupro gesloten!! spoed svp anders beloof ik niks, ik heb verplichting jegens de anderen die op tij betalen, capice??
Verwijderd
en danVerwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 14:09:
[...]
Iedereen die niet betaald, daar wordt dus niks voor besteld, prijzen staan gewoon vast dus de goeden lijden niet onder de slechten
was toch al meteen duidelijk dat het maar grapje van hem was.Ik betaal zelf pas als het doorgaat!
Verwijderd
Verwijderd
Ik trap ook altijd overal inVerwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 15:14:
[...]
Gewoon ff beetje humor erin gooien, jullie happen altijd!!!![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Ja, die van mij.Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 20:06:
2 betalingen verwerkt!
• 97 Betaald (bevestigd)
• 17 Betaald (onbevestigd)
• 45 Geen actie
• 10 Niks besteld
Het gaat de goede kant op
Dat zeg ik....
Verwijderd
nog niet blijkbaar!Biobakker schreef op 03 oktober 2002 @ 10:05:
he PO heb je die van mij al ontvangen ?? postbank heb ik dus zal wel wat langer duren =(
Dit topic is gesloten.
![]()