De meeste mensen deugen!
readme gechecked? anders zou ik het niet weten
Zonder de cd's kan je niet spelen dus dat maakt niet uit, wacht tot je cd's terug zijn en je kan gewoon spelen EN kijken welke versie je hebt.
Simpel gezegd, heb je m hier gekocht dan is het de European maar als je de deviance versie hebt (wat ik zelf denk, jij stoute tweaker
) is het de North American.
Geeft het spel het trouwens niet aan als je de verkeerde patch gebruikt?
Simpel gezegd, heb je m hier gekocht dan is het de European maar als je de deviance versie hebt (wat ik zelf denk, jij stoute tweaker
Geeft het spel het trouwens niet aan als je de verkeerde patch gebruikt?
Ik heb hem bij de Dixons gekocht, maar weet ik veel wat voor versie het is
Zou het spel dat aangeven, dat zou fijn zijn
Niemand meer (in de readme staat het niet)
Zou het spel dat aangeven, dat zou fijn zijn
Niemand meer (in de readme staat het niet)
De meeste mensen deugen!
als je het in nederland gekocht heb. dan heb je lijkt mij de euro-versie. (duh)
Ok dan, just checking. Downloading from bethesda now.
Niet zo geïrriteerd he
domme vragen mogen ook wel eens
Niet zo geïrriteerd he
De meeste mensen deugen!
Check de readme.marzzman schreef op 02 september 2002 @ 17:17:
Ok dan, just checking. Downloading from bethesda now.
Niet zo geïrriteerd hedomme vragen mogen ook wel eens
Kan trouwens beter in het officiele morrowind stel hier je vragen topic.
[ES3]Morrowind
Verwijderd
Ik gebruik amerikaanse patches op europese versies en andersom. bij veel spellen maakt het helemaal niets uit!
Staat er Ubisoft op de cd/doos? Dan is het de europese versie. In de vs wordt het spel door een ander bedrijf in distributie gebracht. Dit heb ik in een of andere thread op de Morrowind website gelezen..marzzman schreef op 02 september 2002 @ 16:55:
Ik wil graag de nieuwste patch hebben voor Morrowind, maar ik weet niet welke ik moet nemen ???
De European versie van 8MB of de North American patch van 3.9Mb (waarom zo'n groot verschil?) Ik heb mijn morrowind cd's uitgeleend, ja in de officiele doos. Maar hoe zie ik welke versie ik heb ???
Verwijderd
1. het maakt geloof ik niet uit, maar je hebt de patch toch niet per se nodig
waarom zou je hem dan installeren
2. probeer gewoon een patch, en vraag als hij dan niet meer werkt (in het sterktste geval) installeer hem dan gewoon opnieuw (wel je saves backuppen)
3. hier is Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 3 voor
2. probeer gewoon een patch, en vraag als hij dan niet meer werkt (in het sterktste geval) installeer hem dan gewoon opnieuw (wel je saves backuppen)
3. hier is Het Grote Elder Scrolls III Morrowind topic deel 3 voor
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()