Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
moet die 'ps2'-kant in de kaart (kruip nu onder de pc om te kijken wat voor 'n aansluiting het is...
Verwijderd
Dus met een zijde mannetje andere zijde vrouwtje.
En o ja, het is GEEN ps2 stekkertje!!! arghhh
Veel gelul kost tijd
Hop,hop,hop!
[edit]
sorry, ging wat mis. Kan ik die gaten openmaken?
Verwijderd
Aan een zijde scart andere zijde 3 van die tulp-aansluitingen 1 rood 1 wit en een geel.
De grote tv-out FAQ
Voor uitleg over Test (m'n aanvankelijke post) zie hier
[ Voor 0% gewijzigd door Compubiter op 02-09-2002 17:14 . Reden: Ruzie met react :( ]
SVHS - Tulp Converter stekkerCompubiter schreef op 02 september 2002 @ 16:41:
Bekijk de TV-Out-Faq eens, hierin worden alle kabels en hun werking uitgelegd.
Sticky bovenin V&B
Over TEST
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Hier moet je deze kabel bij kopen :

En dan doe je de "PS/2" kant zoals jij dat noemt in de TV-Out van je videokaart en de tulp kant in de kabel. Voor het geluid moet je nog een stereoverloop stekkertje halen en de scart gaat in de TV ...
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

die kan ik goed gebruiken...en als ik het goed heb, dan hoef ik alleen die gele kabel erin te pleuren?
Verwijderd
Verwijderd
De kwaliteit van een svhs kabel is hoger dan die van een normale composite-kabel (gele kabel)....een svhs kabel is wel iets duurder en moeilijker verkrijgbaar.
pas dan wel op=> mijn TV kan bijv. geen S-video aan (dan krijg ik zwart-wit beeld). ik moet dus gewoon composite gebruiken (die gele plug). test dus eerst ff of je TV het wel aankan voordat je een dure kabel gaat kopen!Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 17:02:
en als je nog een verlengkabel moet aanschaffen en er het budget voor hebt kan je beter een svhs kabel kopen en rechtstreeks aansluiten op je videokaart...Normaal is jou 'ps2' uitgang een gewone svhs-tv-out. Op je scartafbeelding zit een svhs-in.
De kwaliteit van een svhs kabel is hoger dan die van een normale composite-kabel (gele kabel)....een svhs kabel is wel iets duurder en moeilijker verkrijgbaar.
Verwijderd
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
NOG beter uitgelegd kan niet!! :):)Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 17:02:
en als je nog een verlengkabel moet aanschaffen en er het budget voor hebt kan je beter een svhs kabel kopen en rechtstreeks aansluiten op je videokaart...Normaal is jou 'ps2' uitgang een gewone svhs-tv-out. Op je scartafbeelding zit een svhs-in.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Zo'n kabeltje bedoel je dus:

En dat is een converter van S-Video naar Composite. Voor 't geval dat je je videokaart op je TV wilt aansluiten en je TV geen S-Video ondersteunt, dan kun je dit kabeltje gebruiken om het signaal om te zetten naar Composite, wat praktisch iedere TV ondersteunt.
Dit topic is gesloten.
![]()