Alles moet rood!

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-12-2025

SveNRG

Onderweg

Topicstarter
Ik heb momenteel een MSI KT3 Ultra-2 moederbord, Gainward Geforce 3 videokaart en een Dynalink Firewire kaartje. Het geinige is dat deze alledrie gemaakt zijn met rood PCB. Ziet er erg stoer uit in een zwarte behuizing. Ik ga denk ik maar eens een raampje erin maken en neon erin zetten :)

Nu wilde ik vragen of jullie mij kunnen vertellen of er ook rode geluidskaarten en ethernet-adapters leverbaar zijn. Rood geheugen is ook leuk, maar niet noodzakelijk. Thanks. :)

All that you know, is at an end

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Rooie heatspreaders zullen d'r toch wel zijn?

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Vlabakje90
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Idd, rode heatspreaders.

Maar rode geluidskaarten en ethernet kaarten heb ik nog nooit gezien. Geluidskaarten van creative zijn iig zwart.

• Taliesin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10-2022

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

metallic rood spuiten :?

is ook een optie, natuurlijk niet zo mooi :/

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

• SveNRG

SveNRG

Onderweg

Topicstarter
Vlabakje90 schreef op 02 september 2002 @ 16:23:
Idd, rode heatspreaders.

Maar rode geluidskaarten en ethernet kaarten heb ik nog nooit gezien. Geluidskaarten van creative zijn iig zwart.
Zwarte Soundblaster live heb ik al ja... die mag inderdaad blijven. Maar die groene 3COM kan echt niet! Leuk artikel over die pantjobs, maar dat ziet er waarschijnlijk wel erg anders uit dan rood PCB uit de fabriek.

Weet iemand waar ik rode heat-spreaders kan halen?

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Hier wordt de zinvolle suggestie gedaan om een rood/groene PC te bouwen en er een Kerstmannenmuts op te zetten :D

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Gravis maakte altijd rode geluidskaarten.

Ik heb nog wel een Gravis Ultrasound Ace liggen. Er zijn alleen geen (goede) drivers te vinden voor windows.

Siditamentis astuentis pactum.

Verwijderd

nabouwer >:) ik ben namelijk (zoals Bart Banaan weet) ook bezig poen bijelkaar te scraapen voor mijn Xaser rood / zwart te modden

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-01 16:54

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

dacht dat de de cooling kit van Thermaltake rooiig was (koper).
a of ik moet kleurenblind zijn 8)7

Verwijderd

De mijne moet volledig zwart worden binnenin, simpelste manier is om een mobo te kopen met onboard LAN want gekleurde netwerkkaartjes vind je spijtig genoeg niet. Verven zou ik me toch niet riskeren hoor :X

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Verwijderd

}) UV mobo })

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/mobouv%20001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/uvmobo%202.JPGAfbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/uvmobo%201.JPG

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-12-2025

Kr3Kr

Melpomene

wow vet! moet je wel goed afplakken neem ik aan?

Gregor van Egdom Krekr

• DaTimMan
  • Laatst online: 20:48
kewl... ik heb ook een rood mobo maar bij mij is alles groen/rood. en heb nog geen raam wil ik er nog wel in gaan zetten... moet echt es een digi cam lenen voor mijn simpele casemod

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
BTW terratec sound kaarten zijn ook rood.

Verwijderd

hé das vet, Wat heb je er op gespoten, waar kan je het krijgen en natuurlijk wat kost het???

Verwijderd

Dat is echt... :9~

(mijn terratex dmx-fire is gewoon zwart hoor)

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

krekrrr schreef op 02 september 2002 @ 19:16:
wow vet! moet je wel goed afplakken neem ik aan?
Welnee man, beetje prutsen is altijd goed 8) :P

Magoe. Dat wou de topicstarter niet. Hij wou een
Afbeeldingslocatie: http://www.rataplan.net/files/got/70035m_rooienic.gif

[ Voor 9% gewijzigd door Rataplan op 24-07-2004 00:36 ]

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-02 11:25

ReseTTim

Chocolate addicted

leuke kleuren combo rood en zwart. je kunt erbij het zwart/rood ook nog zilver/ chroom kleur erbij doen..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

he !! wil ik ook!!! waar te koop!! kwijl,kwijl............!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Petzl
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-12-2025
eiegnlijk is rood , blauw en geel bedoeld voor beta printen :) niet dat deze daarom slechter zijn maar oorspronkelijk is het gewoon om te weten welke versie men test in het testlab ....

waarom zijn er nog geen transparante of lichtgevende printen ? dat zou pas cool zijn voor pc

• SveNRG

SveNRG

Onderweg

Topicstarter
Wauw! Dat is 'm! Kan die Typhoon alleen niet vinden in de pricewatch. Misschien een grote inkoopactie op touw zetten om die dingen te importeren? ;) Zo te horen zijn er wel meer mensen die interesse hebben in rode componenten...

Oh, weet iemand welke terratec soundcards rood zijn? Staan geen plaatjes van de kaarten op hun site, alleen de verpakkingen. Ja, behalve de eerste kaart, maar die is zowieso groen.

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

In de pricewatch staat 'ie niet, maar op die anubisline-site staan drie winkels die 'm binnen de EU leveren; zowel producent als winkels zijn nl. gewoon Duits! De eerste winkel bezorgt 'em bij je aan de deur voor rond de dertig euro (waarvan 12,90 voor de kaart :)), ik heb niet verder gekeken.

Een *grote* inkoopactie zal iig niet *nodig* zijn - en vergeet niet om eerst ff toestemming te vragen aan de relevante modz ;)

• SveNRG

SveNRG

Onderweg

Topicstarter
Erg mooi kaartje, helaas is het een realtek chipset die erop zit :( Nee dan blijf ik toch liever bij de 3COM die ik nu heb. Dan maar een kleiner raampje zodat je de netwerkkaart niet ziet ofzo. Wel erg bedankt voor de tips allemaal! :)

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

:? Wat ga jij draaien dat Realtek niet afdoende werkt? Ik heb een hele zooi van die dingen en ik zweer erbij (behalve voor overklokken)... Zou het gewoon doen, als ik jou was. Die paar procent performanceloss hoef je niet te merken, en het uiterlijk is dramatisch veel mooier...

• SveNRG

SveNRG

Onderweg

Topicstarter
Niet zoveel verstand van eerlijk gezegd. Maar de gozer die hier het netwerk beheert zweert bij 3COM als het op netwerkkaartjes aankomt, en gaat schuimbekken zodra je het woordje Realtek in de mond neemt. Maareh... wat bedoel je met 'behalve voor overklokken'? Doen ze het niet goed als je je FSB hoger zet ofzo?

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Svenergy schreef op 03 september 2002 @ 17:13:
Doen ze het niet goed als je je FSB hoger zet ofzo?
Psies :) 140 tot 145 MHz is doorgaans wel het maximum, 3Coms gaan doorgaans wat harder.

Die gozer die gaat schuimbekken kan imo trouwens gaan boomklimmen, onder normale omstandigheden zijn Realteks zo goed als dat ze betrouwbaar zijn - ik heb nog nooit een defecte gehad, en heb ze werkend (gehad) onder W95, W98/SE, W2K, WXP, RH 5.0 t/m 7.3 en Debian, ook met multi-nic-setups. Geen garanties (en dat doet 3Com nou weer wel :)) maar ik verwacht niet dat je een probleem gaat krijgen. Zou het ook jammer van mijn fijne Google-kunsten vinden ;)

WinBond-kaarten, *daar* zou ik er niet teveel van kopen ;)

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Rataplan schreef op 03 september 2002 @ 13:00:
:? Wat ga jij draaien dat Realtek niet afdoende werkt? Ik heb een hele zooi van die dingen en ik zweer erbij (behalve voor overklokken)... Zou het gewoon doen, als ik jou was. Die paar procent performanceloss hoef je niet te merken, en het uiterlijk is dramatisch veel mooier...
Ehm lanparties¿
Nuff said.
Ga maar met je Realtek naar een lan en zet je FTP open, direct ligt je PC plat [realtek neemt lekker 100% CPU in @ 8 MB/S] B)
Een 3Com 905 kaartje neemt nog geen 1% in @ 12 MB/Sec strak up/down. ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Tja, ik ga nooit naar lanparties :) Verder houdt mijn PC mijn realtekje@12MB wel degelijk bij -'t zit ergens tussen "een paar procent" en "plat" in, denk ik dan.

En 3Com's zijn er niet in het rood.

• DjGeRo
  • Laatst online: 20:22
Is eigelijk wel een geinig ide.... >:) ik moet daar ook maar is over nadenken... B)
Ik moet nog steeds een vette CaseMod maken.... en ik zit vol ideën !!
Pagina: 1