Far Cry

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 4.028 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

jah, onzichtbare muren welteverstaan :P

k was aan het varen, knal, boot sloeg om :P beetje jammer, maar voorkomt dat in mp de mensen ergens midden "op zee" gaan zitten snipen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fary cry, stalker, een voor een zullen ze het allemaal afleggen tegen het oppermachtige halflife 2 :D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2004 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:09
ik denk dat dat nog vies tegen zal vallen.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Fary cry, stalker, een voor een zullen ze het allemaal afleggen tegen het oppermachtige halflife 2
Dit baseer je op....? :P De semi-af-maar-toch-helemaal-niet beta :+ Of die mooie presentatie? De sourcecode? Of heb je de russische versie al thuis liggen? :+
Ik denk dat je weinig kan zeggen van zowel HL2 als FC tot je ze echt kan spelen :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het ook even gespeeld, en moet zeggen , het valt me vies tegen. Ik vind het geluid SUPER, Graphics om je vingers van af te likken, Alleen de GAMEPLAY is gewoon erg SLECHT. Springen gaat zo ontiegelijk traag dat het je gewoon gaat irriteren. verder vind ik het hele spel te traag, ik hou opzich wel van tragere gameply maar dat moet dan bij een spel met alleen binnenlocaties en niet bij een spel waar je een heel eiland moet berennen. hier is niet goed over nagedacht, Farcry moet juist een snelle gameplay hebben vind ik iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

shuogg schreef op 17 januari 2004 @ 18:24:
Wapens voelen wat mij betreft zeer fijn en intuitief aan. Totaal niet log ofzo zoals in BF1942. En te snel zou ook totaal niet realistisch zijn (UT2K3, Q3 style naait een spel als dit gewoon)

Traag gaat het ook zeker niet, gameplay is behoorlijk snel imo zolang je het met genoeg mensen speelt. 6 man op radio bijvoorbeeld en toch wel stuk of 16 voor monkey bay.

Ook cool is dat je trager loopt met zwaardere gun in de hand :)
das met counterstrike ook zo, maar als je het mesje pakt loop je weer sneller :+

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 22:21:
Fary cry, stalker, een voor een zullen ze het allemaal afleggen tegen het oppermachtige halflife 2 :D
Oppermachtige halflife 2 HA HA HA. In die beta die ik heb draaien de bosje die op de grond staan met je mee als je er om heen loopt. 8)7

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

heb het spel nog een paar uur zitten spelen en ik vindt het echt te traag gaan, de gameplay is gewoon rete traag..de wapens lijken wel lag te hebben ofzo als je schiet en dat springen lijkt wel alsof je op mars staat :/ (far cry gaat van mijn komende top games list alvast foetsie :P)

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:58

Maxow

Hidden Sound System

Mja, je moet het zelf weten natuurlijk, maar als jij al een conclusie trekt door even een beta te hebben gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Alpha-xp schreef op 18 januari 2004 @ 02:09:
heb het spel nog een paar uur zitten spelen en ik vindt het echt te traag gaan, de gameplay is gewoon rete traag..de wapens lijken wel lag te hebben ofzo als je schiet en dat springen lijkt wel alsof je op mars staat :/ (far cry gaat van mijn komende top games list alvast foetsie :P)
Er is een reden voor dat de wapens lag lijken te hebben. Het is uitvoerig besproken op de beta-forums, en ook hier op GOT is er een verklaring voor gegeven.

Ik heb er zelf weinig problemen mee, en heb mijn favoriete wapens gevonden in de sniperrifle en rocketlauncher. Vooral de sniperrifle rules met z'n super inzoom modus. En ik had het niet verwacht, maar de eilanden bieden dus volop plek om je te verstoppen. 8)

Ik heb al enkele malen grote delen van de game in het struikgewas in de prone-houding gelegen, terwijl er meerdere keren nietsvermoedende medespelers voorbij liepen. :D En ik heb ze natuurlijk meteen in de rug geschoten als ze me voorbij waren gelopen. :*)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Ja, het schiet lag issue is op de fora al besproken... maar heeft Crytek (hoe heten ze ook al weer?) enigzins aangegeven dat ze er iets tegen gaan doen?
Ik vind gewoon dat de client moet zeggen of hij raakt of niet. Dan kan de server tikken uitdelen.
Cheaten? Ach ja, we hebben toch punkbuster? Halen ze maar een licentie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 12-09 16:27

greatgonzo

schit-te-rend!

Kan iemand misschien een servertje draaien? Ik wil hem wel eens testen.

ik weet niet of het mag, maar anders moeten de modjes het maar verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

UNICRONBOT schreef op 18 januari 2004 @ 01:44:
[...]

Oppermachtige halflife 2 HA HA HA. In die beta die ik heb draaien de bosje die op de grond staan met je mee als je er om heen loopt. 8)7
Dat doet me echt denken aan die hele oude 3d spellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ook gespeeld. Loopt met alles op very high rond de 45 a 50 fps met mijn r9600xt. Moet op medium spelen om een leuke fps te halen :( Denk dat ik over een paar maanden mijn kaart toch maar inruil voor een leuke 9800pro.

Veder vette game kan niet wachten totdat die demo donderdag uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha-xp schreef op 17 januari 2004 @ 17:58:
I'm with stupid ^^ (het gameplay gedeelte) het gaat gewoon te traag..en die wapens voelen ook vreemd aan het lijkt wel "spray and pray" ofzo man.

nog een tip (weet niet of ie al eerder is gepost)

Je kan de game ook op Opengl laten draaien: Open systemcfg.lua in notepad en verander Direct3d in Opengl..ik kreeg zo'n 20fps boost en kon water op highest zetten =)
Deze las ik ook nog ergens maar heb het niet uitgeprobeerd dus dunno: change in the System.cfg the "MaxBitsPerSecond" from 50000 to 100000 if u have DSL
Wat is de precieze syntax ? opengl of Opengl of OpenGL? Ik heb nu Opengl staan , en in het menu precies op de grens van 2 buttons , flikkert het een beetje. Bovendien heb ik ueberhaupt geen "Highest" setting , alleen maar "Very High".
Wat overigens niet aan m'n systeem kan liggen , dat lijkt mij namelijk "pretty topnotch" ;)

Asus P4C800
P4 2,8 @ 3,25
Crucial 9800Pro
1G Corsair XMS3200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 11:30:
Heb hem ook gespeeld. Loopt met alles op very high rond de 45 a 50 fps met mijn r9600xt. Moet op medium spelen om een leuke fps te halen :( Denk dat ik over een paar maanden mijn kaart toch maar inruil voor een leuke 9800pro.

Veder vette game kan niet wachten totdat die demo donderdag uitkomt.
Wat is er nu weer mis met 45 a 50 fps :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niks maar met op medium spelen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 22:54

Upke dupke

Oompa Loompa

shuogg schreef op 17 januari 2004 @ 08:58:
upke dupke, kun jij dat alleen op medium zetten?
Bij mij staat het toch echt op very high hoor :/
Hmmm. Zodra dat ik die op high zet, schiet hij terug naar medium. Ik zou zeggen, controleer zelf maar eens, want volgens mij heeft iedereen die issue. Ik lees vaak; "everything on high, exept one thing" Dat zal dan dat wel zijn.`

Edit: We hebben het hier over "texture filter quality" mijn fout.

[ Voor 9% gewijzigd door Upke dupke op 18-01-2004 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op 18 januari 2004 @ 12:12:
[...]

Wat is er nu weer mis met 45 a 50 fps :?
Dat vind ik een beetje laggen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je in die beta eigelijk tegen bots spelen of kan je alleen maar online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Alleen online en op LAN, maar er zitten geen bots in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou wel erg cool zijn als er iemand een server kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
greatgonzo schreef op 18 januari 2004 @ 10:02:
Kan iemand misschien een servertje draaien? Ik wil hem wel eens testen.

ik weet niet of het mag, maar anders moeten de modjes het maar verwijderen
Policy: Alle regels die op het forum gelden #haal-weg :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002

PoweRoy

funky!

dit is al de 2e dag dat ik ff een servertje had opgezet voor clanmaten.

voordeel: kheb 90KB up (speedxs extreme) en per 2 personen trekt ie 10KB :)

nadeel: kheb geen aparte server bak dus moest dedicated server en zelf op mijn eigen pc gamen. dit leidde tot vertraging. geen lag maar alles geen zo
traaaaaaaaaaaag. terwijl singleplayer het makkelijk op hoogste trekt :)

assault missie bv airstrip is egt vet! lekker bunkers bouwen en muurtjes :D

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

en single mounted guns >:) , die dingen knallen echt lekkah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Zo te zien hebben ze er toch nog wel wat detail in zitten, aangezien ik m'n woede kon uitten op de vissen. Zie hier het resultaat :) . (clickable B) )

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/atlantlan/vissentn.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necreo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-08-2021
Owja, de leaker van de beta van farcry is gevonden dudes ;)
Dus die mag zich wel aan wat lekkers verwachten heheh
En het leukste van al is dat hij denkt da hij untraceble is omdat hij zijn ip telkens veranderd heheh lol te komisch :)
grtz enjoy it if ure in teh beta, if ure not u shouldnt be playing it, and should wait until 21 jan 2004 for an sp demo

que?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja alleen een beetje kut dat je niet online kan met die leak he. In je eentje lannen is ook niet echt phat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

kan wel, moet je de text files die erbij zitten maar eens lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Allemaal heel erg mooi die pics! :7 Ik haal em nu ook binnnen op mijn Internetsyteem. Maar kan je die beta ook gewoon normaal spelen (single) of is dit alleen maar multiplayer. Want ik heb namelijk op mijn nieuwe pc nog steeds geen internet. En dus heb ik er anders ook niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Alleen multi-player over LAN of internet. Woensdag komt als het goed is de single-player demo uit, ik denk dat je daar meer aan hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

PoweRoy schreef op 18 januari 2004 @ 14:18:
dit is al de 2e dag dat ik ff een servertje had opgezet voor clanmaten.

voordeel: kheb 90KB up (speedxs extreme) en per 2 personen trekt ie 10KB :)

nadeel: kheb geen aparte server bak dus moest dedicated server en zelf op mijn eigen pc gamen. dit leidde tot vertraging. geen lag maar alles geen zo
traaaaaaaaaaaag. terwijl singleplayer het makkelijk op hoogste trekt :)

Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 15:27:
tja alleen een beetje kut dat je niet online kan met die leak he. In je eentje lannen is ook niet echt phat :)
LOL lees es de readme die erbij zit :P :+

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Kan je ook, als je geen internet hebt (zoals ik) toch iets instellen dat je bots of vijanden krijgt?

Of moet ik de hele tijd in mijn dooie uppie de boel verkennen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op 18 januari 2004 @ 16:50:
Kan je ook, als je geen internet hebt (zoals ik) toch iets instellen dat je bots of vijanden krijgt?

Lees eens iets meer van het topic. Het is niet zo lang geleden langsgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Er zitten geen bots in nee, het word een eenzame bedoeling voor jou ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
PcManiaxx schreef op 18 januari 2004 @ 16:50:

Het is een multiplayer beta dus er zitten geen bots in. Dat zou de demo ook een stuk groter maken wat overbodig zou zijn :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik heb trouwens geen readme waarin staat hoe ik online zou kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Godver mensen, ik kan er maar niet omheen. Wat is dit een spel om je vingers bij af te likken zeg! :9~ :7 Met 16x AF en 6x AA, nog vloeiend en fantastisch om te zien.

Waar blijft die full version nou :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Nog ff wachten tot eind maart ;)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 22:21:
ik denk dat je half life 2 in een hoekje gaat zitten huilen :P

click:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/21754/thumb.jpg

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
PoweRoy schreef op 18 januari 2004 @ 14:18:
De assault missie is inderdaad heel erg goed. Ik had tot vanavond eigenlijk alleen maar de twee andere maps gespeeld, maar heb dan toch een poging gedaan om de assault map te doen. En het viel me absoluut niet tegen. Er is teamplay nodig om te winnen, en dat was er zeker. Zowel aanvallend als verdedigend hadden we gewonnen. :7

Toen ik binnen kwam zag ik dat 1 team nog geen sniper had, en aangezien dat m'n favo character is, ben ik daar meteen binnen gekomen als sniper. Via het water en de bosjes ben ik het vijandelijk kamp binnen geslopen en ben toen de vijand van achteren neer gaan knallen. 8) Alleen jammer dat ze me na 10 minuten spelen ontdekten. ;(

De overige characters ga ik deze week ook nog even uitproberen. :)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Wat trouwens ook een leuk detail is, is dat als een wapen een scope heeft, dat je dan in niet-ingezoomde mode, je toch een stukje van wat je zeg maar ziet, door de scope ziet. Dus niet zoals in veel spellen, je naar de lucht kijkt en dan alsnog gebouwen ziet, maar hier zie je dus ook wat je echt ziet. Zoals je ook kunt zien op de (het?) screenshot van Hubert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Zoals je ook kunt zien op de (het?) screenshot van Hubert.
Godver, das cool zeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

HuggyB schreef op 19 januari 2004 @ 00:46:
[...]

Godver, das cool zeg. :)
wel he :D

denk dat farcry samen met stalker toch wel een game is die je half life 2 laat vergeten :)
en dnf 4ever helemaal :D

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
Hubert schreef op 19 januari 2004 @ 08:45:
[...]

wel he :D

denk dat farcry samen met stalker toch wel een game is die je half life 2 laat vergeten :)
en dnf 4ever helemaal :D
Sorry dat ik het zeg maar dat vind ik dus echt een kansloze uitspraak. Ik snap dat je enthousiast bent over de kwaliteit van het water en de andere graphics in deze game. Maar van geen van deze 3 de games zijn er materiaal uit waar je op kunt rekenen. Zolang er geen final is lijkt me er dus geen reden tot uitspraken van vergelijkingen over games die best lache graphics hebben, een game die al 7 jaar in productie is en over de opvolger van de beste game ever. Lijkt me nog veel te vroeg om dus een oordeel te vellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 12-09 14:49
Waarom nou ruzie maken over "Far Cry is beter", "Nee, HL2 is beter", "Nietus, STALKER is beter" ???

Het zijn allemaal games met hun eigen kwaliteiten, en allemaal games van een nieuwe generatie. Games die eindelijk echt DX9 gaan benutten, en eindelijk je het gevoel gaan geven dat je je vette DX9 grafische kaart niet alleen voor de hogere framerate hebt gekocht, maar dat je dingen in-game kunt zien die je op de snelste GForce4 NIET kunt zien!

Ik ben ERG benieuwd naar de SP demo van aanstaande woensdag. Dan kunnen we pas beoordelen hoe goed de A.I. van Far Cry is. En hoe de framerate zich gedraagt in buiten EN binnen locaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Haay schreef op 19 januari 2004 @ 10:52:
Waarom nou ruzie maken over "Far Cry is beter", "Nee, HL2 is beter", "Nietus, STALKER is beter" ???

Het zijn allemaal games met hun eigen kwaliteiten, en allemaal games van een nieuwe generatie. Games die eindelijk echt DX9 gaan benutten, en eindelijk je het gevoel gaan geven dat je je vette DX9 grafische kaart niet alleen voor de hogere framerate hebt gekocht, maar dat je dingen in-game kunt zien die je op de snelste GForce4 NIET kunt zien!

Ik ben ERG benieuwd naar de SP demo van aanstaande woensdag. Dan kunnen we pas beoordelen hoe goed de A.I. van Far Cry is. En hoe de framerate zich gedraagt in buiten EN binnen locaties.
Mee eens. Deze Games zijn (nog) niet te vergelijken IMHO. We zullen moeten afwachten om er achter te komen wat deze games te bieden hebben. Feit is voor mij dat geen enkele singleplayer game na Halflife 1, Hidden and Dangerous 1 en MoHAA mij nog super heeft weten te boeien. Ik betwijfel dan ook of deze games dat wel weer kunnen.

Wat mij minder lijkt aan Far Cry is dat het zich alleen op het eiland en in complexen op dat eiland afspeelt. Lijkt me leuker om meer variatie te zien in deze game. Ik ga woensdag de demo wel ff downloaden om te zien of het wat is.

[ Voor 5% gewijzigd door jagermeister op 19-01-2004 11:46 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Is er iemand die weet hoe je de dedicated server aan de praat krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

gisteren iets wonderbaarlijks gebeurt _O_

ik starte eerst dedicated server op en dan joinde ik op eigen pc + 3 vrienden van clan.
het ging haperig bij mij alleen omdat ik zelf speelde en server was :(
kreeg het wonderbaarlijke id toen ik naar rechts keek, daar stond mijn ouders pc :D
in de readme staat server minimal 1.7gig :P
ouders bak is 333mhz en 192mb ram :+

iig we konden fraggen en ik kon ook eens fatsoenlijk raggen _O_

de 333mhz en 192mb ram bak trok gewoon 4 spelers :P _O_ vanmiddag misschien ff stresstesten :D

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Maxow schreef op 19 januari 2004 @ 12:49:
Is er iemand die weet hoe je de dedicated server aan de praat krijgt?
readme lezen en FarCry_WinSV.exe opstarten :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PoweRoy schreef op 19 januari 2004 @ 12:51:
gisteren iets wonderbaarlijks gebeurt _O_

ik starte eerst dedicated server op en dan joinde ik op eigen pc + 3 vrienden van clan.
het ging haperig bij mij alleen omdat ik zelf speelde en server was :(
kreeg het wonderbaarlijke id toen ik naar rechts keek, daar stond mijn ouders pc :D
in de readme staat server minimal 1.7gig :P
ouders bak is 333mhz en 192mb ram :+

iig we konden fraggen en ik kon ook eens fatsoenlijk raggen _O_

de 333mhz en 192mb ram bak trok gewoon 4 spelers :P _O_ vanmiddag misschien ff stresstesten :D
Ja, ik snap die minimale systeemeisen ook niet helemaal.
Ik heb de dedicated server draaien op een PII 400mhz met 640mb.
Hij haalt het makkelijk met 8 spelers.

Ik denk dat ze die 1.7 ghz aanraden onder uberstressende omstandigheden.
Druk, overal raketten en 16 spelers. Tot dusver werkt een oude bak prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat de game op me systeem maar redelijk brak loopt.

Alles op high haal ik gemiddeld 60fps, totdat ik één (ja, één) tegenspeler zie en neerknal, dan is t nog maar 30 fps @ 1280X1024. Maar een lagere resolutie maakt ook niet veel uit.

Systeem:
9800pro 128mb
3200+ (11x221) proc
Abit nf7-s
512mb mem
Win XP

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2004 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:22
Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 19:35:

Alles op high haal ik gemiddeld 60fps, totdat ik één (ja, één) tegenspeler zie en neerknal, dan is t nog maar 30 fps @ 1280X1024. Maar een lagere resolutie maakt ook niet veel uit.

Systeem:
9800pro 128mb
3200+ (11x221) proc
Abit nf7-s
512mb mem
Win XP
Hmmz 30 FPS is toch wel voldoende ?? Iig bij mij wel :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 12-09 13:49
Timocos schreef op 19 januari 2004 @ 19:58:
[...]

30 FPS is misschien wel voldoende, maar het is niet echt veel als je naar z'n systeem kijkt, want hij heeft zo'n beetje het nieuwste van het nieuwste. Maar het is en blijft een beta, dus het is allemaal nog niet helemaal geoptimaliseerd dus over de prestaties kan je nog niet zoveel zeggen :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timocos schreef op 19 januari 2004 @ 19:58:
[...]

Mwah, met far cry heb ik last van mouselag dan. Tenminste, zo voelt t.
December schreef op 19 januari 2004 @ 20:17:
[...]
30 FPS is misschien wel voldoende, maar het is niet echt veel als je naar z'n systeem kijkt, want hij heeft zo'n beetje het nieuwste van het nieuwste. Maar het is en blijft een beta, dus het is allemaal nog niet helemaal geoptimaliseerd dus over de prestaties kan je nog niet zoveel zeggen :)
Lets hope so :)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2004 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 19:35:

Systeem:
9800pro 128mb
3200+ (11x221) proc
Abit nf7-s
512mb mem
Win XP
zet je AA dan ff uit ofzo.. :)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Zoiets ja :P . Bij mij loopt alles toch nog best goed. (bij de weg, is het mogelijk om ingame je FPS te zien? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meeste mensen gebruiken het programaatje Fraps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FoggyFreek schreef op 19 januari 2004 @ 20:39:
[...]

zet je AA dan ff uit ofzo.. :)
Staat al uit :P
Ben geen noep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxow schreef op 19 januari 2004 @ 20:55:
Zoiets ja :P . Bij mij loopt alles toch nog best goed. (bij de weg, is het mogelijk om ingame je FPS te zien? )
MasterJR schreef op 15 januari 2004 @ 23:32:
[...]

\r_disp en dan ff tab inrammen, maakt ie het commando af \r_displayinfo is het geloof ik
Staat dus in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:46
ik ben ook gekozen tot beta tester van de multyplayer Beta

heel leuk en aardig maar ik vind het jammer dat et niet echt lekker draaid (amd xp2700+ geforce 4 ti4600 128ddr) je zou zeggen dat ie daar goed op draaid..maar niet dus..heel vreemd...weet iemand hoe dat kan?kheb zowat alles op z'n laagst.

verder een zeer mooie game!

[ Voor 12% gewijzigd door rudyman85 op 20-01-2004 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Koop eens wat meer geheugen man!

//edit spydoggie:
Oh, dat zou wel eens kunnen! >:)

[ Voor 47% gewijzigd door JayVee op 20-01-2004 11:14 ]

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Met die 128MB ddr bedoeld hij zijn video geheugen neem ik aan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:46
spydoggie schreef op 20 januari 2004 @ 10:42:
Met die 128MB ddr bedoeld hij zijn video geheugen neem ik aan 8)7
klopt jah, ik heb zelf 512 ddr geugen..ik snap er niks van dat hij zo traag is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudyyy schreef op 20 januari 2004 @ 13:14:
[...]
klopt jah, ik heb zelf 512 ddr geugen..ik snap er niks van dat hij zo traag is :(
Een geforce4 is ook niet ECHT een top of the bill kaart voor de nieuwste spellen die komen gaan.

Maar t loopt ook redelijk kut op me radeon 9800 pro 128mb, dus troost je :+

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2004 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Novah schreef op 19 januari 2004 @ 09:25:
[...]
Sorry dat ik het zeg maar dat vind ik dus echt een kansloze uitspraak. Ik snap dat je enthousiast bent over de kwaliteit van het water en de andere graphics in deze game. Maar van geen van deze 3 de games zijn er materiaal uit waar je op kunt rekenen. Zolang er geen final is lijkt me er dus geen reden tot uitspraken van vergelijkingen over games die best lache graphics hebben, een game die al 7 jaar in productie is en over de opvolger van de beste game ever. Lijkt me nog veel te vroeg om dus een oordeel te vellen.
nee jou uitspraak is niet kansloos wou je zeggen |:(
Toevallig volg ik alle games al een heele tijd en heb meerdere schreenshots en ingame filmpjes gezien en van een aantal ook earlybuilds gespeelt.

Zoals de stalker alpha, half life 2 (alpha) en nu deze farcry beta.
dus er IS genoeg materiaal te vinden om een redelijk ordeel te vellen over de games. let wel OORDEEL ik zeg niet dat farcry de beste wordt, ik denk zelf dat het een goeie kans heeft om half life 2 te doen vergeten meede door wat ik tot nu toe gezien heb.
De final builds moeten daar natuurlijk een feitelijk antwoord uit laten komen maar dat is nog toekomst muziek. en dit is dus mijn eigen oordeel, mijn mening en die mag ik hier geloof ik nog steeds vrij uiten.
en anders ga je ff ergens anders lekker spelen als je je hindert aan dit soort postings.

dank u :)

[ Voor 5% gewijzigd door Hubert op 20-01-2004 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 12-09 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 14:38:
[...]

Een geforce4 is ook niet ECHT een top of the bill kaart voor de nieuwste spellen die komen gaan.

Maar t loopt ook redelijk kut op me radeon 9800 pro 128mb, dus troost je :+
Bij mij loopt het volot op 1024*768 32bit met alles op very high...

Voor specs zie sig (ook geforce 4 Ti4600)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
SP-Demo Release:
21.01.04, 18:00

Van de website geplukt :)

En voor de non-beta testers:

MP-Demo / Editor:
00.03.2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat 18:00 lokale tijd?

Edit:
Wat ik nou zie. :o
http://www.gamer.nl/nieuws/20532

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2004 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

hmm, uit dus :*)

[ Voor 79% gewijzigd door Maxow op 20-01-2004 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Iemand een mirror voor de single player demo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu alleen nog de officiele ubisoft mirror, maar die zit snel vol en gaat verdomd traag 14 kB/s.
En hij is 500 mb 8)7
Dus al iemand een mirror heeft zou dat erg lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Jij kunt er uberhaupt op, ik kan niet eens connecten :|

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

ik ook niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Need spiegel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

ik ga niet slapen voor ik hem gedownload heb :9

Zou anders toch niet kunnen slapen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Hier hetzelfde verhaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzems
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08-2024
spiegeltje, spiegelje aan de wand................. kom hier met die demo :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 09:56
Ga alvast wat golden power pakken.. :) Dit is echt w00t..

[ Voor 21% gewijzigd door _VooDooMen_ op 20-01-2004 18:54 ]

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Hehehe door die link hier te plaatsen naar gamers is die site nu ook een beetje traaaaaag geworden :( Ik heb een spiegel nodig SNEL!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Dit schiet dus eeeecht niet op zo :(, had dan eerst voor wat mirrors gezorgd |:(

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b3ta schreef op 20 januari 2004 @ 18:55:
Hehehe door die link hier te plaatsen naar gamers is die site nu ook een beetje traaaaaag geworden :( Ik heb een spiegel nodig SNEL!!!!
doe mij maar een mirror ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

gamer punt nl heeft wel een primeur hoor want zelfs op de website van ubi kon ik nog niks vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 10:05
Betje raar dat dit zo gaat.

Dit gaat nog een paar uur duren vor dta er mirrors uit komen denk ik.
Maar daar hadden ze voordat ze de demo uit brachten voor moeten zorgen.
Want hij was eigelijk morgen beloofd en dus hadden ze tijd zat.

Want dit is gewoon hellemaal niets.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

allemaal leuk en aardig, maar de file is allang weer van de ubisoft ftp afgehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

WTF wrom dat nou weer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

De file hoorde waarschijnlijk nog niet online te zijn ;)

Ik wacht wel rustig af tot er genoeg mirrors zijn @ 100 kb/s

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

ach we kijken morgen wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Kan er niet iemand ff een mirrortje maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

lol, kwam net nog op gamers.nl en nu helemaal niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
onzin, hij staat er gewoon nog, gewoon ff hammeren, mn broertje heeft hem al, ik download hem nu, alleen gigantisch traag :(, 20 kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:21
Denk dat het vragen om een mirror geen zin heeft :'( . Niemand heeft hem nog gedownload. Hij is 500 MB en als je al op de server van Ubisoft kan komen heb je een snelheid van ongeveer 20 kb/s. Op de grote gamesites staat er ook niks over vermeld. Zal wel een foutje zijn van Ubisoft :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

DarkShadow schreef op 20 januari 2004 @ 19:19:
onzin, hij staat er gewoon nog, gewoon ff hammeren, mn broertje heeft hem al, ik download hem nu, alleen gigantisch traag :(, 20 kb/s
jah doe me best maar hij ligt er echt uit hoor... + je kan hem nergens anders nog downloaden dus als je ff een mirrortje ergens kan maken zou het mooi zijn :) (bijvoorbeeld ff posten op een newsgroep ofzo).
ZoRr0 schreef op 20 januari 2004 @ 19:20:
Denk dat het vragen om een mirror geen zin heeft :'( . Niemand heeft hem nog gedownload. Hij is 500 MB en als je al op de server van Ubisoft kan komen heb je een snelheid van ongeveer 20 kb/s. Op de grote gamesites staat er ook niks over vermeld. Zal wel een foutje zijn van Ubisoft :? .
op gamers.nl waren al mensen die heb al gespeeld hebben, dus er zullen er op GoT ook wel een paar bij zitten :D

[ Voor 37% gewijzigd door Dark4ever op 20-01-2004 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
dark4ever schreef op 20 januari 2004 @ 19:22:
[...]

jah doe me best maar hij ligt er echt uit hoor... + je kan hem nergens anders nog downloaden dus als je ff een mirrortje ergens kan maken zou het mooi zijn :) (bijvoorbeeld ff posten op een newsgroep ofzo).
sorry :) ik heb hem nog niet, zit op kamers, anders kon ik hem wel ff mirroren voor een paar mensen, maar nu gaat het bij mij met 15 kb/s :D

katse kut dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op 20 januari 2004 @ 19:17:
lol, kwam net nog op gamers.nl en nu helemaal niet meer :)
Komt omdat iemand de link en ook gamer.nl op officiele fora van Far Cry heeft gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Wat ik niet snap is dat ze hem niet eerst hebben gestuurd naar plaatsen waar wél mirrors zijn, zoals gamershell, fileplanet etc.

Niet echt slim imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ETz-Memphis Z schreef op 20 januari 2004 @ 16:56:
[...]

Bij mij loopt het volot op 1024*768 32bit met alles op very high...

Voor specs zie sig (ook geforce 4 Ti4600)
Ja, jij hebt 100 fps, dat weet ik zeker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
kut, ik lig er uit :(, naja ging toch al niet snel, dan maar ff wachten...

kheb alle andere ubisoft servers die ik kon bedenken al gecheckt. Maar NL is de enige met een demo, was dus echt een foutje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

Mja, hiero ben ik ook van de FTP server geknikkerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
ik heb 100mbit open staan,

als iemand de demo heb kan hij hem daarnaartoe uploaden zodat hij toegankelijk is voor iedereen

msn -> mikos@mail.com for info.
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.