Novah schreef op 19 januari 2004 @ 09:25:
[...]
Sorry dat ik het zeg maar dat vind ik dus echt een kansloze uitspraak. Ik snap dat je enthousiast bent over de kwaliteit van het water en de andere graphics in deze game. Maar van geen van deze 3 de games zijn er materiaal uit waar je op kunt rekenen. Zolang er geen final is lijkt me er dus geen reden tot uitspraken van vergelijkingen over games die best lache graphics hebben, een game die al 7 jaar in productie is en over de opvolger van de beste game ever. Lijkt me nog veel te vroeg om dus een oordeel te vellen.
nee jou uitspraak is niet kansloos wou je zeggen
Toevallig volg ik alle games al een heele tijd en heb meerdere schreenshots en ingame filmpjes gezien en van een aantal ook earlybuilds gespeelt.
Zoals de stalker alpha, half life 2 (alpha) en nu deze farcry beta.
dus er IS genoeg materiaal te vinden om een redelijk ordeel te vellen over de games. let wel OORDEEL ik zeg niet dat farcry de beste wordt, ik denk zelf dat het een goeie kans heeft om half life 2 te doen vergeten meede door wat ik tot nu toe gezien heb.
De final builds moeten daar natuurlijk een feitelijk antwoord uit laten komen maar dat is nog toekomst muziek. en dit is dus mijn eigen oordeel, mijn mening en die mag ik hier geloof ik nog steeds vrij uiten.
en anders ga je ff ergens anders lekker spelen als je je hindert aan dit soort postings.
dank u
[
Voor 5% gewijzigd door
Hubert op 20-01-2004 16:21
]
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.