Hi! wie kan mij vertellen hoe ik de foto's van mijn Minolta Dimage V weer kan inlezen op de pc. Dit is een van de eerste digitale camera's en ik ben de orginele cd-rom kwijt en volgens minolta bestaat het niet meer. De camera wordt dmv de seriele poort aangesloten op de pc. Het hele i-net al meerdere keren afgestruind naar drivers, echter zonder succes.......
AV -> GT
Verkeerde forum, kicken na een half uur is niet prettig, en hier staan wat drivers
(OS weet ik niet)
Verkeerde forum, kicken na een half uur is niet prettig, en hier staan wat drivers
THANX!!! heb weer wat om uit te zoeken als ik weer van me werk terug kom!!! hoop dat ik em weer aan de praat krijg, heb trouwens ook een PQI-Travel gekocht om de smartmedia-card in te schuiven, maar PQI herkent em niet dus kan ik de foto's nog niet aflezen, komt dit omdat het nog een oude 5volt sm-kaart is??
Ik weet niet zit met de drivers/software, maar ik weet wel dat Minolta voor de Dimage gebruik maakt van Europeese en Amerikaanse firmware. Dus als er problemen voordoen kijk dan of de software bedoeld is voor de Europeese markt (als de camera voor de Europeese markt bedoeld is tenminste).
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Verwijderd
HFDude: Nog succes gehad met de software voor deze camera?
Ik heb dezelfde camera maar nu blijken mijn floppies, waar de software op staat, einde oefening te zijn. De eerste 2 vooral.
Kwam hier achter na dat ik me windows overnieuw had geinstalleerd en dus de software voor me camera overnieuw moest installeren...
Ben nu zelf zo stom geweest om backups te maken er van.
Ik heb dezelfde camera maar nu blijken mijn floppies, waar de software op staat, einde oefening te zijn. De eerste 2 vooral.
Kwam hier achter na dat ik me windows overnieuw had geinstalleerd en dus de software voor me camera overnieuw moest installeren...
Ben nu zelf zo stom geweest om backups te maken er van.
Pagina: 1