Raar probleem: ASUS V8440

Pagina: 1
Acties:

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:01
Hey,

Ik heb dus een nieuwe grafischekaart gekocht een ASUS V8440 GeForce 4 Ti 4400, maar als ik nu 's morgens de PC aanzet krijg ik groen beeld, de PC boot dan wel normaal maar het beeld blijft groen, als ik dan gewoon 1x op reset druk is het beeld wel normaal :? Nu vraag ik me dus af wat het kan zijn, hij doet dit meestal alleen de 1e keer dat de PC aangaat de rest van de dag niet.

System Spec: staan in sig.

Groeten,
Roy

Verwijderd

hehehe.... grappig.

Heb nagenoeg hetzelfde.
Ook met een V8440.

Krijg groene, gele en nog meer kleuren.
Allemaal strepen en blokken.
Alleen ik moet helemaal de spanning eraf halen...effe de kast aanraken, spanning erop en hij doet het.

Erg vreemd.

Op een A7V met duronnetje heeft hij er geen last van.
Alleen bij mijn PC'tje (zie specs voor info)

• Razer
Na ja, zal me er verder dan niks van aantrekken die keren dat het gebeurd moet ik dan maar effe op reset rammen.

• jellebelle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb een ASUS V8170 GeForce4
Na een koude start is die zijn drivers kwijt. Als ik dan RESET staat alles weer goed.

Als je de eerste keer opstart en dus dat probleem hebt, kijk dan eens in apparaatbeheer of je drivers nog goed staan? Ben ik erg benieuwd naar!

Het lijkt erop dat die ASUS kaarten een probleem kunnen hebben bij het ''koud opstarten' ...

• Joeroenho
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Vaag probleem! Ik heb een v8420 en nergens last van. Misschien het AGP-voltage een klein beetje opschroeven..?

Amateurcoureur en fervent banktukker

Verwijderd

en ik wilde toch net zo'n ASUS kaartje gaan kopen :P

• Razer
Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 18:43:
en ik wilde toch net zo'n ASUS kaartje gaan kopen :P
Voor de rest loopt ie perfect :)

• jellebelle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
El_GringO schreef op 02 september 2002 @ 01:08:
Vaag probleem! Ik heb een v8420 en nergens last van. Misschien het AGP-voltage een klein beetje opschroeven..?
Kan je hier iets meer over vertellen? Waar/hoe doe ik dit? Zou het kunnen helpen?

Ik heb inmiddels ook de groene blokken gezien en regelmatig als ik de computer opstart is hij zijn beeldscherminstellingen of drivers kwijt. Vááááag!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Effe tussendoor :

Altijd een asus-videokaart met een asus-mobo is het gezondst voor je systeempie!!

Een andere kaartje opasus is geen probleem!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Razer
nero355 schreef op 02 september 2002 @ 23:12:
Effe tussendoor :

Altijd een asus-videokaart met een asus-mobo is het gezondst voor je systeempie!!

Een andere kaartje opasus is geen probleem!!
Ik denk toch dat dit eigenlijk geen probleem zou moeten geven, ik vind het best raar want me vorige kaart een ASUS GeForce 2 Ti had ook geen problemen.
Pagina: 1