Software router: welke en hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• Delphi32
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:09

Delphi32

Heading for the gates of Eden

Topicstarter
Laat ik eerst mn situatie uitleggen. Ik heb hier een vrij standaard netwerk setup, waarin inet gedeeld wordt middels ICS. Dat ging allemaal goed, totdat ik een game server wilde draaien. Bleek dat NAT niet goed omging met de UDP packets die naar buiten moesten. Ok, dus je wilt wat meer configureerbare software, nietwaar?

En toen begon de ellende. Wingate gedownd en installed, duurde even voor mn normale inet weer aan de praat was maar ok. Blijk ik van een aantal sites niet meer te kunnen downloaden, en mn gameserver draait nog steeds niet. Ik heb werkelijk vanalles geprobeerd, maar het wilde niet.

Daarna SolidShare gehaald. Dat leek beter te gaan, op gegeven moment ook de game server aan de praat, maar toen leek SolidShare door te krijgen dat ie geen VPN ondersteunt. Na een spontane disconnect van inet met geen mogelijkheid meer een verbinding te maken als de SolidShare service aanstond. Verwijderen dus.

Nu zit ik weer met ICS en een niet werkende game server. Wie o wie gaat me vertellen welke softwarematige router ik het beste kan proberen? En ja ik heb gezocht en tucows afgestruind.

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

FreeSCO, Winroute, Sygate. Allemaal goede router-programma's. FreeSCO is een OS dus daar zul je een extra PC voor nodig hebben. (Dacht ik ten minste)

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ProPHeT_Ewok schreef op 01 september 2002 @ 01:42:
FreeSCO, Winroute, Sygate. Allemaal goede router-programma's. FreeSCO is een OS dus daar zul je een extra PC voor nodig hebben. (Dacht ik ten minste)
Freesco is idd een OS. Maar deze werkt al op een 486 (niet aan te raden)

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-08 14:40

Ruudjah

2022

Total traffic control van lightspeed systems. Een probeerversie is beschikbaar, voor 30 dagen. Als je een beetje kennis van TCP/IP hebt, kan er je er gemakkelijk een gameserver mee prioriteit geven boven alle andere verkeer. Wel even een paar uurtje voor gaan zitten.!

TweakBlog

• fraggie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10-2022
probeer hier eens http://www.zelow.no/floppyfw/

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42

Predator

Suffers from split brain

We gaan hier niet alle inet deel programma's gaan opsommen.
Begin hier:
Hoe deel ik Internet ?
en gebruik de search maar even want dit is al een paar keer gevraagd.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.