Toon posts:

PCI 192 Voices Dolby Digital <-= Probje....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb deze geluidskaart alleen windows XP herkent deze niet het heeft de software er niet voor.

Aangezien ik niet weet welke site ik het van kan downen heb ik op google gezocht voor de driver.

Die brengt me naar deze website
http://www.windowsxp-drivers.com/drivers/48/48723.htm

Ik down het bestand en krijg 3 files.

Waaronder moet ik deze plaatsen ? 8)7

Ik ben u zeer dankbaat als je het me verteld ben al een uur aan het kloten nu.

_/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
waaronder moet ik deze files plaatsen ???

Help iemand....

Verwijderd

Topicstarter
Voor mensen die dit niet weten

Het maakt niet uit waar je die 3 files plaatst. Ga naar apparaatbeheer. Je hebt waarschijnlijk de groep "overige apparaten" met daarin je geluidskaart. Dubbelklik erop en kies "stuurprogramma opnieuw installeren". Blader dan naar die 3 files en klik op Ok. De geluidskaart zou nu geïnstalleerd moeten zijn.

Thx for no help

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 14:56
Je gaat naar je control panel (configuratiescherm), dan naar system. Je pakt tabblad hardware en drukt op de knop device manager (nederlandse vertaling moet je zelf ff uitvogelen). Dan zoek je de geluidskaart op, zal wel een uitroepteken bij staan. Dubbelklik erop. Nu weet ik niet of, en hoe de kaart nu is geïnstalleerd, dus kijk even hoe je dit opnieuw kunt doen. Wellicht ergens met de knop 'reinstall driver' of 'update driver'. Mocht je hier niet uitkomen dan kun je 'm ook nog uit de lijst verwijderen en opnieuw opstarten.

Want je moet uitkomen bij het scherm waarbij je echt de drivers moet installeren, er wordt gevraagd of windows er een moet zoeken of dat je er zelf een hebt. Selecteer dat je er zelf een hebt, klik op de knop have disk en zoek het .inf bestand op wat je zojuist hebt uitgepakt. Waarschijnlijk Audp1400.inf maar het kan ook die andere zijn. Verder wijst het zich wel vanzelf.
(ook kun je proberen windows te laten zoeken naar de best geschikte driver, je kunt hier dan ook de map opgeven waar de bestanden staan dus dan zoekt ie daar ook in)

edit
Thx for no help
Ja geef me ff de tijd, ben ook net wakker ;) :). Maar het werkt dus al, mooi zo.

[ Voor 0% gewijzigd door ShittyOldMan op 31-08-2002 13:36 . Reden: doh, te laat ]

Mijn Home Cinema in aanbouw