-= Radeon Topic - Deel 54 =-

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.078 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-09 21:36

edward2

Schieten op de beesten

En hoe heb je alles in je bios staan, fsb, geheugensettings ect., op de default instelling begint 3DMark2001 aardig CPU-beperkt te worden met zulke snelle kaarten..

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 21:47:
[...]

Ben nr 2 in de lijst nu met die cpu en die video kaart, dus zo slecht is het niet.
De nr 2 had maar 400 punten meer, mijn score is 100% nr 1 103%
Ik heb de videokaart erin geduwd, cd erin geinstalleerd.
Na reboot direct 3dmarks2001 gestart en op benchmark gedrukt.

Alles staat gewoon op standaard ATI installatie, na tweaken en nieuwere drivers zullen de scores nog wel zeker omhoog gaan.
Waar heb je hem vandaan?!!!

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Salland Automatisering had vandaag een paar binnen gekregen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

nog een review van Creatives R9700:

http://www.tbreak.com/reviews/article.php?id=136

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScorpionNL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-10 17:17
Heb je eigenlijk geen problemen met de TV-out van BBA kaarten. Deze kaarten komen uit Amerika en daar hebben ze toch een andere standaard voor TV? Of heb ik het mis.

Niet de moeite waard om te vermelden ^__^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:01

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
bij alternate staat nu deze maand.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-09 00:33
ik heb een probleempje, ik kan geen videobeelden bekijken op mn monitor (hij staat standaard als primary) als ik mn tv aansluit en die zet ik op promary doet hij het wel op mn tv. haal ik dan mn tv er weer af en zet ik alles weer terug dan doet de video op mn monitor het ineens weer wel. ik zou alleen graag willen dat hij het standaard doet op mn monitor.

(deze vraag stelde ik iets eerder ook al alleen ik ben bang dat deze thread zo hard gaat dat niemand hem meer zal lezen dan, maar heeft iemand misschien een antwoord??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe heb je alles in je bios staan, fsb, geheugensettings ect., op de default instelling begint 3DMark2001 aardig CPU-beperkt te worden met zulke snelle kaarten..
Bios staat allemaal standaard zoals ik hem gekregen heb van Asus.
edward2 schreef op 02 september 2002 @ 21:49:
[...]
Waar heb je hem vandaan?!!!
Uit een PC shop uit het zuiden des land, ze staan ook in de pricewatch maar ze hebben er nu geen meer, ze hadden er maar 3 gekregen en alle 3 zijn al verkocht, toen ik hem kreeg was dat al de laatste weer, volgende week kregen ze pas weer nieuwe had ik begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

En dit is de "HIS Excalibur RADEON 9700 PRO". het ziet er exact hetzelfde uit als de BB Ati.
Afbeeldingslocatie: http://www.hightech.com.hk/images/9700PRO_box.jpg

Hij ligt nu, als het goed is, op voorraad bij een paar Duitse shops, maar dan moet je wel 500.- euro voor over hebben.

Meer info

btw, ik heb mijn bestelling bij Gamespot moeten annuleren, blijkt dat ik toch niet op tijd was. ik kreeg een mailtje van dat ik 2 weken moet wachten en dat de kaarten niet meer op voorraad waren enz.. Terwijl ze de dag ervoor me hadden gegarandeerd dat ie direct verstuurd zou worden. wat een gezeik zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Youdontknow, waarschijnlijk kan je met bios instellingen nog minimaal 1000 punten winnen, als je dat belangerijk vind natuurlijk ;) in games op hogere res en AF en AA zal je er minder van merken.

FMS, ik heb bij hardcorecooling.us in de US een bestelling lopen, hopelijk krijg ik hem van de week nog.

Bij gamestop was ik ook net te laat, nou ja, binnen 2 weken zal ik em toch wel hebben, op tijd voor UT2003 en NOLF2

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master
  • Laatst online: 02-12-2024

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Wat voor merk Radeon 9700 heb je dan?
Volgens mij niet 1 van Ati zelf, maar van Point of view, denk ik.
Roas-computers had aangegeven deze even te hebben gehad, maar was al weer snel uitverkocht.

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loopt die Hercules 3D Prophet 9700 Pro nou ook op dezelfde snelheid als die normale ATI Radeon? En die Powercolor ATI Radeon 9700 Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScorpionNL
Ik heb net de Hercules 9700Pro besteld bij Salland :9 . Er stond bij dat ie vanaf week 37/38 geleverd kon worden. Nu maar hopen dat ze dat waar kunnen maken :9~ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Bij funcomputer is die His idd te koop voor €499,-!
HIS ATI Radeon 9700 Pro "Excalibur" 128 MB DDR TV-Out DVI Retail

Beschreibung:
Grafikprozessor
· Powered by ATI RADEON™ 9700 PRO Visual Processing Unit (VPU)
· 325MHz Engine Clock

Speicher
· 128MB DDR memory
· 620MHz DDR Memory Clock
· 256-bit memory interface

RAMDAC
· Dual integrated 10-bit per channel palette DACs operating at up to 400MHz

BUS interface
· AGP 8x / 4X / 2X

Anschlüsse
· On board 15-pin VGA connector for CRTmonitor
· On board S-Video connector for TV-Out
· On board DVI-I connector for Digital Flat Panel
· Independent resolutions and refresh rates for any two connected displays

Treibersupport
· Windows® XP
· Windows® 2000
· Windows® ME

Systemanforderungen
· Intel® Pentium® 4/III/II, Celeron™, AMD® Athlon
· One available AGP 8X / 4X / 2X slot
· Installation software requires CD-ROM drive
· DVD playback requires DVD drive

Fastest 3D Gaming Performance
· 128MB DDR memory accelerates the latest 3D games
· 256-bit memory interface removes hardware performance bottleneck and provides end users with faster 3D graphics
· Industry's first 8-pixel pipleine architecture, providing twice the rendering power of any currently competing product.
· Supports the new AGP 8X standard, providing a high-speed link between the graphics board and the rest of the PC (2.0GB/sec)

Highest Level of Realism
· First to fully support Microsoft®DirectX®9.0 and the latest OpenGL functionality
· New SMARTSHADER(tm)2.0 technology allows users to experience complex, movie-quality effects in next-generation 3D games and aplications
· SMOOTHVISION(tm) 2.0 technology enhances image quality by removing jagged edges and bringing out fine texture detail, without compromising performance
· 128-bit floating-point color precision allows for a greater range of colors and brightness

Revolutionary New Video Features
· Unique VIDEOSHADER(tm) engine uses programmable pixel shaders to accelerate video processing and provide better-looking visuals
· ATI's new FULLSTREAM(tm) technology removes blocky artifacts from streaming Internet video and provides sharper image quality.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goodielover
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 16:54

Goodielover

Only The Best is Good Enough.

Waaromn zou je een HIS willen als een ATi voor minder bij Salland kan kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Salland heeft NU wel de point of view kaarten en die kun je vandaag nog gaan ophalen in Raalte. maar pas volgende week krijgen ze de BB ATi kaarten binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09 08:29

Bluppy2

Hip!

zo ziet die mooie creative er dus ECHT uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.seekspot.com/images/imageview.jpg

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
bluppy2 schreef op 03 september 2002 @ 12:44:
zo ziet die mooie creative er dus ECHT uit:

[afbeelding]
Ligt 't aan mij of is dit gewoon een ati kaart met andere (gefotosoepte) koeler erop?
Dat lijkt me trouwens bij de meeste kaarten gewoon het geval te zijn. Allemaal ati-kaarten met andere koelers...
edit:

En de koeler zit scheef :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catfish
  • Laatst online: 11-08 17:20
naar mijn weten bouwt Creative zelf geen videokaarte, (de GF4 worden gemaakt door MSI) dus zou het best kunnen dat dit ook gewoon BBA's zijn met een speciale koeler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
catfish schreef op 03 september 2002 @ 12:59:
naar mijn weten bouwt Creative zelf geen videokaarte, (de GF4 worden gemaakt door MSI) dus zou het best kunnen dat dit ook gewoon BBA's zijn met een speciale koeler :)
Zou best goed kunnen. Creative is ook de officiele leverancier van ati voor de 9700 in azie las ik vandeweek, dus klinkt logisch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 21:47:
Alles staat gewoon op standaard ATI installatie, na tweaken en nieuwere drivers zullen de scores nog wel zeker omhoog gaan.
Kwestie van even de slider op Preformance zetten ipv Quality (waar hij default op staat) bij Direct 3D (kun je vinden bij advanced display properties).

Doet iedereen om hoge(re) 3Dcrap2K1 scores te halen ;)

Verder je BIOS nog even op high performance instellen en als het even kan je FSB zo veel mogelijk verhogen.

[ Voor 0% gewijzigd door warp op 03-09-2002 13:29 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halo_Master:
Ja daar heb ik hem van dus.

Warp:
Dat hoeft van mij niet, ik ben niet zo'n 3dmark freak, als ie het gewoon goed doet in de games vind ik het prima, de score is leuk maar absoluut niet van belang.

Wel is de standaard meegeleverde driver BUGGY, maar dat was te verwachten.
-BF1942 werkt niet bv, geen enkel menu is leesbaar
-UT (mijn fav) idem, de game werkt hier wel alleen alle ingame menu's zijn onleesbaar, instellen wordt moeilijk, dit voor zowel de menu balk als de game menu's zelf.
-UT2k3 (leaked beta) die werkt wel goed, hier heb ik niets aparts kunnen vinden.
Meer games heb ik niet getest daar ik eigenlijk een 1 line gamer ben (UT only) maar volgens diverse fora's blijkt al dat er meer problemen met meerdere games zijn.
ATI is op de hoogte en werkt aan een nieuwe betere driver zeggen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

dat jij de menu's niet kunt lezen heeft te maken met Anisotropic filtering en Smoothvision, dat heb ik ook bij bijvoorbeeld America's Army als Aniso aanstaat en als m'n smoothvision aanstaat bij UT hetzelfde verhaal.

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Mmmmmmmmmmmmmmmmm, op de digiworldbv site staat nu dat de 9700 half september geleverd wordt, weet alleen niet of dat ook geld voor mensen die 'm al op 27 augustus besteld hebben ( * pagani ). Ff bellen straks, anders rij ik vandeweek wel ff naar Raalte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScorpionNL
Wat me wel opvalt is dat de nummer 1 van de Madonion database weer is overgenomen door een systeem met een GeForce 4. Dit door de nieuwe Detonators. Misschien een soort laatste redmiddel van Nvidea om die nieuwe Detonators op dit moment uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
ScorpionNL schreef op 03 september 2002 @ 15:58:
Wat me wel opvalt is dat de nummer 1 van de Madonion database weer is overgenomen door een systeem met een GeForce 4. Dit door de nieuwe Detonators. Misschien een soort laatste redmiddel van Nvidea om die nieuwe Detonators op dit moment uit te brengen.
Let wel, dit is met een P4 op bijna 4 ghz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norbert
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:16
De Hercules € 449,- bij: http://www.yorcom.nl/index.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Wel goedkoop, maar nog niet leverbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Point of View Radeon 9700 besteld bij Salland. Nu maar hopen dat ze 'm morgen daadwerkelijk hebben. :D
Loopt in ieder geval op dezelfde snelheden als de BBA:

-------------------------------
ATI Radeon 9700 Pro

RADEON 9700 is the world fastest and most advanced graphics board, featuring ATI RADEON 9700 Visual Processing Unit (VPU). Through a combination of incredible 3D rendering performance, sophisticated real-time visual effects, unsurpassed image quality and cutting-edge video features, it takes the PC entertainment experience to a totally new level.

Specifications :

Powered by the revolutionary AGP 8X RADEON 9700 PRO Visual Processing Unit (VPU) with core engine @325Mhz clock speed.
Supports 8 parallel rendering pipelines process up to 2.6 billion pixels per second.
4 parallel geometry engines process up to 325 million transformed and lit polygons per second.
Complete DirectX 9.0 support for precedented realism and sophisticated visual effects.
SMOOTHVISION 2.0 technology provides new levels of image quality with advanced full-scene anti-aliasing (FSAA) and anisotropic filtering.
Revolutionary new video features including VIDEOSHADER and FULLSTREAM technologies.
Supports 256-bit memory interface with 128MB of powerful double data rate (DDR) memory @620Mhz clock speed.
Supports the new AGP 8X standard, providing a high-speed link between the graphics board and the rest of the PC (2.0 GB/sec)
Featuring ATI CATALYST -Industry-leading software suite for the best enhancement and accelerate the ultimate visual experience.
First 8-pixel pipeline architecture provides top 3D performance for both Direct3D and OpenGL games and applications.
Display configuration supports CRT, DVI-I & TV-Out (PAL/NTSC).
Multi display configuration support with ATI HYDRAVISION software.
Industry-leading hardware DVD video playback with software DVD player support.
Supports 3D resolutions (32-bit color) up to 2048x1536.
First to fully support DirectX 9.0 and the latest OpenGL functionality

3D Features
Eight parallel rendering pipelines
Four parallel geometry engines
256-bit DDR memory interface
AGP 8X support
SMARTSHADER 2.0
Programmable pixel and vertex shaders
16 textures per pass
Pixel shaders up to 160 instructions with 128-bit floating point precision
Vertex shaders up to 1024 instructions with flow control
Multiple render target support
Shadow volume rendering acceleration
High precision 10-bit per channel frame buffer support
Supports DirectX 9.0 and the latest version of OpenGL
SMOOTHVISION 2.0
2x/4x/6x full scene anti-aliasing modes
Adaptive algorithm with programmable sample patterns
2x/4x/8x/16x anisotropic filtering modes
Adaptive algorithm with bi-linear (performance) and tri-linear (quality) options
HYPER Z III
3-level Hierarchical Z-Buffer with early Z test
Lossless Z-Buffer compression (up to 24:1)
Fast Z-Buffer Clear
TRUFORM 2.0
2nd generation N-Patch higher order surface support
Discrete and continuous tessellation levels per polygon
Displacement mapping
VIDEOSHADER
Seamless integration of pixel shaders with video
FULLSTREAM video de-blocking technology
Noise removal filtering for captured video
MPEG-2 decoding with motion compensation, iDCT and color space conversion
All-format DTV/HDTV decoding
YPrPb component output
Adaptive de-interlacing and frame rate conversion
Dual integrated display controllers
Dual integrated 10-bit per channel 400 MHz DACs
Integrated 165 MHz TMDS transmitter (DVI & HDCP compliant)
Integrated TV Output support up to 1024x768 resolution
Optimized for Pentium 4 SSE2 and AMD Athlon 3Dnow!
PC 2002 compliant

Revolutionary New Video Features
Unique VIDEOSHADER engine uses programmable pixel shaders to accelerate video processing and provide better-looking visuals
ATI new FULLSTREAM technology removes blocky artifacts from Streaming and Internet video and provides sharper image quality

Operating Systems Support
Windows XP
Windows 2000
Windows Me

Display Support
VGA connector for analog CRT
S-video or composite connector for TV / VCR
DVI-I connector for digital CRT or flat panel
Independent resolutions and refresh rates for any two connected displays

System Requirements
Intel Pentium 4/III/II/Celeron, AMD K6/Duron/Athlon/Athlon XP or compatible with AGP 2X (3.3v), 4X (1.5V), 8X (0.8v) or Universal AGP 3.0 bus configuration (2X/4X/8X).
128MB of system memory
Installation software requires CD-ROM drive
DVD playback requires DVD drive
Minimum 300 watts power supply or above.

ADDITIONAL POWER CONNECTION REQUIREMENTS
The Radeon 9700 must be connected to the computer power supply to meet its performance and high-speed memory requirements.
In order to supply the ATI Graphics Accelerator card with the necessary power, we have included the Power Extension Cable.
Use the Power Extension Cable to connect the Radeon 9700 to the computer hard Drive power connector.

Note : Specification is subject to changes without notice.
--------------------------------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 17:45
Vandaag snel met de Ati 9700 pro gespeeld. Zal in loop van week eens kijken of ik tijd heb voor wat tests of er performance verschil is tussen drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Source schreef op 03 september 2002 @ 18:41:
Vandaag snel met de Ati 9700 pro gespeeld. Zal in loop van week eens kijken of ik tijd heb voor wat tests of er performance verschil is tussen drivers.
Heeft het toevallig ook zin om directx9 beta te installeren?
Misschien dat hij dan veel beter loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 17:45
nee, directx 9 is niet sneller voor bestaande directx 8 of 7 applicaties. Dirext9 voegt enkel nieuwe functies toe. En aangezien deze functies in de games van vandaag toch nog niet gebruikt worden heeft upgraden weinig zin.

Bij test met Ati 9700 pro zijn er enkel snel ff drivers van cd gehaald en is 3dmark gedraaid. Na eerst run liep alles aan het einde vast, kan ook liggen aan mobo waar alles op liep. 2de run (na reset) ging alles wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AaroN schreef op 03 september 2002 @ 14:47:
dat jij de menu's niet kunt lezen heeft te maken met Anisotropic filtering en Smoothvision, dat heb ik ook bij bijvoorbeeld America's Army als Aniso aanstaat en als m'n smoothvision aanstaat bij UT hetzelfde verhaal.
Nee dat is een bug in de driver.

Ik heb al vanalles geprobeerd maar krijg het niet weg.
Ook zijn de textures niet goed in sommige mappen, soms rare kleuren die er niet horen te zijn enz enz.
Gebruik je een andere driver is het weg echter heb je totaal geen FPS meer of UT start niet eens meer op.
Zoals ik al zei ik hen dus ook gespeeld met die settings uit, toen was het nog niet goed....

Het spel zelf draait perfect op die soms IRRI bugs na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 24-09 16:04
Yourkiddin' ;)

Maar voor 449,- neem ik 'm zeker!!!
Als ik het goed begrijp hebben sommigen 'm al??? (DE 9700)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nose
  • Laatst online: 04-04-2018

nose

size matters

ff een vraagje (misschien heel dom hoor), maar die DVI connector op de 9700, is dat de primary of de secondary? Of kan je dat instellen?
En hoe zit dat met DVI-I en DVI-D, zijn daar verloop stekkers/kabels voor?

P R N D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
DVI is altijd secundary.
Er zijn DVI > VGA convertors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nose
  • Laatst online: 04-04-2018

nose

size matters

Gman schreef op 04 september 2002 @ 10:38:
DVI is altijd secundary.
Er zijn DVI > VGA convertors.
Hmmm das lekker. En als je primary scherm nou een TFT is :?

P R N D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Heeft iedereen dit al gelezen: http://www.rage3d.com/boa....php?s=&threadid=33633896

Om verhaal kort te maken; De Powercolor dus ook club3d kaarten zijn Built By ATi (voorlopig) alleen de doos is anders. ATi doet dit schijnbaar omdat Powercolor de kaarten nog niet zelf kan maken.

Dus als je nu een Powercolor koopt is het zo goed als BB ATi.
ik vertrouw het niet helemaal maar het is bevestigd door ATi .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 12:23
Op het Rage3D forum bij Radeon 9700 driver issues heeft een ATI representative het volgende gepost:
We have confirmed problems in The Thing, Mafia and Battlefield 1942. The odd thing was that all three had exactly the same problem. Nevertheless, the fix will be available in a forthcoming driver release. The next official release will be 7.76 based, in the next week or so (that release might be the same as the leaked drivers, but certified). The fix will not be in that one, but the next one after.

However, we will attempt to get a beta release of that driver (in some form) available as early as possible (not this week, nor next) -- The new driver is in a very early stage and we need to get QA and certification going before a beta can be released (not too good to fix one problem and create 10 new ones).

In the meantime, as some people have found (Balor, I believe), disabling T&L (i.e. using software T&L) does work around the problem. That would be our proposed short term work-around.

Aside from that, we have not observed problems in Giants or RTCW. We will keep on testing those apps and others to find any problems.

Thank you for your patience.
Duidelijk dus een fout in de huidige driver (en nog niet opgelost in de komende 7.76 driver) die bij al die games dezelfde crash veroorzaakt. Maar ze werken er aan en het zal bij de driver NA de 7.76 opgelost worden.

Helaas betekent dit dat ik m'n Radeon 9700, wanneer ik hem krijg, voorlopig nog niet zal installeren, daar Battlefield 1942 op dit moment mijn meest gespeelde game is! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op http://www.yorcom.nl/index.htm hebben ze die club3d kaarten voor 439.50 euro en als dat volgens FMS BBA zijn dan is dat erg leuk geprijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op die rage 3d site word ook gezegt in dat forum dat tot nu toe ALLE radeon 9700 kaarten BBA zijn... Maar nou vraag ik mij ook af (ik weet niet of dit al eens ter sprake gekomen is), werkt zo een Remote van Ati nou ook bij elk merk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norbert
http://www.hardwareluxx.d...get_topic&f=2&t=000018&p=
Ook een subjectief stukje over de 2D kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 12:23
Ik heb het gelezen. Ze waren behoorlijk onder de indruk en zeiden dat de al goede 2D beeldkwaliteit van de Radeon 8500 nog weer overtroffen is door de Radeon 9700! Zowel bij een analoge CRT alsook bij een TFT via DVI aangesloten.
Ook de video-out is weer erg goed, wat we inmiddels wel van ATI gewend zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, vraagje

https://www.chillblast.com/index.asp
de radeon 9700 die ze daar verkopen, is dat een build by ati?
heb mails gestuurd en daar zeggen ze dat hij zelfde is als pic van ati website + zelfde cooler
enkel cd is van sapphire
die is daar wel goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gp500
  • Niet online
die is niet goedkoop 351 engelse Ponds zijn nog heel wat euro'tjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is 356 € , heb het gemaild en is inclus verzendkosten naar belgië

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Norbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Completer heeft nu de BB ATi powercolors op voorraad. ik heb met ze gesproken en de kaart zelf is iig echt Buit By ATi.

misschien dat ik zelf een neem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he jongens,

je hebt de 9700 Pro in de 64 Mb versie en de 128MB versie?? of vergis ik me hierin? als da wel zo is, welke is dan de snelste van de 2??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jo-to, dat zijn engelse ponden toch? Dat zijn zoals gp500 al zei heel wat eurootjes, factor 1,4 ofzo? ofwel ongeveer dezelfde prijs als hier.

Correct me if i'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb verschilende keren naar gemaild en telkens gevraagd of het 356 € was, en het was zo
ging bijna bestellen, maar wacht nog even, (ging ook via overschrijving)
want gelezen dat er sommige probs zijn met battlefield 1942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aha, nou ben benieuwd, het is als het klopt een hele leuke prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

351 pond is 544,72 euro is 1200,35 gulden ... (slik)

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

FMS schreef op 04 september 2002 @ 14:21:
Completer heeft nu de BB ATi powercolors op voorraad. ik heb met ze gesproken en de kaart zelf is iig echt Buit By ATi.

misschien dat ik zelf een neem...
Die ligt nu op mijn bureau voor m'n neus, kwa uiterlijk ziet hij er exact hetzelfde uit.

Vanavond maar es kijken :)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Hopen, hopen, ik ben zo klaar met stage (uurtje eerder begonnen), kijken of ie er al is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok , je had gelijjk het is 356 pond, dus te duur ,

weten jullie of die winkels in ned ook versturen naar belgië,
of weten jullie winkels in belgië die ze vekropen , thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

edward2 schreef op 04 september 2002 @ 15:35:
[...]

Die ligt nu op mijn bureau voor m'n neus, kwa uiterlijk ziet hij er exact hetzelfde uit.

Mijn kaart komt morgen binnen als het goed is. Ironisch dat Completer steeds de eerste is met de nieuwe Radeons, net als bij de release van de R8500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
nose schreef op 04 september 2002 @ 10:50:
[...]

Hmmm das lekker. En als je primary scherm nou een TFT is :?
Op de site van ati bij de specs staat dat de 9700 zowel DVI, vga als tv-out als primary kan gebruiken... (Aangezien het volgens de specs mogelijk is om bijv. alleen de tv-out te gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 14:33:
he jongens,

je hebt de 9700 Pro in de 64 Mb versie en de 128MB versie?? of vergis ik me hierin? als da wel zo is, welke is dan de snelste van de 2??
De 64 mb versie is een speciale editie. Ik zou hem echter nooit kopen aangezien het prijsverschil vrij klein is met de 128mb en de komende games flink gebruik zullen gaan maken van high res textures waar de 128 meg kaart dan lekker mee uit de voeten kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-10 10:03
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 11:16:
op http://www.yorcom.nl/index.htm hebben ze die club3d kaarten voor 439.50 euro en als dat volgens FMS BBA zijn dan is dat erg leuk geprijst :)
Inderdaad, zo leuk dat ik erg benieuwd ben of ze'm al op voorraad hebben of dat dit pas over 3 weken ofso leverbaar is :)

Heb ze al meeltje gestuurd, ben benieuwd...

Ohja, de eigenaar van DefCon vertelde me dat'ie na het weekend een prijsje had, dat bijna zeker onder die van Hunters zal zijn, en aangezien de kaarten nog overal (bijna) even duur zijn... Ik wacht nog even paar daagjes af ;)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
FragFrog schreef op 04 september 2002 @ 15:56:
[...]
Inderdaad, zo leuk dat ik erg benieuwd ben of ze'm al op voorraad hebben of dat dit pas over 3 weken ofso leverbaar is :)

Heb ze al meeltje gestuurd, ben benieuwd...

Ohja, de eigenaar van DefCon vertelde me dat'ie na het weekend een prijsje had, dat bijna zeker onder die van Hunters zal zijn, en aangezien de kaarten nog overal (bijna) even duur zijn... Ik wacht nog even paar daagjes af ;)
No offence maar laat hem dan concreet wat noemen, voorlopig krijgt hunters ze vrijdag binnen, en dat zijn dus de BB Ati kaarten, mensen die hem al eerder hadden bestelt krijgen hem voor een uitstekende prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Hmmmmmmmmmmm geen BF is geen Radeon voor mij.
Hopen dat die drivers ASAP gefixed worden, iemand die Hercules al op voorraad gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
edward2 schreef op 04 september 2002 @ 15:35:
[...]

Okay, dus even voor de duidelijkheid. De Powercolor Radeon9700 is eigenlijk gewoon de BBA. Dus kan ik daar uit concluderen dat de Powercolor niet de mooie zilveren heatsinks en cooler heeft, maar de gewone zwarte? :/

Dus alleen Hercules, Creative en Gigabyte maken eigen kaarten en de rest krijgt de kaarten rechtstreeks van ATi geleverd waardoor het dus echte BBAs zijn. En ATi verkoopt op dit moment dus alleen retail ATi-kaarten via de ATi website.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Club3D bestelt, dat is toch hetzelfde als de Powercolor waar jullie het over hebben....?
En dat is dus ook een BBA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Is wel BBA, maar dan met een andere cooler (van powercolor of club3d). Het kaartje zelf is exact gelijk aan de BBA...
edit:

Kaartje is nog niet aangekomen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Gman schreef op 04 september 2002 @ 16:15:
Hmmmmmmmmmmm geen BF is geen Radeon voor mij.
Hopen dat die drivers ASAP gefixed worden, iemand die Hercules al op voorraad gezien?
Hercules levert pas half september aan retailers, dus nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

http://www.rage3d.com/boa...fecd201&threadid=33633896

Lees dit maar eens, over een tijdje volgen mijn bevindingen van de Club3d..

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Kaart rockt de pan uit, wat een snelheid 14743 op defaultsnelheid 325/620 ( ja de Club3d loopt dus gewoon op 325/620 ;)

http://service.madonion.com/compare?2k1=4389315

Wat in 3dMark2001 opvalt is dat de car chase in high qual. nog ingehouden wordt door de drivers (6159) maar village en nature is echt onaards snel, 2d is superb :)

Nou maar eens de games..

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 18:55
edward2 schreef op 04 september 2002 @ 18:10:
Kaart rockt de pan uit, wat een snelheid 14743 op defaultsnelheid 325/620 ( ja de Club3d loopt dus gewoon op 325/620 ;)

Wat in 3dMark2001 opvalt is dat de car chase in high qual. nog ingehouden wordt door de drivers (6159) maar village en nature is echt onaards snel, 2d is superb :)

Nou maar eens de games..
gefeli! echt tof die scores :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou maar eens de games..
Ye, gimme more! :*)
Wil je UnrealTournament voor me testen... als je dat hebt
en de 2003 versie ook... ohnee daar is nog geen demo van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Kep een probleem met een Club3d radeon 8500 pro 64MB. Kep de search gebruikt maar nix kunnen vinden.

Wanneer ik 3dmark 2001SE build 330 draai flipt het beeld. Bepaalde delen knipperen etc. Bij test 1 en 2 met het autootje zijn de zijkanten van de auto konstand aan het knipperen en nemen ze andere kleuren aan. Bij test 3 en 4 met de draak knipperen de huizen.

Ik gebruik de CATALYST RADEON 02.2 (7.74) Display Drivers en er is niets overgeklokt. OS = Winxp.

Weet iemand wat het probeem is ? PC is net nieuw aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Ik heb een Hercules Radeon 8500 LE 64, en bij de eerste install van de drivers van de videokaart zat bij de geavanceerde instelllingen van de videokaart allemaal ati tabbladen, maar ik heb windows er weer opnieuw opgezet en dezelfde drivers erop gezet maar er zitten deze keer geen ati tabbladen bij.
Ik heb daarom van de Hercules site een programma gedowload en daarmee staan er nu wel weer ati tabbladen bij, MAAR ik kan nu niet texture compressie in/uit schaklen etc., dat kon hiervoor wel.

Het gaat vooral om het spel Tribes 2 want daar wil ik texture compressie inschakelen alleen de knop is niet klikbaar.

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 18:18:
[...]

UT2003 heb ik eraf gegooid, maar komt er wel weer op het zij 9.27 of de final demo, de build 927CD heeft klem gezeten in m'n CD-rom en is nou onderzetter ;(

Ik ben ben nou NWO aan het downen en SOF2, Aquanox, AVP2, SS2 komen ook nog aan de beurt

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragFrog
  • Laatst online: 03-10 10:03
raptorix schreef op 04 september 2002 @ 16:08:
[...]

No offence maar laat hem dan concreet wat noemen, voorlopig krijgt hunters ze vrijdag binnen, en dat zijn dus de BB Ati kaarten, mensen die hem al eerder hadden bestelt krijgen hem voor een uitstekende prijs.
Daar zit natuurlijk ook wat in, maar er zijn ook genoeg mensen hier die'm nog niet besteld hebben. Voor zover ik weet komt komend weekend de kaart binnen bij RO@S, Hunters, Yorcom (nouja, volgende week), dus maakt het zowiezo niet uit even te wachten met bestellen :)

Ohja, kreeg meeltje van yorcom, zoals ik al zei: volgende week pas weer...

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edward2, dat is goed nieuws :)
Als het goed is kan mijn moeder hem morgen even voor me ophalen, ik zit zelf de hele dag op mijn werk :(
Ik hoop dat dat ding een beetje mn ouwe thunderbirdje boost totdat ik een Hammer oid heb.
Ik heb nou een GF2u in mijn 1353 mhz Tb, ik kijk echt uit naar de Hammer >:)

Btw edward2, laat even je overklok resultaten weten wanneer je ze heb :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08

Nou maar eens de games..
Holy shit, bijna 100 fps in Nature. Dat is zeker niet slecht :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Heeft iemand al game pics met dit kaartje?

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Niet online
Alpha-sphere schreef op 04 september 2002 @ 19:32:
Heeft iemand al game pics met dit kaartje?
Kijk even op het forum van www.rage3d.com ; het sterft daar letterlijk van de game pics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Waar kan ik omega drivers downloaden ?
De omega site download links werken namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF terug komen op het verhaal dat de point of view en powercolor BBA zou zijn.

DAT IS ZO!

Dit heeft ATI ook kenbaar gemaakt op de rage forums. ATI kon blijkbaar nog niet de chips leveren aan deze fabrikanten zodat zei voor hun de kaarten geproduceerd hebben.
Dit zou alleen maar over de eerste serie gaan, zodra de fabrikanten de chips wel in huis hebben gaan ze eigen gemaakte kaarten leveren.
Dat is ook tevens de reden dat er ook nog geen kaarten verkrijgbaar zijn geweest voor 2-9-2002, ATI heeft namelijk de kaarten pas op 2 september vrij gegeven aan de handelaren.
Deze info is oa terug te vinden op de rage3d forums in diverse posten.
Mijn point of view ATI onderstreept dit nog eens, de kaart ziet er als 2 druppels water uit als de "echte" ATI, alleen het stikkertje op de ventilator is verschillend.

Dit ter info.

PS:
3dmark score: 12600 op een .....(zie sig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 18:18:
[...]

beide draaien perfect.

Je moet alleen wel wat settings aanpassen bij de driver anders is UT vertekend.
In UT2K3 is het moeilijk te beoordelen, ik haal een avg 55 tot 60 fps in alle mappen, ook is niks getweaked of goed gezet in UT2k3 omdat ik hiervoor geen zin en tijd voor had en het gaat hier nog om een beta dus dat zegt niks. Het draait allemaal vloeiend om lekker te spelen.

BF1942 doet het niet, de menu's komen niet en de game crashed, dit is bekend bij ATI, aankomende week komt een nieuwe driver die vele problemen zou fixen maar niet alles aldus ATI. Afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Pics! Shots! Screenies! Plaatjes! Foto's! Filmpjes! Caps!
Laat zien laat zien laat zien!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Owjee, dus we moeten snel zijn voor een echte BB Ati!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devil N:
Wat voor plaatjes? foto's van een Radeon 9700 kun je gewoon zien op de ATI website.
Van mijn kaart kan ik je helaas niet geven daar ik zelf geen digi camera heb.

Algemeen:
Hier is een link naar de results:
http://service.madonion.com/compare?2k1=4373216

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 22:24:
Devil N:
Wat voor plaatjes? foto's van een Radeon 9700 kun je gewoon zien op de ATI website.
Van mijn kaart kan ik je niet geven daar ik geen digi camera hem.

Algemeen:
Hier is een link naar de results:
http://service.madonion.com/compare?2k1=4373216
Ik bedoel in-game pics. Laat es zien wat voor mooie plaatjes de Radeon 9700 kan produceren.
En verwijs me niet naar rage3d.com, want ik ken al die gasten daar niet, en wil wel feedback kunnen geven en krijgen over die plaatjes :P

Verwijderd

Devil N schreef op 04 september 2002 @ 19:26:
[...]

Holy shit, bijna 100 fps in Nature. Dat is zeker niet slecht :9~
Ik ga met mijn GeForce4 Ti4400 met Detonator 40 driver over de 100 fps heen (!!)
Maar das een kwestie van drivers... laten we hopen.

About die drivers... ik zie nu dus toch al berichten dat de drivers nog niet goed werken :'( Terwijl mij vaak werdt gezegd dat de drivers nou wel goed zitten bij ATI. ....moet zeggen dat ik serieus even aan het twijfelen was door deze berichten.

De hoge snelheden zijn wel leuk, maarja alles moet het wel goed doen natuurlijk!

Verwijderd

Ik sta voor de keuze om binnenkort een van de twee onderstaande kaartjes aan te schaffen, aangezien hier alle experts zitten over ATI radeon kaarten post ik het maar hier. Ik weet zelf bagger weinig van ati kaartjes en ben dus al even bezig met alle topics over de ATI radeons aan het doorspitten, maar het schiet niet echt op. Het gaat om deze twee kaarten:
i) Hercules ATI Radeon 8500LE 64mb tv-out/dvi/oem 123 euro en de
ii) Gigabyte ATI Radeon 9000Pro 64mb tv-out/dvi/retail 119 euro
welke is een betere keus...

Ik ben op zoek naar de verschillen van beide kaarten, de radeon 9000pro is toch een afgeslankte versie van de radeon 8500 maar dat is de radeon 8500LE toch ook weer?

Het gaat er vooral om dat ik ermee kan dual monitoren, een CRT en een LCD scherm, tv-out, goede 2D kwaliteit en een beetje normaal kan gamen op 17" CRT.
Het hoeft niet super high-end te zijn daar is mijn buget ook niet naar.

Verwijderd

En waarom zou het nu niet goed zitten?

De 9700 is een nieuw product dus de drivers zijn nog niet optimaal.
Toen de GF uit kwam werkte deze ook van geen meter, ik weet nog dat UT niet te spelen was. Hetzelfde verhaal toen de GF3 uitkwam, de eerste kaarten liepen ook absoluut voor geen meter, ze waren niet vooruit te branden, pas na 2 a 3 nieuwe drivers van nvidia ging de kaart pas lopen, gelukkig met de introductie van de GF4 waren er geen problemen, ook niet gek als je bekijkt dat de GF4 slechts een voort browsel op de GF3 is.
De Radeon9700 is dus een compleet NIEUW pruduct en geen voortzetting of verbetering op de Radeon8500 serie, de drivers moeten dus opnieuw getuned en getweaked worden.
Dit gaat het beste in de praktijk, dan hebben ze honderden nee duizenden verschillende games, spellen, hardware was gecombineerd wordt zodat ze pas echt kunnen zien of een driver wel of niet goed werkt. Nu ze alle info krijgen kunnen ze ook de driver beter afstemmen.

Zodra de eerste 2 drivers gereleased zijn zullen de meeste problemen volledig weg zijn, denk je echt dat ATI de voorsprong die ze nu al hebben te niet laten gaan door een slechte driver? Zelf denk ik van niet en gezien de reactie's van de ATI programmeurs op de 3drage website weet ik het eigenlijk wel zeker van niet.

• mjdejong
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-04-2016

mjdejong

Rotterdam => X-treme

Heb vandaag mijn Radeon 8500 pro (Club3D) kaart in mijn pc gestopt en hij draait lekker.
Maar met 3Dmark2001SE loopt ie toch regelmatig vast. En als het wel tot het einde haal is de score tussen de 7200 en de 7600 punten. Kaart is niet ge-oc-ed!!

AMD XP 1700@ 1510 mhz, 640 sdram (138-34-138)
Driver 6.13.10.6143

Heb net ff UT gespeeld en die draait goed gem. 85 frames op 1280x768 32bit

=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 01:56:
Ik sta voor de keuze om binnenkort een van de twee onderstaande kaartjes aan te schaffen, aangezien hier alle experts zitten over ATI radeon kaarten post ik het maar hier. Ik weet zelf bagger weinig van ati kaartjes en ben dus al even bezig met alle topics over de ATI radeons aan het doorspitten, maar het schiet niet echt op. Het gaat om deze twee kaarten:
i) Hercules ATI Radeon 8500LE 64mb tv-out/dvi/oem 123 euro en de
ii) Gigabyte ATI Radeon 9000Pro 64mb tv-out/dvi/retail 119 euro
welke is een betere keus...

Ik ben op zoek naar de verschillen van beide kaarten, de radeon 9000pro is toch een afgeslankte versie van de radeon 8500 maar dat is de radeon 8500LE toch ook weer?

Het gaat er vooral om dat ik ermee kan dual monitoren, een CRT en een LCD scherm, tv-out, goede 2D kwaliteit en een beetje normaal kan gamen op 17" CRT.
Het hoeft niet super high-end te zijn daar is mijn buget ook niet naar.
antwoord

koop een club-3d 8500pro
deze heeft een dubbelen ramdec
hier door kan je dan verschillende
resolutie en verschillende hz aan sturen

de ati 8500le loopt lager maar mis dus ook een ramdec

de ati 9000pro heeft dacht ik wel dubbelen ramdec
alleen deze is langzamer dan de ati 8500pro
omdat hij een paar onderdelen mist

op de voor pagina van tweakers kan je de test lezen
hun hebben dus de verschillende getest tussen de ati 9000pro en de 8500pro

veel succes

oja ik zelf draai hier ook deul met mijn 8500pro
en dat draait perfect

hiervoor had ik een ati radeon vivo
en daar voor
matrox g400 deulheud

Verwijderd

mjdejong schreef op 05 september 2002 @ 02:03:
Heb vandaag mijn Radeon 8500 pro (Club3D) kaart in mijn pc gestopt en hij draait lekker.
Maar met 3Dmark2001SE loopt ie toch regelmatig vast. En als het wel tot het einde haal is de score tussen de 7200 en de 7600 punten. Kaart is niet ge-oc-ed!!

AMD XP 1700@ 1510 mhz, 640 sdram (138-34-138)
Driver 6.13.10.6143

Heb net ff UT gespeeld en die draait goed gem. 85 frames op 1280x768 32bit
zelf haal ik 8800 punten
met deze systeem

zie onder

kan je zien dat ddr toch veel verschil heeft

mijn amd duron 1,3@1430 met de zelfde kaart als jij haalte bijna de zelfde scoor

• Sneezydevil
  • Laatst online: 29-09 10:22
Ik zou graag willen weten hoe lang een Ati 9700 is kan het namelijk nergens vinden en ben bang dat hij niet past, ik heb namelijk een centimeter of 18, is er iemand die mij dit kan vertellen?

Edit: Ik heb er een paar foto's bij gehaald en wat zitten meten en wat rekenen nu heb ik het idee dat hij ongeveer 19 cm lang is :(

• Bluppy2
  • Laatst online: 23-09 08:29

Bluppy2

Hip!

ik weet niet of dit al eerder is langsgekomen, maar ik heb een probleem...
Sinds vandaag heb ik genoeg kabel om mijn tv aan mijn computer aan te sluiten.. Ik heb een mooi s-vhs-composite verloopje en genoeg kabel.
nu komen de problemen:
Als ik mijn tv kabel in de Radeon 8500 steek, wil mijn pc niet meer booten... De refresh rate in de bios is dan omlaag en het scherm staat scheef. En na het mooie Windows Opstartscherm loopt gewoon de hele PC vast en gaat mijn monitor uit.
Een oplossing zou kunnen zijn om de tv kabel er pas in windows in te steken, dan heb ik ook prima beeld, dan boot alles perfect, en kan ik lekker mijn films klijken. Maar ik heb geen zin om elke keer achter mijn pc te duiken om die kabel er in te stoppen.
Drivers zijn het probleem niet (heb zelf zonder drivers hetzelfde probleem). Ik heb windowsXP prof en de 6118 drivers voor de volledige info...

Heeft iemand enig idee???

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
FMS schreef op 05 september 2002 @ 10:48:
Mijn BB R9700 Pro is binnen, hier alvast wat pics van de kaart:

[afbeelding]
Cool... kreeg je er een gratis Lion bij? :? :)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

• FMS
  • Niet online

FMS

CJ schreef op 05 september 2002 @ 10:50:
[...]

Cool... kreeg je er een gratis Lion bij? :? :)
Ja klopt,

Ik wacht nu nog op mijn nieuwe CPU en mobo (P42.53, ASUS p4S8X) en dan kan ik aan de gang. Ben benieuwd of de R9700 nou echt een probleem heeft met AGP8, zo iets las ik op rage3d.

• chim0
  • Laatst online: 05:10
FMS schreef op 05 september 2002 @ 10:54:
[...]

Ja klopt,

Ik wacht nu nog op mijn nieuwe CPU en mobo (P42.53, ASUS p4S8X) en dan kan ik aan de gang. Ben benieuwd of de R9700 nou echt een probleem heeft met AGP8, zo iets las ik op rage3d.
problemen met agp 8x? hoezo dan, die kaart is toch daarvoor gemaakt?

• pagani
  • Niet online
Waar had je jouw kaart besteld/gehaald?

Verwijderd

Mijn Club3D word als het goed is nu opgehaald voor me bij SWW in zoetermeer, dan kan ik er ook vanavond of van het weekend mee aan de gang, ik ben benieuwd of dat ook nog een BBA is, ik denk het haast wel.

Ik kan niet wachten :9~
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.