Random is veel leuker als 1 ras spelen, ook wel stukje moeilijker, geen race related strats enzo, random is de bom
uinstaltion compleet zo wc3 eraf geflikkerd,
dit gaat toch echt te ver 5 gamens 5 disc, laterzzz
dit gaat toch echt te ver 5 gamens 5 disc, laterzzz
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Dat is ook mijn achterliggende gedachte.Shade schreef op 25 september 2002 @ 13:20:
Random is veel leuker als 1 ras spelen, ook wel stukje moeilijker, geen race related strats enzo, random is de bom
Dat zal wat worden, opeens met Orc spelen...
@evilpino:
Wat hebben jullie nou allemaal met disconnects en reinstalls?
Godfather Bodybuilding topic reeks
niks reinstalls geen wc3 meer een disconect meer geen frusaties meer houd me computer ut ook een stuk langer uit ik heb de voorkap er al afgeslagen :0
Andere internet verbinding dan maar?
heb wanadoo adsl basic... maar nu is wanadoo een gigantishe zuig provider ik wacht nog even af . ik ga ff kijken waar me wc3 cd beland is... en geef wanadoo nog 1 kans 
dam me wc3 cd key eindigt met WEND
dat doet pijn na een lading discs
dam me wc3 cd key eindigt met WEND

Verwijderd
Achjah, ik heb met random ook de hoogste win ratio, dus ik ben waarschijnlijk even goed met elk ras, met het voordeel dat de tegenstander bij random niet weet waar ie in het begin naartoe moet techen, omdat ieder ras een andere 'counter'-buildup nodig heeftMrJ schreef op 25 september 2002 @ 12:48:
Ik ben van plan van de NE af te stappen en random te gaan.
Wat denken jullie? Doen of niet doen?
(En ja, what does it matter, ik ben en blijf hopeloos...)
Nadeel is dat ik niet echt snel de geniepige kneepjes van ieder ras leer kennen.
Voordeel is dat ik van elk ras wel zo'n beetje de zwakheden ken.
btw: vanavond, als ik tijd heb AT dus heh...
Hehe, ik heb er helemaal zin, random gaan. 't Zal ff wennen zijn, maar daarna... 
Ik ben iig vanavond zo rond 21.30 ready to rock!
/edit
typo
/edit
typo
ok danMrJ schreef op 25 september 2002 @ 15:14:
Hehe, ik heb er helemaal zin, random gaan. 't Zal ff wennen zijn, maar daarna...
/edit
typo
en pino, niet zo agressief worden man
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
ik was echt uber confused, ik heb wc3 na precies 0,5 mili seconden weer geinstaleerd
Dat vermoede ik al want ik zag je vanmiddag stiekum toch online
gj
500 wins Shade?
Ik heb zelf vandaag een aantal random games gespeeld. 't Is weer eens wat anders, knights, priests en gripphons ipv dryads en dotc...
Ook de undead al gehad, dat was ff zoeken naar hoe en wat, maar door goede allies toch nog kunnen winnen die game....
/edit:
Ja dus, feli!
Ik heb zelf vandaag een aantal random games gespeeld. 't Is weer eens wat anders, knights, priests en gripphons ipv dryads en dotc...
Ook de undead al gehad, dat was ff zoeken naar hoe en wat, maar door goede allies toch nog kunnen winnen die game....
/edit:
Ja dus, feli!
undead had ik ook grote problemen mee in het begin maar als je ze eenmaal onder de knie hebt zijn ze rete fijn, ud is zelfs mijn favo ras geworden en wat ik nog het meeste klote vind spelen is neMrJ schreef op 25 september 2002 @ 23:48:
500 wins Shade?
/edit:
Ja dus, feli!
Het enige ras waarmee ik nog niet gespeeld hebt zijn de orcs.
Ik heb er 'wel zin an', om een tauren, shaman en whitchdocter combo uit te proberen...
zug zug!
Ik heb er 'wel zin an', om een tauren, shaman en whitchdocter combo uit te proberen...
zug zug!
Verwijderd
Undead is inderdaad fijn.... eigenlijk enige ras waar je met een underpowered legertje toch nog kan winnen (dual aura en veeeel Necro's)
alleen balen als je tegenstander zo slim is om wand of negations te kopen
Of Priests / Dryads gebruikenVerwijderd schreef op 26 september 2002 @ 10:44:
Undead is inderdaad fijn.... eigenlijk enige ras waar je met een underpowered legertje toch nog kan winnen (dual aura en veeeel Necro's)alleen balen als je tegenstander zo slim is om wand of negations te kopen
Verwijderd
True, al zie ik zelden dat iemand abolish magic of dispel gebruikt tegen skeletons... vreemd genoeg
Dryads rulen tegen alle summoned units trouwens. 
En een WoN is een must!
En een WoN is een must!
Speel of speelde?
Nu random dus, vroeger (2 dagen geleden) NE...
Nu random dus, vroeger (2 dagen geleden) NE...
waardeloze poll imo ga ik ni op stemmen
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 14:26:
[...]
True, al zie ik zelden dat iemand abolish magic of dispel gebruikt tegen skeletons... vreemd genoeg
Dan speel jij met/tegen andere mensen dan ik, want bijna iedereen die tegen undead gaat zorgt voor wands of andere anti-magic zooi.
Verwijderd
Beetje vaag dat in die poll niet orc en undead staan 
Vanavond eerste cupwar ... i'll keep you guys updated
Vanavond eerste cupwar ... i'll keep you guys updated
Verwijderd
Mwoa, in het heetst van de strijd ben je meer met je heroes bezig dan alle afzonderlijke units ook nog es te micro'en... een Wand of Negation zie ik wel af en toe gebruikt worden overigens (maar da's dan ook een hero item)... Je kan wel leuk dispel hebben, maar met een ghoul/necro mix vallen er zoveel lijken dat je aan de gang blijft met dispellen, ZEKER als het 2v2 of 3v3 battles zijnHielko schreef op 26 september 2002 @ 17:45:
[...]
Dan speel jij met/tegen andere mensen dan ik, want bijna iedereen die tegen undead gaat zorgt voor wands of andere anti-magic zooi.
Ik ben nu aan het random-teamen rond level 12, dus echt spectaculair goede spelers ben ik nog niet tegengekomen waarschijnlijk. Maargoed, ik speel gemiddeld ook maar 1 op de 4 keer met Undead (Random dus)
pfff skele heb je zo gedispelled, no sweat, gewoon micro'en.Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 18:42:
[...]
Mwoa, in het heetst van de strijd ben je meer met je heroes bezig dan alle afzonderlijke units ook nog es te micro'en... een Wand of Negation zie ik wel af en toe gebruikt worden overigens (maar da's dan ook een hero item)... Je kan wel leuk dispel hebben, maar met een ghoul/necro mix vallen er zoveel lijken dat je aan de gang blijft met dispellen, ZEKER als het 2v2 of 3v3 battles zijn
Ik ben nu aan het random-teamen rond level 12, dus echt spectaculair goede spelers ben ik nog niet tegengekomen waarschijnlijk. Maargoed, ik speel gemiddeld ook maar 1 op de 4 keer met Undead (Random dus)
hehe, daarom heb ik tegen Undies die necro gaan ook 2 of 3 wands bij me 
dan komt je XP pas lekker hoor
dan komt je XP pas lekker hoor
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Verwijderd
warcraft 2 vraagje:
konden de bombard towers in warcraft 2 ook air units aanvallen onnie?
konden de bombard towers in warcraft 2 ook air units aanvallen onnie?
Verwijderd
Wieeeh eerste war in de poule gewonnen .. dat er nog veel mogen volgen 
Voor de liefhebbers ....
http://www.xs4all.nl/~willemvd/replays/qp-ins-round1.w3g
http://www.xs4all.nl/~willemvd/replays/qp-ins-round2.w3g
http://www.xs4all.nl/~willemvd/replays/qp-ins-round3w3g
Let vooral op mijn suckage in rondje 2 ... dat was ehct zo'n kutmap
Voor de liefhebbers ....
http://www.xs4all.nl/~willemvd/replays/qp-ins-round1.w3g
http://www.xs4all.nl/~willemvd/replays/qp-ins-round2.w3g
http://www.xs4all.nl/~willemvd/replays/qp-ins-round3w3g
Let vooral op mijn suckage in rondje 2 ... dat was ehct zo'n kutmap
Hier een voorbeeld van die klote allies die ik te vaak krijg: 
http://home.planet.nl/~geem0005/verdomme.w3g
Iemand tips op mijzelf?
http://home.planet.nl/~geem0005/verdomme.w3g
Iemand tips op mijzelf?
Heb ik ook al eerder gezegd:
daar vind ik geen ruk aan, 3vs3 vind ik leuk...
en mijn allies sucken 50% van degames die ik speel, mag ik daar ff pissed om worden?
daar vind ik geen ruk aan, 3vs3 vind ik leuk...
en mijn allies sucken 50% van degames die ik speel, mag ik daar ff pissed om worden?
Verwijderd
nee
, ik ben het wel met hem eens dat je mag verwachten als je gaat teamgamen dat er niet allemaal noobs zijn maar dus wel. dus je hebt ffies pech
En ga anders AT doen.... dan kan je zelf je ally kiezen
Jij biedt jezelf aan dus?Hielko schreef op 27 september 2002 @ 01:56:
En ga anders AT doen.... dan kan je zelf je ally kiezen
He luister dude, als ik 4 games op een rij door allies verlies (check die fucking replay eens) mag ik wel pissed zijn en dat ff posten...SaURoN schreef op 27 september 2002 @ 07:32:
ja idd, de heletijd dat gezanik van mijn allies zijn n00bs begint beister irritant te worden.

Als je weet dat je bijvoorbeeld een UD (Necro) of Orc (Bloodlust) speler tegenover je hebt dan doe ik altijd een aparte goep maken van bijv Dryads (met autocast Abolish) dan maak/heb ik een groepje(s) met Hero + Huntress + DotC + DotT die zetik op 1 (en 2) dan pak ik die groep Dryads en die zet ik op 3.
Makkelijk zat he?
Wat ik ook doe is een WoN kopen en die dan op een plaats zetten waar je makkelijk bij kan selecteren: dus Num 8 ofzow dan doe je in de heat of the battle num 8 en dan heb je dus al je WoN ready @ service he?
Makkelijk zat he?
Wat ik ook doe is een WoN kopen en die dan op een plaats zetten waar je makkelijk bij kan selecteren: dus Num 8 ofzow dan doe je in de heat of the battle num 8 en dan heb je dus al je WoN ready @ service he?
This is the Way.
Eene WoN is idd vaak een must...
Je hero krijgt lekker snel exp. als je 3x een WoN in een groep skellies flikkert...
En dryads zijn zeer sterk met hun Abolish magic.
Je hero krijgt lekker snel exp. als je 3x een WoN in een groep skellies flikkert...
En dryads zijn zeer sterk met hun Abolish magic.
Verwijderd
Net als of skeletons zo moeilijk te dooden zijn, je kan ze ook gewoon afslachten zo sterk zijn ze niet
als er iets van 50 zijn is t iets moeilijker dacht ik
This is the Way.
Verwijderd
Als je niet zoveel mensen dood laat gaan komen ere ook geen skeletons of maar een paar en die abolish je dan wel ff (of je sloopt ze)HIValicious schreef op 27 september 2002 @ 11:53:
als er iets van 50 zijn is t iets moeilijker dacht ik
Verwijderd
Maar zodra jij een unit kill maakt komen er ook 2 skeletjes bij... dus dan kun je zelf nog zo goed je troepen in leven houden... skeletons komen er tochVerwijderd schreef op 27 september 2002 @ 11:55:
[...]
Als je niet zoveel mensen dood laat gaan komen ere ook geen skeletons of maar een paar en die abolish je dan wel ff (of je sloopt ze)
Maargoed, ze zijn niet supersterk, maar kunnen wel behoorlijk in de weg lopen als het er veel zijn. (en met dual aura houden ze het nog best lang uit)
Abolish vs skele zuigt gewoon. 1 skele ;/Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 11:55:
[...]
Als je niet zoveel mensen dood laat gaan komen ere ook geen skeletons of maar een paar en die abolish je dan wel ff (of je sloopt ze)
Gewoon 2 wands of nega, dan zijn de 50 zo weg ;/
En dan thorns aura, die skele mollen zichzelf zo
Of gewoon snel die spell casters slopen: wat blizzard doet bijvoorbeeld wonderen
wheeee net van potfogold gewonnen :0
replay?evilpin0 schreef op 28 september 2002 @ 14:08:
wheeee net van potfogold gewonnen :0
Je moet de replay laten zien pino, anders geloven we je niet
Maar als het waar is:
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
heb replay ik sta nu 3-1 tegen pot

Verwijderd
LoL Evilpino Ownt iedereen netals in die FFA met Triad enzo waar ik jammer genoeg snel werd afgehandeld
Hoho, wacht eens! 3-1. Het moet dan zeker custom zijn? Dat zegt dan gelijk veel minder, omdat het best wel zo kan zijn dat potofgold nieuwe tactieken aan het uitproberen is. Zonde

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Hoi, ik heb een probleem, na de perfecte installatie van Wc3 op mijn nieuwe XP2000+, krijg ik telkens na het starten van Wc3 en na het logo + eerste filmpje een error, namelijk:
------------------------------------------------------------------------------
This application has encountered a critical error:
Not enough storage is available to process this command.
Program: e:\warcraft iii\war3.exe
File: E:\Drive1\Temp\buildWar3\STORM\Source\SFile.cpp
Line: 752
Nu heb ik gelijk de nieuwste patch gedownloaded, en geinstalleerd, maar dit mocht niet baten. Ik heb voldoende schijfruimte:
C: WindowsXP 233MB / 1.977MB
D: Data + Swap 3.000MB / 7.000MB
E: Games (waar Wc3 dan op staat) 5.000MB / 10.000MB
Ik denk dus dat ie naar de C-schijf kijkt, vreemd, want het spel heeft daar toch niks mee te maken
.
Nu heb ik de proef op de som genomen en ergens een ISO vandaan gehaald en getest dmv DeamonTools, en gues what.... nu doet ie het wel.
Maar ja, ik heb hier dus de originele cd-rom liggen en die wil ik toch wel graag gebruiken.
Heeft iemand een advies voor dit (behalve alles opnieuw partitioneren)?
Nu heb ik gelijk de nieuwste patch gedownloaded, en geinstalleerd, maar dit mocht niet baten. Ik heb voldoende schijfruimte:
Ik denk dus dat ie naar de C-schijf kijkt, vreemd, want het spel heeft daar toch niks mee te maken
Nu heb ik de proef op de som genomen en ergens een ISO vandaan gehaald en getest dmv DeamonTools, en gues what.... nu doet ie het wel.
Maar ja, ik heb hier dus de originele cd-rom liggen en die wil ik toch wel graag gebruiken.
edit:
OK leuk, op mijn broertjes PC (P2 350Mhz) komt ie f***ing wel in het menu... 1 GB vrij op C...
OK leuk, op mijn broertjes PC (P2 350Mhz) komt ie f***ing wel in het menu... 1 GB vrij op C...
Verwijderd
Kan je niet die iso gebruiken met jouw cdkey die je hebt gekocht enzo dan tog op Bnet komenTranzity schreef op 28 september 2002 @ 16:31:
Hoi, ik heb een probleem, na de perfecte installatie van Wc3 op mijn nieuwe XP2000+, krijg ik telkens na het starten van Wc3 en na het logo + eerste filmpje een error, namelijk:
Ik denk dus dat ie naar de C-schijf kijkt, vreemd, want het spel heeft daar toch niks mee te maken.
edit:
Nope, want dan kan ik em niet updaten...Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 16:39:
[...]
Kan je niet die iso gebruiken met jouw cdkey die je hebt gekocht enzo dan tog op Bnet komen
vanwege die ge-crackte .exe files.
nouja, ik heb geen nieuwe of rara tackieken gezien en natuurlijk proberde hij te winnen beetje bullshitDarkvater schreef op 28 september 2002 @ 16:02:
[...]
Hoho, wacht eens! 3-1. Het moet dan zeker custom zijn? Dat zegt dan gelijk veel minder, omdat het best wel zo kan zijn dat potofgold nieuwe tactieken aan het uitproberen is. Zonde
LoL alsof iemand serieus zat te spelen in die FFA =]Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 15:19:
[...]
LoL Evilpino Ownt iedereen netals in die FFA met Triad enzo waar ik jammer genoeg snel werd afgehandeld
Big fun =]
tsja beetje dom :0 iederen loopt een beetje te kutten in een ffa
Eindelijk 0wn ik!
Zit hier op een LAN party waar ik de enige ben met redelijk wat WC3 ervaring.
1e game Undead 2vs2: 12 frosties met backup waren genoeg...
2e game NE 3vs3: 12 Chims met backup waren genoeg...
(+ wat backup van mijn allies natuurlijk...)
Volgens mij is heel ffa om te kutten, want het idee slaat nergens op.evilpin0 schreef op 28 september 2002 @ 17:08:
tsja beetje dom :0 iederen loopt een beetje te kutten in een ffa
sighMrJ schreef op 28 september 2002 @ 17:46:
Eindelijk 0wn ik!

Net zolang met rust gelaten worden tot je frosties en chims hebt, noem jij ownen?

wat is dat ffa waar jullie het de hele tijd over hebben?
hmmz, Ik moet ook eens aan mijn +50% gaan denken
http://www.battle.net/war...FrostXL&Gateway=Northrend
En oja, ik kom de laatste tijd niet meer in het NLD channel en ben de naam vergeten
iemand?
http://www.battle.net/war...FrostXL&Gateway=Northrend
En oja, ik kom de laatste tijd niet meer in het NLD channel en ben de naam vergeten

Verwijderd
Ik zat ook te kutten anders had ik jullie egt hard geownd man.Shade schreef op 28 september 2002 @ 17:02:
[...]
LoL alsof iemand serieus zat te spelen in die FFA =]
Big fun =]
Ps: ik own hier iedereen
FrostXL schreef op 28 september 2002 @ 19:22:
wat is dat ffa waar jullie het de hele tijd over hebben?
FFA: is ieder voor zich. Dus je hebt bijvoorbeeld vier teams met elk twee mensen, of vier teams met 1 persoon per team.
Jaja, I know, zo moeilijk werd 't me niet gemaakt.PromWarMachine schreef op 28 september 2002 @ 18:27:
[...]
sigh
Net zolang met rust gelaten worden tot je frosties en chims hebt, noem jij ownen?![]()
Maar het was een hele grote map, dus voordat de armies elkaar ontmoeten waren er al dik 30 minuten voorbij (moest ff w88 op allies...)
Mag ik ook eens blij zijn dan?
#$%^$%^ wat hebben sommige mensen een lame tactiek. Ik speelde zonet tegen een orc en een NE en het enige waarmee die ons hebben ingemaakt is een lading towers en een stapel ancients
. En die klote human towers hebben een kleinere range dan die orc towers waardoor je een flink probleem hebt als er 20 towers naast je base staan
.
hey das de latest strat ja, op warcraftstrategy staat dieHielko schreef op 28 september 2002 @ 22:36:
#$%^$%^ wat hebben sommige mensen een lame tactiek. Ik speelde zonet tegen een orc en een NE en het enige waarmee die ons hebben ingemaakt is een lading towers en een stapel ancients. En die klote human towers hebben een kleinere range dan die orc towers waardoor je een flink probleem hebt als er 20 towers naast je base staan
.
Zuigt als je het tegen je krijgt, maar als je het zelf doet ist best funny
meestal zijn zo druk jouw aant toweren dat ze geen towers in hun eigen base hebben laat je allie ze afmaken dan lukt meestal welHielko schreef op 28 september 2002 @ 22:36:
#$%^$%^ wat hebben sommige mensen een lame tactiek. Ik speelde zonet tegen een orc en een NE en het enige waarmee die ons hebben ingemaakt is een lading towers en een stapel ancients. En die klote human towers hebben een kleinere range dan die orc towers waardoor je een flink probleem hebt als er 20 towers naast je base staan
.
Tja, dat was dus niet het geval. Ze bewonnen met toweren en te spelen met ancients bij Ruarc, dus ik dacht ik sloop de NE tegenstander. Alleen jammer genoeg stonden daar ook nog eens 5 towers in die base en hetzelfde verhaal bij de orc base. Dus ik kon hun niet slopen en Ruarc's base was hopeloos verloren.
Blijkbaar hadden ze het artikel van warcraftstrategy goed gelezen

heb je replay de van die game lijkt wel leuk om te zien kan ik meteen zien hoe je het kan counteren als ut bij mij gebeurt :0Hielko schreef op 29 september 2002 @ 00:52:
Tja, dat was dus niet het geval. Ze bewonnen met toweren en te spelen met ancients bij Ruarc, dus ik dacht ik sloop de NE tegenstander. Alleen jammer genoeg stonden daar ook nog eens 5 towers in die base en hetzelfde verhaal bij de orc base. Dus ik kon hun niet slopen en Ruarc's base was hopeloos verloren.
Nee, vergeten replay op te slaan. Maar om het te voorkomen zou zeer goed scouten voldoende moeten zijn, een lading towers en ancients staat niet zomaar naast je basis. En de persoon die niet de *** is moet snel de towns van de tegenstanders slopen met behulp van wat siege. Zonder een lading siege ben je zowieso de pineut.
ik scout altijd asap de base van de tegenstander aan ze base kun je wel meteen zien of die towered ofnie
Dat vraag ik me af aangezien dit niet echt een standaard tower rush was. Het was zelfs helemaal geen echte rush, het duurde namelijk wel even voordat we bezoek kregen.
hij maakt aow toch? beetje vaag of gebruikt die ze ook om hunts te pumpen dat zou wel l33t zijn. ff peontjes atacken ff huntje pumpen, lijkt me er wel vet uitzien
Nou vooruit
'k Moet nodig wat meer gaan spelen, heb 3 van de 5 gewonnen vandaag
Nee ik heb geen hunts gezien. Maar ik vermoed dat ie die aow's niet bouwt in zijn base, dus als je die scout dan zie je niet dat ie daar mee bezig is. Waarschijnlijk plant hij ergens een groepje wisps bij mijn basis in de buurt in de grond.
Als ik AOW rush pak ik mijn eerste 3 wisps en die ren ik naar enemy base, daar bouw ik 3 aows. en daarna altar thuis en tech ik daar beetje terwijl ik zijn base sloop(soms ondersteuning van nog 3 extra aow's/towers -> van je ally.)Hielko schreef op 29 september 2002 @ 01:31:
Nee ik heb geen hunts gezien. Maar ik vermoed dat ie die aow's niet bouwt in zijn base, dus als je die scout dan zie je niet dat ie daar mee bezig is. Waarschijnlijk plant hij ergens een groepje wisps bij mijn basis in de buurt in de grond.
Als de base van 1 van de enemey is gemold dan root ik al de aows en bak ik archers.
Daarna gaan we naar de 2e enemy base.
Zo heb ik wel potjes gewonnen =]
lijkt me eigenlijk allen werken tegen teckers als die een leger heeft lijtk mij dat die redellijk makkelijk die aows kickedShade schreef op 29 september 2002 @ 01:39:
[...]
Als ik AOW rush pak ik mijn eerste 3 wisps en die ren ik naar enemy base, daar bouw ik 3 aows. en daarna altar thuis en tech ik daar beetje terwijl ik zijn base sloop(soms ondersteuning van nog 3 extra aow's/towers -> van je ally.)
Als de base van 1 van de enemey is gemold dan root ik al de aows en bak ik archers.
Daarna gaan we naar de 2e enemy base.
Zo heb ik wel potjes gewonnen =]
Als je meteen met je eerste drie wisps aow's gaat bakken heb je die klaar voordat de ander de kans heeft om een leger op te bouwen lijkt me.
Verwijderd
Laatste tijd kom ik niet zo aan spelen toe. Net nieuwe computer en dus ook alles opnieuw moeten installen enz. Hoop het zo gauw mogelijk weer op te pakken 
http://www.battle.net/war...rd_Fonz&Gateway=Northrend
Test accountje: http://www.battle.net/war...TeS-Tin&Gateway=Northrend
http://www.battle.net/war...rd_Fonz&Gateway=Northrend
Test accountje: http://www.battle.net/war...TeS-Tin&Gateway=Northrend
iemand antwoord op deze vraag ?FrostXL schreef op 28 september 2002 @ 19:31:
En oja, ik kom de laatste tijd niet meer in het NLD channel en ben de naam vergeten![]()
Je moet gewoon op enter chat drukken, dan kom je er ook. Maar de naam is Warcraft III NLD-1
ok thnxHielko schreef op 29 september 2002 @ 10:39:
Je moet gewoon op enter chat drukken, dan kom je er ook. Maar de naam is Warcraft III NLD-1
Nou als je met je ally daar 6 aows hebt en je bakt ff wat archers terwijl ze daar staan, dan heb je 1000 hp meatshields met archers erachter voor focus fire =]evilpin0 schreef op 29 september 2002 @ 01:45:
[...]
lijkt me eigenlijk allen werken tegen teckers als die een leger heeft lijtk mij dat die redellijk makkelijk die aows kicked
Best wel dik. Maar omdat die teringdingen zo langzaam zijn moet je gewoon wat spelen tegen die aow's en niet engagen. Dan mol je ze wel
net weer 2gamens tegen pot gespeelt 1 human [ik] vs undead [pot] verloren en 1 orc vs orc gewonnen :0 was wel een coole game pot probeerde de creeps te toweren op taquil path ofzo en ik kwam dan snel de opper creep killen als die in rood stond en het item jatten :0
Kregen wij ook tegen onsShade schreef op 28 september 2002 @ 23:30:
[...]
hey das de latest strat ja, op warcraftstrategy staat die
Zuigt als je het tegen je krijgt, maar als je het zelf doet ist best funny
tijd dat iemand een webserver ofzo op zet waar we al onze replays kwijt kunnen :0
evilpin0 schreef op 29 september 2002 @ 13:46:
net weer 2gamens tegen pot gespeelt 1 human [ik] vs undead [pot] verloren en 1 orc vs orc gewonnen :0 was wel een coole game pot probeerde de creeps te toweren op taquil path ofzo en ik kwam dan snel de opper creep killen als die in rood stond en het item jatten :0
Items jatten is koel, dat vinden mensen niet zo vaak leuk
Verwijderd
Laats weer eens leuks gedaan
. Mijn team 3 NE alle 3 keeper of the grove maken en een archer en daar mee rushen hebben. Daarna maak je wat archer extra of gaat voor hunts en daar mee ga je verder hakken. Zorg wel dat de eerste skill van je kotg force of nature is anders werkt het niet.
Met deze tacktiek hebben we de nummer 6 van 3v3 ladder ge-ownt en nog een heleboel andere.
Nu maar weer iets nieuws verzinnen
Met deze tacktiek hebben we de nummer 6 van 3v3 ladder ge-ownt en nog een heleboel andere.
Nu maar weer iets nieuws verzinnen
eeehh evilpin0 en Hielko als ik jullie stats zie, dan kan ik nooit op die getallen in dat tabbeltje uitkomen, hoe heb jullie dat gedaan?
hmm ik ga denk ik maar ff veel spelen en dan in de ladder komen, wie van jullie zit er al in de ladder?
en hoevul jeje clan in als je op de ladder als je dan player seach doet dan zie je Clan: maar nergens kan je iets invullen
hmm ik ga denk ik maar ff veel spelen en dan in de ladder komen, wie van jullie zit er al in de ladder?
en hoevul jeje clan in als je op de ladder als je dan player seach doet dan zie je Clan: maar nergens kan je iets invullen
Verwijderd
Speelt iemand hier ooit AEON OF STRIFE ?... afgelopen weekend voor het eerst gedaan en ik moet zeggen best wel funny shit (iig weer een welkome afwisseling op het standaard 1v1 , 2v2, 3v3 hakwerk) 
Voor degenen die het niet kennen, je speelt alleen met een hero die je helemaal vol kan proppen met de meest vreemde items. meestal speel je 5v5 met ieder nog 1 computer ally die voor de 'gewone' units zorgt. beetje landveroveren is het.
Voor degenen die het niet kennen, je speelt alleen met een hero die je helemaal vol kan proppen met de meest vreemde items. meestal speel je 5v5 met ieder nog 1 computer ally die voor de 'gewone' units zorgt. beetje landveroveren is het.
hier ff een Replay'tje van een paar nederlands beste spelers 
8ffa, was leuk om te bekijken, Als laatste was het Qbane vs Exilpin0,
*...... trom geroffel .......*
Pino won !!
anyway hier is die:
Replay 8FFa, NLD
Echt leuk om naa te kijken
Pino won !!
anyway hier is die:
Replay 8FFa, NLD
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Hey is dat die ene met die mass gyro enzo? =]Wiebbe schreef op 30 september 2002 @ 15:48:
hier ff een Replay'tje van een paar nederlands beste spelers
Pino won !!
anyway hier is die:
Replay 8FFa, NLD
euhh 
volgens mij nie
maar er gebeurt nogal veel, en dan volg ik het niet meer
wel mass tankies
volgens mij nie