Ik heb niets met deze zaak te maken, maar dit is toch ECHT belachelijk. Wat is er aan de hand op GoT (en ook tweakers.net - zie de gesloten shop survey)???
Het is toch zeker Gathering of TWEAKERS en niet GATHERING OF COMMERCIAL INTERESTS oid!! Waar Klein mee bezig is, lijkt op klinkklare oplichterij en naar mijn mening worden ze door de acties van de admins hier impliciet ondersteund. Klein mag dan voormalig sponsor zijn van tweakers.net, dat is nog geen reden om met nazi-achtige praktijken hier een beetje de boel te censureren. Een verklaring zou toch wel op zijn plaats zijn lijkt mij.
Tweakers en GoT zijn al geruime tijd mijn meest bezochte plaatsen op internet, maar als ook hier commerciële belangen zo enorm gaan overheersen dan denk ik dat ik toch maar naar een andere startpagina op zoek ga.
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy