Een ware oorlog om de #1 notering binnen DPC doet DPC naar bijzondere hoogtes stijgen Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en help ons naar de top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Oei! 4 puntjes. 
En Team_Switch morgen in de Top 10.
En over een kleine 3 weken dan staan we weer op #1!
En Team_Switch morgen in de Top 10.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Team_Switch in de top 10 van DPC EN in de top 100 van alle users
En hopelijk #1 van de dag
Hopelijk kunnen wij ons ook mengen in de strijd om de nummer 1 dagpositie.
Team Switch, komt eraan!!!
Team Switch, komt eraan!!!
Woei
Nog een kleine 3 weken
Gaan we echt Bio ook kicken ??
Nog een kleine 3 weken
Gaan we echt Bio ook kicken ??
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Verwijderd
Weer op #1Mobster schreef op 29 augustus 2002 @ 09:40:

We staan toch bij een heleboel andere projecten ook al op #1
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Weet iemand of het vandaag toevallig een nationale feestdag is voor DPC_team_switch. 15de overall van vandaag bij sengent, waar slaat dat op
Of hebben we soms last van de gekke koeien ziekte 
Volgens mij verliezen we vandaag een beetje terein van de top
Volgens mij verliezen we vandaag een beetje terein van de top
Woei, gaat lekker zo. 2700 puntjes daily output! Wat een cow power! 
O ja, en weer een pijlmaaltje bereikt.
Als we nu snel de Bio's inhalen, dan kan/gaat Team Switch weer een ander project doen. Dan haal ik ze misschien weer in voor een terugkeer in de top 15 overall.
O ja, en weer een pijlmaaltje bereikt.
Als we nu snel de Bio's inhalen, dan kan/gaat Team Switch weer een ander project doen. Dan haal ik ze misschien weer in voor een terugkeer in de top 15 overall.
edit:
Hmmm... eerst zijn karreman en Burnincows aan de beurt
Hmmm... eerst zijn karreman en Burnincows aan de beurt
Denk je dat het project nog zo lang loopt dat jij ooit ons inhaalt???Arnim schreef op 29 augustus 2002 @ 11:49:
Als we nu snel de Bio's inhalen, dan kan/gaat Team Switch weer een ander project doen. Dan haal ik ze misschien weer in voor een terugkeer in de top 15 overall.![]()

Weet jij meer als de rest danMark83 schreef op 29 augustus 2002 @ 11:52:
[...]
Denk je dat het project nog zo lang loopt dat jij ooit ons inhaalt???Ik denk dat jij nog een beetje ligt te slapen
Maare, suc6 met proberen ons in te halen
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Ik bedoelde meer dat DPC_Team_Switch terug komt als er hulp nodig is, en omdat DPC waarschijnlijk toch wel wat kracht gaat inleveren als ze 1 zijn is het mogelijk dat een ander team ze weer inhaalt. Dan komt DPC_team_switch weer terug en zo blijven we voor DPC_arnimColdFusion schreef op 29 augustus 2002 @ 11:57:
Weet jij meer als de rest danDit project heeft geen einde, er is geen einddoel ofzo. Het zal pas stoppen als de medicijnen zijn ontwikkeld ofzo of als ze vinden dat ze voldoende resultaten hebben. Of in worst case senario dat het geld op is...

Ja snap ik, maar IMO zal dat niet nodig zijn hoorMark83 schreef op 29 augustus 2002 @ 12:06:
[...]
Ik bedoelde meer dat DPC_Team_Switch terug komt als er hulp nodig is, en omdat DPC waarschijnlijk toch wel wat kracht gaat inleveren als ze 1 zijn is het mogelijk dat een ander team ze weer inhaalt. Dan komt DPC_team_switch weer terug en zo blijven we voor DPC_arnimSnappez???
Ik zou zelfs zeggen dat jullie nu al overkunnen. Bedoel het niet kwaad, jullie steun is van harte welkom. Maar BIO halen we toch wel in, het gaat alleen wat sneller zo
Verwijderd
Indien die teams die van project gaan wisselen, nadat DPC hier op 1 staat, naar ECCP willen komen? We worden daar serieus bedreigd door ARS
Het is helaas niet aan mij om te zeggen dat we nu over gaan stappen ... de meeste willen doorgaan tot we #1 zijn. Jullie zijn ook zeker bang dat jullie niet #1 in de daily's zijn door onsColdFusion schreef op 29 augustus 2002 @ 12:24:
Ja snap ik, maar IMO zal dat niet nodig zijn hoorIk zou zeggen nadat DPC hier #1 zou ik met team switch een ander project gaan helpen waar DPC nog hulp kan gebruiken en die zijn er in overvloed.
Ik zou zelfs zeggen dat jullie nu al overkunnen. Bedoel het niet kwaad, jullie steun is van harte welkom. Maar BIO halen we toch wel in, het gaat alleen wat sneller zo
En vijfde in de weekstats overallMark83 schreef op 29 augustus 2002 @ 09:42:
Team_Switch in de top 10 van DPC EN in de top 100 van alle usersEn hopelijk #1 van de dag
Ohnee hoor. Alles voor het hogere plan. #1 in de daily's is TCF toch al niet meer zo vaak.Mark83 schreef op 29 augustus 2002 @ 12:51:
[...]
Jullie zijn ook zeker bang dat jullie niet #1 in de daily's zijn door onsen daarom hopen dat we weggaan
Maar ik dacht dat team switch het team was om DPC te helpen waar het het hardste nodig is. En IMO is D2OL nu 1 van de projecten waarbij dat dus niet het geval is. Voor jullie komst lagen we ook al op koers #1 te worden...
Nogmaals dit bedoel ik niet om jullie weg te krijgen, meer competitie is altijd leuk. Maar het is gewoon mijn visie op het fenomeen team switch...
je hebt gelijk mar we willen toch iets op ons CV hebben als opstartend team en nu kunnen we er tenminste zetten dat we DPC op 1 hebben geholpen bij D2OL. Trouwens er zijn niet zoveel projecten waar we een groot steentje kunnen bijdragen dat is maar een enkel project. Zeker op dit moment we zitten nog altijd in de opstart fase. Zijn dit soort kleine projectjes belangrijk waar je geregeld in de top 3 staat dat zien mensen en hopenlijk ook mensen die lid willen worden. We zijn maar met 12 man op dit moment.ColdFusion schreef op 29 augustus 2002 @ 13:28:
[...]
Ohnee hoor. Alles voor het hogere plan. #1 in de daily's is TCF toch al niet meer zo vaak.
Maar ik dacht dat team switch het team was om DPC te helpen waar het het hardste nodig is. En IMO is D2OL nu 1 van de projecten waarbij dat dus niet het geval is. Voor jullie komst lagen we ook al op koers #1 te worden...
Nogmaals dit bedoel ik niet om jullie weg te krijgen, meer competitie is altijd leuk. Maar het is gewoon mijn visie op het fenomeen team switch...
ps Feli aan alle andere mijlpalers
Verwijderd
Coldfusion heeft gelijk, en sweetdude ook. Voor DPC is het niet echt nodig dat hier geholpen wordt, maar voor een leuk begin van Team Switch wel
Dus blijf nog maar ff hier, lang duren zal het wel niet 
En daarna zal het bij ECCP het hardste nodig zijn denk ik, ARS komt errug dicht bij...
TSC kan ook wel, maar dat zou betekenen dat er WEER een wannabe-main-project voor DPC bij komt en dat lijkt me niet echt handig voorlopig...(we hebben tenslotte d2ol en Distributed Folding al
)
En daarna zal het bij ECCP het hardste nodig zijn denk ik, ARS komt errug dicht bij...
TSC kan ook wel, maar dat zou betekenen dat er WEER een wannabe-main-project voor DPC bij komt en dat lijkt me niet echt handig voorlopig...(we hebben tenslotte d2ol en Distributed Folding al
Jawel kan het me ook volledig voorstellen dat jullie voor deze plan van aanpak hebben gekozen. Hier vallen jullie op en dat is goed om mensen te trekken.sweetdude schreef op 29 augustus 2002 @ 13:39:
[...]
je hebt gelijk mar we willen toch iets op ons CV hebben als opstartend team en nu kunnen we er tenminste zetten dat we DPC op 1 hebben geholpen bij D2OL. Trouwens er zijn niet zoveel projecten waar we een groot steentje kunnen bijdragen dat is maar een enkel project. Zeker op dit moment we zitten nog altijd in de opstart fase. Zijn dit soort kleine projectjes belangrijk waar je geregeld in de top 3 staat dat zien mensen en hopenlijk ook mensen die lid willen worden. We zijn maar met 12 man op dit moment.
ps Feli aan alle andere mijlpalers
Maar om even terug te komen op datgene. Er zijn na d2ol ook wel meer projecten waar team switch ook zeker wel bovenin kan meespelen hoor, bv distributed folding, de gewone folding en genome. RC5 en OGR zijn imo compleet overbodig, maar dat hadden jullie zelf ook al gezegd. Eccp is hard nodig, maar om daar een vinger in de pap te hebben heb je toch al wel een flinke capaciteit nodig. TCF heeft er bv ruwweg zo'n 200 Ghz op staan (als het onderhand al niet meer is). Dit is dan zelfs nog 24/7 gerekend en niet eens alles staat 24/7. Seti is ook zo'n project waar je toch behoorlijk wat pc's moet hebben wil je een woordje mee kunnen spreken. TSC zou een optie zijn, maar ik sluit me aan bij Silk_Dude. Er is al vaker geroepen dat DPC zich meer moet concentreren op de projecten die we hebben en er niet nog meer bij gaan nemen. Dit is ook 1 van de redenen waarom TCF er niet aan meedoet. Ik zou er iig eerst goed over nadenken mochten jullie besluiten TSC te gaan doen. Persoonlijk zou ik eerder kiezen voor een project waar DPC toch meer in actief is, laat TSC maar even voor wat het is.
Dat is ook mijn idee. Nadat we hier met DPC 1ste staan of zelf 10.000 candidaten hebben gecrunched zullen we in ieder geval overstappen. En mijn stem zou dan uitgaan naar een bestaand project waarvan de stats hier gepost worden. Maar uiteraard zullen we intern hier nog een discussie over houden (onder het genot van een grolschje uiteraardColdFusion schreef op 29 augustus 2002 @ 14:27:
[...]
Jawel kan het me ook volledig voorstellen dat jullie voor deze plan van aanpak hebben gekozen. Hier vallen jullie op en dat is goed om mensen te trekken.
Maar om even terug te komen op datgene. Er zijn na d2ol ook wel meer projecten waar team switch ook zeker wel bovenin kan meespelen hoor, bv distributed folding, de gewone folding en genome. RC5 en OGR zijn imo compleet overbodig, maar dat hadden jullie zelf ook al gezegd. Eccp is hard nodig, maar om daar een vinger in de pap te hebben heb je toch al wel een flinke capaciteit nodig. TCF heeft er bv ruwweg zo'n 200 Ghz op staan (als het onderhand al niet meer is). Dit is dan zelfs nog 24/7 gerekend en niet eens alles staat 24/7. Seti is ook zo'n project waar je toch behoorlijk wat pc's moet hebben wil je een woordje mee kunnen spreken. TSC zou een optie zijn, maar ik sluit me aan bij Silk_Dude. Er is al vaker geroepen dat DPC zich meer moet concentreren op de projecten die we hebben en er niet nog meer bij gaan nemen. Dit is ook 1 van de redenen waarom TCF er niet aan meedoet. Ik zou er iig eerst goed over nadenken mochten jullie besluiten TSC te gaan doen. Persoonlijk zou ik eerder kiezen voor een project waar DPC toch meer in actief is, laat TSC maar even voor wat het is.
AAAAAAAAAARG ... Grolsch ... KOTS KOTS ... of onder het genot van een JUPILER ... of anders een BRAND ... maar Grolsch ... nee ... dan stap ik per direct uit het teamMr.Vulcano schreef op 29 augustus 2002 @ 15:25:
[...]
Dat is ook mijn idee. Nadat we hier met DPC 1ste staan of zelf 10.000 candidaten hebben gecrunched zullen we in ieder geval overstappen. En mijn stem zou dan uitgaan naar een bestaand project waarvan de stats hier gepost worden. Maar uiteraard zullen we intern hier nog een discussie over houden (onder het genot van een grolschje uiteraard).

Alleen omdat je niet tegen echt Pilsner kanMark83 schreef op 29 augustus 2002 @ 15:34:
[...]
AAAAAAAAAARG ... Grolsch ... KOTS KOTS ... of onder het genot van een JUPILER ... of anders een BRAND ... maar Grolsch ... nee ... dan stap ik per direct uit het team
Andy wat is er gebeurd? Je vroeg gisteren nog naar wat je ouput zou moeten zijn, omdat je 'm erg vond tegenvallen, en vandaag heb je die opeens. Nieuwe installatie gedaan? Stonden er een paar niet aan?
LOL
Als pils zo'n probleem is, neem dan gewoon een lekkere Smirnoff
De drijvende kracht achter ons team (ECCp that is)
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
haha,
ten eerste ... ik ben student ... dus drink pils
ten tweede .. ik ben een mestreechteneer ... dus drink pils
ten derde ... ik ben rugby'er ... dus drink pils
deze 3 samen geven heeeeeeeeeeeeel veel pils
Pagina: 1