Een echte MegaFlush (of moeten we zeggen AddFlush?) van TCF, en samen met de flinke output van andere teams zetten we een absoluut record neer voor DPC: meer dan 5,5 k!!!! BIO gaat er steeds sneller aan geloven Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en help ons naar de top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
zeg Mr. Vulcano, kan jij in het wisselteam ook niet uns zoeffffffff doen
... probeer PJabber maar uns bij te houden
Anoniem: 21125
Verdorie Klungel... Zit ze nou niet op te jutten, het bevalt me prima op de eerste plek binnen het team

Tha_Snail zat ook als steeds te dreigen dat hij me terug zou pakken
Tha_Snail zat ook als steeds te dreigen dat hij me terug zou pakken
Woei:) We hebben weer wat lucht tov LMM
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Vooruit ik zet er ff een extra PC'tje opMark83 schreef op 28 augustus 2002 @ 10:06:
zeg Mr. Vulcano, kan jij in het wisselteam ook niet uns zoeffffffff doen... probeer PJabber maar uns bij te houden
![]()
eeej,
Effe een klein vraagje; Wat mag men per dag verwachten van een p3 1ghz, een athlon 1ghz en een p4-2ghz??
(en dan bedoel ik dus per cpu, ik tel het zelf wel bij elkaar op......)
voor mijn gevoel krijg ik nog erg weinig credits
ze draaien 24/7
fenks
Effe een klein vraagje; Wat mag men per dag verwachten van een p3 1ghz, een athlon 1ghz en een p4-2ghz??
(en dan bedoel ik dus per cpu, ik tel het zelf wel bij elkaar op......)
voor mijn gevoel krijg ik nog erg weinig credits
ze draaien 24/7
fenks
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Leuke actie TCF. Uitstel van executie? Deze vraag zal zo wel door geintje beantwoord worden 
Welkom Clan Jojootje in de Top 15. 2 idle users boven jullie dus die zijn ook zo ingehaald.
Welkom Clan Jojootje in de Top 15. 2 idle users boven jullie dus die zijn ook zo ingehaald.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Anoniem: 21125
Andy....
P3 1Ghz ~ 35 Cans
Athlon 1Ghz ~ 40 Cans
P4 2 Ghz ~ 57 Cans
Bij mij over de afgelopen dagen.. Alles 24/7, maar worden soms wel gebruikt, dus het kan een beetje afwijken..
P3 1Ghz ~ 35 Cans
Athlon 1Ghz ~ 40 Cans
P4 2 Ghz ~ 57 Cans
Bij mij over de afgelopen dagen.. Alles 24/7, maar worden soms wel gebruikt, dus het kan een beetje afwijken..
Anoniem: 53559
vraagje.... wat is het record op een dag voor een user 
Ik heb er nu namelijk 2001 op 1 dag uitgepoept en vroeg me af of dit het record is
Ik heb er nu namelijk 2001 op 1 dag uitgepoept en vroeg me af of dit het record is
TCF rulez....
we hebben nu weer het goede voorbeeld gegeven.
Nu is de beurt weer aan jullie om te laten zien hoe hard jullie kunnen
we hebben nu weer het goede voorbeeld gegeven.
Nu is de beurt weer aan jullie om te laten zien hoe hard jullie kunnen
Woeierdelekker, TCF-D2ol lekker gegraast. Kijken of we nu de grasmaaiers net uit de achteruitkijkspiegel kunnen houden.....
Nice flush TCF, gefeliciteerd.
Het gaat wel lekker zo, de laatste tijd. Zonder de flush meegerekend ook weer zo'n 2500 candidates.
Wel jammer dat ik nu uit de top 15 overall gekicked ben.
Maar, zoals Tomcat gisteren al zei, het is voor een goed doel.
Het gaat wel lekker zo, de laatste tijd. Zonder de flush meegerekend ook weer zo'n 2500 candidates.
Wel jammer dat ik nu uit de top 15 overall gekicked ben.

Maar, zoals Tomcat gisteren al zei, het is voor een goed doel.
Dank je, Pjabbert
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
Mobster schreef op 28 augustus 2002 @ 10:49:
Leuke actie TCF. Uitstel van executie? Deze vraag zal zo wel door geintje beantwoord worden
Wij hebben geen geheime voorraad (`k zie nut er ook niet echt van in, al was deze actie wel grappig
We zullen zien of we die 4K kleiner kunnen krijgen.
DES-AL-NIET-TE-PLUS : we waren toch erug dicht op de bummper van TCF genaderd
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Zekersgeintje schreef op 28 augustus 2002 @ 15:14:
DES-AL-NIET-TE-PLUS : we waren toch erug dicht op de bummper van TCF genaderd
1 mayo 247 4,940
2 DPC_Team_ColdFusion 205 4,100
3 stevmcn 204 4,080
4 DPC_LawnMooherMen 180 3,600
The battle isnt over yet
Ik denk dat jullie binnenkort in onze uitlaat kijkenMar schreef op 28 augustus 2002 @ 12:06:
Kijken of we nu de grasmaaiers net uit de achteruitkijkspiegel kunnen houden.....
The LawnMooherMen
Hoezoo? Draaien jullie om??Sobat schreef op 28 augustus 2002 @ 19:27:
[...]
Ik denk dat jullie binnenkort in onze uitlaat kijken
LOL
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
ja.. we gaan " moon-shining" naar jullie

Maar ehmmm...
Moet TCF (ondanks prachtige MF bij ECCP
[ Voor 0% gewijzigd door geintje op 28-08-2002 21:51 . Reden: dubbelpost sollie ]
ook hier dus een leuke flush
ideaal
we blijven lekker doorgaan hier denk ik zo
Deze plek is te koop.
Pagina: 1