[beamer] Wat is ie eigenlijk waard

Pagina: 1
Acties:

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Topicstarter
Ik heb dus een beamer staan die ik met liefde gebruik op mijn playstation2 (games, dvd etc)

Het is een enorm bakbeest met 3 lenzen: de Sony vph1252QM.

Maar eigenlijk vraag ik mij af, voordat ik alle branduren verspil, wat dat ding eigenlijk nog waard is.

Heb al gegoogled, gealtavista't, geinfoseeked, gemetcrawled noem maar op maar ik kan het helaas niet achterhalen..

Iemand een idee?

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Een beetje grijs gebied, maar ik denk dat de beamerkenners meer in AV zitten, dus ik move 'm ff voor je. :)

Move VB --> AV

Verwijderd

Kijk even bij www.htforum.nl, daar zitten de echte kenners ;)

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:37
Het is helemaal afhankelijk van de staat van het apparaat, en natuurlijk de buizen. Hoeveel uur zit er op het chassis? Hoeveel uur op de buizen? Is er een vorm van wear/verkleuring en is dit over het gehele vlak of is er al die tijd op een kleiner vlak geprojecteerd?
Ik heb ze te koop gezien voor 400,-, maar in zeer goeie staat kun je zo rond de 1000,- uitkomen. Maar het is dus erg variabel, en alleen de beoordelen door iemand die 'm echt goed bekeken heeft.
Voor verdere info sluit ik me bij xander_x aan :)

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

branduren verspillen? koop er een nieuwe lamp voor als ie op is en je verkoopt hem vast voor meer dan de lamp kost

Verwijderd

Pixal schreef op 29 augustus 2002 @ 01:03:
branduren verspillen? koop er een nieuwe lamp voor als ie op is en je verkoopt hem vast voor meer dan de lamp kost
dit is een crt..geen lcd...

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Topicstarter
-laat maar- :D

Maar de waarde? iemand hier?

Download my music on SoundCloud

Pagina: 1