G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Dan lijkt mij Kazaa Lite beter, omdat deze de spyware niet eens installeert
Voorkomen is beter dan genezen nietwaar?
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
lite is ''aangepast''
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
ja maar blokt kazaa diet ook dat distributed client gedoe?Waterlelie schreef op 28 augustus 2002 @ 17:02:
nope, je gaat kazaa downen en diet blockt dan de spyware
lite is ''aangepast''
wat ik je wel kan vertellen is dat kazaalite, niet voor 100% werkt.
ik heb nog vaak genoeg popups veroorzaakt door kazaa-lite
eerst kazaa lite installeren en dan kazaa Diet
deze start dan kazaa lite
127.0.0.1 desktop.kazaa.com
127.0.0.1 alpha.kazaa.com
127.0.0.1 shop.kazaa.com
127.0.0.1 www.bonzi.com
127.0.0.1 www.brilliantdigital.com
127.0.0.1 www.b3d.com
127.0.0.1 www.altnetp2p.com
Dan krijg je een 404 ipv. de startpagina met banners en pop-ups. Wat je dus eigenlijk doet is de verzoeken aan een van die adressen niet naar het bijbehorende IP-adres te sturen, maar naar jezelf (localhost=127.0.0.1); wat resulteerd in een 404. Het bestand hosts (geen extensie dus) kan je vinden met behulp van zoeken; want bij elke Windows versie staat 'ie ergens anders.
(Bij 98 in windows\system, bij 2000 in winnt\system32\drivers\etc en bij XP in windows\system32\drivers\etc).
Dat distributed client gedoe zit er ook niet in (tenminste, na ad-aware gedraaid te hebben niet, geen idee of het er daarvoor ook al in zat).
Gratis tip: block met een goede firewall (norton inet security 2002 bijv) port 80 voor Kazaa. Zodoende krijg je geen reclame, geen internet pagina in kazaa (met reclame) en geen pop ups.
daar staat een heel leuk stukkie genaamd "HostsFile"
dan zul je niet meer zoveel last hebben van irri sites
Calvin: You know how Einstein got bad grades as a kid? Well, mine are even worse!
De vraag was welke beter isprinsrob schreef op 28 augustus 2002 @ 18:13:
Je kunt beide gebruiken.
Mother, will they like this song?
Verwijderd
Beste Spooty,
Als ik jou posthistory eens bekijk dan valt het mij op dat je nogal veel antwoorden geeft die totaal geen onderbouwing hebben. Het antwoord hier boven is daar een mooi voorbeeld van, maar ook bijvoorbeeld deze 2 reply's van jou missen elke vorm van onderbouwing:
Verwijderd in "Radeloos na MP 9 installatie!"
Verwijderd in "Welke telefoon?"
Ik vindt het prima dat je reageert, maar doe dit aub wel even onderbouwend. Want waarom zou ik LITE!!! moeten nemen? leg mij dat eens uit. Ook dit zeg ik niet om je te pesten, maar het is een beetje vervelend als er antwoorden worden gegeven waar je eigenlijk niets aan hebt. Snap je?
kweenie waarom, maar omdat je dan gewoon de originele kazaa enzow gebruikt, en support d8 ik ook morpheus en grokster, en als je hem ff registreert voor een dollar, kuje ook nog de startpagina instellen,
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
XXXVI
volgens www.ripe.net is het een kpn ip. ik heb dit ip geblocked in m'n firewall.
ik heb geen trojan ofzo, zeker weten. het gebeurt alleen als kazaa lite aanstaat.
zijn er meer mensen die dit hebben?
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Misschien van de maker (dat is toch ook een Nederlander). Ik heb het net even geprobeerd. Volgens netstat heb ik geen verbinding mat dat IP-adres.Mr.Nobody schreef op 28 augustus 2002 @ 19:30:
hebben jullie ook bij kazaa lite dat ie wilt connecten met ip 194.151.244.66 ?
volgens www.ripe.net is het een kpn ip. ik heb dit ip geblocked in m'n firewall.
ik heb geen trojan ofzo, zeker weten. het gebeurt alleen als kazaa lite aanstaat.
zijn er meer mensen die dit hebben?
Verwijderd
En zo hoort het ookChaser2600 schreef op 28 augustus 2002 @ 17:07:
ik gebruik kazaa lite in combi met Diet
eerst kazaa lite installeren en dan kazaa Diet
deze start dan kazaa lite
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Zoals je al zegt:-Stef- schreef op 28 augustus 2002 @ 23:03:
Mag ik eens horen waarom mensen hier persee geen spyware (van KaZaA) op hun computer willen? Buiten het feit dat het niemand wat aan gaat hoe ik mijn puter gebruik zie ik het nadeel er niet van in. Ik gebruik overigens de Lite-versie toevallig omdat ik die had.
- Privacy
en
- Het onnuttig innemen van werkgeheugen en processortijd. Bovendien kan spyware nogal eens wat 'bijwerkingen' geven.
System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.
Geen ernst dus. Al die ophef over Spyware vind ik zwaar overtrokken. Wat boeit mij het nou of de heren van KaZaA zie wat ik download. En het extra verbruik van werkgeheugen/processor is ook te verwaarlozen.Cerberus schreef op 28 augustus 2002 @ 23:12:
[...]
Zoals je al zegt:
- Privacy
en
- Het onnuttig innemen van werkgeheugen en processortijd. Bovendien kan spyware nogal eens wat 'bijwerkingen' geven.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
You can't have everything. Where would you put it?
Verwijderd
Ik heb hem meteen eraf gepleurd en de oude versie ga ik nu erop zetten.
Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 19:10:
[...]
Beste Spooty,
Als ik jou posthistory eens bekijk dan valt het mij op dat je nogal veel antwoorden geeft die totaal geen onderbouwing hebben. Het antwoord hier boven is daar een mooi voorbeeld van, maar ook bijvoorbeeld deze 2 reply's van jou missen elke vorm van onderbouwing:
Verwijderd in "Radeloos na MP 9 installatie!"
Verwijderd in "Welke telefoon?"
Ik vindt het prima dat je reageert, maar doe dit aub wel even onderbouwend. Want waarom zou ik LITE!!! moeten nemen? leg mij dat eens uit. Ook dit zeg ik niet om je te pesten, maar het is een beetje vervelend als er antwoorden worden gegeven waar je eigenlijk niets aan hebt. Snap je?
haha wat dacht je van
nee :)
mazzel :)
gaaap
hallo en ok
lijntjes
Ik vind het eerlijk gezegd wel leedvermaak, kan er wel om lachen
[ Voor 6% gewijzigd door Beamer op 11-11-2003 00:56 ]
25 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd
Beamer schreef op 11 november 2003 @ 00:56:
[...]
offtopic:
haha wat dacht je van
nee :)
mazzel :)
gaaap
hallo en ok
lijntjes
Ik vind het eerlijk gezegd wel leedvermaak, kan er wel om lachen
Wat dacht je van de datum
Rasheed187: ik ben het helemaal met je eens: onhandig voor die ene keer dat ik KL gebruik dan: voor de Linux iso's
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()