Welke is beter: Kazaa lite of diet kazaa?

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023
Nou, welke vinden jullie beter

Het valt me trouwens tegen dat er haast nix is te vinden op got over diet..(terwijl deze toch de betere schijnt te zijn..)

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Is Diet Kazaa niet dat tooltje om de spyware uit Kazaa te verwijderen?

Dan lijkt mij Kazaa Lite beter, omdat deze de spyware niet eens installeert
Voorkomen is beter dan genezen nietwaar?

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• Waterlelie
nope, je gaat kazaa downen en diet blockt dan de spyware

lite is ''aangepast''

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Verwijderd

ik gebruik kazaalite, geen problemen mee..........en geen spyware.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:52

job

Waterlelie schreef op 28 augustus 2002 @ 17:02:
nope, je gaat kazaa downen en diet blockt dan de spyware

lite is ''aangepast''
ja maar blokt kazaa diet ook dat distributed client gedoe?

wat ik je wel kan vertellen is dat kazaalite, niet voor 100% werkt.
ik heb nog vaak genoeg popups veroorzaakt door kazaa-lite

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ik gebruik kazaa lite in combi met Diet
eerst kazaa lite installeren en dan kazaa Diet
deze start dan kazaa lite

Verwijderd

Ik gebruik Lite naar volle tevredenheid.

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Ik gebruik naar volle tevredenheid KaZaA Lite :); het enige wat ik verder nog heb aangepast is hosts; daar heb ik het volgende aan toegevoegd:

127.0.0.1 desktop.kazaa.com
127.0.0.1 alpha.kazaa.com
127.0.0.1 shop.kazaa.com
127.0.0.1 www.bonzi.com
127.0.0.1 www.brilliantdigital.com
127.0.0.1 www.b3d.com
127.0.0.1 www.altnetp2p.com

Dan krijg je een 404 ipv. de startpagina met banners en pop-ups. Wat je dus eigenlijk doet is de verzoeken aan een van die adressen niet naar het bijbehorende IP-adres te sturen, maar naar jezelf (localhost=127.0.0.1); wat resulteerd in een 404. Het bestand hosts (geen extensie dus) kan je vinden met behulp van zoeken; want bij elke Windows versie staat 'ie ergens anders.
(Bij 98 in windows\system, bij 2000 in winnt\system32\drivers\etc en bij XP in windows\system32\drivers\etc).

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Lite user hier. Perfect hoor. Wanneer Kazaa diet enkelt de spyware tegenhoudt vind ik Lite beter. Deze bevat geen spyware, dus hoef je ook nix tegen te houden (beter voorkomen dan genezen).

Dat distributed client gedoe zit er ook niet in (tenminste, na ad-aware gedraaid te hebben niet, geen idee of het er daarvoor ook al in zat).

Gratis tip: block met een goede firewall (norton inet security 2002 bijv) port 80 voor Kazaa. Zodoende krijg je geen reclame, geen internet pagina in kazaa (met reclame) en geen pop ups.

• W4rlock
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-12-2014
ga eens naar www.kazaalite.nl,
daar staat een heel leuk stukkie genaamd "HostsFile"

dan zul je niet meer zoveel last hebben van irri sites :)

Verwijderd

LITE!!!

• prinsrob
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-07-2023
Je kunt beide gebruiken.

Calvin: You know how Einstein got bad grades as a kid? Well, mine are even worse!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

De vraag was welke beter is :)

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Beste Spooty,

Als ik jou posthistory eens bekijk dan valt het mij op dat je nogal veel antwoorden geeft die totaal geen onderbouwing hebben. Het antwoord hier boven is daar een mooi voorbeeld van, maar ook bijvoorbeeld deze 2 reply's van jou missen elke vorm van onderbouwing:
Verwijderd in "Radeloos na MP 9 installatie!"
Verwijderd in "Welke telefoon?"
Ik vindt het prima dat je reageert, maar doe dit aub wel even onderbouwend. Want waarom zou ik LITE!!! moeten nemen? leg mij dat eens uit. Ook dit zeg ik niet om je te pesten, maar het is een beetje vervelend als er antwoorden worden gegeven waar je eigenlijk niets aan hebt. Snap je? :)

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:36
Ik vind Dietkaza erg fijn (kaza ipv kazaa)
kweenie waarom, maar omdat je dan gewoon de originele kazaa enzow gebruikt, en support d8 ik ook morpheus en grokster, en als je hem ff registreert voor een dollar, kuje ook nog de startpagina instellen,

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Ik ga toch voor Lite. Ik wil in eerste instantie geen spyware. En als dat icm met Diet wel het geval is, dat hoef ik zoizo niet.

Lite werkt goed, doet alles wat ik wil :)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:29
Lite vind ik persoonlijk beter, ik heb geen last van spyware, of lastige popupjes enzo :) Mja verdere onderbouwing heb ik tot mn spijt niet :)

XXXVI

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
hebben jullie ook bij kazaa lite dat ie wilt connecten met ip 194.151.244.66 ?
volgens www.ripe.net is het een kpn ip. ik heb dit ip geblocked in m'n firewall.
ik heb geen trojan ofzo, zeker weten. het gebeurt alleen als kazaa lite aanstaat.

zijn er meer mensen die dit hebben?

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

• Waterlelie
diet zoekt ook uit zichzelf bij voorkeur naar 192 bitrate voor mp3, waar je dit in lite specifiek moet selecteren

• rtgo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05-2025

rtgo

Lemmus Lemmus

Mr.Nobody schreef op 28 augustus 2002 @ 19:30:
hebben jullie ook bij kazaa lite dat ie wilt connecten met ip 194.151.244.66 ?
volgens www.ripe.net is het een kpn ip. ik heb dit ip geblocked in m'n firewall.
ik heb geen trojan ofzo, zeker weten. het gebeurt alleen als kazaa lite aanstaat.

zijn er meer mensen die dit hebben?
Misschien van de maker (dat is toch ook een Nederlander). Ik heb het net even geprobeerd. Volgens netstat heb ik geen verbinding mat dat IP-adres.

Life of a Lemmus Total Hardware 1999

• Waterlelie
hemmm, je hebt btw ok nog kazaa enhance, zie www.free-templates.net/6d/ke

Verwijderd

Chaser2600 schreef op 28 augustus 2002 @ 17:07:
ik gebruik kazaa lite in combi met Diet
eerst kazaa lite installeren en dan kazaa Diet
deze start dan kazaa lite
En zo hoort het ook :7

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:31

-Stef-

Slainthe!

Mag ik eens horen waarom mensen hier persee geen spyware (van KaZaA) op hun computer willen? Buiten het feit dat het niemand wat aan gaat hoe ik mijn puter gebruik zie ik het nadeel er niet van in. Ik gebruik overigens de Lite-versie toevallig omdat ik die had.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• Marijn_S
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
-Stef- schreef op 28 augustus 2002 @ 23:03:
Mag ik eens horen waarom mensen hier persee geen spyware (van KaZaA) op hun computer willen? Buiten het feit dat het niemand wat aan gaat hoe ik mijn puter gebruik zie ik het nadeel er niet van in. Ik gebruik overigens de Lite-versie toevallig omdat ik die had.
Zoals je al zegt:
- Privacy
en
- Het onnuttig innemen van werkgeheugen en processortijd. Bovendien kan spyware nogal eens wat 'bijwerkingen' geven.

System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:31

-Stef-

Slainthe!

Cerberus schreef op 28 augustus 2002 @ 23:12:
[...]

Zoals je al zegt:
- Privacy
en
- Het onnuttig innemen van werkgeheugen en processortijd. Bovendien kan spyware nogal eens wat 'bijwerkingen' geven.
Geen ernst dus. Al die ophef over Spyware vind ik zwaar overtrokken. Wat boeit mij het nou of de heren van KaZaA zie wat ik download. En het extra verbruik van werkgeheugen/processor is ook te verwaarlozen.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• Waterlelie
Die scheit b*onzoBUDDY en andere onINteressante popups

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 08:53

tweakerbee

dus..?

Die spyware laat je computer mooi wel crashen. Tevens wordt hij er een stuk langzamer op (resources anyone?)...

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Vinden jullie de laatste versie van Kazaa Lite ook niet zo irritant werken, dan heb ik het specifiek over het right click menu, "pause all downloads or this download", dit moet je gewoon in 1 keer kunnen selecteren, die mensen snappen ook niks van een goede GUI. |:(

Ik heb hem meteen eraf gepleurd en de oude versie ga ik nu erop zetten. :Y)

• Beamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-08 11:11

Beamer

Return of the legend

Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 19:10:
[...]

Beste Spooty,

Als ik jou posthistory eens bekijk dan valt het mij op dat je nogal veel antwoorden geeft die totaal geen onderbouwing hebben. Het antwoord hier boven is daar een mooi voorbeeld van, maar ook bijvoorbeeld deze 2 reply's van jou missen elke vorm van onderbouwing:
Verwijderd in "Radeloos na MP 9 installatie!"
Verwijderd in "Welke telefoon?"
Ik vindt het prima dat je reageert, maar doe dit aub wel even onderbouwend. Want waarom zou ik LITE!!! moeten nemen? leg mij dat eens uit. Ook dit zeg ik niet om je te pesten, maar het is een beetje vervelend als er antwoorden worden gegeven waar je eigenlijk niets aan hebt. Snap je? :)
offtopic:
haha wat dacht je van
nee :)
mazzel :)
gaaap
hallo en ok
lijntjes
Ik vind het eerlijk gezegd wel leedvermaak, kan er wel om lachen _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Beamer op 11-11-2003 00:56 ]

25 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Beamer schreef op 11 november 2003 @ 00:56:
[...]

offtopic:
haha wat dacht je van
nee :)
mazzel :)
gaaap
hallo en ok
lijntjes
Ik vind het eerlijk gezegd wel leedvermaak, kan er wel om lachen _/-\o_
offtopic:
Wat dacht je van de datum 8)7 :+

Rasheed187: ik ben het helemaal met je eens: onhandig voor die ene keer dat ik KL gebruik dan: voor de Linux iso's :+ (en je hebt goed gezocht naar een ervaringen draadje :P ). Maar een echte discussie zie ik er niet meer uit komen - de versies van nu zijn best anders dan toen. Een nieuw topic over ervaringen met / discussies over verschillende P2P programma's zou ik dan ook geen probleem mee hebben (als het een beetje onderbouwd is natuurlijk, zie ook Garfield hierboven), maar reacties op zo'n oud topic werken vaak niet als er zoveel nieuwere versies uit zijn gekomen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.