Toon posts:

MySQL dood

Pagina: 1
Acties:
  • 322 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister apache 2.0.40 php 4.2.3 en mysql 3.23 geinstalleerd. werkte top, nu heb ik vanmorgen gereboot, mysql laat op bij opstarten van pc want krijg icoon in system tray maar nu is er geen account meer ofzo :S phpmyadmin werkt niet meer en db connectie kan niet gelegd worden,. Me os is XP wat gaat er fout?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 13:40:
Ik heb gister apache 2.0.40 php 4.2.3 en mysql 3.23 geinstalleerd. werkte top, nu heb ik vanmorgen gereboot, mysql laat op bij opstarten van pc want krijg icoon in system tray maar nu is er geen account meer ofzo :S phpmyadmin werkt niet meer en db connectie kan niet gelegd worden,. Me os is XP wat gaat er fout?
geeft mysql nog een foutmelding ofzo :? ik heb geen ervaring met apache en mysql onder windows, maar het zou vast een setting zijn die je "per ongeluk" hebt gedisabled, kortom check je settings!

offtopic:
bah, msn smilies :r :+

[ Voor 0% gewijzigd door Erkens op 13-09-2002 14:32 . Reden: link added ]

Verwijderd

Topicstarter
ja zelf geschreven :P waar kan ik die settings dan vinden?

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 14:35:
ja zelf geschreven :P waar kan ik die settings dan vinden?
onder F1, als je zelf een tutorial heb geschreven weet je toch wel waar die settings zijn :?

Verwijderd

Topicstarter
nee ik weet hoet ik het moet installeren, thats it :S

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 14:39:
nee ik weet hoet ik het moet installeren, thats it :S
conclusie, lees de documentatie :P

Verwijderd

Topicstarter
nou weer heel erg handig dat GoT.... altijd zelfde antwoord :) google... f1... microsoft.com.. search of je wordt gewoon afgekraakt. Nee handig dit! als je het niet weet REPLIE DAN NIET!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 14:44:
nou weer heel erg handig dat GoT.... altijd zelfde antwoord :) google... f1... microsoft.com.. search of je wordt gewoon afgekraakt. Nee handig dit! als je het niet weet REPLIE DAN NIET!
ik weet het wel, alleen onder linux :P maar als je niet eens de moeite neemt om die documentatie door te lezen.... :O

Verwijderd

Topicstarter
Dus je weet het niet want mij vraag gaat over XP en dat staat in mijn topic.... dus waarom replie je dan?

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 14:51:
Dus je weet het niet want mij vraag gaat over XP en dat staat in mijn topic.... dus waarom replie je dan?
/me erkens probeerde te helpen, maar kwam er achter dat je zelf alles voorgekauwt wilt hebben en zelf dus geen ene moer aan wilt doen.
btw de settings verschillen gloof ik niet zo veel.

* Erkens out

Verwijderd

Topicstarter
mazzel....

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Zullen we het gezellig houden? :)

Spooty, als er een reply wordt gegeven die niet in je straatje past, reageer dan gewoon niet :)

B.t.w. erkens weet echt wel waar hij over praat ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Ga idd eens de manual lezen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.