Ik heb gister apache 2.0.40 php 4.2.3 en mysql 3.23 geinstalleerd. werkte top, nu heb ik vanmorgen gereboot, mysql laat op bij opstarten van pc want krijg icoon in system tray maar nu is er geen account meer ofzo
phpmyadmin werkt niet meer en db connectie kan niet gelegd worden,. Me os is XP wat gaat er fout?
geeft mysql nog een foutmelding ofzoVerwijderd schreef op 13 september 2002 @ 13:40:
Ik heb gister apache 2.0.40 php 4.2.3 en mysql 3.23 geinstalleerd. werkte top, nu heb ik vanmorgen gereboot, mysql laat op bij opstarten van pc want krijg icoon in system tray maar nu is er geen account meer ofzophpmyadmin werkt niet meer en db connectie kan niet gelegd worden,. Me os is XP wat gaat er fout?
offtopic:
bah, msn smilies

bah, msn smilies
[ Voor 0% gewijzigd door Erkens op 13-09-2002 14:32 . Reden: link added ]
onder F1, als je zelf een tutorial heb geschreven weet je toch wel waar die settings zijnVerwijderd schreef op 13 september 2002 @ 14:35:
ja zelf geschrevenwaar kan ik die settings dan vinden?
nou weer heel erg handig dat GoT.... altijd zelfde antwoord
google... f1... microsoft.com.. search of je wordt gewoon afgekraakt. Nee handig dit! als je het niet weet REPLIE DAN NIET!
ik weet het wel, alleen onder linuxVerwijderd schreef op 13 september 2002 @ 14:44:
nou weer heel erg handig dat GoT.... altijd zelfde antwoordgoogle... f1... microsoft.com.. search of je wordt gewoon afgekraakt. Nee handig dit! als je het niet weet REPLIE DAN NIET!
Dus je weet het niet want mij vraag gaat over XP en dat staat in mijn topic.... dus waarom replie je dan?
/me erkens probeerde te helpen, maar kwam er achter dat je zelf alles voorgekauwt wilt hebben en zelf dus geen ene moer aan wilt doen.Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 14:51:
Dus je weet het niet want mij vraag gaat over XP en dat staat in mijn topic.... dus waarom replie je dan?
btw de settings verschillen gloof ik niet zo veel.
* Erkens out
Zullen we het gezellig houden? 
Spooty, als er een reply wordt gegeven die niet in je straatje past, reageer dan gewoon niet
B.t.w. erkens weet echt wel waar hij over praat
Spooty, als er een reply wordt gegeven die niet in je straatje past, reageer dan gewoon niet
B.t.w. erkens weet echt wel waar hij over praat
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()