ik weet het, maar wat ik vooral raar vind is dat je geen eens een OW krijgt.Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 20:00:
arjo_kamp: dat is inderdaad jammer
GC en HK word nou eenmaal hard gemodereerd maar als men zich gedraagd zoals de "gemiddelde" sg-user/hk-user kan ik me niet voorstellen dat een moderator daar over valt.
Wat me in SG/HK opvalt is dat als er iets gebeurd in de wereld (voorbeelden te over...) je GOED moet opletten met wat je postAls er niet veel gebeurd in de wereld en je gedraag je met je posts dan mag er ook veel
Clay: Terry GoodkindWet 1 of Wet 2 meen ik?
Ik poste idd in een draadje over buitenlanders, en ik heb daar een heel erg uitgesproken mening over (wat zo zijn redenen heeft, maar hier ga ik verder niet op in), en ik ging toen iets over de schreef, en ik krijg meteen een perm ban.
iemand die zegt dat alle pedo's maar opgehangen moeten worden wordt niks tegen gedaan.
en dan denk ik, okay, een temp ban is op z'n plek evt. maar is nou de hoofd taak de SG of HK in orde houden, of de tech fora.
Iemand die alleen maar post in de SG en HK, en dus geen bijdrage levert aan het idee van GoT wordt niet eens "gestraft".