[PS2] DTM RaceDriver morgen dan eindelijk uit!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mca2 schreef op 03 september 2002 @ 09:52:

Oja, even off topic: zo'n rgb kabel is gewoon super! Kon ik eerst bepaalde lettertjes geen eens ontcijferen, nu is alles superstrak en mooi! En dat voor 12,50, das geen geld.
Zeker met Gt3 en het Tokyo circuit ,bijv. met refelectie van de zon lijkt het net echt.

Maar is DTM een soort carriere-race spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 14:42

dominic

will code for food

Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 12:14:
[...]

Zeker met Gt3 en het Tokyo circuit ,bijv. met refelectie van de zon lijkt het net echt.

Maar is DTM een soort carriere-race spel?
Jep, net als V-Rally 3 eigenlijk..

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
mca2 schreef op 03 september 2002 @ 09:52:

Oja, even off topic: zo'n rgb kabel is gewoon super! Kon ik eerst bepaalde lettertjes geen eens ontcijferen, nu is alles superstrak en mooi! En dat voor 12,50, das geen geld.
Waar heb je die kabel vandaan? Evt directe link?? Bv. bij GT3 bij upgraden kan ik die lettertjes ook maar heel moeilijk lezen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 13:23
Waar heb je die kabel vandaan? Evt directe link?? Bv. bij GT3 bij upgraden kan ik die lettertjes ook maar heel moeilijk lezen :(
Gewoon een of ander noname kabelding, zal de verpakking vanavond eens bekijken. Merk maakt niet zoveel uit lijkt me. Deze heeft ook nog rgb/av switch. Kun je nog av mode doen, waar dat goed voor is weet ik niet, rgb is veel mooier.

Gekocht bij een of ander wazig ps2/xbox/cube gamez winkeltje hiero.

Deze dus:
Top 20 Games
Korevaarstr 14
2311JV Leiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Net demo van DTM gespeelt, en die viel me echt super mee.. Na al dat negatieve gedoe over graphics vond ik deze eigenlijk behoorlijk goed, en die gameplay is :9 Enige nadeel is idd dat de baan af en toe een paar 100 meter voor je niet helemaal goed zichtbaar is, maar daar is mee te leven.

Maar dan Hot Pursuit 2 demo.... Wat een spel!! :9~ Graphics zijn super en gameplay ook perfect.. Super gave extra dingen allemaal, extra weggetjes, helicopters, roadblocks, actie echt vet!! Enige nadeel is wel dat de FPS wat matig was, zeker nadat ik deze vlak na DTM speelde.. Hij loopt niet zo lekker vloeiend en soepel als DTM.. Hoop dat dat in de final versie nog verbeterd wordt.. Maar wel zeker een game om naar uit te kijken!!

Downforce trouwens ook geen slecht spel.. Ook zeer mooie graphics, alleen totaal niet realistisch, moet je echt van houden (ik niet zo, maar goed).. Das echt zo'n speelhal-formule1-racer...

Maar ik zal van het weekend wel ff bij de Games&Zo hiero om een RGB kabeltje gaan vragen, thanks voor het advies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Waarom is er trouwens geen groot PS2 topic?? Lijkt me handiger om dat soort dingen te bespreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-09 17:15
devv05 schreef op 03 september 2002 @ 17:46:

Maar dan Hot Pursuit 2 demo.... Wat een spel!! :9~ Graphics zijn super en gameplay ook perfect.. Super gave extra dingen allemaal, extra weggetjes, helicopters, roadblocks, actie echt vet!! Enige nadeel is wel dat de FPS wat matig was, zeker nadat ik deze vlak na DTM speelde.. Hij loopt niet zo lekker vloeiend en soepel als DTM.. Hoop dat dat in de final versie nog verbeterd wordt.. Maar wel zeker een game om naar uit te kijken!!
Die Hot Pursuit demo is echt mega vet ja!!! :D Ik heb die demo DVD
al helemaal grijs gedraait ( en ik heb m' pas een paar dagen ) :P

Dat spel ga ik denk ik zeker kopen, ben benieuwd wanneer ie uitkomt :)

Maar inderdaad, waarom is er geen groot PS2 topic :? Zit ik ook al een tijdje op
te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
^MRT schreef op 03 september 2002 @ 18:05:
[...]

Die Hot Pursuit demo is echt mega vet ja!!! :D Ik heb die demo DVD
al helemaal grijs gedraait ( en ik heb m' pas een paar dagen ) :P

Dat spel ga ik denk ik zeker kopen, ben benieuwd wanneer ie uitkomt :)

Maar inderdaad, waarom is er geen groot PS2 topic :? Zit ik ook al een tijdje op
te wachten :)
Open 'm dan :D

Maaruh, vind je ook niet dat ie nog niet helemaal lekker vloeiend loopt als GT3 en DTM?? Tis natuurlijk niet de officiële versie, maar hoop toch wel dat dat iets beter gaat worden.. Zou erg zonde zijn anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
Waarom is er trouwens geen groot PS2 topic?? Lijkt me handiger om dat soort dingen te bespreken?
Handig? Ik word altijd een beetje wanhopig van die 'het grote ... topic'. Er lopen vaak meerdere discussies door elkaar heen en als het een beetje loopt moet je een antwoord gevonden met search zoeken in 35 pagina's. Nee dan liever gewoon losse specifieke topics (ik zit vast in MGS2, welke rgb kabel, wat vind jij van Gt3 etc).

Maar dasmijn idee.

Enniewee, back to topic, wat vond men van mijn ideeen over DTM een pagina terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
mca2 schreef op 03 september 2002 @ 18:42:
[...]

Handig? Ik word altijd een beetje wanhopig van die 'het grote ... topic'. Er lopen vaak meerdere discussies door elkaar heen en als het een beetje loopt moet je een antwoord gevonden met search zoeken in 35 pagina's. Nee dan liever gewoon losse specifieke topics (ik zit vast in MGS2, welke rgb kabel, wat vind jij van Gt3 etc).

Maar dasmijn idee.

Enniewee, back to topic, wat vond men van mijn ideeen over DTM een pagina terug?
Sorry nog ff offtopic.. Maar ik heb vaak genoeg dingen die ik graag ff wil weten, bv een mening of advies oid, maar wat niet echt meteen een topic waard is.. Daarvoor zijn dat soort topics juist heel handig.. Er kan toch gewoon nog steeds een apart topic voor bv DTM komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Bij deze dus geopend:

Het grote PS2 topic

have fun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
Ja, mooie boel is dat. Is er een PS2 topic heeft gelijk niemand het meer over DTM. Kortom nog meer mensen meningen of opmerkingen over dit spel? En dan wat meer dan alleen maar het zuigt of het is gaaf. Zie bijvoorbeeld vorige pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:02
Mijn broertje vind het verschrikkelijk kut, maar dat ligt er eerder aan dat hij de races niet wint en begint hij te flippen, dat het niet realistisch is en dat die gasten hem steeds van baan rammen :D
Wordt hij kwaad zet PS2 uit, en na 5-10 min zet hij hem weer aan om toch maar verder te spelen, is dus verslavend ;) :P

Erg leuk om hem er achter te zien zitten. :D

• .GoO
De demo vond ik iig erg gaaf.. Grafisch viel het me erg mee.. Misschien koop ik 'm binnenkort nog wel.. Alleen volgens mij kan je bij de demo niet van view wisselen?? Alleen maar in de auto...

• DjMark
  • Laatst online: 16:08
View wisselen in de volledige versie gaat met driehoekje.

Ik vind het trouwens echt wel een vetr spel!
Het is gewoon echt lekker racen.
Het is zeker geen pefect spel, maar ik vind hem zeker het kopen waard.

• mca2
Is iemand er trouwens al achter hoe je tijdens een seizoen kan saven? Als ik in een race seizoen zit kom ik na de race in de pitbox. En het is daar (voor mij) onmogelijk dan terug te gaan naar hq om later weer eens verder te gaan. Ik moet eerst het hele seizoen afmaken.

• DjMark
  • Laatst online: 16:08
mca2 schreef op 05 september 2002 @ 12:24:
Is iemand er trouwens al achter hoe je tijdens een seizoen kan saven? Als ik in een race seizoen zit kom ik na de race in de pitbox. En het is daar (voor mij) onmogelijk dan terug te gaan naar hq om later weer eens verder te gaan. Ik moet eerst het hele seizoen afmaken.
Bij mij vraagt hij automatische om te saven na iedere 2 races. en aan het einde van hejt seizoen
Pagina: 1 2 Laatste