Wie gaat hem halen?
Ik in ieder geval wel!
Ik in ieder geval wel!
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
klopt.DjMark schreef op 27 augustus 2002 @ 11:56:
Maar, Graphics zijn niet het belangrijkst.
Het gaat om de Gameplay!
En volgens de reviews is die helemaal top!
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Je wil toch niet zeggen dat de performance van de PS2 nu al achterhaald isschnumi schreef op 27 augustus 2002 @ 11:45:
moet je niet schrikken van de graphics he.Door de complexe auto's (schademodel) zijn de graphics flink naar beneden gegaan (soms dacht ik dat ik een PSX game zag). Ben benieuwt of hij goed rijdt enz.
-edit: sorry, misschien iets té aggresief-Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 12:35:
[...]
Je wil toch niet zeggen dat de performance van de PS2 nu al achterhaald is
Ben ik ff blij met me pctje...
[ Voor 0% gewijzigd door dominic op 27-08-2002 12:41 . Reden: edit ]
Hmm ik had de ingame-filmpjes nog eens bekeken (Die met het playstation2 logo constant in beeld) en daar vond ik de graphics toch behoorlijk goed hoor. Het enige dat mij opviel was dat de banen nogal kaal zijn: weinig objecten etc..schnumi schreef op 27 augustus 2002 @ 12:13:
[...]
klopt.maar je wilt toch niet een PSX plaatje hebben in deze tijd??
Er schijnt op sommige plaatsen gigantisch veel pop-up te zijn ook jammer.
trouwens zandvoort erin is natuurlijk.
Volgens geruchten komt er ook nog een GC versie dus mag ik hopen dat hij daar grafisch iets opgepompt word.DinoPK schreef op 27 augustus 2002 @ 13:16:
De resolutie en aliasing van de graphics vallen een beetje tegen, echter de schademodellen zijn weer onovertroffen. En het spel krijgt een 9 van PSW, een blad waar ik het bijna altijd mee eens ben
Het gaat inderdaad om de gameplay. Wacht maar tot je Colin McRae 3 ziet, dat ziet er op het moment ook alleszins goed uit, alleen de gameplay zal wel weer top worden.
Nou maar hopen dat DTM er het weekend nog is, en dat ik eindelijk na een maand mijn PS2 weer eens terugkrijg (de power knop van de saturn is welgeteld 10 keer aangeraakt, en dat is aan en uit... (kan mij verrassend genoeg opeens niet meer zo heel erg boeien, snes is toch leuker))
En anders hebben we DjMark nog wel
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
PSN-id: Chrasher
Moet je een keer GT3 spelen, daar kan echt geen PC tegenopRaimond schreef op 27 augustus 2002 @ 13:48:
Ik wacht wel tot ie op de PC is, want racegames op de PS2 vind ik niet lekker spelen.
moet ik alleen nog wel ff een DVD-rom kopen....
Ik heb vorig jaar een PS2 GT3 pack gekochtdevv05 schreef op 27 augustus 2002 @ 19:21:
[...]
Moet je een keer GT3 spelen, daar kan echt geen PC tegenop
Verwijderd
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ga jij nou maar F1 2OO2 oefenen daar heb je je handen al vol aan
Waar heb je die reviews gelezen?dominicbout schreef op 28 augustus 2002 @ 11:11:
Pff begin eigenlijk een beetje te twijfelen. Heb wat reviews gelezen van mensen die hem vandaag gekocht hebben (geen nederlandse trouwens) en bijna iedereen zegt dat het grafisch gezien niet mooi is.. Op zich wel jammer, ik weet dat het mij ook het meeste om gameplay gaat maar het baart me gewoon zorgen omdat CMR3 dezelfde grafische engine gebruikt.
Er schijnt hier en daar zelfs verlies in framerate te zijn wat resulteert in zichtbare schokken..
Twijfeldetwijfel..
Had gewoon gegoogled op 'race driver review' en daaruit kwamen een aantal reviews (ook op fora) van vandaag.
Hij is echt super goed. De graphics zijn niet die van GT3, maar dat wordt meer dan goed gemaakt door de storyline, schade, het aantal circuits...
Ik vind hem leuker dan GT3. Ik zeg erbij dat de graphics minder mooi zijn, maar het leuke is dat je auto helemaal uit elkaar kan .
Een echte aanrader!!
en nog wat meer reacties.. meeste wel behoorlijk positief, maar graphics zijn dus blijkbaar zoals verwacht niet van GT3 kwaliteit..-echte racesfeer in dat spel, 1 grote fout maken is einde winkansen! Daar houd ik wel van, da's realistisch!
-grafisch is 'ie maar net op het randje, als er bijvoorbeeld meerdere auto's op het scherm zijn vertraagt het beeld. dat gebeurt met name tijdens de replays heel vaak! maar verder prima sfeertje in dat spel en het geluid is ook helemaal top!!
Post ff pics + review zodra je meer weet plzAlbinoraptor schreef op 28 augustus 2002 @ 13:09:
Heb hem maar meteen gehaald alleen zit nu op uni en kan dus nog niets proberen
Zal ik vanavond doen, alleen pics word moeilijk
Verwijderd
Verwijderd
Euh.... Nog niet in het menu gekeken??? Daar ken je het naar kmph zetten....agentorangina schreef op 28 augustus 2002 @ 22:55:
[...]
hebben jullie ook gemerkt dat ze daar in een droomwereld leven waar iedereen miles als maat gebruikt ? [...]
Verwijderd
eeehh... heb je miss ooit in et eerste menu *grand Turismo mode* geselect?Raimond schreef op 27 augustus 2002 @ 19:55:
[...]
Ik heb vorig jaar een PS2 GT3 pack gekocht![]()
toen ik hier dat grote GT3 topic had gelezen wilde ik ook een PS2 hebben, speciaal voor GT3 maar toen ontdekte ik dat het eigenlijk gewoon een klotespel is.
Gelukkig zijn er nog zat goeie games uitgekomen dus ik heb geen spijt van de aankoop, maar racegames koop ik niet meer op de PS2; die speel ik gewoon weer op de PC met mn stuur.
Bovendien ben ik een simracer en ik vond GT3 toch nog wel arcade-achtig, vooral omdat ik meer houd van simracers die daadwerkelijk raceseries nabootsen zoals F1 sims (of nu dus DTM e.a. toerwagens).
Ik OOK!devv05 schreef op 28 augustus 2002 @ 23:12:
ik zit nog te twijfelen.. Maar ik wil PICS!!!
Ja duurde bij mij ook 1,5 week voordat ik GT Mode ontdekteVerwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 23:13:
[...]
eeehh... heb je miss ooit in et eerste menu *grand Turismo mode* geselect?
hoezoo gameplay.. het blijft leuk om van nix al die races te winnen. nieuwe auto's te kopen, op te voeren verkopen etc..
dus voortaam inpv arcade mode grand tourismo mode kiezen
tip van de dag
Verwijderd
Hoe doe je dat met een PS2 spel??devv05 schreef op 28 augustus 2002 @ 23:12:
ik zit nog te twijfelen.. Maar ik wil PICS!!!
Verwijderd
TV-kaart, digitale camera WHATEVER
Luilak, net alsof er geen previews/reviews van dit spel te vinden zijn. Kijk maar eens op:TV-kaart, digitale camera WHATEVER
lees de draad voordat je blaat.. het staat al een keer genoemd..s_roubos schreef op 28 augustus 2002 @ 23:48:
[...]
Luilak, net alsof er geen previews/reviews van dit spel te vinden zijn. Kijk maar eens op:
www.gamers.nl
www.dimensionplus.nl
www.gamesdomain.com
etc. etc. etc.
Je moet dit spel niet kopen voor zijn grafische kwaliteiten. Want, die zijn er gewoon niet. Vrij simpel. Het spel valt gewoon weg tegen GT3.devv05 schreef op 29 augustus 2002 @ 00:11:
Ja maar ik wil 'echte' screens.. Niet van die preview screens.. Die zijn toch altijd weer iets anders
Verwijderd
Je mag ze me mailen, dan gooi ik ze op m'n homepage.Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 10:18:
Ik was nog even te vertellen ik wil wel wat foto`s knippen maar ik heb geen ftp ofzo waar ik ze op kan zetten als iemand een plek heeft dan schiet ik er wel een paar
[ Voor 3% gewijzigd door Fuelke op 05-10-2019 09:52 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
[ Voor 0% gewijzigd door pasajo op 29-08-2002 12:02 . Reden: GTA 3 is trouwens ook niet al te mooi op de ps2.... maar speelt wel veeeel beter dan de pc versie. ;) ]
Vanavond weet je hetDinoPK schreef op 29 augustus 2002 @ 12:00:
Het zal mij benieuwen, graphics zijn niet zo belangrijk (ook al kan de ps2 beter), gameplay, AI, spelervaring en gevoel van snelheid, daar draait het om.
Zeker qua graphics kan de ps2 echt niet beter dan de Ome Bill Doos hoor. Puur qua hardware wordt de ps2 in de pan gehakt (mag ook wel; de Ome Bill Doos is veel later op de markt gekomen) ....DinoPK schreef op 29 augustus 2002 @ 12:00:
Wat ik mij eigenlijk afvraag is of de xbox versie wel het spel op een beetje resolutie kan draaien. De PS2 kan gt3 makkelijk aan, ook al zijn de dtm models vrij zwaar door het schade model, toch moet het redelijk kunnen draaien.
Het zal mij benieuwen, graphics zijn niet zo belangrijk (ook al kan de ps2 beter), gameplay, AI, spelervaring en gevoel van snelheid, daar draait het om.
Dat de xbox grafisch sterker is , vind ik logisch (in de pan hakken kan je niet van spreken, GT3 is altijd een goed wederantwoordddZ schreef op 29 augustus 2002 @ 12:45:
[...]
Zeker qua graphics kan de ps2 echt niet beter dan de Ome Bill Doos hoor. Puur qua hardware wordt de ps2 in de pan gehakt (mag ook wel; de Ome Bill Doos is veel later op de markt gekomen) ....
Klopt, maar het is gewoon jammer dat de codies niet meer eruit halen want de ps2 kan veel meer dan dat ze nu laten zien grafisch gezien.. En da's gewoon.. ..jammerddZ schreef op 29 augustus 2002 @ 12:45:
[...]
Zeker qua graphics kan de ps2 echt niet beter dan de Ome Bill Doos hoor. Puur qua hardware wordt de ps2 in de pan gehakt (mag ook wel; de Ome Bill Doos is veel later op de markt gekomen) ....
Ze staan nu dus online, ivm met de grootte van de pics staan ze niet tssn [img] tags.Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 10:18:
Ik was nog even te vertellen ik wil wel wat foto`s knippen maar ik heb geen ftp ofzo waar ik ze op kan zetten als iemand een plek heeft dan schiet ik er wel een paar
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Fuelke schreef op 29 augustus 2002 @ 14:16:
[...]
Ze staan nu dus online, ivm met de grootte van de pics staan ze niet tssn [img] tags.
http://users.pandora.be/fuelke/RD_PS2_01.jpg
http://users.pandora.be/fuelke/RD_PS2_02.jpg
http://users.pandora.be/fuelke/RD_PS2_03.jpg
http://users.pandora.be/fuelke/RD_PS2_04.JPG
http://users.pandora.be/fuelke/RD_PS2_05.JPG
http://users.pandora.be/fuelke/RD_PS2_06.JPG
http://users.pandora.be/fuelke/RD_PS2_07.JPG
http://users.pandora.be/fuelke/RD_PS2_08.jpg
Ik heb het over de hardware (jij noemt gt3 als voorbeeld) ...DinoPK schreef op 29 augustus 2002 @ 13:02:
[...]
Dat de xbox grafisch sterker is , vind ik logisch (in de pan hakken kan je niet van spreken, GT3 is altijd een goed wederantwoord) , maar ik vraag mij af hoe de coding skills van codemasters zijn. Op de ps2 in ieder geval niet zo goed, terwijl DTM op de pc een ps2 port zou worden. Blijkbaar niet ....
Maar ik zie het vanavond wel, inderdaad!
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door pasajo op 29-08-2002 21:45 . Reden: typo ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Verwijderd
Als dit ingame is en er echt zo uitziet (als GT3 dus), ga ik hem morgen of maandag ook halen!devv05 schreef op 30 augustus 2002 @ 12:47:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ziet het spel er zo uit?? want die screens vind ik toch niet echt lelijk
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
RGB kabel, verschil is erg groot.devv05 schreef op 31 augustus 2002 @ 16:54:
Ik heb nu gewoon de standaard kabel die bij de ps2 zit.. wat voor kabels zijn er nog meer, hoe duur, waar, en merk je echt verschil?
Verwijderd
Bij www.dimensionplus.nl kan je de Blaze Gold Cable (oid) voor Ps2 kopen ,die heb ik ook.Maakt je beeld véél scherper ,een aanrader.devv05 schreef op 31 augustus 2002 @ 16:54:
Ik heb nu gewoon de standaard kabel die bij de ps2 zit.. wat voor kabels zijn er nog meer, hoe duur, waar, en merk je echt verschil?
Die kabel heb ik zelf ook, een wereld van verschil. Geen lelijke kartels meer langs kleurvlakken, veel scherper beeld dus.. Check wel ff of je TV ondersteuning biedt voor RGB modus..Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 01:46:
[...]
Bij www.dimensionplus.nl kan je de Blaze Gold Cable (oid) voor Ps2 kopen ,die heb ik ook.Maakt je beeld véél scherper ,een aanrader.
Verwijderd
Je hebt alleen een scart aansluiting nodig.Prijs was volgens mij €27,50,- maar ik kan het fout hebben.Denk niet dat ze het bij normale winkels hebben maar bij dimplus is gewoon makkelijk bestellen.devv05 schreef op 01 september 2002 @ 15:05:
Wat voor aansluiting moet je dan hebben, en wat kost zoiets?? Hebben ze het ook bij 'normale' winkels, Dixons ofzo?
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
De ps2 is niet slecht, maar een beetje moeilijk om voor te programmeren. Dat zag je wel in het begin, toen konden developers moeilijk de Anti Aliasing proggen. Nu is dat wel anders, en worden de games op de ps2 grafisch beter en groter.FastBunny schreef op 01 september 2002 @ 16:29:
Lijkt me meer aan de makers te liggen dan de PS2, als je ziet dat GT3 en zeker GT3 Concept super mooi zijn moet het minimaal dezelfde kwalitiet kunnen hebben. zo 'slecht' is de ps2 niet lijkt me.
What a fine day for Science! | Specs
Verwijderd
Kartels hoort op de dag van vandaag niet meer op de Ps2.Huntor schreef op 01 september 2002 @ 20:18:
[...]
De ps2 is niet slecht, maar een beetje moeilijk om voor te programmeren. Dat zag je wel in het begin, toen konden developers moeilijk de Anti Aliasing proggen. Nu is dat wel anders, en worden de games op de ps2 grafisch beter en groter.
http://www.futuremax.nl/psx2kabels.htm staan verschillende soorten kabels, allemaal minder als 10 euro?? En ik dacht dat Sony zelf ook losse kabels had??Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 15:23:
[...]
Je hebt alleen een scart aansluiting nodig.Prijs was volgens mij €27,50,- maar ik kan het fout hebben.Denk niet dat ze het bij normale winkels hebben maar bij dimplus is gewoon makkelijk bestellen.
Verwijderd
Verwijderd
Helemaal met Monkeyk eens, mag wel es wat vriendelijker gezegd worden
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq