[PS2] DTM RaceDriver morgen dan eindelijk uit!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:08
Wie gaat hem halen?

Ik in ieder geval wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Laatst online: 30-09 17:15
ik heb er vanalles over gelezen op gamers.nl,
maar zo'n mega spel lijkt het me niet... :{

ik wacht eerst maar even af op een demotje ofzo,
dan zie ik verder wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

moet je niet schrikken van de graphics he. :Y) Door de complexe auto's (schademodel) zijn de graphics flink naar beneden gegaan (soms dacht ik dat ik een PSX game zag). Ben benieuwt of hij goed rijdt enz. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me een topspel, veel echte circuits, DTM wagens, enz... Potentieel is er zeker!

Graphics zijn idd een verhaal apart, sommige foto's zijn geweldig, andere zijn een heel stuk minder.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
Maar, Graphics zijn niet het belangrijkst.
Het gaat om de Gameplay!
En volgens de reviews is die helemaal top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

DjMark schreef op 27 augustus 2002 @ 11:56:
Maar, Graphics zijn niet het belangrijkst.
Het gaat om de Gameplay!
En volgens de reviews is die helemaal top!
klopt. :) maar je wilt toch niet een PSX plaatje hebben in deze tijd?? :) Er schijnt op sommige plaatsen gigantisch veel pop-up te zijn ook jammer.

trouwens zandvoort erin is natuurlijk. :9

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:08

Ace

Happy Happy Joy Joy

De graphics zijn idd wat 'jaggie' hier en daar en er is inderdaad wat popup.

Maar, de gameplay :9~ maakt dit meer dan goed. De story mode is leuk vezonnen, met amusante clips vlak voordat je aan een race gaat beginnen. Je begint bij een vrij simpel team, wanneer je goed finished aan het einde van het seizoen krijg je aanbiedingen van andere (betere) teams.

Afhankelijk van hoe je dat seizoen rijdt krijg je dus weer betere of slechtere aanbiedingen. Zo kan je dus zelf uitmaken in welke leagues je wil meerijden voordat je naar de volgende tier gaat (bij 130 championship points, en daar moet je aardig voor door kunnen rijden :) )

Het packracing/close racing is echt geweldig. De AI vind ik ook erg goed, soms rij je gewoon 3 man breed op een bocht af met 200kmph en dan maar kijken wie het lef heeft om het laatst te remmen :P

Schademodel is zeer goed, je voorganger's achterbumper eraf rijden tijdens een inhaalactie geeft toch wel duidelijk aan dattie opzij had moeten gaan. Schijnt ook dat ze in een volgende race dan minder blij met je zijn maar daar heb ik nog weinig van gemerkt.

Als minpuntje zou ik de besturing moeten noemen, je moet vooral in de bochten zelfs met de analoge stick aardig wat 'tikken' om een bocht door te sturen. Met 1 vloeiende beweging is het mij helaas niet gelukt. Een stuurtje zou dit probleem verhelpen waarschijnlijk.

Echt een top race game zoals we van Codemasters in de ToCa serie mochten vewachten, en wanneer van de week het origineel uitkomt ga ik die ook zeker weten halen (alleen al om het feit dat dit copy verschrikkelijk traag laadt om 1 of andere vreemde reden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 27 augustus 2002 @ 11:45:
moet je niet schrikken van de graphics he. :Y) Door de complexe auto's (schademodel) zijn de graphics flink naar beneden gegaan (soms dacht ik dat ik een PSX game zag). Ben benieuwt of hij goed rijdt enz. :)
Je wil toch niet zeggen dat de performance van de PS2 nu al achterhaald is :?
Ben ik ff blij met me pctje... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 14:42

dominic

will code for food

Verwijderd schreef op 27 augustus 2002 @ 12:35:
[...]

Je wil toch niet zeggen dat de performance van de PS2 nu al achterhaald is :?
Ben ik ff blij met me pctje... :7
-edit: sorry, misschien iets té aggresief-

[ Voor 0% gewijzigd door dominic op 27-08-2002 12:41 . Reden: edit ]

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic

dominic

will code for food

schnumi schreef op 27 augustus 2002 @ 12:13:
[...]

klopt. :) maar je wilt toch niet een PSX plaatje hebben in deze tijd?? :) Er schijnt op sommige plaatsen gigantisch veel pop-up te zijn ook jammer.

trouwens zandvoort erin is natuurlijk. :9
Hmm ik had de ingame-filmpjes nog eens bekeken (Die met het playstation2 logo constant in beeld) en daar vond ik de graphics toch behoorlijk goed hoor. Het enige dat mij opviel was dat de banen nogal kaal zijn: weinig objecten etc..

Maar ik ga hem zeker weten halen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
De resolutie en aliasing van de graphics vallen een beetje tegen, echter de schademodellen zijn weer onovertroffen. En het spel krijgt een 9 van PSW, een blad waar ik het bijna altijd mee eens ben ;)

Het gaat inderdaad om de gameplay. Wacht maar tot je Colin McRae 3 ziet, dat ziet er op het moment ook alleszins goed uit, alleen de gameplay zal wel weer top worden.

Nou maar hopen dat DTM er het weekend nog is, en dat ik eindelijk na een maand mijn PS2 weer eens terugkrijg (de power knop van de saturn is welgeteld 10 keer aangeraakt, en dat is aan en uit... (kan mij verrassend genoeg opeens niet meer zo heel erg boeien, snes is toch leuker))

En anders hebben we DjMark nog wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Laatst online: 16:39

Raimond613

Simracer

Ik wacht wel tot ie op de PC is, want racegames op de PS2 vind ik niet lekker spelen.

moet ik alleen nog wel ff een DVD-rom kopen....

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

DinoPK schreef op 27 augustus 2002 @ 13:16:
De resolutie en aliasing van de graphics vallen een beetje tegen, echter de schademodellen zijn weer onovertroffen. En het spel krijgt een 9 van PSW, een blad waar ik het bijna altijd mee eens ben ;)

Het gaat inderdaad om de gameplay. Wacht maar tot je Colin McRae 3 ziet, dat ziet er op het moment ook alleszins goed uit, alleen de gameplay zal wel weer top worden.

Nou maar hopen dat DTM er het weekend nog is, en dat ik eindelijk na een maand mijn PS2 weer eens terugkrijg (de power knop van de saturn is welgeteld 10 keer aangeraakt, en dat is aan en uit... (kan mij verrassend genoeg opeens niet meer zo heel erg boeien, snes is toch leuker))

En anders hebben we DjMark nog wel :P
Volgens geruchten komt er ook nog een GC versie dus mag ik hopen dat hij daar grafisch iets opgepompt word. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
Ik heb iig erg veel zin in een goed racespel van codemasters!
Kan haast niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

* Kez wacht ff de reacties af,komen de komende tijd meer spellen die ik wil(PES2,GTA-VC en dus Race driver) maar ze allemaal kopen doe ik niet :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:55

Chrasher

Tevree met z'n PS5

In Den Haag is hij vandaag al gesignaleerd. (Gameshop) :)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DTM rulez..can't wait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Raimond schreef op 27 augustus 2002 @ 13:48:
Ik wacht wel tot ie op de PC is, want racegames op de PS2 vind ik niet lekker spelen.

moet ik alleen nog wel ff een DVD-rom kopen....
Moet je een keer GT3 spelen, daar kan echt geen PC tegenop :9~

Maar ik wacht wel ff op de eerste reviews en screenshots en meningen voordat ik m wel of niet koop.. Wil over een week ook Need For Speed: HP2 halen en nog een heleboel andere (Jax & Daxter plat.)... Dus degene die 'm kopen, geef morgen ff zoveel mogelijk info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Laatst online: 16:39

Raimond613

Simracer

devv05 schreef op 27 augustus 2002 @ 19:21:
[...]

Moet je een keer GT3 spelen, daar kan echt geen PC tegenop :9~
Ik heb vorig jaar een PS2 GT3 pack gekocht ;)

toen ik hier dat grote GT3 topic had gelezen wilde ik ook een PS2 hebben, speciaal voor GT3 maar toen ontdekte ik dat het eigenlijk gewoon een klotespel is.

Gelukkig zijn er nog zat goeie games uitgekomen dus ik heb geen spijt van de aankoop, maar racegames koop ik niet meer op de PS2; die speel ik gewoon weer op de PC met mn stuur.
Bovendien ben ik een simracer en ik vond GT3 toch nog wel arcade-achtig, vooral omdat ik meer houd van simracers die daadwerkelijk raceseries nabootsen zoals F1 sims (of nu dus DTM e.a. toerwagens).

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een tegek spel alleen grafisch val het wat tegen, maarja wat wil 14 wagens op een track en allemaal schade model tja dat kost wa grafisch kracht.
Maar het raced als een tiet, het is een verslavend spel ik ben er al een hele tijd mee bezig en het verveelt nog niet wat ik meestal wel snel heb.

ik kan het alleen maar aanraden.

Het is geen GT3 maar dat werd ook te moeilijk als je te ver kwam.

ik heb al een Mercedes clk DTM >:) >:)

ga weer racen mazzel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Tripple post? Hoe krijg je dat voor elkaar, en dan nog met een quote erin? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
* Goingin wacht wel op de pc versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:19
Net even wat gespeeld... en een zware tegenvaller. Het is weer net zoals Toca 3, dus weg met het hyperrealistische racen van Toca 1 en 2. Vooral Toca 2 was super, daar moest je echt nauwkeurig racen of je spinde.

DTM is meer arcade... maar het is weinig vergevingsgezind. Een fout en je kan het vergeten om nog te winnen... en ik krijg pijn in mijn poten van het indrukken van X om te gassen, mijn controller is een beetje brak (hoewel bij GT3 nooit problemen). Over het algemeen: aardig, maar niet voor lang denk ik. Dit had een nieuwe Toca 2 moeten worden, maar is een nieuwe Toca 3 geworden. Zonde. Dan maar wachten op Colin McRae 3, als die ook brak is dan heb ik het wel gehad met Codies.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PICS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 12:08

Ace

Happy Happy Joy Joy

Goingin schreef op 27 augustus 2002 @ 21:38:
* Goingin wacht wel op de pc versie
Ga jij nou maar F1 2OO2 oefenen daar heb je je handen al vol aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Morgen iig verslag en pics posten!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic

dominic

will code for food

Pff begin eigenlijk een beetje te twijfelen. Heb wat reviews gelezen van mensen die hem vandaag gekocht hebben (geen nederlandse trouwens) en bijna iedereen zegt dat het grafisch gezien niet mooi is.. Op zich wel jammer, ik weet dat het mij ook het meeste om gameplay gaat maar het baart me gewoon zorgen omdat CMR3 dezelfde grafische engine gebruikt.

Er schijnt hier en daar zelfs verlies in framerate te zijn wat resulteert in zichtbare schokken..

Twijfeldetwijfel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
dominicbout schreef op 28 augustus 2002 @ 11:11:
Pff begin eigenlijk een beetje te twijfelen. Heb wat reviews gelezen van mensen die hem vandaag gekocht hebben (geen nederlandse trouwens) en bijna iedereen zegt dat het grafisch gezien niet mooi is.. Op zich wel jammer, ik weet dat het mij ook het meeste om gameplay gaat maar het baart me gewoon zorgen omdat CMR3 dezelfde grafische engine gebruikt.

Er schijnt hier en daar zelfs verlies in framerate te zijn wat resulteert in zichtbare schokken..

Twijfeldetwijfel..
Waar heb je die reviews gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic

dominic

will code for food

DjMark schreef op 28 augustus 2002 @ 11:28:
[...]

Waar heb je die reviews gelezen?
Had gewoon gegoogled op 'race driver review' en daaruit kwamen een aantal reviews (ook op fora) van vandaag.

Of check het DTM race driver forum op de officiele website..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic

dominic

will code for food

Kan iemand trouwens die het spel al heeft hier ff wat screens neerknallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Playstation.nl forum:
Hij is echt super goed. De graphics zijn niet die van GT3, maar dat wordt meer dan goed gemaakt door de storyline, schade, het aantal circuits...
Ik vind hem leuker dan GT3. Ik zeg erbij dat de graphics minder mooi zijn, maar het leuke is dat je auto helemaal uit elkaar kan .
Een echte aanrader!!
-echte racesfeer in dat spel, 1 grote fout maken is einde winkansen! Daar houd ik wel van, da's realistisch!
-grafisch is 'ie maar net op het randje, als er bijvoorbeeld meerdere auto's op het scherm zijn vertraagt het beeld. dat gebeurt met name tijdens de replays heel vaak! maar verder prima sfeertje in dat spel en het geluid is ook helemaal top!!
en nog wat meer reacties.. meeste wel behoorlijk positief, maar graphics zijn dus blijkbaar zoals verwacht niet van GT3 kwaliteit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 16:57
Heb hem maar meteen gehaald alleen zit nu op uni en kan dus nog niets proberen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Albinoraptor schreef op 28 augustus 2002 @ 13:09:
Heb hem maar meteen gehaald alleen zit nu op uni en kan dus nog niets proberen :(
Post ff pics + review zodra je meer weet plz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
devv05 schreef op 28 augustus 2002 @ 14:26:
[...]

Post ff pics + review zodra je meer weet plz :)
Zal ik vanavond doen, alleen pics word moeilijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

nou ik heb van mensen gehoort dat op sommige stukken gewoon 200 meter voor je pas de weg up popt. dat is toch om te huilen. ;( Ik speel dit spel wel op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Ok eerste indruk van mij:

Ziet er idd niet zouit als GT3, maar ik let sowieso nooit goed op graphics, echt gameplay mens ben ik :P
Maar toch over graphics:
De banen zijn erg kaal, schadesysteem is echt een topper, al een paar keer mooi over kop gevlogen. :D

Geluid vind ik ook dik ok, zeker met surround sound :*)

Het racen met zijn 2-en voelt heel erg arcade aan, moet nog effe single player/career doen zal ik dan zo wel vertellen.

Maar tot nu toe vind ik het toch wel een erg ok gamepje. Leuk om met zijn 2-en te spelen, veel auto's veel circuits. Dus als je toch race fan bent zou ik hem halen. :)

Nu alvast effe gewoon singel player race gedaan, ziet er iig stuk beter uit, want bij 2-player ziet TOCA2 er beter uit op PC :)

Ga zo eens aan carrier begin, om te kijken hoe realistisch het geheel is :)

Ohja, vergetn te zeggen grootste nadeel is lange laadtijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik vind het dus echt een tegenvaller. Nog wat nadelen vergeleken met TOCA2:

Geen realisme in seizoenraces. Korte races, zo nu en dan pitstops, dan weer niet. Geen kwalificaties, je wordt at random ergens op de grid gekwakt. Grafisch is het knudde, maar dat zou ik vergeven als het wat realistischer reed, wat het dus niet doet, het is meer lomp scheuren. Heeft iemand hier ooit TOCA2 gespeeld? Wat een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Jep klopt TOCA2 is kwa realisme stukkken beter, maar ik vind het toch steeds leuker worden.
Maar ja ieder zijn eigen smaak, zo realistisch als GP legends houd ik weer niet van, TOCA2 was voor mij net goed, dus idd dat vind ik enigste tegenvaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom wachte iedereen op vandaag als ie gister al in de winkels lag???

En als je TOCA 2 van een paar jaar geleden naast deze legt........ Ja, dan is er niet veel beter geworden.
Maar ik vindt het hoe dan ook geweldig spelen!!! Die 132 punten die je nodig hebt om naar de 2e tier te gaan waren eigenlijk best wel makkelijk, nu lekker in het DTM rondkarren!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
gvd gvd gvd. ik ben alweer genaaid door codemasters, zeggen ze dat ze een spel gemaakt hebben wat baanbrekend is en tot een nieuw niveau in racen zal komen. Ik merk daar anders weinig van, de auto is net een dweil, het enige wat ie kan is z'n remmen blokkeren.. van dingen zoals overstuur/onderstuur etc. hebben ze zeker nooit gehoord bij codemasters. hebben jullie ook gemerkt dat ze daar in een droomwereld leven waar iedereen miles als maat gebruikt ? en dat de snelheidssensatie als je in de cockpit zit al helemaal 0 is ?.. 120 mph dus niet.. ik kan met een boodschappenwagentje zelfs sneller.

het spel heeft alle ingredienten om goed te zijn.. aan licenties dan.. grafisch & gameplay-wise is het gewoon bagger...

ik breng hem morgen meteen terug en vraag of ze sega GT voor m'n doos apart kunnen houden.. anders ruil ik hem wel tegen mafia, maar ik ben weer zwaar teleurgesteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agentorangina schreef op 28 augustus 2002 @ 22:55:
[...]
hebben jullie ook gemerkt dat ze daar in een droomwereld leven waar iedereen miles als maat gebruikt ? [...]
Euh.... Nog niet in het menu gekeken??? Daar ken je het naar kmph zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Ik geloof graag dat mensen die echt die hard race sim fans zijn dit niets vinden, but I like it :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
ik zit nog te twijfelen.. Maar ik wil PICS!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raimond schreef op 27 augustus 2002 @ 19:55:
[...]

Ik heb vorig jaar een PS2 GT3 pack gekocht ;)

toen ik hier dat grote GT3 topic had gelezen wilde ik ook een PS2 hebben, speciaal voor GT3 maar toen ontdekte ik dat het eigenlijk gewoon een klotespel is.

Gelukkig zijn er nog zat goeie games uitgekomen dus ik heb geen spijt van de aankoop, maar racegames koop ik niet meer op de PS2; die speel ik gewoon weer op de PC met mn stuur.
Bovendien ben ik een simracer en ik vond GT3 toch nog wel arcade-achtig, vooral omdat ik meer houd van simracers die daadwerkelijk raceseries nabootsen zoals F1 sims (of nu dus DTM e.a. toerwagens).
eeehh... heb je miss ooit in et eerste menu *grand Turismo mode* geselect?

:) hoezoo gameplay.. het blijft leuk om van nix al die races te winnen. nieuwe auto's te kopen, op te voeren verkopen etc..

dus voortaam inpv arcade mode grand tourismo mode kiezen :P

tip van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic

dominic

will code for food

devv05 schreef op 28 augustus 2002 @ 23:12:
Ik OOK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 23:13:
[...]

eeehh... heb je miss ooit in et eerste menu *grand Turismo mode* geselect?

:) hoezoo gameplay.. het blijft leuk om van nix al die races te winnen. nieuwe auto's te kopen, op te voeren verkopen etc..

dus voortaam inpv arcade mode grand tourismo mode kiezen :P

tip van de dag
Ja duurde bij mij ook 1,5 week voordat ik GT Mode ontdekte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 28 augustus 2002 @ 23:12:
Hoe doe je dat met een PS2 spel?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dat hebben ze dan weer mooi voor mekaar ...een geweldig schadesysteem ...joepie !!:(
Als de graphics daar zo door achteruit moeten gaan laat hem dan maar heel blijven .

Ik hoop dat de pc-versie beter wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic

dominic

will code for food

Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 23:33:
[...]

Hoe doe je dat met een PS2 spel?? :?
TV-kaart, digitale camera WHATEVER :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dominicbout schreef op 28 augustus 2002 @ 23:34:
[...]

TV-kaart, digitale camera WHATEVER :P ;)
Aha.... Laat maar zitten dan!! Klinkt duur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
TV-kaart, digitale camera WHATEVER
Luilak, net alsof er geen previews/reviews van dit spel te vinden zijn. Kijk maar eens op:

www.gamers.nl
www.dimensionplus.nl
www.gamesdomain.com

etc. etc. etc.

• .GoO
Ja maar ik wil 'echte' screens.. Niet van die preview screens.. Die zijn toch altijd weer iets anders

• dominic

dominic

will code for food

s_roubos schreef op 28 augustus 2002 @ 23:48:
[...]

Luilak, net alsof er geen previews/reviews van dit spel te vinden zijn. Kijk maar eens op:

www.gamers.nl
www.dimensionplus.nl
www.gamesdomain.com

etc. etc. etc.
lees de draad voordat je blaat.. het staat al een keer genoemd..

• DjMark
devv05 schreef op 29 augustus 2002 @ 00:11:
Ja maar ik wil 'echte' screens.. Niet van die preview screens.. Die zijn toch altijd weer iets anders
Je moet dit spel niet kopen voor zijn grafische kwaliteiten. Want, die zijn er gewoon niet. Vrij simpel. Het spel valt gewoon weg tegen GT3.
Het gaat om de race ervaring, en die begin ik nu toch erg goed te vinden!
En ik vind het geluid ook helemaal top!

Verwijderd

Weet je wat ik denk dat sommige mensen hier vergeten.
Waar gaat het om, om de fun en de gameplay, sure ik zit ook nie te wachten op PSX kwaliteit maar dit is toch wel een stukje beter

Ik denk dat vooral de niewbies die nooit op een msx of atari hebben gespeeld te veel leunen naar de graphics kant.

Persoonlijk vindt ik het een geweldig spel, ik ben er aan verslaafd en das een goed teken.
Vooral sommige tracks zijn echt heel mooi, zet je scherpte van je tv maar eens wat hoger dan komen de wagens ook meer tot hun recht.

Ik kan het alleen maar aanraden voor de mensen die nog twijfelen alleen moet je wel door de "mindere graphics dan GT3" heen prikken.

Verwijderd

Ik was nog even te vertellen ik wil wel wat foto`s knippen maar ik heb geen ftp ofzo waar ik ze op kan zetten als iemand een plek heeft dan schiet ik er wel een paar

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 23:09

Fuelke

Forza Ferrari

Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 10:18:
Ik was nog even te vertellen ik wil wel wat foto`s knippen maar ik heb geen ftp ofzo waar ik ze op kan zetten als iemand een plek heeft dan schiet ik er wel een paar
Je mag ze me mailen, dan gooi ik ze op m'n homepage.

[ Voor 3% gewijzigd door Fuelke op 05-10-2019 09:52 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• pasajo
Wat ik mij eigenlijk afvraag is of de xbox versie wel het spel op een beetje resolutie kan draaien. De PS2 kan gt3 makkelijk aan, ook al zijn de dtm models vrij zwaar door het schade model, toch moet het redelijk kunnen draaien.

Het zal mij benieuwen, graphics zijn niet zo belangrijk (ook al kan de ps2 beter), gameplay, AI, spelervaring en gevoel van snelheid, daar draait het om.

[ Voor 0% gewijzigd door pasajo op 29-08-2002 12:02 . Reden: GTA 3 is trouwens ook niet al te mooi op de ps2.... maar speelt wel veeeel beter dan de pc versie. ;) ]

• DjMark
DinoPK schreef op 29 augustus 2002 @ 12:00:

Het zal mij benieuwen, graphics zijn niet zo belangrijk (ook al kan de ps2 beter), gameplay, AI, spelervaring en gevoel van snelheid, daar draait het om.
Vanavond weet je het :)

• ddZ
  • Laatst online: 26-09 21:19

ddZ

DinoPK schreef op 29 augustus 2002 @ 12:00:
Wat ik mij eigenlijk afvraag is of de xbox versie wel het spel op een beetje resolutie kan draaien. De PS2 kan gt3 makkelijk aan, ook al zijn de dtm models vrij zwaar door het schade model, toch moet het redelijk kunnen draaien.

Zeker qua graphics kan de ps2 echt niet beter dan de Ome Bill Doos hoor. Puur qua hardware wordt de ps2 in de pan gehakt (mag ook wel; de Ome Bill Doos is veel later op de markt gekomen) ....

• pasajo
ddZ schreef op 29 augustus 2002 @ 12:45:
[...]

Zeker qua graphics kan de ps2 echt niet beter dan de Ome Bill Doos hoor. Puur qua hardware wordt de ps2 in de pan gehakt (mag ook wel; de Ome Bill Doos is veel later op de markt gekomen) ....
Dat de xbox grafisch sterker is , vind ik logisch (in de pan hakken kan je niet van spreken, GT3 is altijd een goed wederantwoord ;) ) , maar ik vraag mij af hoe de coding skills van codemasters zijn. Op de ps2 in ieder geval niet zo goed, terwijl DTM op de pc een ps2 port zou worden. Blijkbaar niet ....

Maar ik zie het vanavond wel, inderdaad! :)

• dominic

dominic

will code for food

ddZ schreef op 29 augustus 2002 @ 12:45:
[...]

Klopt, maar het is gewoon jammer dat de codies niet meer eruit halen want de ps2 kan veel meer dan dat ze nu laten zien grafisch gezien.. En da's gewoon.. ..jammer :(

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

veel meer wil ik niet zeggen. een beetje meer ja. :) De PS2 is al weer een paar jaar oud en ondertussen kennen de developers toch wel de hardware van de PS2. de GC en Xbox daarintegen zijn er nog net 1 jaar ofzo dus zitten die nog aan het begin van de ontwikkeling.

• agentorangina
alleen heeft iemand nou een idee waarom als je in de cockpit zit je fps/snelheidsgevoel gewoon gigantisch zakt ??.. als je naar de motorkap camera gaat is het weer heel wat beter.. hebben ze dit gedaan omdat ze bij de geniuses at game denken dat je geen overzicht hebt vanuit de cockpit hebt en het dus trager laten lopen ??.. want haken doet ie ook weer niet [en dat dashboard is niet zo hoog poly dat het in een keer de ps2 laat vastlopen ofzo :?]. Ik vind het ook nog heel jammer dat ze op elk dashboard de logo's van de auto waarin je rijd hebben geplakt, want voor de rest zijn ze toch allemaal hetzelfde.. Dan kun je beter gewoon laten zien dat je de moeite niet gedaan hebt om verschillende te maken ipv zo'n cheap oplossing..

Ik was het van plan weg te brengen, maar kan het niet... het idee van het spel is goed, en ik kan niet wachten tot de licensie van het DTM van dit jaar weer door iemand anders is gekocht.

trouwens, is iemand opgevallen dat Christiaan Aalbers zich op de achterkant van de hoes volledig voor lul zet >:)

die interface van de menus is wel helemaal fantastisch !

• agentorangina
trouwens.. ik vind dat je auto nix anders rijd als ie beschadigd is.. het is vooral leuk dat je je vleugel eraf kan rijden en hij dan nog steeds even lekker op de baan ligt.. Downforce anyone :?..

sowieso.. het is wachten op racing legends voor een echte simulator.. helaas zijn er gewoon geen spellen die echt toerwagen racen goed weergeven, want in GT3 bijv. rijd een raceauto simpeler dan een normale auto op z'n maximum [idiale lijn, kerbs voluit meepakken en goede uitacceleratie hebben] .. en toch denk ik dat als ik in een realistische simulator zou spelen toch met de racecar alleen maar onderstuur uit zou kunnen lokken en zo de muren van een nieuw kleurtje kunnen voorzien.. [en de fans van wat aandenkens, zoals carbonfiber..]

• pasajo
even 2 kleine dingetjes:
- Klopt het dat je je auto niet total loss kan rijden? Wat heeft het schade model dan voor zin als er zoals hierboven gezegd ook geen performance loss is? (ja grafische performance loss is er wel ;) )
- Zitten Patrick Huisman en Jean Alesi erin? (beiden DTM). Alberts wel heb ik al gehoord.

• Albinoraptor
Wat noem je total loss, is met iig al gelukt om 2 voorwielen geheel kwijt te raken en voor rest ook nergens meer body work :D

(Altijd leuk met zijn 2-en testen hoe ver auto kapot kan :P)

• Fuelke
  • Laatst online: 01-10 23:09

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• ddZ
  • Laatst online: 26-09 21:19

ddZ

DinoPK schreef op 29 augustus 2002 @ 13:02:
[...]

Dat de xbox grafisch sterker is , vind ik logisch (in de pan hakken kan je niet van spreken, GT3 is altijd een goed wederantwoord ;) ) , maar ik vraag mij af hoe de coding skills van codemasters zijn. Op de ps2 in ieder geval niet zo goed, terwijl DTM op de pc een ps2 port zou worden. Blijkbaar niet ....

Maar ik zie het vanavond wel, inderdaad! :)
Ik heb het over de hardware (jij noemt gt3 als voorbeeld) ...

Verwijderd

Als je wat verder bent wordt het steeds leuker.
Ik heb nu een contract met Warsteiner, lekker knallen met de Mercedes clk DTM
Vettttttttttttt, dan ziet het er grafisch toch mooi uit vooral als je op hockenheim scheurt in je zwarte mercedes >:) >:) >:) >:) >:) >:)

• pasajo
En wat vinden jullie er nou allemaal van na een paar dagen?

Ik heb hem net even gespeeld, en mijn eerste indruk was goed. Graphics vielen mij mee, speelde erg lekker, al met al goed.
Daarna zakte mijn enthousiasme iets, sommige circuits zijn veeeel mooier dan andere, maar na het een poosje gadegeslagen te hebben is het toch wel weer een gaaf spelletje. Vooral het schademodel is echt lachen.
De graphics gaan dus wel, gevoel van snelheid met de bonnet cam is erg goed, helaas in cockpit is onspeelbaar (veel te weinig zicht en langzaam).

Ik loop er toch nog wel over te twijfelen. Maar ik denk dat ik hem wel ga kopen. Ik denk ook zeker dat met een rgb kabel het spel er een stuk beter uitziet (vanavond over een gewone kabel bekeken). Doen of niet doen? Jawel, doen we wel... :)

[ Voor 0% gewijzigd door pasajo op 29-08-2002 21:45 . Reden: typo ]

Verwijderd

heb een demo gespeeld en dat spel ziet er mooi uit geen gt3 screens maar wel erg mooi
en het is echt een beestachtige race game

Verwijderd

Ik vindt het zeker een goeie game... (Ga nou niet zeiken dat je beter de graphics van GT3 en de rest van DTMRD bij elkaar moet doen voor het beste spel tot nu toe)

De A.I. is echt lache!! Ik beuk in de 3e ronde een auto min of meer expres van de baan komt ie een ronde later mijn deur ingereden!! >:)

Alles bij elkaar geteld??? _/-\o_ (Zeker weten!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die klojos hebben een goede AI wat je hierboven zegt de ene ronde beuk je er een de ronde erna is je auto totloss :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
Ik begin hem ook steeds leuker te vinden.
Het is gewoon echt puur racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Afbeeldingslocatie: http://console.gamez.nl/graphics/screenshots/sc4056.jpg
Afbeeldingslocatie: http://console.gamez.nl/graphics/screenshots/sc1569.jpg
Afbeeldingslocatie: http://console.gamez.nl/graphics/screenshots/sc1567.jpg
Afbeeldingslocatie: http://console.gamez.nl/graphics/screenshots/sc1565.jpg

ziet het spel er zo uit?? want die screens vind ik toch niet echt lelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
met een goede kabel ziet het er wel zo uit ja.... het valt ook wel mee, en het verschilt erg per circuit wat ik heb gezien. Zandvoort is bijv. kaal, niet mooi etc. (maar wel erg leuk om te rijden)

Je moet voornamelijk naar het eerste screenshot kijken, zo speel je namelijk, die andere zijn replay shots.
Ik vond trouwens de reflecties in de motorkap erg leuk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
toegevoegd aan de collectie :)
Nou nog even de ps2 terug, morgen, en spelen maar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ik heb nu gewoon de standaard kabel die bij de ps2 zit.. wat voor kabels zijn er nog meer, hoe duur, waar, en merk je echt verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:30

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik wacht wel tot ie op de PC is, maar dit ziet er wel :9 uit :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 30 augustus 2002 @ 12:47:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

ziet het spel er zo uit?? want die screens vind ik toch niet echt lelijk :)
Als dit ingame is en er echt zo uitziet (als GT3 dus), ga ik hem morgen of maandag ook halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Ik neem aan dat de PS2 en de PC versie precies gelijk zijn, maar ik vind de demo niets bijzonders eigenlijk. Het schademodel, wat is daar nou zo speciaals aan? :7

Voor mij blijft hij in de winkel (en ga hem ook niet downen :))

just my 2 cents :)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdanny
  • Laatst online: 25-07-2021
de demo vind ik ook niks aan. maar het ziet er wel netjes uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
devv05 schreef op 31 augustus 2002 @ 16:54:
Ik heb nu gewoon de standaard kabel die bij de ps2 zit.. wat voor kabels zijn er nog meer, hoe duur, waar, en merk je echt verschil?
RGB kabel, verschil is erg groot.
Veel scherper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 31 augustus 2002 @ 16:54:
Bij www.dimensionplus.nl kan je de Blaze Gold Cable (oid) voor Ps2 kopen ,die heb ik ook.Maakt je beeld véél scherper ,een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic

dominic

will code for food

Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 01:46:
[...]

Bij www.dimensionplus.nl kan je de Blaze Gold Cable (oid) voor Ps2 kopen ,die heb ik ook.Maakt je beeld véél scherper ,een aanrader.
Die kabel heb ik zelf ook, een wereld van verschil. Geen lelijke kartels meer langs kleurvlakken, veel scherper beeld dus.. Check wel ff of je TV ondersteuning biedt voor RGB modus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Wat voor aansluiting moet je dan hebben, en wat kost zoiets?? Hebben ze het ook bij 'normale' winkels, Dixons ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 01 september 2002 @ 15:05:
Wat voor aansluiting moet je dan hebben, en wat kost zoiets?? Hebben ze het ook bij 'normale' winkels, Dixons ofzo?
Je hebt alleen een scart aansluiting nodig.Prijs was volgens mij €27,50,- maar ik kan het fout hebben.Denk niet dat ze het bij normale winkels hebben maar bij dimplus is gewoon makkelijk bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-10 12:50

FastBunny

Give it the Works !

Lijkt me meer aan de makers te liggen dan de PS2, als je ziet dat GT3 en zeker GT3 Concept super mooi zijn moet het minimaal dezelfde kwalitiet kunnen hebben. zo 'slecht' is de ps2 niet lijkt me. :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Laatst online: 14:34
FastBunny schreef op 01 september 2002 @ 16:29:
Lijkt me meer aan de makers te liggen dan de PS2, als je ziet dat GT3 en zeker GT3 Concept super mooi zijn moet het minimaal dezelfde kwalitiet kunnen hebben. zo 'slecht' is de ps2 niet lijkt me. :)
De ps2 is niet slecht, maar een beetje moeilijk om voor te programmeren. Dat zag je wel in het begin, toen konden developers moeilijk de Anti Aliasing proggen. Nu is dat wel anders, en worden de games op de ps2 grafisch beter en groter.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huntor schreef op 01 september 2002 @ 20:18:
[...]

De ps2 is niet slecht, maar een beetje moeilijk om voor te programmeren. Dat zag je wel in het begin, toen konden developers moeilijk de Anti Aliasing proggen. Nu is dat wel anders, en worden de games op de ps2 grafisch beter en groter.
Kartels hoort op de dag van vandaag niet meer op de Ps2.
Waarom de developers-kit zo moeilijk is gemaakt door Sony is mij een raadsel ,maar we kunnen idd in de toekomst veel mooiere en grotere gfx verwachten , bijv. Ratchet & Clank ,je kan over enorm grote werelden kijken (check de screens maar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 15:23:
[...]

Je hebt alleen een scart aansluiting nodig.Prijs was volgens mij €27,50,- maar ik kan het fout hebben.Denk niet dat ze het bij normale winkels hebben maar bij dimplus is gewoon makkelijk bestellen.
http://www.futuremax.nl/psx2kabels.htm staan verschillende soorten kabels, allemaal minder als 10 euro?? En ik dacht dat Sony zelf ook losse kabels had??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe het zit met deze kabels maar met die Blaze kan ik wel zeggen dat de beeld kwaliteit zo'n 10 tot 15 % beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stelletje eikels...

On-topic weer aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus beetje chagie??

Je mag ook wel gewoon reageren hoor.
We hebben het gewoon over het spel en als er dan twee of drie keer even veranderd en wordt gezegd dat je het beste een gold kabel kan hebben.
En dat je ook in DTM RACER dan betere kwaliteit hebt.

sjonge sjonge dat ken ik nou nie hebben als mensen zo reageren }) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-10 20:36

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 22:26:
Stelletje eikels...

On-topic weer aub!
Helemaal met Monkeyk eens, mag wel es wat vriendelijker gezegd worden

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Hij bevalt me nu wat beter... gewoon niet vergelijken met TOCA 2 en het als een op zich staand spel zien.

Alleen dat 'verhaal'. Verschrikkelijk, die Ryan McKane is de minst symphatieke hoofdrolspeler in de geschiedenis van consolegames. Wat een chagrijnige, arrogante sukkel zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Hij lijkt me toch wel heel gaaf eigenlijk.. Denk dat ik morgen ff dat officiele ps2 magazine een keertje gaan halen.. Zit een demodisc bij met speelbare demo van DTM en Hot Pursuit 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Laatst online: 17-09 13:23
Ik heb sinds een paar dagen een PS2 en daarbij ook als eerste spel DTM. Ik vond het dus heel wat en erg gaaf maar er waren toch wel een paar min puntjes:
- grafisch, sommige circuits verschijnen pas 200m voor je in beeld, dus dat is af en toe wel erg blind rijden of voortdurend spieken naar je minimap links onder in beeld, daarnaast zijn bijvoorbeeld de grafics op je bonnet bij de bonnetcam niet echt super vind ik.
- besturing, het meest suffe vind ik wel dat als ik de rem ook maar heel kort aanraak, je gelijk niet meer kan sturen, ik wil in een bocht best wel een bij remmen als het even kan en dan niet gelijk recht de muur in verdwijnen
- opties, ik kan met geen mogelijkheid een seizoen tussentijds saven om de volgende dag verder te gaan, steeds in de pitbox kan ik alleen maar verder racen of de zaak tunen
- verhaallijn is redelijk plat, tis een kwestie van aanbiedingen aannemen en beetje rond raggen. Geen mogelijkheden omje auto te verbeteren met onderdelen ofzo.
- geluid, sommige auto's klinken gewoon erg rot, hoop gebrom. Ik wil dat hoge gegier van mijn koppeling, het kletteren van het grind tegen de bodemplaat, de klappen als ik op de curbs knal en de knallen van de naverbranding in de uitlaat als ik gas loslaat

Maar om niet helemaal in mineur te eindigen. Het is een wel gaaf spel, sommige circuits zijn goed aangekleed, anderen zijn spiernaakt en saai (zandvoort). Wel gaaf maar achteraf geen 68 euro waard. Zeker niet toen ik gister voor 20 euro GT3 op de kop had getikt en dat had gespeeld, wat een gave grafics en koele opties.

Ben benieuwd naar de meningen van anderen en opmerkingen als ik dingen gemist heb of verkeerd gezien.

Oja, even off topic: zo'n rgb kabel is gewoon super! Kon ik eerst bepaalde lettertjes geen eens ontcijferen, nu is alles superstrak en mooi! En dat voor 12,50, das geen geld.
Pagina: 1 2 Laatste