Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
TMF FAQ
Het netste is ook de reactie werkelijk door moddereter account te paatsen, zeker om vermenging met persoonlijke ideeen te vermijdenDit account is door ecteinascidin in het leven geroepen om users (die op de Frontpage klagen over moderaties) te wijzen op TMF, zonder dat hier de mogelijk negatieve gevoelens die iemand bij een bepaalde nick kan hebben naar boven komen. Een (momenteel) 8-tal mensen heeft de logingegevens van dit account (te weten: ecteinascidin, Otis, testcase, Jaymz, KexDaFlex, Thor-korenwolf, Floris Diemel, TgF)
Uiteraard wordt dit account niet gebruikt om de verkregen modpuntjes te spenderen aan eigen reacties (er wordt überhaupt niet mee gemodereerd). Een opmerking in een TMF draadje (graag niet speciaal hiervoor een topic openen), mailtje, icq of een gil op irc zal de aandacht van één van de acht wel trekken.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
beetje vreemd dat svdmeer zo reageert, verder toch iemand die weet dat dit soort opmerkingen niet gewenst zijn en die de weg naar TMF weet te vinden
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Renegade schreef op 27 augustus 2002 @ 15:59:
Behoorlijk ja, overigens is hier weer de complete Hedskes discussie terug te vinden. Is het misschien verstandig dat een T.net adje eens een mailtje stuurt met daarin een link naar de discussie die hier loopt over zijn reacties?
Hesdkes weet GoT wel te vinden, en er loopt al een draadje over hem in TFF: Mirror poster r0x0rz
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Renegade schreef op 27 augustus 2002 @ 16:08:
Het TFF draadje was ik van op de hoogte Robin (ja, ik leef ook buiten TMF), maar zolang hij zelf niet meedoet aan de discussie, is dat mailtje misschien niet onverstandig
Dan moet iemand anders hem maar mailen want ik doe dat niet. * Robin is teveel beïnvoeld als /16'er zijnde
Over het algemeen: Ik ontvang wel eens een mailtje van Hedskes, maar we hebben het hier nooit over gehad. Ik kan het wel eens vragen, mocht ik nog een e-mail van hem ontvangen.
Ik heb zelf ook een reactie geplaatst op Hedskes, waarin hij informatie gaf die na een muisklik ook te vinden was via mijn meuk-post. Die post kreeg deze reactie te verwerken (andere usert), welke zichzelf van -1 naar 0 heeft opgekrikt. Ik heb hier uiteraard geen objectief oordeel over, kan een andere modder hier naar kijken?
Is deze lijst actueel?ecteinascidin, Otis, testcase, Jaymz, KexDaFlex, Thor-korenwolf, Floris Diemel, TgF
Kex!
Jaymz!
Thor!
<hulpkreet>waar zijn ze? BVD inschakelen??</hulpkreet>
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Misschien is het een idee om een paar andere mensen in te lichten omtrent de account details?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
+2 inzichtvol...Misschien is het een idee om een paar andere mensen in te lichten omtrent de account details
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
voetbaltechnisch inzicht Rennie, Botoo en Polaris +1, voorzet +2
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Forget your fears...
...and want to know more...
Ja, OK. Discussies op GoT, mirrors, tips, waarschuwingen, etc. hier.
hier = meuktracker
Kunnen we een mooie zinsnede maken om hedskes zo aan te spreken dat hij/zij een keer hier komt verder praten?
mooi, welkom op TMF.Ben er al!
Ik ken niet alle FAQ's uit mijn hoofd maar jullie passen het begrip tips, waarschuwingen zo toe dat het voer voor GoT is en niet voor de FP.
Het gebruik van bold is niet verboden maar gebruik het op een gepaste manier, bij veel postings van jou komt het nogal 'schreeuwerig' over.
Over het posten van mirror's heb ik zelf niet zo'n duidelijke mening, anderen zullen jou hier er vast iets over kunnen vertellen.
Goed dat je er bent, hopelijk kunnen we op 1 lijn komen
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
wat het geval is, het nieuwspost-systeem is onze versie van een tijdschrift, een krant, echter in plaats van artikelen te laten schrijven door duurbetaalde journalisten, is er hier bedacht dat de kennis /ervaringen van de users zelf, een stuk groter is dan wat de meeste journalisten weten;
de users maken dus hun eigen nieuws(-artikelen).
Hierbij is het van belang dat er ook gepoogd wordt een soort van sociale controle op wat gepost wordt te bereiken; te zorgen dat mensen een bepaald 'niveau' nastreven;
niet voor standaard vragen of doorslepende discussies het systeem (mis)gebruiken.
zoals jij post in de mozilla-thread, een vraag over nightlies, bedankjes aan mensen; daarmee erger je mensen door de overbodigheid van je opmerkingen, het is afleidend en stoort in interessantere discussies. De vraag wat nigthlies zijn had je op de FP van mozilla.org kunnen vinden.
voor ervaringen discussies hebben we een user-forum, waar je persoonlijke rervaringen kunt posten, en meer ruimte is om offtopic te gaan (jouw niet begrijpen wat het verschil tussen een forum en een nieuws-post-systeem is, in de mozilla-post, vond ik opvallend en kenmerkend).
Je hebt als Tnet-gebruiker het volste recht om te posten en je bent ook niet direct een flamende of ergerlijke gebruiker, maar onze vraag aan jou is, om wel wat reserves in te bouwen voordat je op die submit-button drukt, probeer niet zo overduidelijk je post-count na te jagen.
Er lopen nu twee topics doorelkaar; als we het centraal willen houden kunnen we bijvoorbeeld allemaal hier verder gaan...