TMF-discussie in de meuktracker

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
meuk: Logitech MouseWare en iTouch
Bor de Wollef kopt de bal door http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=583919
van ThaNet Surfer http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=583915
het gaat over de talloze mirrors die Hedskes in meuktracker plaatst bijv.: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=583913
Ze gaan hier way off-topic en zo heb ik ze ook gemodereerd. Kan de TMF-account weer eens uit het vet gehaald worden Kex of moet ik ze hier naar toe sturen?
De 2e helft van de draad hoort ook niet op de FP, die hoort ook op Got thuis SA of zo.
Ik heb de indruk dat ze niet eens weten dat er iets bestaat zoals TMF of GoT en dat ze daarom (nog) een keer moeten worden wakker geschut.
Ik vind de beschuldiging van Bor terecht alleen hij bedient zich ook van dubieuze praktijken, hij copy-paste iets van logitech en stond >:) http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=584070 vanwege die opmerking op +4
Al met al is er wel stront aan de knikker :(

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Eigenlijk moet je in die thread een post plaatsen dat ze over die dingen in dit forum moeten discussieren en niet op de FP. Alleen wordt die dan ook weer naar Off-topic gemod... Lastig probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:39

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

polaris, daarvor is het moddereter account uitgedacht:
TMF FAQ
Dit account is door ecteinascidin in het leven geroepen om users (die op de Frontpage klagen over moderaties) te wijzen op TMF, zonder dat hier de mogelijk negatieve gevoelens die iemand bij een bepaalde nick kan hebben naar boven komen. Een (momenteel) 8-tal mensen heeft de logingegevens van dit account (te weten: ecteinascidin, Otis, testcase, Jaymz, KexDaFlex, Thor-korenwolf, Floris Diemel, TgF)
Uiteraard wordt dit account niet gebruikt om de verkregen modpuntjes te spenderen aan eigen reacties (er wordt überhaupt niet mee gemodereerd). Een opmerking in een TMF draadje (graag niet speciaal hiervoor een topic openen), mailtje, icq of een gil op irc zal de aandacht van één van de acht wel trekken.
Het netste is ook de reactie werkelijk door moddereter account te paatsen, zeker om vermenging met persoonlijke ideeen te vermijden

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Van mij mag deze naar de -1 gemod worden :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

-1 done,
beetje vreemd dat svdmeer zo reageert, verder toch iemand die weet dat dit soort opmerkingen niet gewenst zijn en die de weg naar TMF weet te vinden :?

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Behoorlijk ja, overigens is hier weer de complete Hedskes discussie terug te vinden. Is het misschien verstandig dat een T.net adje eens een mailtje stuurt met daarin een link naar de discussie die hier loopt over zijn reacties?

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Renegade schreef op 27 augustus 2002 @ 15:59:
Behoorlijk ja, overigens is hier weer de complete Hedskes discussie terug te vinden. Is het misschien verstandig dat een T.net adje eens een mailtje stuurt met daarin een link naar de discussie die hier loopt over zijn reacties?

Hesdkes weet GoT wel te vinden, en er loopt al een draadje over hem in TFF: Mirror poster r0x0rz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Het TFF draadje was ik van op de hoogte Robin (ja, ik leef ook buiten TMF :+), maar zolang hij zelf niet meedoet aan de discussie, is dat mailtje misschien niet onverstandig :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Renegade schreef op 27 augustus 2002 @ 16:08:
Het TFF draadje was ik van op de hoogte Robin (ja, ik leef ook buiten TMF :+), maar zolang hij zelf niet meedoet aan de discussie, is dat mailtje misschien niet onverstandig :)

Dan moet iemand anders hem maar mailen want ik doe dat niet. * Robin is teveel beïnvoeld als /16'er zijnde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Tegen robin: Misschien dat dhr Wouter en/of Reacher ofzo ons bij kan staan? :)

Over het algemeen: Ik ontvang wel eens een mailtje van Hedskes, maar we hebben het hier nooit over gehad. Ik kan het wel eens vragen, mocht ik nog een e-mail van hem ontvangen.

Ik heb zelf ook een reactie geplaatst op Hedskes, waarin hij informatie gaf die na een muisklik ook te vinden was via mijn meuk-post. Die post kreeg deze reactie te verwerken (andere usert), welke zichzelf van -1 naar 0 heeft opgekrikt. Ik heb hier uiteraard geen objectief oordeel over, kan een andere modder hier naar kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Vooruit dan maar, -1 Flamebait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Topicstarter
ecteinascidin, Otis, testcase, Jaymz, KexDaFlex, Thor-korenwolf, Floris Diemel, TgF
Is deze lijst actueel?
Kex!
Jaymz!
Thor!
<hulpkreet>waar zijn ze? BVD inschakelen??</hulpkreet>

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Is het trouwens niet verstandig om bijvoorbeeld TgF uit deze lijst te halen? Ik vermoed namelijk dat deze geen gebruik meer maakt van het MA-account (Otis en Ecteinascidin net zo denk ik) :P

Misschien is het een idee om een paar andere mensen in te lichten omtrent de account details? :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Volgens mij maakt geen mens meer gebruik van dat account, want ik zie er haast nooit een post van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:04

botoo

💀 too old to die young

Misschien is het een idee om een paar andere mensen in te lichten omtrent de account details
+2 inzichtvol...

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Topicstarter
mooi, mijn voorzet wordt netjes in de korte hoek ingekopt,
voetbaltechnisch inzicht Rennie, Botoo en Polaris +1, voorzet +2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Jaymz

Keep on moving !

Jaymz gaat zich es nuttig maken voor TMF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Jaymz

Keep on moving !

D'r is een mailtje inclusief tekst en uitleg in een paar mailboxen terechtgekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

:Y)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

* Aetje heeft ook honger?

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Topicstarter
hum de standaard tekst geeft weinig ruimte, Hedkes beweert hier meuk: Mozilla 1.1= het volgende
Ja, OK. Discussies op GoT, mirrors, tips, waarschuwingen, etc. hier.
hier = meuktracker
Kunnen we een mooie zinsnede maken om hedskes zo aan te spreken dat hij/zij een keer hier komt verder praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Ben er al! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Topicstarter
Ben er al!
mooi, welkom op TMF.
Ik ken niet alle FAQ's uit mijn hoofd maar jullie passen het begrip tips, waarschuwingen zo toe dat het voer voor GoT is en niet voor de FP.
Het gebruik van bold is niet verboden maar gebruik het op een gepaste manier, bij veel postings van jou komt het nogal 'schreeuwerig' over.
Over het posten van mirror's heb ik zelf niet zo'n duidelijke mening, anderen zullen jou hier er vast iets over kunnen vertellen.
Goed dat je er bent, hopelijk kunnen we op 1 lijn komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
Dat hoop ik ook (dat we op één lijn komen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Lees het stukje van RM-rf in het TTF draadje eens aandachtig, en probeer je postings een echte toegevoegde waarde te geven i.p.v. cut&paste van de eerste de beste pagina?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

hedskes, er bestaat natuurlijk maar één lijn, de onze ;) :P
wat het geval is, het nieuwspost-systeem is onze versie van een tijdschrift, een krant, echter in plaats van artikelen te laten schrijven door duurbetaalde journalisten, is er hier bedacht dat de kennis /ervaringen van de users zelf, een stuk groter is dan wat de meeste journalisten weten;

de users maken dus hun eigen nieuws(-artikelen).
Hierbij is het van belang dat er ook gepoogd wordt een soort van sociale controle op wat gepost wordt te bereiken; te zorgen dat mensen een bepaald 'niveau' nastreven;
niet voor standaard vragen of doorslepende discussies het systeem (mis)gebruiken.

zoals jij post in de mozilla-thread, een vraag over nightlies, bedankjes aan mensen; daarmee erger je mensen door de overbodigheid van je opmerkingen, het is afleidend en stoort in interessantere discussies. De vraag wat nigthlies zijn had je op de FP van mozilla.org kunnen vinden.
voor ervaringen discussies hebben we een user-forum, waar je persoonlijke rervaringen kunt posten, en meer ruimte is om offtopic te gaan (jouw niet begrijpen wat het verschil tussen een forum en een nieuws-post-systeem is, in de mozilla-post, vond ik opvallend en kenmerkend).

Je hebt als Tnet-gebruiker het volste recht om te posten en je bent ook niet direct een flamende of ergerlijke gebruiker, maar onze vraag aan jou is, om wel wat reserves in te bouwen voordat je op die submit-button drukt, probeer niet zo overduidelijk je post-count na te jagen.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
OK, zal ik doen! _/-\o_

Er lopen nu twee topics doorelkaar; als we het centraal willen houden kunnen we bijvoorbeeld allemaal hier verder gaan... :)
Pagina: 1