Ik zou graag willen klagen over iets maar ik ben bang dat ik dan afgezeken word, kan ik iemand emailen over mijn klacht ? Gaat over GoT. Ik wil serieus mijn probleem voorleggen. Zo ja bij wie kan ik het beste terecht ?
Techniek Forum: Arjen / Jorma (beide @android.nl)
Algemeen: Any Moderator (mits van het betreffende forum), Global Mod of Administrator.
(eventueel stuurt men je door naar de goede persoon)
Algemeen: Any Moderator (mits van het betreffende forum), Global Mod of Administrator.
(eventueel stuurt men je door naar de goede persoon)
Moet dat nou? Ik heb je antwoord gegeven. Duurde even omdat ik net naar huis ging daarstraks.
Maar als je er nog niet tevreden mee bent (vrij waarschijnlijk) moet je vooral klagen hoor. Misschien moet ik dan ook gaan vragen of iemand die gebanned is onder een andere naam terug mag komen, want wat heeft bannen dan voor nut? Maar dat zal ik niet doen want dat vind ik zo triest.
Maar als je er nog niet tevreden mee bent (vrij waarschijnlijk) moet je vooral klagen hoor. Misschien moet ik dan ook gaan vragen of iemand die gebanned is onder een andere naam terug mag komen, want wat heeft bannen dan voor nut? Maar dat zal ik niet doen want dat vind ik zo triest.
(ik heb een donkerbruin vermoeden).
Indien het inhoudelijk over het functioneren van GoT gaat, dan had je zelf waarschijnlijk wel op het idee gekomen om een moderator of Femme te melen.
Indien het om functioneren gaat van bepaalde dingen, dan kan je dat beter op het forum plaatsen, waar iedereen het kan zien. Het is een open forum.
Indien het inhoudelijk over het functioneren van GoT gaat, dan had je zelf waarschijnlijk wel op het idee gekomen om een moderator of Femme te melen.
Indien het om functioneren gaat van bepaalde dingen, dan kan je dat beter op het forum plaatsen, waar iedereen het kan zien. Het is een open forum.
Heel goed Mephisto_ .
Saviour: is iets voor mensen die de laatste weken het moddereter foum helemaal gevolgd hebben.
Saviour: is iets voor mensen die de laatste weken het moddereter foum helemaal gevolgd hebben.
Hmm. Krijg ook een vermoeden. Toch vind ik dat je deze discussie open moet voeren. Men zou eens de indruk kunnen krijgen dat er een kleine kring van ingewijden is, die anderen buitenhouden. Euh, een 'clan' of zoiets.
Tja ik denk dat jullie het beter zelf uit kunnen zoeken in plaats van dat wij het moeten doen. Wij weten ook niet wat er precies gebeurd is en kunnen er daarom ook moeilijk over oordelen...
Hmmz, ik volg dat forum nooit omdat ik me eigenlijk alleen bezig houd met GoT en DPC, ik snap er dan ook niet veel van, zou iemand in het kort een samenvatting van het verhaal kunnen / willen posten ?
Tnx in advance.
Tnx in advance.
Sinds bepaalde mensen zoals Otis dat forum volgooien met enorme reply's heb ik daar de hoop opgegeven...
Duzz Otis en meer replyen veel te veel? veel onzin duzz? en daar ben jij het niet mee een Anton, waarop jij dan niet meer gaat modden?
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 oktober 2000 17:05 schreef saviour het volgende:
Duzz Otis en meer replyen veel te veel? veel onzin duzz? en daar ben jij het niet mee een Anton, waarop jij dan niet meer gaat modden?[/quote]Nee, het is zo dat ik niet de moeite neem om die enorme threads door te lezen. Er worden gewoonlijk allemaal goede discussies gehouden, daar niet van, maar ik neem er de tijd niet voor om dat allemaal te gaan lezen.
Dus ik mod niet meer is een ander verhaal. Maar het is wel zo dat ik weinig mod (steeds zo geweest sinds het nieuwe systeem), en als ik mod zijn het gewoonlijk overgewaardeerde grappen.
Duzz Otis en meer replyen veel te veel? veel onzin duzz? en daar ben jij het niet mee een Anton, waarop jij dan niet meer gaat modden?[/quote]Nee, het is zo dat ik niet de moeite neem om die enorme threads door te lezen. Er worden gewoonlijk allemaal goede discussies gehouden, daar niet van, maar ik neem er de tijd niet voor om dat allemaal te gaan lezen.
Dus ik mod niet meer is een ander verhaal. Maar het is wel zo dat ik weinig mod (steeds zo geweest sinds het nieuwe systeem), en als ik mod zijn het gewoonlijk overgewaardeerde grappen.
Ok Anton, zou je het erg vinden als ik je een mailtje stuur ?
Dan zou ik het op prijs stellen als je je mening daar over wilt geven, het is niet zo'n ramp maar ik wil gewoon de mening van een "onafhankelijk" iemand horen. Ik ben alleen benieuwd das alles.
Voor iedereen die graag willen dat ik het open en bloot geeft :
Ik gooi het niet in de groep omdat ik daar slechte ervaringen mee heb.
Gaarne jullie begrip hiervoor.
Het gaat gewoon om dingen waar ik het niet mee eens ben, ik wil weten wat een "neutrale" persoon daar van vindt.
Dan zou ik het op prijs stellen als je je mening daar over wilt geven, het is niet zo'n ramp maar ik wil gewoon de mening van een "onafhankelijk" iemand horen. Ik ben alleen benieuwd das alles.
Voor iedereen die graag willen dat ik het open en bloot geeft :
Ik gooi het niet in de groep omdat ik daar slechte ervaringen mee heb.
Gaarne jullie begrip hiervoor.
Het gaat gewoon om dingen waar ik het niet mee eens ben, ik wil weten wat een "neutrale" persoon daar van vindt.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 oktober 2000 19:33 schreef Mephisto_ het volgende:
volgens mij gaat het hier over[/quote]Niet alleen dat Mephisto... maar dat is onder anderen een van de velen.
irrelevant :<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>want wat heeft bannen dan voor nut ?[/quote] Dus ? Geeft mij nou 1 goede reden voor een ban.
volgens mij gaat het hier over[/quote]Niet alleen dat Mephisto... maar dat is onder anderen een van de velen.
irrelevant :<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>want wat heeft bannen dan voor nut ?[/quote] Dus ? Geeft mij nou 1 goede reden voor een ban.
Ik ga dadelijk even een threadje starten op het moddereter forum want ik wordt niet goed van die gast.
Xafer, volgens mij wil je gewoon alsnog gelijk krijgen.
Stel:
a) je krijgt gelijk, wat dan. Iedereen die dan fout was bannen of uitlachen.
b) je krijgt ongelijk, zou dan Anton (bv) ook bij de mod-clan horen?
Kun je overigens niet 1 naam vasthouden, anders moet ik bij iedere nick kijken hoe nieuw deze is.
* Delerium zou graag willen dat Xafer een onafhankelijke mening vraagt bij het RIAGG.
Stel:
a) je krijgt gelijk, wat dan. Iedereen die dan fout was bannen of uitlachen.
b) je krijgt ongelijk, zou dan Anton (bv) ook bij de mod-clan horen?
Kun je overigens niet 1 naam vasthouden, anders moet ik bij iedere nick kijken hoe nieuw deze is.
* Delerium zou graag willen dat Xafer een onafhankelijke mening vraagt bij het RIAGG.
Verwijderd
Xafer = Ulio
Da's in ieder geval één ding wat zeker is en ik voorzie dat de "strijd" weer opnieuw opgevoerd wordt.
Achterbaks gezeik is het, aan de ene kant mensen lastig vallen met ellerlei "terreur mail", waar ze op GoT niets van te zien krijgen (gelukkig maar) en dan vervolgens zielig op GoT steun gaan zoeken bij "onafhankelijke" personen.
Voor hen die prijs stellen op MIJN mening:
/me was er al een tijdje bang voor en ziet dat ie weer eens gelijk krijgt...
Da's in ieder geval één ding wat zeker is en ik voorzie dat de "strijd" weer opnieuw opgevoerd wordt.
Achterbaks gezeik is het, aan de ene kant mensen lastig vallen met ellerlei "terreur mail", waar ze op GoT niets van te zien krijgen (gelukkig maar) en dan vervolgens zielig op GoT steun gaan zoeken bij "onafhankelijke" personen.
Voor hen die prijs stellen op MIJN mening:
/me was er al een tijdje bang voor en ziet dat ie weer eens gelijk krijgt...
Ik word hier toch zo moe van he...
Het is gewoon triest, diep triest.
Nu weer bij een Adje gaan zeuren...
Wheehee
Mammie, ze pesten me !
Wheehee....
Tsjonge jonge, dit noemen ze "Geforceerd gelijk willen krijgen" ...
Ziek hoor.
Het is gewoon triest, diep triest.
Nu weer bij een Adje gaan zeuren...
Wheehee
Tsjonge jonge, dit noemen ze "Geforceerd gelijk willen krijgen" ...
Ziek hoor.
Aannames zijn fataal.
Nu ben ik de draad [i]weer[/i[] kwijt, is t nou zo dat er bepaalde mensen onder 2 nickz gaan flamen en spammen?
Saviour,
Het is zo dat sommige mensen er idd meerdere nicks op na houden, en overtuigd zijn dat ze continue door een hele groep anderen benadeeld worden.
Voor verdere details lees de threads op het moddereter forum maar eens door waar de naam "Ulio" en "Ulioman" in voorkomen, het is echt teveel om samen te vatten.
Het is zo dat sommige mensen er idd meerdere nicks op na houden, en overtuigd zijn dat ze continue door een hele groep anderen benadeeld worden.
Voor verdere details lees de threads op het moddereter forum maar eens door waar de naam "Ulio" en "Ulioman" in voorkomen, het is echt teveel om samen te vatten.
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1