Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

geen onderwerp

Pagina: 1
Acties:
  • 277 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
omlaag plz

En waag het niet te gaan trollen in deze thread, je weet wel wie. Hij moet mijns insziens omlaag omdat het onzin is, niet omdat jij het bent. (Ja ik ben eindelijk compleet overtuigd na een telefoontje)
Het is wel zo dat dit enigszins een test is om te zien of er ook getrolld gaat worden (alleen dit zeggen is al vragen om trolls >:) ), maar ik vind oprecht en niet om de persoon dat deze te hoog staat dus is het legitiem om dat te plaatsen. Je kunt het uitlokking noemen. Je zou ook gewoon kunnen accepteren dat je post te hoog staat en dat hij omlaag gezet wordt en verder niet reageren. Dat is de test.

(stond trouwens op +3 toen ik deze post plaatste)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ook flauw, wacht ik eerst bijna een uur en wordt hij niet gemod, en nou staat hij zonder tussenkomst van mensen die dit gelezen hebben al op 1 ipv 3. Of durven jullie het niet te zeggen? Nah, lijkt me niet.

Verwijderd

Wat is eigelijks jou probleem ?
Kun jij mij niet negeren ofzo ? Ik negeer wel al jou postings of wat dan ook,(behalve nu dan) ik laat andere mensen over jou oordelen want ik zeg je eerlijk, ik vind al jou reacties onzin en daarom lees ik je niet eens, geen zin in.

En op grond waarvan basseer je of iets wel of geen onzin is ? :)

En trouwens ik vind (mijn persoonlijke mening hoor) dat als jij het onzin vindt dat je het gewoon moet modden en klaar. Ik zie niet waarom je een topic op GoT moet zetten. Zal ik een officieel klacht tegen jou indienen op lieve Adjes ? Puur om te kijken wat "men" er van vindt ?

Waarom moet je telkens voor bep. reacties hulp vragen ? Ik heb nog nooit een oproep van je gezien die vraagt om een reactie van iemand anders omhoog te halen dan die van je zelf ?

zou je dat kunnen uitleggen want dat begrijp ik niet. Jij bent de enige die dat regelmatig doet. Wat is je motief ? En waar is het goed voor ? vooral waar is het goed voor.

Is niet bedoeld om iets te starten hoor, maar ik ben gewoon benieuwd naar hoe jij er tegenaan kijk. Mijn mening is gewoon dat het ook anders kan zonder mensen op GoT te beinvloeden.
Dit is een normale bezwaar hoor en ik hoop dat alleen jij (irrelevant) hier op zal reageren, anders zijn we weer terug bij af.. dankzij jou.

Just wondering what's your problem is.
Er zijn genoeg reacties per dag dat pure onzin is. Die zie je nooit hiero...

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 oktober 2000 16:05 schreef irrelevant het volgende:
Ook flauw, wacht ik eerst bijna een uur en wordt hij niet gemod, en nou staat hij zonder tussenkomst van mensen die dit gelezen hebben al op 1 ipv 3. Of durven jullie het niet te zeggen? Nah, lijkt me niet.[/quote]Lijkt me wel !

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Och jongens,

Alsjeblieft, _NIET WEER_!

* GaMeOvEr wordt hier zo droevig van...

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 oktober 2000 16:42 schreef GaMeOvEr het volgende:
Och jongens,

Alsjeblieft, _NIET WEER_!

/me wordt hier zo droevig van...[/quote]Precies vind ik ook :)
Ik moet hier echt van huilen...
Maar ik ben gewoon benieuwd waarom :-)hij dat doet. Mag toch of dat ook weer niet ?

Verwijderd

Hij is er weer!

*zucht*

Reageer dan gewoon niet, anders krijgen we dadelijk weer 10 pagina's gezeik om niets.

Verwijderd

.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Huh? heb ik iets gemist. Ben een tijdje low-profile om van te hoog tweakotine af te komen, zie ik allemaal rare dingen.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Hmm. Het is geen trollen. Maar stil blijven kon toch niet he.

Boem! Wat was dat? Xafer viel door de mand.
Daar kwam de blaataap uit de mouw.

Ik wilde alleen maar even aantonen dat je wel degelijk ... bent nu ik er net van overtuigd was geraakt. Nog even bevestigen. Gelukt.

En waarom ik je zelf niet modde?
1. Ik had al in die thread gereageerd
2. 1 punt omlaag was niet genoeg
3. je was al (bijna) een uur ongemod gebleven dus gezien punt 2 was wat hulp nodig.

Maar idd zou ik misschien niets geplaatst hebben als het niet om jou ging. Misschien ook wel hoor, want ik vond het wel een erg slechte reactie.

En waarom niet zeuren om omhoog (behalve bij mezelf) omdat er weinig meer dan 1 punt te laag staat.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Objectief gezien was de reactie wel interesant, maar wel heel slecht geformuleerd. Het verband met MS werd geheel niet overgebracht (inhoudelijk overigens zowiezo niet logisch, maar daar gaat het hier niet om).

Een nieuw ID, een nieuwe kans denk ik dan meestal, maar deze was wel heel makkelijk :).

• arjenk|IA
  • Laatst online: 04-12-2011
Waar gaat dit over? Wie is Xafer? Waarom al die geheimzinnigheid?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Nou ik heb het gelezen. Hij staat nu op een respectabele en begrijpelijk score: 0.

LinkedIn WoT Cash Converter

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-11 09:28

BitByter

Prutst dit forum

triest hoor :(
waarom meld je jezelf niet 10x aan bij tweakers.net, kun je lekker iedereen omlaagmodden, en jezelf omhoog modden, wow, wat zul jij goed scoren :(

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Wie is Xafer?[/quote]Zie de thread die ik zometeen ga starten, zoals ook al aangekondigd op Lieve Adjes.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 21 oktober 2000 00:22 schreef arjenk het volgende:
Waar gaat dit over? Wie is Xafer? Waarom al die geheimzinnigheid?[/quote]Xafer is de nieuwe nick van iemand die recent is gekicked van GoT (vanwege irritant gedrag en op eigen verzoek), althans daar lijkt het op.

/me beseft zich dat ie alweer teveel gezegd heeft ;)

• arjenk|IA
  • Laatst online: 04-12-2011
Laat maar, ik snap het al.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
De eerste stap naar redding uit de Matrix is gezet. :)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
//////////////////////////////
Dit hoort niet in deze thread, maar als alles zo snel gesloten wordt...

Erg goede ontwikkelingen ineens. Iedereen belooft ermee op te houden. :) Het is al vaker gezegd, maar nu klonk het wat overtuigender. En dat nadat er eerst nog flinke dreigende taal was geuit. Gelukkig dat het naar deze kant omsloeg.

Het zal wel rustig worden nu op dit forum... ;)

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Spijt me zeer irrelevant maar ik vind jou een zielig mannetje, we zijn geen slaafjes van jou ok, ik bepaal zelf wel waar ik mod, en wie ik mod, het hele systeem is democratisch opgezet en nogal kinderachtig om mensen op deze manier zwart te maken

Verwijderd

Per dag belandt ong. 80% van de postings op een te hoge waarde. (ik bedoel een posting zonder echte vloekwoorden en langer dan 2 regels is gemiddeld een +2)

Je daarover opwinden levert zelden wat op. Pak je modpoints, mod ze omlaag en let 'em suffer. Mensen oproepen tot het omlaag modden van 1 enkele posting is IMHO een beetje overkill. We kunnen dan wel aan de gang blijven namelijk.

Verder wil ik tegen Xafertje/ulio zeggen dat hij het niet in zn botte kop moet halen me ooit nog eens lange flames of ander vullis te mailen want dan forward ik zn mail naar zn werkgever. Ik ben niet gediend van scheldkannonades via de mail. Period.

Ja dat was een dreigement ja.

• raptorix
Je hebt ook zoiets als rules/block sender opties uiteraard.

Verwijderd

Daar staat ie al in met 2 adressen, het wachten is op de volgende.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Verder wil ik tegen Xafertje/ulio zeggen dat hij het niet in zn botte kop moet halen me ooit nog eens lange flames of ander vullis te mailen want dan forward ik zn mail naar zn werkgever. Ik ben niet gediend van scheldkannonades via de mail. Period.[/quote]
Kom je net onder een steen vandaan ofzo ?

Ik zwijg ! ik zeg lekker nix, lekker PUH ! :9

• raptorix
MMM en klikken sux, maar kap nou maar met die onzin want het leidt allemaal naar niets.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
raptorix: begin nou ajb niet over deze thread. Dit is allang opgelost. Ik zei in mijn vorige posting toch ook duidelijk dat die niet in deze thread hoorde. Ga je nu ajb niet met dingen bemoeien waarvan je niet weet waar ze over gaan.

Xafer: keep the peace! :* Goed dat je verder niet in discussie ging! Lovenswaardig!

Otis: stop it! :(

• raptorix
Uh je mist mijn punt volgens mij, ik zeg gewoon kappen omdat het juist al opgelost is, that's all

Verwijderd

Het enige wat ik nog wil zeggen is....

Nee toch maar niet, shit ik wil toch zo graag een antwoord geven he.. echt waar !! :(

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 13:46 schreef raptorix het volgende:
Spijt me zeer irrelevant maar ik vind jou een zielig mannetje, we zijn geen slaafjes van jou ok, ik bepaal zelf wel waar ik mod, en wie ik mod, het hele systeem is democratisch opgezet en nogal kinderachtig om mensen op deze manier zwart te maken[/quote]Dit lijkt me toch het oprakelen van de oude discussie. Ga ik het dus niet meer over hebben.

Xafer: ;)

• raptorix
Laat ik wel wezen, ik heb het er niet meer over maar dat houdt niet in dat ik niet meer sta achter wat ik heb gezegt.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik meende dat er vrede was gesloten. Misschien hebben een aantal mensen moeite met de manier waarop, maar bij vergeven en vergeten was moet je het gezegde wel letterlijk nemen. Deze vrede is mij te lief, hoe wankel deze ook moge zijn.

Vergeven en vergeten, aub. Een reset op eenieder gemoed graag.

Overigens is * Delerium niet te beroerd om Ulio (Xafer?) van harte welkom te heten, zolang het maar rustig blijft hiero.
Pagina: 1